Ide kerülnek a kérdések és válaszok az Adásvétel témákból.
A téma csak 1000 hozzászólást tart meg.
Ha gondod akad a megvett termék szállításával, messze van,nincs mivel hoznod-vinned, használd a Jövök-,megyek, Hozok-Viszek topikot..
Valaki biztos segít..
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 1000 hozzászólást őrzi meg.
Szia, ha nem találsz írj. Sajnos az ilyen cégeket megölte a katas vállalkozási forma ahol voltak regisztrált szerelők erős és gyenge aramu szerelők minden egyben, hiszen egy kft-ben 6-8x os adóteher mellett lehetetlen volt a fizetést kitermelni, így már én is 3-4 külön vállalkozót bíztam meg 1 munkára.
De tudok adni elérhetőséget olyanra aki a villanyorat csinálja , becsületes korrekt. Ha kisebb munka van belül szerintem megoldják neked. Ha mégse , akkor adok villanyszerelot is aki állja szavát, de nem tudom hogy mennyire van tele, de mindig megbízható volt.
Én sem sajnálom, csak lehetne kevesebb.
Leginkább munkára használom, de a km alapú elszámolás elég neccessé vált (fog valamikor változni, de jelen pillanatban nem fedezi a fogyasztást és a szervizelést). Ha kisebb teljesítményű autóval járok, a gyorshajtásra is kisebb a kényszer. Ezzel eleinte rendszeresen előfordult, hogy egy 1-2-3 autós előzést 140-150-nel fejeztem be 80-90-ről indulva.
Sziasztok érdeklődnék hogy valakinek nincs e véletlen 5 gen civic vti hátsó fékleze? Mind a két oldalra kéne. Csak gyárit találtam. Előre is köszönöm az infókat.
Öö nem kell ezért ideadni a saját kocsi kalaptartóját, csak vicceltem. :-) Anyáméhoz nem adtak, de már 8 éve használja a kocsit nélküle, sz'al őt se zavarja. De persze ha kidobandó van vhol, azt azért elhoznám.
Az újabb Jazzunk 2010-es. Nem igazán használjuk abban sem a kalaptartót. DE még megkérdem a zasszonyt. Majd írok. (ha hétfőig nem jelzek akkor gyanakodjál, hogy elfelejtettem, s küldjél privátot)
Hátsó VTi üléssor kompletten érdekelne, ha jól látom, szedánról van szó! Megvan még? Érdekelne az ára! Várom válaszát, ill. a +36 30 265 9361-es számon elér! Üdv: Pethe László.
Az első autóm egy 750-es Zastava volt, na azt már tuningoltam, mert Fiat az alap, Abarth leömlő, szívósor, olajhűtő, végdob..stb.
Aztán egy 1200-as Zsiguli, amibe később 1600-as motort tettem, meg pár egyebet.
Aztán két 626-os Mazda Coupe ( az első 12V, a második 16V), majd kíváncsiságból egy 16V 150Le-s Opel Calibra, aztán már csak Hondák, igaz azok mind újak: DC2 Integrával keztem, majd 7. gen CTR Anniversary ( nem szerettem), aztán, ami végleg marad a DC5 klón Acura RSX- TypeS, kissé átalakítva 2005-ös ráncfelvarrott modell.
Több nem lesz, mert az itt kapható választékból igazán az NSX tetszik, az meg ugye nekem megfizethetetlen.....