Szerintem meg meg kell nézni a lábkiosztásokat és össze lehet tenni. Ha meg vagy szorulva, mástnem kiszeded a csatiból a kontaktokat ügyesen és feldugdosod úgy én a4genét tettem az 5 gan ESI-be. Ha ez ment, akkor fordítva is kell működnie. Az alsó kódolt műanyagot nem lehet véletlanül leszedni?
Én is így gondoltam...
Megsímogatnám a buksiját aki kivette a hátsó csatit anno a rendszerből, igazi szakmunkát végzett...
Az ablakhoz visszatérve, igazából csak a vezeték színekre kell figyelned az meg menni fog szerintem.
3 betűs rövidítések vannak a szinekre amikor pedig kétszínű a kábel akkor az első 3 karakter az alapszín a / utánni 3 pedig a másodlagos szín amivek karikák vannak festve a kábelre.
Nekem is megvan a boldogság!
Most szagattam le a középrendszert a kocsi alól, igaz már volt javítva szóval várható volt.
Szerintetek mivel járnák jobban:
Utángyártott középrendszer legolcsóbb 17e
PS kipufogónál csináltatok 20e körül
bontott gyári 6e
Az is bibi, hogy a hátsó összetétel már valami "szakember" átla korábban ki lett hagyva a rendszerből így a Remus dobom is fixen össze van vele heggesztve.
Szóval ha lessz új rendszer akkor csinátassam meg rendesen tűzkarikásra vagy lehet fixen összehegeszteni.
A szerelhetőség nem érdekel nem tervezem a kipuff cserélgetését, de úgy gondolom, hogy a rezgések és a rendszer mozgása miatt is van ott az az összetétel.
Sziasztok!
Talán van köztetek olyan, aki még emlékszik, hogy panaszkodtam a nem rég vásárolt NGK gyertyáimra. Igaz, hogy a CRX-em gyertyáiról volt szó, és most az ESI-ből vettem ki a viszonylag fiatal NGK-kat, de a külömbség szerintem magáért beszél. A képeken nagyon jól meglátszik a külömbség a Francia és a Japán NGK gyertyák minősége között. Én speciel nem tudom eldönteni, hogy nevetséges-e vagy viccesebb inkább. Félreértés ne essék!!! A szebb Japán gyertyákban, amiről két képet tettem fel ide, másfél évet én jártam az autó megvásárlása után. Azt még az előző gazdája tette bele ki tudja mikor. Hozzáteszem, hogy megvételkor is így néztek ki, ezért halogattam a cserét.
A csúnyább francia gyertyák alig egy évesek és kb. 20000km van bennük. Egy percig nem hittem a használata közben, hogy jót tettem az ESI Civicnek mikor beletettem. Már a második indításnál az volt a benyomásom, hogy nem indul olyan jól a kocsi, mint a gyertyacsere előtt. A mostani csere előtt pedig már az indítás utáni párásodást nem is tudta eldolgozni, mert 3 olykor 2 hengerrel kellett az első perceket átvészelni a motorral. Most a CRX-embe nem rég vásárolt IRidium gyertyák vannak benne ideiglenesen, míg újévkor nem rendelek az Ebay-ről ebbe is Iridiunokat. Tökéletesen megy a kocsi.
Bocs a hosszúért, de ez megér egy olvasást nektek is. Szerintem. Azért idetettem, mert gondoltam így többen látják, mint a szégyenfalban. Ha az adminoknak nem tetszik, úgyis átteszik, de szerintem még itt fenn is érdemes lenne egy összehasonlításos cikket csinálni belőle, ha már van hamis NGK bemutató is.
Sziasztok!
Íme agyalázatos Francia NGK gyertyák kb. 20000km megtétele után:
És jöjjenek a Japán gyertyák Csak nálam mentek másfél évig és mikor megvettem a kocsit akkor is így néztek ki. Szerintem ha most visszatenném, másfél évre, akkor sem lenne vele baj:
Köszönöm!
Akkor dugulás,vagy inkább szűkülete lehet.Most lusta vagyok játszani vele ,le engedni vizet,kipucolni...,bár ha fogóval elszorítanám a csöveket akkor csak egy kicsit kellene ki engednem..
Más!
Lámpa beállítása .
Neten csak egy mondeós le írást találtam amihez kellene lapos felület ami 10 méterre van egy faltól,ekem csak kb 1,5M-vagy 2m-em van
lambda hibakódot nekem lehúzott lambdával kb 20-30km táv után dobott csak... ez nem fűtött lambda. egy darabig vár az ecu arra, hogy érkezzen vmi jel és csak utána dob hibakódot.
ha viszont bentvan de a lambda, vagy rossz jelet ad(erre van egy algoritmus az ecuban, hogy mikortól kiértékelhető a lambda jele és csak aztán kezdene korrigálni vele) azt jóformán 1-2kmen belül is tudja az ecu check engine-el mutatni. Persze gyujtás levesz-ráaddal eltünik ideiglenesen a check lámpa...
de mint kérdeztem is: milyenek a gyertyák? a szinéből lehet következtetni a keverékre, meg arra is, hogy ha nem jó a szikra...
Sziasztok!
Lenne egy olyan fura dolog,hogy B16A2 motor van az autóba és a VTEC szelepbe cseréltem tömítést.
A nagy tömítést kicseréltem ami ugye szűrős és a blokkra van felfogatva,amikor a kisebb nyolcas alakú tömítést akartam cserélni, ami meg a VTEC szelepbe van (háromszög alak alatt) azt láttam,hogy az is szűrős.
A B16A2-höz elvileg nem szűrős való ha jól tudom?! Lehet B16A1-es VTEC szelep van rajta?
Aki tud valami magyarázatot ossza meg velem légyen szíves.
Az autóval nincs gond minden rendben működik csak furcsállottam a dolgot.
Előre is köszönöm!
Lehet...
Én valami olyasmire gondolok,hogy előbb nyit a termosztátom,vagy valami hasonló...
De lehet át kellene mosnom a fűtő radiátort,mert amikor a régi,gyári konfigurációval közlekedtem akkor volt egy időszak amikor elfolyattam a vizet,nem tudtam hol.Csak sejtettem,szívósor tömítésnél.
A lényeg,elfolyt,párom észre vette én meg nem úgy mentem kb 300 km-t víz nélkül,ólom lábakkal (8500-9000 rpm 9
Akkor tettem bele olyan hűtő tömítő csodaport,meg is szüntette a hibát,de lehet bedugított mást is amit meg nem kellett volna...
Még erre tudok gondolni.
Szevasztok!
Lehet abból rend ellenességem,hogy a d13b2-es blokk,d16z6hf-el,meg úgy a komplett swappal felszerelve,d16z6 thermosztát van betéve?
Mert felmelegszik,de nem úgy fűt,mint amikor még csak sima 1.3 volt.
Ki van légtelenítve rendesen,nincs dugulás,stb...
Konkrétan arra gondolok,hogy nem tudom,hogy melyik thermosztát hány fokon nyit és hogy a ventim mikor kapcsol be.
Talán így érthető mire gondolok.
folyamatos lámpa volt,de megálltam leállítottam,azóta nem jött újra elő.De legközelebb így fogok tenni.
Nem,nem bírtak kivenni,bele vannak szaggatva,eltört a gyertyakulcs (jóféle tescos)
Mióta megvan az autó azóta csinálja,a gyári leömlővel is csinálta,csak ritkán(hosszabb távokon csak pl pest)
Igen ott van.Előtte is csinálta,de mióta a togu van fent,feltettem,rá 1 hétre elkezdett egyre sűrűbben.
CEL eddig csak egyszer villant,előtte sose,meg azóta se.
Most volt ECU reset mikor az önindítót csináltam vasárnap,mert persze az is beszart a héten...
Ma felidegelt,mert már reggel is csinálta hidegen.Meló után lehúztam a lambda vezetékét,szaru-berény oda vissza távon eddig nem rángatott úgy be,torpant.Egyszer éreztem úgy h picit mintha többen ülnének bent,nehezeben gyorsult,de elmúlt hamar.
Ami számomra érdekes,lehúztam a lambdát,és meleg motornál se dobott rá hibakódot...Pedig bemelegedés után egyből kellene neki,ha nem ad jelet nem?
ha előjön menet közben a check lámpa, akkor ne állítsd le. tedd a villogtatós csatira a rövidzárat és
el fogja villogni a hibakódot.
lehet csak pillanatnyi hibakód (pl kihagy az egyik szenzor az elosztóban) és azt nem tárolja le. ezért nem volt meg leállítás után. Ezért kell menet közben.
gyertyák szinét nézted már, hogy milyen? abból már tudnék tippelni.
lambdát multiméterrel+féktisztítóval kimérni? egyvezetékes nem fűtottet? nem lehet...
csak menet közben, ha már elérte az üzemit. akkor tudsz feszültséget mérni rajta:
-tőgázas gyorsításnál 0,8-1V körüli feszültség
-2000 rpm feletti motorféknél (mondjuk 4000rpm-ről), 0%gázzal meg 0-0,2V körüli.
-alapjáraton ha már korrigál vele az ecu akkor 0,5V körül van, de akkor is ide-oda változik: kb 0,35-0,65V között.
Lehet lambda baj is, ha el van menve a középértéke....
Közben eszembe is jutott mi lehet a bajod.
Feltetted a toguchi leömlőt és a katalizátor előtt van a lambdád... igaz? ha ez igy van akkor ez az összes bajod, mivel nem tud bemelegedni a lambda, ezért nem korrekt értéket ad, vagy nem is ad egyáltalán.
A fel-fek villanó check lámpád is 2fajta hibakód lehet: 1. O2 sensor vagy 2. Fuel supply system.
Valószinűleg azért torpangat egyre jobban, mert a fals lambda jele miatt tök hülyeségeket tanult meg az ecu (Long term fuel trim), és már alapból túl szegény/dús keverékkel megy... Ecu reset után egy darabig megint jó lesz, de utána megint megtanulná a hülyeségeket....
Az új foncsort passzolom,ha lehet tuti nem olcsó
Tuning lámpával nincs különösebb baj,nekem pl. projektoros van,jó meg minden csak lusta vagyok be állítani rendesen .
Köszönöm a gyors választ valami ilyesmire számítottam.
Felújító cégeket találtam.az új"tuning" lámpáktól félek az illeszkedési hibák miatt.
Esetleg lehet valahonnan 5g4d civichez új foncsorokat beszerezni?
Szerintem senki nem csinálta házilag!
Mindenki vagy kicseréli a lámpát,vagy szenved vele tovább...
Az a baj,hogy ahol a foncsor megsérül,ott a hőtől kicsit megég ami még ott marad,a párától meg rozsdásodik,vagy is az enyém olyan volt.
Talán ha krómozva lenne,de azt meg nem tudom ki,hol,mennyiért csinálná meg.lehet az árából kijönne egy pár clear lámpa.
Házilag,otthon szerintem esélytelen megcsinálni,próbáltam,hogy majd fényesre polírozom,de füst,csak az időmet baxtam el vele.
Helló!Trafót nézném meg először.Ha nem jutsz előbbre, akkor hívj bizalommal.Nem ingyen dolgozom, mert Jézus koporsóját se őrizték ingyen, de nem kérek pénzt olyan munkáért, amit nem sikerült befejezni.
Üdv!
98-as civicem van és valamiért nem működik az elektromos ablak van esetleg biztosíték hozzá ami elszállhatott? Egyik felén se működik úgyhogy a kapcsolónak sztem nincs baja a vezetékeket ahogy tudtam végig néztem nincs elszakadva.
Még megvan a kupé, azzal van a baj? Első kör Akkumulátor szerintem is, DE
had kérdezzem meg:
Csak benyomott kuplung pedállal indult eddig az autód?
-Ha a válasz igen, akkor nézd meg a kuplung pedálnál a két kapcsolót, és hogy megvan-e a pedál vason az őket benyomó műanyag pöcök.
Én maradtam azért az út szélén, mert kitörött az egyik 16éves pöcök, és az autó nem indítózott, mert nem érzékelte a benyomott kuplungpedált.
-Ha a válasz nem, akkor bikázzátok be, ha úgy rövid indítózás után indul, akkor nincs baja a szénkeféknek, csak hideg van, és eddig bírta az akksi.