HONDA fórum
2024. május 4. szombat, 07:58,  Mónika, Florián Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:
 

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#33 CTDpeti +  2004. április 5. 13:38:12 re: #32 (szabe 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
otthon van saját kép, it nincs, amugy d15b2. majd lökök fel, thx

ctd
2004. április 5. 14:50:43: megválaszolva Cannon CTR +  által, → #34 

#32 szabe 0  2004. április 5. 13:25:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Crash: utánanézek... de ha van közeli fotód a motorról, megkeressük:)
2004. április 5. 13:38:12: megválaszolva CTDpeti +  által, → #33 

#31 szabe 0  2004. április 5. 13:24:20    ‹›   →  ↑  0 | rejt
rooby: küldtem mailt tetőablak elektronikával kapcsolatban
2004. április 7. 21:58:20: megválaszolva rooby +  által, → #86 

#30 CTDpeti +  2004. április 5. 13:24:04    ‹›  0 | rejt
szabe, dual point központi pgmfi-n hol lehet az alapjárati pótlevegő szelep?

#29 CTDpeti +  2004. április 5. 13:23:25    ‹›  0 | rejt
próbálkoztál másik kerékkel, csak kíváncsiságból? Én lefóliáztam belül az ajtókat, azóta nem fú be a szél...

#28 nemtom 0  2004. április 5. 13:21:38 re: #22 (CTDpeti + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na ez az a bigyusz ami nekem okozta anno... ki lett cserélve, és elmúlt... :)

#27 rooby +  2004. április 5. 12:28:54    ‹›  0 | rejt
Veszprem, vagy Bp kornyeken tartozkodom altalaban. :/ Azert thnx a segitseget!
Keritek egy potmetert, aztan mericskelek... vagy vkit, akinek van ilyen eszkoze. ;)
A benzin parolgas-visszavezeto-szellozteto hibaja miatt lehet, hogy a benzintankban tulnyomas van? (mindig sziszeg mikor tankolaskor leveszem a tanksapkat)

Kerekgorgozest sajn mar tobbszor kellett az ulloi uti katyuk miatt csinaltatni. Nem javult a korm-razkodas:(

Koszi a segitseget! Kicsit mar remenykedem, hogy hamarosan kigyogyul par betegsegbol! :D

#26 Accord CoRn3L +  2004. április 5. 12:02:25 re: #24 (rooby + )  ←  ‹›  0 | rejt
kerék görgőztetés???

#25 szabe 0  2004. április 5. 12:00:40 re: #15 (rooby + )  ←  ‹›  0 | rejt
rooby:
1. nemtudom :)
2. villamossági szempontból át kellene nézni az autót, és műszerrel megnézni a benzinpumpa vezérlését (12V) hátsó ablaktörlőzés közben.
3. ez a ciripelés egy kitöltési tényezővel vezérelt mágnesszelep lehet, ami elromlott. Nekem is van egy ilyenem a benzin párolgás visszavezető/szellőztető EVAP rendszeremben ugyanilyen hangot ad néha a mágnesszelep. (egy kis fekete hengeres alkatrész, amibe két vákuumcső és egy elektromos csatlakozás megy.
5. szervízkönyvben majd utánanézek és belinkelem a napfénytető elektromos bekötését, és abból kell kiindulni.
Lehet, hogy 4-es és 6-os hiba összefügg és a víz miatt áll le a henger (gyertya)
Ha nem így van, akkor gyujtáselosztó + rotor átnézése + gyujtásbeállítás + új gyertyák + kábelek kimérése.
7. 3000 Rpm valami rezonnancia lehet, valami nincs lerögzítve, csörög, vagy szelepbeállítás. Próbáld ki hegynek fel csörög-e ugyanígy magas seb. fokozatokban. Ha igen akkor szelepbeállítás.
8. normális főleg, ha tolod neki
9.-10. alapjárati pótlevegő szelepet ki kell tisztítani, majd az alapjáratot beállítani. Ha nem javul, akkor vízhőmérséklet érzékelőt megnézni/cserélni, vagy nincs benne elég víz vagy levegős a víz. Ezek okozhatják.

hol laksz? Miskolc környékén meg tudnám nézni az autódat!

Üdv: szabe

#24 rooby +  2004. április 5. 11:45:32    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Koszi a tanacsokat!

4gen civic 1.5 D15B2 ez a bizonyos vas. :)

Kormanyrazkodas: Uj fektarcsa->raz. Uj fektarcsat a kerekagyon felszabalyoztak->raz. Mivel nem csak fekezeskor razkodik, ezert itt a fekrendszert kizartuk. Amiert a fekezest megemlitettem, az, hogy ekkor 2x intenzivebben rangat. Viszont: ha motorfek mellett fekezek, akkor semmi vibracio nincs!!! Ki erti ezt? :o
A fektarcsak csereje-szabalyozasa utan felujitottuk a szilenteket. Semmi valtozas. Kovetkeztek a talpasok, majd a gombfejek (kulso belso gombfejek egyutt). Semmi valtozas. Most legutoljara 4db gumipogacsat csereltek ki. Semmi valtozas.
A fura az, hogy minden javitas utan par napig tunetmentes, aztan fokozatosan visszater ez a vibracio, es egy 7 mulva mintha semmi nem tortent volna. Mar tobb szerelot is az oruletbe kergettem ezzel... (a penztarcamrol nem beszelve). Lehet hogy a fogaslec kopott??? :o
Kornel: Azt mondod, hogy a hatso fekdob miatt razta be a kormanyt? Ezekszerint elkepzelheto, hogy hatul lesz vmi gond?

Main rele forrasztasait at kellett javitani, mivel melegen nem akart regebben indulni. Ez a gond azota megszunt, de vhol vmi meg mindig kattog. Kinek van jo fule, plz alkalom adtan hallgatozzon kicsit nalam... :D

Az injektor ciripelne... hmm... a benzinkuton kaphato adalekok kozul erdemes lenne kiprobalni vmit? Mit ajanlotok? Vagy ezzel inkabb ne is kiserletezzek?
Generator csapagyat Zema mar kicserelte kb 40eKm-el ezelott. Sztem ennel tobbet kell kibirnia, meg nem is abbol az iranybol jon ez a bizonyos hang. (Bar ami a fulemet illeti... :) ) )

Ez a hideg motorral valo gyorsitas azt jelenti, hogy pl elindulni, aztan 2000-2500 korul egyel feljebb kapcsolni... Nalam 3000 felett meg melegen is ritkan megy a motor, hidegen meg soha! Ha a veget jarna, akkor viszont melegen nem lehetne 5-ben alapjaraton kozlekedni vele. Nem? Sztem ez a hengerkihagyas a gyujtassal fugghet ossze. Atnezem/atmozgatom a kabeleket, aztan meglatjuk:)

Tnap este fujt a szel kicsit, igy eszrevettem, hogy a bal labamnal huzatos a kocsi csukott ajtok-ablakok mellett. Ez masnal is igy van? (Pl CTD, nalad is huzat van, ha balrol fuj a szel?)

Olajjal kapcs akkor nem idegesitem magam:) Viszont a hutoviz... :(
2004. április 5. 12:02:25: megválaszolva Accord CoRn3L +  által, → #26 

#23 smoki 0  2004. április 5. 10:44:08    ‹›  0 | rejt
sziasztok
egy fura hiba jelentkezett a verdán,Civic 1.6esi: müszerfal...beinditom az autót fordulatszámmérő pihibe van,majd pár másodperc múlva beindul,müxik hibátlanul.A km óra szintén,pihi,majd kb 3mp múlva hibátlanul műxik...tegnap szétkaptam a műszerfalat,érintkezőket megtisztitottam,motortérben testeket átnéztem...változatlan...ha valakinek van valami tippje,ne tartsa magába:) ) előre is köszönöm:)

#22 CTDpeti +  2004. április 5. 08:27:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt
egy szar kormányösszekötő gömbfej is okozhat kisebb kormányremegést
2004. április 5. 13:21:38: megválaszolva nemtom 0  által, → #28 

#21 szabe 0  2004. április 5. 08:27:26 re: #16 (nemtom 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
rooby: 9-10-re lehetne válasz, ha megírnád milyen autóróol van szó, milyen mocival..

#20 CTDpeti +  2004. április 5. 08:24:00 re: #15 (rooby + )  ←  ‹›  0 | rejt
rooby, a 9-es és 10-es tünet majdnem természetes is lehet, ezt a PappLacival kiveséztem egyszer személyesen, az én gépem is csinálja nagyritkán és az övé is csinálta. A hűtőfolyadék rossz hír, lehet úgy hengerfej hogy nem is habosodik az olajad...:(
Nekem amikor ciripelés volt akkor egy generátorcsapágycsere megoldotta.

#19 Accord CoRn3L +  2004. április 5. 01:46:28 re: #17 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
nekem hátul dobfékem(sajna) és mikor ovális volt a fékdob akkor is berázta a kormányt fékezésnél...

#18 -Törölt felhasználó- 2004. április 4. 20:28:24 re: #9 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
eX

OFF
orulok, hogy beneztel ide, jo kis tarsasag ez, majd meglatod. en tettem a cimet a szelvedodre, bizvan abba hatha novekszik a csapat :) (nekem egy piros 5.gen civic coupe-m van, arra szoktam en is lenni :) )
ON

udv, mower

#17 -Törölt felhasználó- 2004. április 4. 18:41:14 re: #15 (rooby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha fékezésnél beszitál a kormány, az első tárcsa miatt van.
1oe km ként 1 lityi olaj meg teljesen normális.
2004. április 5. 01:46:28: megválaszolva Accord CoRn3L +  által, → #19 

#16 nemtom 0  2004. április 3. 22:41:27 re: #15 (rooby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv.

Milyen vasad van?

Egy két dolog ismerős... Mondom számok alapján... :)

1. Kormány ráz: Ez nálam a merevítő volt a futóműben...

2. Ablaktörlés közbeni kattogás: ez a reléből jön, az, hogy az ac pumpa behal tőle, azt nem tudom mitől van...

3. A ciripelést az injektorod adja szerintem...

6. Valahol letestel a gyújtáskábeleid közül valamelyik... Hideg motornál a pára miatt áthúz, amikor felmelegszik a motor, és elpárolog a pára, nem húz át... január februárban ezzel szívtam én is... Nézd át a kábeleket, mozgasd meg, és rögzítsd őket újra... És főképp hideg motorral ne akarj száguldozni vele...
Az enyém el lepusztított roncs, de még így is megvárom, amíg felmelegszik a motor, mielőtt egyáltalán elindulnék vele...

Ennyi volt ismerős a listádból... :)
2004. április 5. 08:27:26: megválaszolva szabe 0  által, → #21 

#15 rooby +  2004. április 3. 21:39:11    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hjam, a "vas" birja a kikepzest, de nalam mostmar akadnak jocskan hibak:
1: Kormany raz ha fekezek, ha siman gurulok, akkor nem annyira eszreveheto, de van. Veszfekezeskor mint a vaj. Nem is huz egyik oldalra se. Gombfejektol szilenteken at gyk a teljes elso futomu felujitva! Kiveve a csapagyakat es a feltengelyeket. 15"-os felnivel mar vezethetetlen a gep!!! :( (((((

2: Hatso ablaktorlo mukodese kozben vmi kattog a muszerfal alatt. (nem birtam fullel behatarolni) A kattogas ritmusa az ablaktrolo mozgasaval egyenletes. Ezzel egyutt a motor fulladozik mikor a kattogas hallhato. (Sztem ekkor a benzinpumpa nem nyom eleg benyat...)

3: Absz szabalytalanul a motorter bal oldalabol ritkan magas rovid "ciripeles" hallatszik. Menetulajdonsagokban semmi eszrevehto nem tortenik ekkor, de egyre gyakrabban hallom, es kezd idegesiteni. :/

4: Mostanaban 1-2 liter (!) hutofolyadek rendszeresen eltunik a rendszerbol. Kb 10-14 nap kell ehhez. Vizpumpa, vagy hengerfej? Ragondolni se merek melyik az... :/

5: Napfenyteto csak nyithato. Kontaktokat mar tobbszor atneztem, de semmi rosszat nem talaltam. Hosszas probalkozasok utan hajlando csak bezarni.

6: Hideg motornal gyorsitaskor kihagy 1 (vagy tobb) henger. Ilyenkor ofkoz gyorsitasi kiserletrol lehetne inkabb beszelni... :] (persze ez lehet h mar vmi mas hiba kovetkezmenye)

7: Meleg motorral gyorsitaskor 3000rpm korul ugy csorog a motor, mint egy oreg wartburg. :) )

8: 10000km alatt kb 1liter olajat elcsipeget. Magas a HC, es a CO is vszeg emiatt... (szelepszar, vagy komolyabb gaz?)

9: Az alapjarati ford hidegen stabil 1500 es a melegedessel aranyosan szepen csokken. Meleg motornal teljesen varatlanul felporog 1000-1500 ig. Kis ido mulva minden visszaall normalis helyzetbe... :o

es vegul (mert nincs kedvem tovabb sorolni:) ) 10: Tartosan 5000rpm feletti hasznalat utan a fordulatszam alig akar visszaesni, soot, van hogy rovid idore inkabb felporog. Lehet hozza vezetestechnikailag alkalmazkodni, de nagyon kellemetlen...

Es hogy pozitivumot is emlitsek: Nyugdijas tempoval raerosen utazgatva. (Ez gyk a kresz betartasat jelenti :D ) 4,9-5,3 liter/100km Kicsit sietosebbre fogva 5,5-6 liter/100km. Telen meg soha nem mertem 6liternel tobbet. Ezek az adatok vegyesen tartalmaznak orszaguti es pesti dugo araszolgatos utat. Hat en ezert szeretem a Hondam! ;)
2004. április 5. 18:27:30: megválaszolva Tonx +  által, → #36 
2004. április 5. 12:00:40: megválaszolva szabe 0  által, → #25 
2004. április 5. 08:24:00: megválaszolva CTDpeti +  által, → #20 
2004. április 4. 18:41:14: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #17 
2004. április 3. 22:41:27: megválaszolva nemtom 0  által, → #16 

#14 szabe 0  2004. április 3. 16:59:52    ‹›  0 | rejt
nyasgem fórummotor :(

#13 szabe 0  2004. április 3. 16:59:06    ‹›  0 | rejt
remélem ez már jó lesz, ha nem, akkor a fórummotorban a hiba :)

hondainfo.freeweb.hu

2004. április 4. 20:23: Szerkesztve mano +  által, megtekintés

#12 szabe 0  2004. április 3. 16:56:11    ‹›  0 | rejt
HÁT igen még mindíg tárhelyet keresek 2 Gigányi Honda szervízkönyvnek!!!!

Sajnos az ICELORD-os link sem az igazi, mostanában Ők is köszködnek a tárhellyel.

De azért látogassátok meg a honlapomat, mert nemcsak szervízkönyvek vannak rajta, hanem más sok hasznos info, leírás is. Ép mostanában fogom kicsit felfrissíteni az infókat egy klimabeszereléssel (Thnx S. Zoli)

szóvel katt ide:

http://hondainfo.freeweb.hu

2004. április 4. 23:09: Szerkesztve mano +  által, megtekintés

#11 szabe 0  2004. április 3. 16:49:56 re: #5 (FF Zoli 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
FF Zoo: monjuk igazad van, hogy magyarországon nem értenek hozzá, de a hengerfejből leszedni nem nagy művészet, egy jó megbízható gépműhelyben meg tudják csinálni.

#10 honda_fan 0  2004. április 3. 11:37:00 re: #9 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Hali Ex!

Itt találsz szervízkönyveket: http://hondainfo.freeweb.hu
Csak sajnos jelenleg tárgondjai vannak Szabecinek és nem elérhetőek a könyvek,de asszem megadott egy linket, ott lehet van,olyan ami neked kell.

#9 -Törölt felhasználó- 2004. április 2. 22:57:56    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Ott kezdenem hogy meg zoldfulu vagyok itt (is meg honda teren is :D ),de az
1etem elott a szelvedomre tettek ezt a cimet,es gondoltam akkor benezek ide!
Szoval nekem 1 Crx Esi del sol '93-asom van, nemreg vettem, es pl. olyan linkre lenne szuksegem, ahonnan le tudnek szedni hozza szervizkonyvet (angolul, esetleg magyarul, bar gondolom olyan nem igazan letezik :D ). Ha esetleg valaki doc-siban el tudja kuldeni, nekem az is megfelelne.
Szoval az erdekelne, hogy miylen izzokeszlet kell bele (termeszetsen volt gazdi nem adott hozza semmit, h1 vayg h4 vagy milyen?). A masik, hogy a fordulatszammerom ma megkattant :| Elejen eszleltem, hogy kicsit megingott mikozben a fordulatszam nem is valtozott. aztan kov. inditaskor mar nem is ment. Gondoltam kontaktos, kicsit oda utogettem, es utaan jo is volt :D De aztan megint meghalt :\ Most keressem vegig a madzagot, vagy van valami 5letetek ra? (Olyan is volt amielott meg vegleg meghalt, hogy amikor nyomtam a gazt,akkor mutatta jol, de ha elvettem, akkor rogton ment a 0-hoz). Minden 5letet elore is koszonok!
Udv
eX
2004. április 4. 20:28:24: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #18 
2004. április 3. 11:37:00: megválaszolva honda_fan 0  által, → #10 

#8 PelyV(T)i +  2004. április 2. 21:25:37    ‹›   →  ↑  0 | rejt
SOS.

A központi zár nem zár le. A motor működik, de nem kap áramot. A bal ajtóban levő elektromos akármicsoda megkapja az áramot, de ki már nem ad semmit. Ezzel lenne gond?
Kulccsal sem zárható központilag a két ajtó csak külön-külön.
Mennyibe kerül egy ilyen vezérlő elektronika?
2011. december 22. 11:43:16: megválaszolva Czimby +  által, → #94899 

#7 FF Zoli 0  2004. április 2. 20:17:53 re: #6 (CTDpeti + )  ←  ‹›  0 | rejt
it's about time..

#6 CTDpeti +  2004. április 2. 19:49:32 re: #5 (FF Zoli 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
erre sajnos volt már példa a mi körünkben is....

ps. holnap meetelünk, hogy egy kis offot is lökjek...:D
2004. április 2. 20:17:53: megválaszolva FF Zoli 0  által, → #7 

#5 FF Zoli 0  2004. április 2. 16:44:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó 5let volt elkülöníteni ezt a témát koma!
Beleolvastam a linken lévő "Civic tuning"-hozzászólásba, és kapásból vmi ami szúrja a szemem:
(csávónak válasz az autódokitól)
" Sokkal többet lehet elérni a hengerfej bütykölésével. Magánban megadok egy elérhetőséget. "

Most őszintén, egy ilyen kihegyezett motorral rendelkező autónál mint a Honda, Magyarországon szerintetek létezik olyan "mester", aki Mugen vagy SPOON szinten (igényesen, megbízhatóan, tartósan, hatásosan) teljesítménynövekedést képes lenne elérni bármilyen hengerfej bütyköléssel?!
Véleményem szerint ez nem egy Lada (elnézést, nem akarom bántani a márkát), amit szinte maszek bütykölgetéssel "tuningolni" lehetne! Itthon nem adnám senki kezébe a hengerfejemet, blokkomat, fő- ill. vezérműtengelye(i)met az biztos!
Más kérdés pölö a lendkerék könnyítés, szívó-kipufogócsatornák polírozása..
De a lényeg: szerintem hazánkban nem létezik igényes, Hondaspecifikus teljesítménynövelő cég/módszer/alternatíva. Sajnos. Punktum.


2004. április 3. 16:49:56: megválaszolva szabe 0  által, → #11 
2004. április 2. 19:49:32: megválaszolva CTDpeti +  által, → #6 

#4 Tonx +  2004. április 2. 16:36:11    ‹›  0 | rejt
Ma cseréltem vezérműtengelyt:) Hát speckó szerszám nélkül öngyilkosság. Amúgy kb 4 óra alatt megvolt ugy hogy szinte mindent én csináltam:)

#3 Chear 0  2004. április 2. 14:36:00 re: #1 (CTDpeti + )  ←  ‹›  0 | rejt
CTD!

Az ötlet nagyszerű. /egyeb/wave2.gif
Egy időben írtam azon zindexes hozzászólások számát, amik érdekesek voltak, hogy később könnyebben megtaláljam.
Most már csak a kedves közönségnek kell ide belátogatnia akkor is, tanácsosztás céljából, ha neki semmi problémája sincs. /pattog/bouncegreen.gif

Chear

#2 NYAKI 0  2004. április 2. 13:01:41 re: #1 (CTDpeti + )  ←  ‹›  0 | rejt
Serály! /smile10.gif

#1 CTDpeti +  2004. április 2. 12:56:31    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hali!

Gondolom, most a kaposvári tali elött 1 nappal (2004.04.02) nem fog annyira pörögni ez a topik, de ide a műszaki problémákkal kapcsolatos ügyeket megvitatni érkezhetnének az emberek, hogy ne kelljen a sok hozzászólás között elveszni ha tényleg műszaki problémája van valakinek. Ha nem tetszik a fórum, majd manóka kiveszi....)

itt is érdekes dolgok vannak"

Egyébként tegnap akartam otthon a kormányösszekötő gömbfejeim kicserélni, de akna nélkül reménytelen, a földön nem lhet akkora erőkart összehozni hogy meg lehessen lazítani eg 12 éve beállt kontraanyát....

Egyébként akkor serály ha nem pörög a topik, mert azt jelenti hogy okésak a vasak.
Vélemény?
2007. november 16. 08:47:13: megválaszolva eclipsell +  által, → #41823 
2004. április 2. 14:36:00: megválaszolva Chear 0  által, → #3 
2004. április 2. 13:01:41: megválaszolva NYAKI 0  által, → #2 

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |

 




Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.15, 0.24, 0.24
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.087 mp, 9 query