HONDA fórum
2024. május 18. szombat, 21:04,  Alexandra, Erik Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 1911 | 1910 | 1909 | 1908 | 1907 | 1906 | 1905 | 1904 | 1903 | 1902 | 1901 | 1900 | 1899 | 1898 | 1897 | 1896 | 1895 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#94949 honda130 +  2011. december 24. 23:08:31 re: #94945 (Attila_80 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem meg meg kell nézni a lábkiosztásokat és össze lehet tenni. Ha meg vagy szorulva, mástnem kiszeded a csatiból a kontaktokat ügyesen és feldugdosod úgy én a4genét tettem az 5 gan ESI-be. Ha ez ment, akkor fordítva is kell működnie. Az alsó kódolt műanyagot nem lehet véletlanül leszedni?

2011. december 24. 23:09: Szerkesztve honda130 +  által, megtekintés

#94948 Tonx +  2011. december 24. 17:36:02 re: #94946 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Én raktam civic 5gen-t 4gen-be és civic 4gen-t 5gen accordba sőt még most is van itthon egy passz milyen.

#94947 Attila_80 0  2011. december 24. 16:44:29 re: #94946 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
akkor én belenyúltam :(

#94946 -Törölt felhasználó- 2011. december 24. 16:42:55 re: #94945 (Attila_80 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem mind :) az 5.gen civic-é nem jó az előtte lévőbe, de az accordé később se változott. a szürke dobozos nem jó a barna meg igen
2011. december 24. 17:36:02: megválaszolva Tonx +  által, → #94948 
2011. december 24. 16:44:29: megválaszolva Attila_80 0  által, → #94947 

#94945 Attila_80 0  2011. december 24. 16:16:24 re: #94754 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
RZ-0132-es számú nem kompatibilis az RZ-0098-al! :(
legalábbis a csatlakozók biztos, hogy nem!

RZ-0132 vs. RZ0098
2011. december 24. 23:08:31: megválaszolva honda130 +  által, → #94949 
2011. december 24. 16:42:55: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #94946 

#94944 Czimby +  2011. december 24. 11:49:54 re: #94943 (Uró4g4d + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ha megvannak az ajtóban levő kábelek csatikkal meg az utastéri kábel is csatikkal akkor gyerekjáték lessz.

#94943 Uró4g4d +  2011. december 24. 11:29:03 re: #94942 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
köszi:) kicsit körbe néztem találtam komplett 4db-os ablak emelő szettet minden kacattal , a többi egyszerűbb lesz ,:)
2011. december 24. 11:49:54: megválaszolva Czimby +  által, → #94944 

#94942 Czimby +  2011. december 24. 11:22:41 re: #94941 (Uró4g4d + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én is így gondoltam...
Megsímogatnám a buksiját aki kivette a hátsó csatit anno a rendszerből, igazi szakmunkát végzett...


Az ablakhoz visszatérve, igazából csak a vezeték színekre kell figyelned az meg menni fog szerintem.
3 betűs rövidítések vannak a szinekre amikor pedig kétszínű a kábel akkor az első 3 karakter az alapszín a / utánni 3 pedig a másodlagos szín amivek karikák vannak festve a kábelre.
2011. december 24. 11:29:03: megválaszolva Uró4g4d +  által, → #94943 


2011. december 24. 11:26: Szerkesztve Czimby +  által, megtekintés

#94941 Uró4g4d +  2011. december 24. 11:11:36 re: #94940 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
lehet látod ,


szerintem fixre ne mert megfogod bánni ,
2011. december 24. 11:22:41: megválaszolva Czimby +  által, → #94942 

#94940 Czimby +  2011. december 24. 11:01:16 re: #94939 (Uró4g4d + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem a magyar nyelv nem fog menni... [SMIL:/szomoru/ashamed.gif]

Nekem is megvan a boldogság!
Most szagattam le a középrendszert a kocsi alól, igaz már volt javítva szóval várható volt.

Szerintetek mivel járnák jobban:
Utángyártott középrendszer legolcsóbb 17e
PS kipufogónál csináltatok 20e körül
bontott gyári 6e

Az is bibi, hogy a hátsó összetétel már valami "szakember" átla korábban ki lett hagyva a rendszerből így a Remus dobom is fixen össze van vele heggesztve.
Szóval ha lessz új rendszer akkor csinátassam meg rendesen tűzkarikásra vagy lehet fixen összehegeszteni.
A szerelhetőség nem érdekel nem tervezem a kipuff cserélgetését, de úgy gondolom, hogy a rezgések és a rendszer mozgása miatt is van ott az az összetétel.

Szerintetek mi legyen?
2011. december 24. 11:11:36: megválaszolva Uró4g4d +  által, → #94941 

#94939 Uró4g4d +  2011. december 24. 09:35:23    ‹›   →  ↑  0 | rejt
valaki tud nekem segíteni , magyar nyelvű , 4genhez elektromos ablak bekötés rajzzal??
2011. december 24. 11:01:16: megválaszolva Czimby +  által, → #94940 

#94938 atti67 +  2011. december 24. 09:22:10 re: #94936 (balu0102 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az osram izzó tényleg tutti.
Úgy ahogy a neve mondja.

#94937 Czimby +  2011. december 24. 09:03:12 re: #94936 (balu0102 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nightbraker van nekem is, csak a gyári lámpa/foncsor nem sugározza a fényét hanem elnyeli... [SMIL:/szetvert.gif]

#94936 balu0102 +  2011. december 24. 08:49:45 re: #94933 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Itt vettem fórumostól :) igen annyiért nekem is kellett [SMIL:/smile7.gif]

Gyárihoz képest tényleg ég és föld a különbség. Igaz osram nightbreaker van benne...nah azt is csak ajánlani tudom :)

Érdekes amúgy h a lámpához ami járt index (adás- vételben azt árulom ) abban benne van az E jel, de a lámpákban nincs.
2011. december 24. 09:22:10: megválaszolva atti67 +  által, → #94938 
2011. december 24. 09:03:12: megválaszolva Czimby +  által, → #94937 

#94935 honda130 +  2011. december 24. 04:10:34    ‹›  +3 | rejt
Sziasztok!
Talán van köztetek olyan, aki még emlékszik, hogy panaszkodtam a nem rég vásárolt NGK gyertyáimra. Igaz, hogy a CRX-em gyertyáiról volt szó, és most az ESI-ből vettem ki a viszonylag fiatal NGK-kat, de a külömbség szerintem magáért beszél. A képeken nagyon jól meglátszik a külömbség a Francia és a Japán NGK gyertyák minősége között. Én speciel nem tudom eldönteni, hogy nevetséges-e vagy viccesebb inkább. Félreértés ne essék!!! A szebb Japán gyertyákban, amiről két képet tettem fel ide, másfél évet én jártam az autó megvásárlása után. Azt még az előző gazdája tette bele ki tudja mikor. Hozzáteszem, hogy megvételkor is így néztek ki, ezért halogattam a cserét.
A csúnyább francia gyertyák alig egy évesek és kb. 20000km van bennük. Egy percig nem hittem a használata közben, hogy jót tettem az ESI Civicnek mikor beletettem. Már a második indításnál az volt a benyomásom, hogy nem indul olyan jól a kocsi, mint a gyertyacsere előtt. A mostani csere előtt pedig már az indítás utáni párásodást nem is tudta eldolgozni, mert 3 olykor 2 hengerrel kellett az első perceket átvészelni a motorral. Most a CRX-embe nem rég vásárolt IRidium gyertyák vannak benne ideiglenesen, míg újévkor nem rendelek az Ebay-ről ebbe is Iridiunokat. Tökéletesen megy a kocsi.
Bocs a hosszúért, de ez megér egy olvasást nektek is. Szerintem. Azért idetettem, mert gondoltam így többen látják, mint a szégyenfalban. Ha az adminoknak nem tetszik, úgyis átteszik, de szerintem még itt fenn is érdemes lenne egy összehasonlításos cikket csinálni belőle, ha már van hamis NGK bemutató is.
Sziasztok!
Íme agyalázatos Francia NGK gyertyák kb. 20000km megtétele után:





És jöjjenek a Japán gyertyák Csak nálam mentek másfél évig és mikor megvettem a kocsit akkor is így néztek ki. Szerintem ha most visszatenném, másfél évre, akkor sem lenne vele baj:


Köszönöm!

#94934 KeCsEg 0  2011. december 24. 03:44:10    ‹›  0 | rejt
Tudnátok ajánlani egy villanyászt pesten aki nagyon vágja a hondákat?

#94933 Czimby +  2011. december 24. 00:09:32 re: #94932 (balu0102 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
18-ért hol kapni clear lámpát? Annyiért nekem is kell! [SMIL:/smile7.gif]
2011. december 24. 08:49:45: megválaszolva balu0102 +  által, → #94936 

#94932 balu0102 +  2011. december 23. 23:27:35 re: #94911 (peti5g 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem sem érdemes vele szopni. Én itt 18 ért vettem a clear lámpát. 100x különb mint a gyári. Egy baja van , hogy nincs benne E jel.
2011. december 24. 00:09:32: megválaszolva Czimby +  által, → #94933 

#94931 ólomlábú +  2011. december 23. 21:56:21 re: #94926 (Szima Zoltán + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor dugulás,vagy inkább szűkülete lehet.Most lusta vagyok játszani vele :D :D ,le engedni vizet,kipucolni...,bár ha fogóval elszorítanám a csöveket akkor csak egy kicsit kellene ki engednem..

Más!
Lámpa beállítása :) .
Neten csak egy mondeós le írást találtam amihez kellene lapos felület ami 10 méterre van egy faltól,ekem csak kb 1,5M-vagy 2m-em van :(

#94930 roly7 0  2011. december 23. 15:30:30 re: #94927 (Szima Zoltán + )  ←  ‹›  0 | rejt
aham és azt nem tudod hogy melyik az mert van egy kis táblázat az ajtókán de azon nem láttam lehet hogy valami rövidítése van.

#94929 -Törölt felhasználó- 2011. december 23. 12:38:59    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Iharos Vízhűtővel nincs valakinek tapasztalata? Érdemes megvenni?

#94928 Szima Zoltán +  2011. december 22. 22:27:16 re: #94888 (mattfekaCRX + )  ←  ‹›  0 | rejt
feszszabályzó+1 bizti volt a ludas.

#94927 Szima Zoltán +  2011. december 22. 22:24:08 re: #94905 (roly7 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
van.
2011. december 23. 15:30:31: megválaszolva roly7 0  által, → #94930 

#94926 Szima Zoltán +  2011. december 22. 22:20:44 re: #94921 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
nem.mindegyikben egyforma termosztát van max ut.gyártottba kapni olyat ami 62,68,72,76°-on nyit ott inkább valami más gond lesz...
2011. december 23. 21:56:22: megválaszolva ólomlábú +  által, → #94931 

#94925 nbinszky +  2011. december 22. 22:10:06 re: #94920 (Hondi + )  ←  ‹›  0 | rejt
lambda hibakódot nekem lehúzott lambdával kb 20-30km táv után dobott csak... ez nem fűtött lambda. egy darabig vár az ecu arra, hogy érkezzen vmi jel és csak utána dob hibakódot.

ha viszont bentvan de a lambda, vagy rossz jelet ad(erre van egy algoritmus az ecuban, hogy mikortól kiértékelhető a lambda jele és csak aztán kezdene korrigálni vele) azt jóformán 1-2kmen belül is tudja az ecu check engine-el mutatni. Persze gyujtás levesz-ráaddal eltünik ideiglenesen a check lámpa...


de mint kérdeztem is: milyenek a gyertyák? a szinéből lehet következtetni a keverékre, meg arra is, hogy ha nem jó a szikra...

#94924 Timi0619 0  2011. december 22. 21:55:00    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!
Lenne egy olyan fura dolog,hogy B16A2 motor van az autóba és a VTEC szelepbe cseréltem tömítést.
A nagy tömítést kicseréltem ami ugye szűrős és a blokkra van felfogatva,amikor a kisebb nyolcas alakú tömítést akartam cserélni, ami meg a VTEC szelepbe van (háromszög alak alatt) azt láttam,hogy az is szűrős.
A B16A2-höz elvileg nem szűrős való ha jól tudom?! Lehet B16A1-es VTEC szelep van rajta?
Aki tud valami magyarázatot ossza meg velem légyen szíves.
Az autóval nincs gond minden rendben működik csak furcsállottam a dolgot.
Előre is köszönöm! [SMIL:/pislog/blink4.gif]

#94923 ólomlábú +  2011. december 22. 21:10:33 re: #94922 (galbal + )  ←  ‹›  0 | rejt
Lehet...
Én valami olyasmire gondolok,hogy előbb nyit a termosztátom,vagy valami hasonló...
De lehet át kellene mosnom a fűtő radiátort,mert amikor a régi,gyári konfigurációval közlekedtem akkor volt egy időszak amikor elfolyattam a vizet,nem tudtam hol.Csak sejtettem,szívósor tömítésnél.
A lényeg,elfolyt,párom észre vette én meg nem úgy mentem kb 300 km-t víz nélkül,ólom lábakkal (8500-9000 rpm :D :D :D 9
Akkor tettem bele olyan hűtő tömítő csodaport,meg is szüntette a hibát,de lehet bedugított mást is amit meg nem kellett volna...
Még erre tudok gondolni.

#94922 galbal +  2011. december 22. 20:50:12 re: #94921 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor vagy mégis van valami difi a fűtéssel, vagy sikerült egy motort csinálnod ami a hőenergia helyett inkább mozgási energiát termel :D
2011. december 22. 21:10:34: megválaszolva ólomlábú +  által, → #94923 

#94921 ólomlábú +  2011. december 22. 19:37:57    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szevasztok!
Lehet abból rend ellenességem,hogy a d13b2-es blokk,d16z6hf-el,meg úgy a komplett swappal felszerelve,d16z6 thermosztát van betéve?
Mert felmelegszik,de nem úgy fűt,mint amikor még csak sima 1.3 volt.
Ki van légtelenítve rendesen,nincs dugulás,stb...
Konkrétan arra gondolok,hogy nem tudom,hogy melyik thermosztát hány fokon nyit és hogy a ventim mikor kapcsol be.
Talán így érthető mire gondolok.
2011. december 22. 22:20:44: megválaszolva Szima Zoltán +  által, → #94926 
2011. december 22. 20:50:12: megválaszolva galbal +  által, → #94922 

#94920 Hondi +  2011. december 22. 19:32:07 re: #94918 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
folyamatos lámpa volt,de megálltam leállítottam,azóta nem jött újra elő.De legközelebb így fogok tenni.

Nem,nem bírtak kivenni,bele vannak szaggatva,eltört a gyertyakulcs :D (jóféle tescos)

Mióta megvan az autó azóta csinálja,a gyári leömlővel is csinálta,csak ritkán(hosszabb távokon csak pl pest)

Igen ott van.Előtte is csinálta,de mióta a togu van fent,feltettem,rá 1 hétre elkezdett egyre sűrűbben.
CEL eddig csak egyszer villant,előtte sose,meg azóta se.

Most volt ECU reset mikor az önindítót csináltam vasárnap,mert persze az is beszart a héten...


Ma felidegelt,mert már reggel is csinálta hidegen.Meló után lehúztam a lambda vezetékét,szaru-berény oda vissza távon eddig nem rángatott úgy be,torpant.Egyszer éreztem úgy h picit mintha többen ülnének bent,nehezeben gyorsult,de elmúlt hamar.

Ami számomra érdekes,lehúztam a lambdát,és meleg motornál se dobott rá hibakódot...Pedig bemelegedés után egyből kellene neki,ha nem ad jelet nem?

Köszi a segítséget!!!
2011. december 22. 22:10:06: megválaszolva nbinszky +  által, → #94925 

#94919 nbinszky +  2011. december 22. 17:27:25 re: #94915 (Hondi + )  ←  ‹›  +1 | rejt
közben rájöttem, hogy nem egyforma :)

2011. december 22. 17:30: Szerkesztve nbinszky +  által, megtekintés

#94918 nbinszky +  2011. december 22. 17:26:21 re: #94895 (Hondi + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
ha előjön menet közben a check lámpa, akkor ne állítsd le. tedd a villogtatós csatira a rövidzárat és
el fogja villogni a hibakódot.
lehet csak pillanatnyi hibakód (pl kihagy az egyik szenzor az elosztóban) és azt nem tárolja le. ezért nem volt meg leállítás után. Ezért kell menet közben.

gyertyák szinét nézted már, hogy milyen? abból már tudnék tippelni.


lambdát multiméterrel+féktisztítóval kimérni? egyvezetékes nem fűtottet? nem lehet...
csak menet közben, ha már elérte az üzemit. akkor tudsz feszültséget mérni rajta:
-tőgázas gyorsításnál 0,8-1V körüli feszültség
-2000 rpm feletti motorféknél (mondjuk 4000rpm-ről), 0%gázzal meg 0-0,2V körüli.
-alapjáraton ha már korrigál vele az ecu akkor 0,5V körül van, de akkor is ide-oda változik: kb 0,35-0,65V között.

Lehet lambda baj is, ha el van menve a középértéke....

Közben eszembe is jutott mi lehet a bajod.

Feltetted a toguchi leömlőt és a katalizátor előtt van a lambdád... igaz? ha ez igy van akkor ez az összes bajod, mivel nem tud bemelegedni a lambda, ezért nem korrekt értéket ad, vagy nem is ad egyáltalán.
A fel-fek villanó check lámpád is 2fajta hibakód lehet: 1. O2 sensor vagy 2. Fuel supply system.

Valószinűleg azért torpangat egyre jobban, mert a fals lambda jele miatt tök hülyeségeket tanult meg az ecu (Long term fuel trim), és már alapból túl szegény/dús keverékkel megy... Ecu reset után egy darabig megint jó lesz, de utána megint megtanulná a hülyeségeket.... ;)

2011. december 22. 19:32:07: megválaszolva Hondi +  által, → #94920 

#94917 Hondi +  2011. december 22. 16:17:57 re: #94916 (georg + )  ←  ‹›  0 | rejt
rájöttem köszi,unixon megnéztem,teljesen más :(

köszi!!!

#94916 georg +  2011. december 22. 16:17:00 re: #94915 (Hondi + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem.
2011. december 22. 16:17:57: megválaszolva Hondi +  által, → #94917 

#94915 Hondi +  2011. december 22. 16:04:57    ‹›   →  ↑  0 | rejt
(92es)d15b2 ill d16a6 gyújtáselosztóban a trafó megegyezhet?
2011. december 22. 17:27:25: megválaszolva nbinszky +  által, → #94919 
2011. december 22. 16:17:00: megválaszolva georg +  által, → #94916 

#94914 ólomlábú +  2011. december 22. 15:15:48 re: #94913 (peti5g 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Az új foncsort passzolom,ha lehet tuti nem olcsó
Tuning lámpával nincs különösebb baj,nekem pl. projektoros van,jó meg minden csak lusta vagyok be állítani rendesen :D :D :D .

#94913 peti5g 0  2011. december 22. 15:12:41 re: #94912 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszönöm a gyors választ valami ilyesmire számítottam.
Felújító cégeket találtam.az új"tuning" lámpáktól félek az illeszkedési hibák miatt.
Esetleg lehet valahonnan 5g4d civichez új foncsorokat beszerezni?
2011. december 22. 15:15:48: megválaszolva ólomlábú +  által, → #94914 

#94912 ólomlábú +  2011. december 22. 15:00:10 re: #94911 (peti5g 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szerintem senki nem csinálta házilag!
Mindenki vagy kicseréli a lámpát,vagy szenved vele tovább...
Az a baj,hogy ahol a foncsor megsérül,ott a hőtől kicsit megég ami még ott marad,a párától meg rozsdásodik,vagy is az enyém olyan volt.
Talán ha krómozva lenne,de azt meg nem tudom ki,hol,mennyiért csinálná meg.lehet az árából kijönne egy pár clear lámpa.
Házilag,otthon szerintem esélytelen megcsinálni,próbáltam,hogy majd fényesre polírozom,de füst,csak az időmet baxtam el vele.
2011. december 22. 15:12:41: megválaszolva peti5g 0  által, → #94913 

#94911 peti5g 0  2011. december 22. 14:52:27    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!Sehol sem találok semmit fényszóró foncsor felújításról(házilag).
Csinált már valaki ilyesmit?Érdemes vele vesződni?
2011. december 23. 23:27:35: megválaszolva balu0102 +  által, → #94932 
2011. december 22. 15:00:10: megválaszolva ólomlábú +  által, → #94912 

#94910 balu0102 +  2011. december 22. 13:59:05 re: #94908 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Gyárit nézted már? Nagyon drága?




ja megnéztem..majd 80K első tárcsa +betét"...nemgyenge

2011. december 22. 14:01: Szerkesztve balu0102 +  által, megtekintés

#94909 darkcameleon +  2011. december 22. 13:28:07 re: #94883 (gpetee + )  ←  ‹›  0 | rejt
De az nem csak a pedál magasságán állít? Nekem nem az a baj, hogy magas v. alacsony, hanem 5 centit lötyög a pedál :(

#94908 -Törölt felhasználó- 2011. december 22. 12:39:07    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tud valaki segíteni milyen féktárcsát fékbetétet vegyek vti be?? Mik a tapasztalatok Ate ferodo ??privátba
2011. december 22. 13:59:05: megválaszolva balu0102 +  által, → #94910 


2011. december 22. 12:43: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#94907 tomihonda +  2011. december 22. 12:23:46 re: #94895 (Hondi + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Helló!Trafót nézném meg először.Ha nem jutsz előbbre, akkor hívj bizalommal.Nem ingyen dolgozom, mert Jézus koporsóját se őrizték ingyen, de nem kérek pénzt olyan munkáért, amit nem sikerült befejezni.
Üdv!

#94906 tomihonda +  2011. december 22. 12:18:10    ‹›  +1 | rejt
Végre működik a weboldalunk!Estére indul a feltöltés. diagszerviz.hu

#94905 roly7 0  2011. december 22. 12:10:35    ‹›   →  ↑  0 | rejt
98-as civicem van és valamiért nem működik az elektromos ablak van esetleg biztosíték hozzá ami elszállhatott? Egyik felén se működik úgyhogy a kapcsolónak sztem nincs baja a vezetékeket ahogy tudtam végig néztem nincs elszakadva.
2011. december 22. 22:24:08: megválaszolva Szima Zoltán +  által, → #94927 

#94904 Newdesign +  2011. december 22. 12:10:22 re: #94903 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  +2 | rejt
vááá EPIC :D

#94903 PelyV(T)i +  2011. december 22. 12:06:19 re: #94899 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Köszi haver, de így 7 év elteltével már megoldódott a probléma :) :) :)
2011. december 22. 12:10:22: megválaszolva Newdesign +  által, → #94904 

#94901 sznob +  2011. december 22. 11:53:47 re: #94864 (EJ8SQD + )  ←  ‹›  0 | rejt
Még megvan a kupé, azzal van a baj? Első kör Akkumulátor szerintem is, DE
had kérdezzem meg:

Csak benyomott kuplung pedállal indult eddig az autód?

-Ha a válasz igen, akkor nézd meg a kuplung pedálnál a két kapcsolót, és hogy megvan-e a pedál vason az őket benyomó műanyag pöcök.
Én maradtam azért az út szélén, mert kitörött az egyik 16éves pöcök, és az autó nem indítózott, mert nem érzékelte a benyomott kuplungpedált.

-Ha a válasz nem, akkor bikázzátok be, ha úgy rövid indítózás után indul, akkor nincs baja a szénkeféknek, csak hideg van, és eddig bírta az akksi. [SMIL:/smile5.gif]


#94900 tomihonda +  2011. december 22. 11:44:13 re: #94898 (KresEJ6 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Pl én is....Számom az adatlapomon.Ha lambdaszonda lesz a hiba, vagy más, abban is tudok segíteni!

#94899 Czimby +  2011. december 22. 11:43:16 re: #8 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem van 5genhez való zöld dobozka, 2db is, ócsóé. Írj ha kell!
2011. december 22. 12:06:19: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #94903 

 << eleje | 1911 | 1910 | 1909 | 1908 | 1907 | 1906 | 1905 | 1904 | 1903 | 1902 | 1901 | 1900 | 1899 | 1898 | 1897 | 1896 | 1895 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.23, 0.31, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.173 mp, 10 query