Szia! Most jutottam el a fűtéskonzol cseréjéig, a bontott csúszkája se jár túl könnyen. A bowden zsírozását te hogy csinálnád? Tudok befújni a bowdenházba, de attól tartok, az nem lesz egy tartós megoldás. A mozgó karokat is megkenem persze, de a bowdent is érdemes lenne kifűzni a házából?
Köszönöm a tippet, gyújtás részhez még nem kellett hozzányúlni az elmúlt 13 évben.
Akkor érdemes lesz ott szétnézni, esetlegesen felújítani az egészet. Köszi még1x!
Sziasztok,
segítséget kérnék, alany egy 6gen Civic B16.
Tavaly jelentkezett a probléma először, téli hideg időben. Autó hosszabb ideje állt a szabadban használat nélkül -1-2 hét-, viszonylag alacsony üzemanyagszinttel. (sima 95-ös) Első indítás simán, szépen járt, utána másodszorra nem, vagy nagyon nehezen indult, puffog, durrog... Ismerös aki autóelektronikával foglalkozik mondta érdemes lenne egy akksi/főrelé cserével kezdeni, így is tettem, azóta járt már nálam több förelé, majd forrasztás, idén tél végén új relé a Hondától, érdekes módon minden relécserekor úgy nézett ki megoldódott.
Pár hete megint elkezdte, első indítás simán, következőre nem nagyon akart... Annyival kiegészült a dolog, bár lehet, hogy több gond is van, hogy hírtelen gázadásra fulladozott majd megindult, mindezt közel üzemi hőfokon. Aztán ma útközben már kis gázadásra is leállt és nem indul, ugyanez a puffogós/durrogós hang a kipufogóból indításkor.
Merre induljak a hibakereséssel? Lehet csak szar a benzin? Vizes? - Alapvetően Shell kútra járok és sima 95-öst tankolok többségében, ritkán prémium vagy 100-as.
Bocs a litániáért, de így teljes a story...
Picit lóg már az alsó talpas gömbfej, így a két ünnep között kicseréltetem.
Maradok a gyárinál.
Egyúttal szilenteket is cseréltetek, mert már kicsit meg vannak repedezve. Abból is gyárit szeretnék.
Beszerzési forrás a zsemito, vagy érdemes máshonnan rendelni?
Az elvileg csak egy szellőző. Ott akkor jön fékfolyadék, ha a belső tolattyúk tömítései elkoptak. Javítható, de szét kell kapni, szigorúan EPDM tömítésekkel összerakni és légteleníteni a rendszert.
Persze, csak a primitiv gumisok racsavarjak legkulccsal ugy, hogy szetbassza a gyari felnit, a csavart, majd nagy szinpadiasan fognak egy nyomatekkulcsot, hogy a kedves ugyfel hallhassa a kattogasat. Aztan ha vmi miatt le kell szednem kesobb a kereket, akkor ott anyazhatok egy keresztkulccsal az ut szelen ...
Akartam írni, hogy nem kell ezt túlmisztifikálni, egy utcai autónál (személy) általában 110Nm körül van az érték.
Gondolom más SUV-oknál kicsit meg nagyobb dögöknél meg persze más egy Type-R-nél meg a lóerőtemetőknél, de ennyi.
Az a baj, ha nem tudsz kezdeni valamit azzal a karral, idővel el fog törni a hőmérséklet szabályzó gomb is. Emlékeim szerint az enyém is széjjel esett már mindenhol...
Sziasztok: Ennek a civic-nek a fűtésrendszerét valaki tudja szerelni? A fűtés állító szorul. Mármint a bowden, vagy valami. Időm meg helyem sincs vele foglalkozni, illetve nem az enyém, és térben is odébb vagyok. Pest vagy nógrád lenne a legjobb, de ezek környékén is megoldható.
Sziasztok érdeklődni szeretnék hogy van egy Honda civic 8 gen 1.8 motorral szerelt autóm és azt vettem észre hogy leállítása után még vagy 10 percig a vizhűtö felől olyan hang jön mintha keringetnè a vizet ez normális ennél a modelnèl köszönöm a segítséget
Sziasztok
5gen sedan Civic fékerő szabályzónál a képen látható helyről szivárog a fékfolyadék. Valami gumis anyagnak tűnik az a fekete kerek valami. Meg tudja valaki mondani, hogy az mi? Illetve gondolom nem javítható vagy igen? Ha csere, akkor csak bontott? Erre a cikkszámra nem találtam csak külföldi alkatrészforrást eddig: 46210-SR3-013 .
Járt valaki már ìgy? Mit javasoltok?
Sziasztok!
Meghalt a kilométeróra az angol Civic műszeregységében (kivettem megnéztem panel/óra rossz). Karcsinak Budaörsön vannak, de nem tudja már beazonosítani, hogy az én 1,5iLs (D15Z8, MT) Aerodeckemben milyen óra lehet. Nem tudjátok, ismertek oldalt/linket, ahonnan be lehetne azonosítani (kód, szám, jel, stb.), hogy melyik változatban melyik óra van?
Köszi!
Nem tudom...Lehet.Egy kukkot sem tudok németül, csak a lányom megmutatta a google lens fordító csodáját , így a szöveget "megértem". De ezeket a kódokat nem tudja, h mi.
Nem tudom merre laksz, de Kiskunhalason van egy kulcsos ember, aki szerintem mindent megold.
A kollégámnak még kulcsa sem volt, bezárva maradt az ajtaja a város közepén. Babrált a zárral valamit, bement az irodába, csinált hozzá egy kulcsot, meg az immo is tökéletesen működött. Úgy, h még csak kulcsot sem kapott hozzá, csak a kulcslyukat.
Egy kis tanácsot/segítséget kérnék. Apósomtól kapott a -friss jogsis- fiam egy 1999-es Honda Logo-t. De az immobiliser vacakol benne sajnos. Beindul az autó, de egy másodperc után leáll; villog az immo ikon a műszerfalon. Aztán néha meg tökéletesen működik(10-ből egyszer). Gyári kulcsok nincsenek, valami kulcsosember varázsolt hozzá kinai chippes kulcsot, de ez így csak szenvedés. Nem lehet valahogy gazdaságosan kiiktatni az immobilisert? Legalább míg lejár a műszaki, addig tudjon vele járkálni a fiam. Előre is köszönöm a segítséget!