WW: fujjál bele WD40 et..a prelümön uigy volt... 8 évig nem használták és a lamellák "berohadtak"....vagy nem a hozzá való kulcsod van.....negyedet kell tudnod forditani
2004. május 26. 21:09:17: megválaszolva w w 0 által,
→ #689
Gratula Dömce
Mellesleg az 2% CO is sok.....mégha lamnbda szonda be is van halva. Egy nagyságrenddel odéb kéne lennie. Nekem a gyári érték 1%+-0.5 de eddig rendre 0.25% ot mértek mindenhol. A tied kattal ennek a tizede kell legyen kat nélkül meg lambda nélkül is 1 alatt kell lennie. Szvsz.........
2004. május 28. 01:43:21: megválaszolva DomE 0 által,
→ #697
Egy újabb kérdés, nem is igazán prelűdös, gondolom, hanem úgy általában Hondás. A csomagtartó- és tanksapkaajtó-nyitó karok mellett van egy zár. Gondolom azzal lehetne lezárni ezen egységeket, hogy ha a kocsiba be is mennek, mégse tudják csak úgy nyitni őket.
Namost, a kulcsot jó nehezen le tudom tolni a zár torkán, de elfordítani alig. Balra elmegy egy kicsit, akkor picit megemeli a csomagtérnyitót, de elakad, jobbra meg semmit nem fordítható.
Valamit nem tudok a zár használatáról, avagy rossz? El kellene fordulnia a kulcsnak így helyből, trükközés nélkül valamerre?
Végre kész lett teljesen a VT cerkám - B16A1 -, viszont néha felvillan az motorhiba lámpácskám a müszerfalon, megnéztem mennyit villog az ecu: 4 hosszút 4 rövidet egymás után, gondolom ez a 44-es.
Tudja esetleg valaki hogy mit jelöl ez a hibakód?
más: voltam zöldkártyán és elég magas a co2-m, 6.00 alapjáraton és kb csak 4.00-ig esik le fordulaton,a mérést végző faszi szerint még ha nincs is benne a gyári katalizátor - ami persze tényleg nincs benne - akkor sem szabadna 2,00 fölé mennie sehol.
Próbáltunk rajta állítani a folytószelepházon lévő csavarral de semmit nem reagált...ez igazából azért is zavar mert emiatt állitólag gyengébb is a moci...
Nem lehet ez a lambda szonda miatt? elképzelhető az, hogy nem jelzi vissza az ECU a nem megfelelően működik lambda szondát?
elöre is köszi a válaszokat!
2004. május 26. 17:53:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #676
szia!
van egy TK-s 89-es CRX-em. abból eladnám a kompjútert!
meg mindent ami kell.
garanciát adok rá, ha nem jó visszahozzhatod!
számom: 06205562385
üdv.: széna.
kipufogosortömités csere bonyolult dolog? mert valszeg nálam az elhalt kicist me gázadásnál olyan hangot kezd hallatni az oto mintha egy ventillátorhoz egy papir lapot tesz az ember... (fater mondeojában is van ez a hang és az már egyenesen botrányosan hangos)...
Az lenne a kérdésem, hogy az ablakmosó tartály csöpög és az lehetséges hogy a tartály kilyukadt vagy csak a tömítésre kéne kicsit ráhúzni? És hol tudom ezt megnézni? Hol csatlakozik a cső a tartályhoz?
Gázadásra "puffogott úgy 3000-es fordulaton a computer állítólag elektromos hibát jelzett, illetve a motortérben nem volt megfelelő a testelés és lógtak a kábelek. Ezek után már az is felmerült, hogy lehet, hogy másnak is meg kéne mutatni, ha tud valaki egy MEGBÍZHATÓ szervízt, vagy szerelőt, vagy vki ért hozzá, azt is szívesen veszem.
Sziasztok!
Bocs, de ezt leirtam az adás-vételbe is, de végülis ide tartózna inkább...
Vennék egy Civicet... Még nem volt japán autom, ezért nem ismerek azokra szakosodott szervizeket, szerelőket. Tudnátok segíteni? Kihez érdemes elvinni megnézetni az autót még vásárlás előtt, ill. ennyibe fáj egy teljes átvizsgálás?
Előre is kösz! (Budapesten kéne vmi cím)
Torro
(adás-vételbe már írtam ugyanezt, bocsi érte, de tényleg sürgős lenne)
Sziasztok!
Sürgősen szükségem lenne egy '91-es CRX computerre (gyárilag KAT nélküli).
A cucc állítólag az anyósülés elött van valahol (nem az enyém az autó, csak én vagyok gép közelben), a szerelő szerint beázott és emiatt nehezen indul, leáll puffog. Ha van esetleg más megoldás, volt már valakinek, vagy javítható, bármilyen ötletet szívesen veszek.
Ezzel vitatkoznék: a 40e km alatt az elektródok nem feltétlenül használódnak el, de a köztük lévő porcelánszigetelés a nagy hőtől megég, porózussá válik. Azt a te képzeletedre bízom, mi történik, ha egy kis porcelándarab beleesik a hengerbe...
A gyári csereperiódus ezért fontos, nem csak az elektródák állapota miatt, amelyek 1 jól beállított, megfelelő keverrékképzésű motornál alig változnak az ajánlott élettartam alatt, persze ha a hőérték is megfelelő!
a multkor kerdeztem a beletort szelepfedel csavart. ha sikerult kiszednem, akkor mit tegyek a helyere? ugy ertem, hogy vmi specialis csavar kell hozza? vagy sima 6-os?
Egy NGK-nak ez a 40e a minimum, amit ki kell bírnia. Ennél sűrűbben szvsz felesleges cserélni. De nem egy ökör ára és te így nyugodtabban alszol, tehát megérte, ez nem kérdés...
2004. május 25. 13:48:24: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #658
koszi. en vmivel lentebb szeretnem tenni. igaz nekem 195/45-osek a gumik, ha jol tudom neked /50...az enyemen meg tobb hely lenne az iv es a kerek kozott... nem tudom milyen rugo ill. gatlo kellene nekem, hogy megfeleljen
2004. május 24. 23:45:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #643