HONDA fórum
2024. május 18. szombat, 06:20,  Alexandra, Erik Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: -Törölt felhasználó-


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 419 | 418 | 417 | 416 | 415 | 414 | 413 | 412 | 411 | 410 | 409 | 408 | 407 | 406 | 405 | 404 | vége >> 

Téma információk
Motorbontók Magyarországon:


motorbontók listája hivatkozással

- Burmi Motor, Budapest III. Leányfalu u. 4. Tel.: 1/387-2400 v. 30/954-6172
- Habi & Habi Kft., Budapest XXI. Védgát u. 43. Tel.: 1/425-7426 v. 1/420-8979
- Lakihegyi motorbontó, 2310 Lakihegy, Rádió u. 51/b Tel.: 24/475-383 link
- Alsónémedi motorbontó, Tel.: 20/317-1262
- Majosháza bontó, 2339 Majosháza, Fő u. 1. Tel.: 24/486-129
- Jánoshalma motorbontó, Jánoshalma, Kápolna u. 75. Tel.: 77/402-539 v. 30/964-3532
- Kakasd motorbontó, 7122 Kakasd, Ifjúság u. 538. Nyitva H-Szo: 8-18
- Polgárdi motorbontó, Polgárdi, Tel: 20/945-0610
- Biatorbágy motorbontó, Biatorbágy, Tel: 70/317-9083
- Kispest motorbontó, Kispest, Fáy u., Tel: 70/585-0436

Motoros Boltok:
- Gumiház - motorgumi olcsón
- RMCMotor - Törökbálint , de van több boltjuk az országban. Elég nagy választék van mindenből, elég jó áron. Ruha, bukó, alkatrész, kütyü, ,térdvédő, nyakvédő, kesztyű, miegymás.
- www.shox.hu - Budapest. Sok alkatrész, kiegészítő, ruházat, akciók.
- www.imet.hu - Budapest. Shoei, Imet, Ixon, Shad forgalmazó. Kedves kiszolgálás, korrekt árak, jó ruhák.
- www.csimaszmotor.hu - Dunaújváros. HJC, Icon, Spool, Imet. A boltban lévő hölgy nagyon aranyos, segítőkész. Alkudni ér!! A bolt egyben Hyosung, Keeway, Chima szalon.
- www.bazismotor.hu - Budapest. Louis viszonteledó. Főleg rendelésre van minden, de hatalmas választék és jó árak. Hétfőnként rendelnek, onnatól 8-10 nap míg megérkezik.
- www.forgogumi.hu - Üllő. Metzeler, Continental gumik, jó árak, felszerelés, centírozás az árban.
- www.kelomotor.hu- - Budapest. Icon, Spool, HJC. Jó árak. HJC sisakokat egyedül itt adják listaár alatt.
- www.fullgas.hu - Balatonboglár. Márkás minőségi ruhák kiegészítők, Lazer sisak, túrafelszerelés, tuning. (Suzuki, BMW, KTM szalon) - a bolt mostanában eléggé leépült, de van rengeteg használt motor.
- www.pinkmotors.hu - Tatabánya. Lazer sisak importőr, alaktrészek.
- www.grex.hu - Kiskőrös. Grex sisak importőr, nagyker. Kis rábeszéléssel postán kiküldik az igen jó árú sisakot, vagy mond egy viszonteladót. Akciókat érdemes nézni.
- Universalmotor webshop
- Parilla
- Allbike webshop
- nagyvas.hu - Alkatrészek, kiegészítők. Ruházat nincs.

Honda Original Parts Online EPC árakkal

Honda motorok technikai adatai


Tesztek:
Motorolaj kalauz.
Olajteszt 1. rész
Olajteszt 2. rész
moci specifikációk-1
moci specifikációk-2

Motorfelnik javítása, görgőzése
#20989 KawaBazsy 0  2024. január 8. 10:01:37 re: #20988 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Középkategóriás chopperem Yamahában volt, egy Virago 535DX. Az volt minden idők legzsírabb járgánya nálam mer 3.5 évesen, s 3300 (!!) kilométerrel jutottam hozzá. Teljesen új állapotban volt, s nem is tettem sokat bele, akkor még nem túrázgattam. A 45 ló mindenre elég volt, s meglepően pörgős is az a blokk, nem csak alul ment. De ezt csak azért vettem meg, h a chopperes stílust is kipróbáljam, nem változott a túra-sport preferenciám.


2024. január 8. 10:25:02: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20990 

#20988 Yakumo +  2024. január 8. 08:43:25 re: #20987 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Motoroztam, de a munkával és az élettel nagyon a régmúltba tűnt az a korszak, ezért nem jön szóba már annyira.

De azért elfelejteni nem lehet, ha valaki már ült motoron, én sem tudom, így van egy olyan tervem, ha 50 éves leszek, akkor szerzek egy 750-es VT Shadow-t, aztán azzal gurulgatok szépen és nagy valószínűséggel azzal is temetnek majd.
Nekem az volt régen is a kitűzött cél, tudom a határaimat, az igényemet és nekem pont az, ami tökéletes lenne egyszer.

De a VFR is nagy királyság, igazi legenda, nem véletlen, hogy te is vissza akarsz térni majd hozzá. [SMIL:/nevet/thumbsup.gif]

Fantic Koala: Nem fogta annyira vissza, de csak azért mert bütykös gumi volt rajta, így az érintkező felület az aszfalton nem volt olyan sok mint ahogy látszik, meg teljesen gömbölyű volt a gumi.
Homokban volt ugye pont gyenge alapból a blokk (hivatalosan homokfutó volt, az olaszok a tengerpartra csinálták konkrétan) de ezt megoldották irtózatosan kis áttétellel.
Ezért a gyári fogaskerékkel nyél gázon és sivítva nem is lehetett 35-40-nél többet menni vele aszfalton, meg sehol. [SMIL:/smile2.gif]
Esztergályossal lett is csináltatva új és nagyobb fogaskerék, hogy tudjak vele közúton menni egyáltalán. Így ment normálisan utazóban 60-at, nyélgázon meg 75 körül, de az már rettenetes volt, nem is erőltettem, így Pécel és Pest között is nyugodtságos 60-nal gurultam át mindig. Előztek is mindig, de néztek is, hogy ez meg mi a szar... [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2024. január 8. 10:01:37: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20989 


2024. január 8. 08:44: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#20987 KawaBazsy 0  2024. január 8. 08:24:42 re: #28465 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tudtam, h te is motoroztál, azért lepődtem meg, eddig csak autók említésére emlékszem. Az utsó váltós motorom a fiam születése után adtam el, mert nem használtam. Mostmár viszont elég nagyok a kölkök, lassan fel is ülhetnek mögém, úgyhogy nézek majd újra motort, ami megint VFR lesz, az utsó, még fogaskerekes vezérlésű modell.
Ez a vastag kerekű mókás lehetett, gondolom eléggé visszafogták a gumik.. :-)
2024. január 8. 08:43:25: megválaszolva Yakumo +  által, → #20988 

#28465 Yakumo +  2024. január 8. 08:13:40 re: #28464 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
A V2 lényege ugye inkább a nyomaték, de ezzel együtt a 15 ló sem volt rossz tőle, főleg 4 ütem létére és tényleg lehetett vele alulról is menni, ezért ha csak haladtál a forgalommal 2-3 liter bőven elég volt neki. [SMIL:/smile1.gif]

Én is 2 ütemmel kezdtem amúgy és ja, én is pont '94-95 táján, de csak egy 50cm3-s 2 üteművel, talán ezt már írtam egyszer itt, egy Fantic Koala volt a kezdő szettem. Azzal aztán meg lehetett tanulni figyelni a nyomvályúkra, na meg okosan/óvatosan kanyarodni. [SMIL:/smile2.gif] Gimibe gurultam vele 2. osztálytól Pécelre. [SMIL:/smile2.gif]


szerk: De amúgy tök jó, hogy ezt itt beszéljük, ha erre járna egy zöld, plz tegyen át minket a Motoros topic-ba, legalább ott is történik valami.^^
(ezt át is teszem, de a többit ugye nem tudom [SMIL:/smile2.gif] )
2024. január 8. 08:24:42: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20987 


2024. január 8. 08:17: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#20986 ffricike 0  2023. október 12. 19:14:03 re: #20985 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
:-) A "megkarcolt" alatt azt értem, hogy több darabba tört, és néhány darab ott maradt a helyszínen. Színkód mindegy.
Az Ő színkódja "r101cu" de bármilyen színű jó, mert lefényeztetem, csak ne legyen törött.



#20985 integra_type_r 0  2023. október 12. 18:19:29 re: #20984 (ffricike 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
miért nem fényezteted le...?
én fényeztettem "műanyag színre" elemet...
egyébként ha jól látom, ott a színkód is...NH194MU
2023. október 12. 19:14:03: megválaszolva ffricike 0  által, → #20986 

#20984 ffricike 0  2023. október 12. 09:59:12    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Segítség kéne alkatrészhez.
Feleségem „összekarcolta” a robogóját. Első sárvédő kellene hozzá.
A Karasna nem tud segíteni.
CMSNL-nél próbáltam, mert van a holnapjukon, de nincs. Semmilyen színeben. Vissza is utalták a pénzt.
Japánban is próbáltam a webike-nál, de ők is visszautalták a pénzt mert nem elérhető.
Moszkvában találtam 1db-ot, de nem szállítanak ide.
Típus : Honda CHF50 SCOOPY 2005 / japan-af55-150

Valaki tudna segíteni bármilyen színben, ne tartsa magában. /Köszi.

https://www.bike-parts-honda.com/honda-motorcycle/50-SCOOTER/
SCOOPY/2005/CHF505/Frame/FRONT-FENDER/90942/F_06/2/36961


2023. október 12. 18:19:29: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #20985 

#20983 CTDpeti +  2023. október 1. 07:10:18 re: #20982 (Tonx + )  ←  ‹›  +1 | rejt
véletlenül igen, de direkt tuti nem :D

#20982 Tonx +  2023. szeptember 30. 10:53:19 re: #20981 (CTDpeti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mert te még véletlenül sem ülnél fel rá:)
2023. október 1. 07:10:18: megválaszolva CTDpeti +  által, → #20983 

#20981 CTDpeti +  2023. szeptember 30. 05:39:02 re: #20980 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
elég hülyén mutatnál rajta :D
2023. szeptember 30. 10:53:19: megválaszolva Tonx +  által, → #20982 

#20980 Tonx +  2023. szeptember 26. 19:57:07    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Kellene:


2023. szeptember 30. 05:39:02: megválaszolva CTDpeti +  által, → #20981 

#319525 integra_type_r 0  2023. augusztus 12. 08:50:27    ‹›  +3 | rejt



#20979 [TypeV] +  2023. június 10. 10:13:26    ‹›  +1 | rejt
Erre figyelj, ha motorral mész Visegrádra

Visegrád Város Önkormányzata korlátozza a motoros forgalmat a Visegrádi Fellegvárhoz vezető Panoráma úton.

„A Panoráma út városba levezető szakaszát a tavalyi felújítást követően, a korábbi években tapasztaltakhoz képest napi rendszerességgel a nagy sebességgel közlekedő motorosok és autósok versenypályának használják. Városunk lakosainak mindennapjait és szállóvendégeink nyugalmát egyaránt nagy mértékben zavarja ez a tevékenység, amivel kapcsolatban rengeteg jelzést kaptunk.”

Az önkormányzat a Szentendrei Rendőrkapitánysággal és a Magyar Közúttal egyeztetve „motorkerékpárral behajtani tilos” táblát helyez ki a Panoráma út elején, az Apátkúti-völgy bejáratánál és a Fellegvár parkoló kijáratánál (a település irányába). A tilalom minden év március 1. és november 1. közötti időszakra vonatkozik.

A motorosok a fenti időszakban a Fellegvárat a Nagyvillám Sípálya felől közelíthetik meg. A forgalomkorlátozással érintett területen élők vagy ott dolgozók behajtási engedély birtokában továbbra is használhatják az útszakaszt.

#316444 integra_type_r 0  2022. október 1. 11:00:07    ‹›  +1 | rejt


#316442 integra_type_r 0  2022. szeptember 30. 20:45:15    ‹›  +2 | rejt


#20978 maudelux +  2022. szeptember 20. 08:27:11 re: #20977 (kunparaszt + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Erdőben alap szabály hogy ha valaki azt mondja "állítsd le a motort", nem állítod le, sőt, inkább kikerülöd és nyélgázon elhúzol. Legalábbis az én időmben így volt, hajdanán, 72 nyarán :D

#20977 kunparaszt +  2022. szeptember 20. 00:42:13 re: #20975 (pIeTRo 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt

2022. szeptember 20. 08:27:11: megválaszolva maudelux +  által, → #20978 

#20976 kunparaszt +  2022. szeptember 20. 00:30:11 re: #20975 (pIeTRo 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Jól is megy. Sport módban teljes gázra hanyattvág, csak gyorsan elfogy, 45km/h a vége. De garivesztés nélkül, egy vezeték vágással ki lehet iktatni a fojtást, akkor 60-65 körül lehet a vége. Azóta már megjelent egy nagyon hasonló, a Talaria Sting. Kicsit nagyobb akksi, kicsit nagyobb az egész, de lágyabb gázreakció, így kényelmesebb aszfalton (a surron ideges, ott nem kényelmes), de picit gyengébbnek érezni. Meg a Talaria olajos fogaskerekes hajtású a villatengelyig, a surron meg szíjhajtású. Erdőben meg ösvényeken nagyon jó. Ja és elsőkerekek nélkül befér a jazzbe egyszerre a kettő.

#20975 pIeTRo 0  2022. szeptember 19. 19:46:15 re: #20974 (kunparaszt + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kurva jól néz ki! [SMIL:/okoska.gif]
2022. szeptember 20. 00:42:13: megválaszolva kunparaszt +  által, → #20977 
2022. szeptember 20. 00:30:11: megválaszolva kunparaszt +  által, → #20976 

#20974 kunparaszt +  2022. szeptember 19. 18:44:54 re: #20973 (pIeTRo 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Surron
2022. szeptember 19. 19:46:15: megválaszolva pIeTRo 0  által, → #20975 

#20973 pIeTRo 0  2022. szeptember 19. 14:29:42 re: #20972 (kunparaszt + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez milyen moci?
2022. szeptember 19. 18:44:54: megválaszolva kunparaszt +  által, → #20974 

#20972 kunparaszt +  2022. szeptember 18. 21:18:30    ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Hoztam pár tavaszi surranós képet.







2022. szeptember 19. 14:29:42: megválaszolva pIeTRo 0  által, → #20973 

#315990 integra_type_r 0  2022. augusztus 16. 22:43:24    ‹›  +1 | rejt


#20971 CTDpeti +  2022. június 19. 06:43:20 re: #20970 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
igen, de ez 250. tényleg szimpi amúgy

#20970 KawaBazsy 0  2022. június 18. 15:42:22    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Itt dicsérve vagyon..
2022. június 19. 06:43:20: megválaszolva CTDpeti +  által, → #20971 

#20969 CTDpeti +  2022. június 17. 12:34:11 re: #20968 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
WR-ek nem egy strapabíró blokkok, bár én a 450-esnek néztem utána jobban....

#20968 KawaBazsy 0  2022. június 17. 12:26:49 re: #20967 (CTDpeti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szaladgálni kicsi, könnyűt veszek, max 400 ccm. Pl WR250. De városban többet járok, úgyhogy sztem marad a robesz.. Köv szezonra Nexus 250 a vágy.
2022. június 17. 12:34:11: megválaszolva CTDpeti +  által, → #20969 

#20967 CTDpeti +  2022. június 17. 08:01:28 re: #20966 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
GS Adventure jó ki Anakee gumikkal, tudna mindent amire neked kell....
2022. június 17. 12:26:49: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20968 

#20966 KawaBazsy 0  2022. június 17. 08:00:35 re: #20965 (CTDpeti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én egy ilyen szolídabb terepesen filózom, mer terepen levő ingatlant gázosabb a robesszal megközelíteni.. De itt Pesten meg az a jobb, szal..
2022. június 17. 08:01:28: megválaszolva CTDpeti +  által, → #20967 

#20965 CTDpeti +  2022. június 17. 07:58:34 re: #20964 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
de, ez egy jó 10 lóval morcosabb, 15 kilóval könnyebb, 1 centivel rövidebb és 1 centivel magasabb, jobb futóművű vas mint az S és az SM verzió, cserébe segédkeret nélküli, így csak 1 személyes, de nem érzem problémának, kiscsajommal a BWS100 a fagyizós motor.
Viszont múlt héten voltam VFR-rel egy motoros tréningen, egyedüli ABS nélküliként, és megint lekénecserélni flessem van, a kis GS-ek is rohadtul tetszenek, oké, a nagy is, de nem férne el a garázsban a kocsi mellett, meg még a VFR800X, amin kattogok.....
2022. június 17. 08:00:35: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20966 

#20964 KawaBazsy 0  2022. június 17. 06:53:16 re: #20963 (CTDpeti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Cool! :-)
Én legurulok a robesszal Alsóörsre, idén se rendezik meg a Harley fesztivált, de juszt is, mer 20 éve járok.
Apropó, ez az E nem a versenyebb változat?
2022. június 17. 07:58:34: megválaszolva CTDpeti +  által, → #20965 

#20963 CTDpeti +  2022. június 17. 06:28:12    ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Ez a 11.000-ik postom a fórumon. Ez meg a DRZ-E-m [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]







2022. június 17. 06:53:16: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20964 

#20962 Norbradar 0  2022. május 30. 18:31:52 re: #20958 (Gacmo 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
F4i ki lehet villogtatni a hibakodot ha van. Fi lámpa világit? Gyári levegoszuro vagy k&n? Nagyszerviz mikor volt (pl:pillangoszelep szinkron, gyertya csere)?

#20961 KawaBazsy 0  2022. május 3. 07:22:39 re: #20960 (Gacmo 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt sztem csak diagnosztika fogja eldönteni, otthoni kuruzslás nem. Vidd el szerelőhöz, pestit tudok ajánlani.

#20960 Gacmo 0  2022. május 3. 07:04:45 re: #20959 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi. Esetleg valami tipp, hogy hol lehet a bibi? Befecskendező?
2022. május 3. 07:22:39: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20961 

#20959 Tonx +  2022. május 1. 13:41:21 re: #20958 (Gacmo 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
nagyon. És inkább a technika a ludas.
2022. május 3. 07:04:45: megválaszolva Gacmo 0  által, → #20960 

#20958 Gacmo 0  2022. május 1. 12:21:03    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok. CBR 600 F4i -nek mennyire kéne simán járnia? Én 1-2-3-ban nem tudok egyenletes sebességgel menni. Ugyanabban a gázállásban rángat.

A csuklómban lehet a hiba vagy esetleg a technikát kéne megnézni?
2022. május 30. 18:31:52: megválaszolva Norbradar 0  által, → #20962 
2022. május 1. 13:41:21: megválaszolva Tonx +  által, → #20959 

#20957 KawaBazsy 0  2022. április 23. 21:29:53 re: #20956 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Volt a héten egy durva, reggeli Bp-zésem, keresztül-kasul a dugón, másnap meg mentem majd 200 km-t Kecskemét meg vissza, 100-120 közt. A fogyi 3.42 lett.. nekem ok. S megy, mint a gyorsvonat. :-)

#20956 KawaBazsy 0  2022. április 18. 06:53:17 re: #20955 (CTDpeti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Simán fogok vidékre is robeszozni. Azért ezt a közepes méretet néztem ki, mer ennek nem téma a 100-as utazó, s mellette meg 3-3.5-et eszik.
2022. április 23. 21:29:53: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20957 

#20955 CTDpeti +  2022. április 18. 06:49:33 re: #20946 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
jó de tartósság szempontjából, ha 49 ccm-vel mész 80at ott forog mittomén 9500at per perc, a 112 ccm-nek meg 7500 már a rev limitje. 1x próbáltunk már 65-tel elmenni Sopronba robogóval, kapitále motorsáde lett a vége úgy emléxem :D
2022. április 18. 06:53:17: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20956 

#20954 Tonx +  2022. április 17. 21:07:11 re: #20953 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Elég sokat javítok abból kösz nem kell. Az 1.6 os dizel is többet eszik mint bárki másnál de még mindig főút autópálya kombóban megáll 5.3-ból. Mondjuk akkor tempomat és nyugalom van, amíg nem érek az M1-re mert ott bevadul mindenki. És vagy 85-tel a teherautók mögött vagy 140-150 bal sáv.

#20953 KawaBazsy 0  2022. április 17. 20:43:52 re: #20952 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vmi strapabíró dízel kell neked, 1.9 PD TDI pl, annak tolhatod, s nem eszi le a gatyád. :-)
2022. április 17. 21:07:11: megválaszolva Tonx +  által, → #20954 

#20952 Tonx +  2022. április 17. 20:13:24 re: #20951 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pedig néha úgy érzem hogy kell egy olyan nekem is:) Aztán rájövök hogy a sor3-mal is sokat etetek, így megmarad szép vágyálomnak:)
2022. április 17. 20:43:52: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20953 

#20951 KawaBazsy 0  2022. április 17. 20:11:05 re: #20950 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én rosszul írtam, országúton 90-el megyek. V8-at ne vegyél, az állandó padlótól leenné a gatyád. :-)
2022. április 17. 20:13:24: megválaszolva Tonx +  által, → #20952 

#20950 Tonx +  2022. április 17. 19:59:03 re: #20949 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Főúton 100-105 körül gyorsforgalmi 126 autópálya 144. De ha gyorsítani kell akkor szigorú padlógázzal ameddig kell és visszaváltva.
2022. április 17. 20:11:05: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20951 

#20949 KawaBazsy 0  2022. április 17. 19:07:13 re: #20948 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Heh, meg kell tanulni takarékosabban vezetni. :-) Ill. azt veszem észre, h a kor előrehaladtával egyre kevésbé száguldozok, országúton tempomat 110, autóúton meg pályán 110-120, s pöfögök.
2022. április 17. 19:59:03: megválaszolva Tonx +  által, → #20950 

#20948 Tonx +  2022. április 17. 18:08:58 re: #20947 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nyélgázon nekem 5-öt. 5 liter kb 100km-re volt elegendő. De a smart is 7 körül eszik, a 2.0 civic meg 10 felett inkább 12-14 a dizel meg majdnem 7 litert. Szóval nem az autókkal van a baj hanem asszem velem.
2022. április 17. 19:07:13: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20949 

#20947 KawaBazsy 0  2022. április 17. 17:21:45 re: #20946 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A Lead 2l-t evett. Télen, sok hidegindítással 2.5. :-)
2022. április 17. 18:08:58: megválaszolva Tonx +  által, → #20948 

#20946 Tonx +  2022. április 17. 09:08:18 re: #20943 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Coyote neos-a is tudta a 80-at sík úton, sőt a második porlasztó eredeti fúvókáival ment 80 főlé is. Aztán kisebbre cseréltem így picivel 70 felett lett a vége. Cserébe nem evett 4nél többet:)
2022. április 18. 06:49:33: megválaszolva CTDpeti +  által, → #20955 
2022. április 17. 17:21:45: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20947 

#20945 KawaBazsy 0  2022. április 17. 07:16:00 re: #20944 (CTDpeti + )  ←  ‹›  0 | rejt
Száguldó vadállat!! [SMIL:/szetvert.gif]

 << eleje | 419 | 418 | 417 | 416 | 415 | 414 | 413 | 412 | 411 | 410 | 409 | 408 | 407 | 406 | 405 | 404 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.52, 0.41, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.026 mp, 10 query