HONDA fórum
2024. május 13. hétfő, 23:05,  Imola, Szervác Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: -Törölt felhasználó-


Hozzászólás/oldal:
 

| 419 | 418 | 417 | 416 | 415 | 414 | 413 | 412 | 411 | 410 | 409 | 408 | 407 | 406 | 405 | 404 | vége >> 

Téma információk
Motorbontók Magyarországon:


motorbontók listája hivatkozással

- Burmi Motor, Budapest III. Leányfalu u. 4. Tel.: 1/387-2400 v. 30/954-6172
- Habi & Habi Kft., Budapest XXI. Védgát u. 43. Tel.: 1/425-7426 v. 1/420-8979
- Lakihegyi motorbontó, 2310 Lakihegy, Rádió u. 51/b Tel.: 24/475-383 link
- Alsónémedi motorbontó, Tel.: 20/317-1262
- Majosháza bontó, 2339 Majosháza, Fő u. 1. Tel.: 24/486-129
- Jánoshalma motorbontó, Jánoshalma, Kápolna u. 75. Tel.: 77/402-539 v. 30/964-3532
- Kakasd motorbontó, 7122 Kakasd, Ifjúság u. 538. Nyitva H-Szo: 8-18
- Polgárdi motorbontó, Polgárdi, Tel: 20/945-0610
- Biatorbágy motorbontó, Biatorbágy, Tel: 70/317-9083
- Kispest motorbontó, Kispest, Fáy u., Tel: 70/585-0436

Motoros Boltok:
- Gumiház - motorgumi olcsón
- RMCMotor - Törökbálint , de van több boltjuk az országban. Elég nagy választék van mindenből, elég jó áron. Ruha, bukó, alkatrész, kütyü, ,térdvédő, nyakvédő, kesztyű, miegymás.
- www.shox.hu - Budapest. Sok alkatrész, kiegészítő, ruházat, akciók.
- www.imet.hu - Budapest. Shoei, Imet, Ixon, Shad forgalmazó. Kedves kiszolgálás, korrekt árak, jó ruhák.
- www.csimaszmotor.hu - Dunaújváros. HJC, Icon, Spool, Imet. A boltban lévő hölgy nagyon aranyos, segítőkész. Alkudni ér!! A bolt egyben Hyosung, Keeway, Chima szalon.
- www.bazismotor.hu - Budapest. Louis viszonteledó. Főleg rendelésre van minden, de hatalmas választék és jó árak. Hétfőnként rendelnek, onnatól 8-10 nap míg megérkezik.
- www.forgogumi.hu - Üllő. Metzeler, Continental gumik, jó árak, felszerelés, centírozás az árban.
- www.kelomotor.hu- - Budapest. Icon, Spool, HJC. Jó árak. HJC sisakokat egyedül itt adják listaár alatt.
- www.fullgas.hu - Balatonboglár. Márkás minőségi ruhák kiegészítők, Lazer sisak, túrafelszerelés, tuning. (Suzuki, BMW, KTM szalon) - a bolt mostanában eléggé leépült, de van rengeteg használt motor.
- www.pinkmotors.hu - Tatabánya. Lazer sisak importőr, alaktrészek.
- www.grex.hu - Kiskőrös. Grex sisak importőr, nagyker. Kis rábeszéléssel postán kiküldik az igen jó árú sisakot, vagy mond egy viszonteladót. Akciókat érdemes nézni.
- Universalmotor webshop
- Parilla
- Allbike webshop
- nagyvas.hu - Alkatrészek, kiegészítők. Ruházat nincs.

Honda Original Parts Online EPC árakkal

Honda motorok technikai adatai


Tesztek:
Motorolaj kalauz.
Olajteszt 1. rész
Olajteszt 2. rész
moci specifikációk-1
moci specifikációk-2

Motorfelnik javítása, görgőzése
#21019 Csizi 0  2024. április 16. 20:54:23 re: #21017 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Feleségem apukája is ellenzi ezt a motorozást, de nagyon. Pedig ő is motorozott fiatal korában, meg aztán ők pont az a baby boomer generáció, akik a legnagyobb vagányak meg lázadók voltak a '60-as években, mégis rinyálak. A feleségemet is eléggé nyomasztotta ez a szülői túlféltés, annak ellenére hogy 30 évesen kezdett el motorozni, tehát nem gyerekként élte meg ezeket a negatív töltetű szülői intelmeket, amik néha kisebb konfliktusokat is tudtak eredményezni. Papáéknak karatés dolgaink is nagyon extrémnek számítottak, ott szörnyülködtek amikor szétverve, kék-zöld foltokkal értünk haza az edzőtáborból, vagy amikor elmeséltük hogy az Alpokban a fűcsomókban kapaszkodtunk a hegyoldalban, olyan meredek volt, nekik az is teljesen sokkoló volt. Tavaly eladtunk a két öreg csotrogányt, a Fazert és az XJ-t, a terv az volt hogy idén fiatalítunk, de a költözés miatt valszeg csak jövőre fogunk motorokat venni. Papa megint kezdi a nyomasztó dolgait, nyilván nem fog minket befolyásolni a viselkedése, de azért az ember kisagyában hátul ott van a tüske, ez a túlzott szülői reakció.

#21018 bejemves 0  2024. április 15. 13:17:36    ‹›  0 | rejt
Na, akkor mi legyen? Van ajánlott iskola? :)

#21017 KawaBazsy 0  2024. április 12. 16:37:08 re: #21014 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Rohadtul szerettem volna már középiskolásként is motort, csak nem lepett meg vele senki, akkor lett, amikor meg tudtam venni. Anyám meg nem örült.. oszt? :-)
2024. április 16. 20:54:23: megválaszolva Csizi 0  által, → #21019 

#21016 KawaBazsy 0  2024. április 12. 16:35:19 re: #21015 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Anyám engem is ugyanúgy féltett (20 évesen csináltam meg, előbb hoztam be az Aprilia AF1-et 30 éve, utána lett jogsi), főleg, mikor később nekem jöttek, s eltaknyoltam..

#21015 Tonx +  2024. április 12. 14:20:12 re: #21013 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én 25 évesen csináltam meg az A jogsit. Anyám nem akarta, meg az akkori nőm sem. Így megcsináltam titokban. Közben a lányt lecseréltem és anyám már csak akkor tudta meg amikor motorral megjelentem.
2024. április 12. 16:35:19: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #21016 

#21014 bejemves 0  2024. április 12. 11:17:55 re: #21013 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mindigis vágytam rá, csak van nekem egy anyám, akinek más a véleménye :) . Eddig foglalkoztam ezzel, most már nem. Anno ezért lett motorozás helyett BMW-zés; de utóbbi már nem igazán érdekel. Két dolog miatt nem adom el: egyrészt érzelmi okok, másrészt az értéke növekszik, a benne álló pénzre pedig nincsen szükségem.

Tehát lenne ebben vágy/szerelem is, illetve közlekedni is jobb vele, mint autóval. Jelenleg csak biciklizem, illetve autózom. Imádom a bringát, de azt inkább eltolnám kizárólag a sport irányba, mert közlekedés szempontjából már unom.

Meg biztosan midlife crisis is, kabrióim pedig biztosan nem lesz :) .

Lehet, hogy csak közlekedni veszek majd egy robogót vagy kisebb motort, lehet, hogy veszek idővel valami nagyobbat. Nagy száguldozásra nem vágyok, jelenleg úgy látom, hogy pl. egy újabb fajta SV650-nel nagyon szuperül ellennék hosszú távon is.



2024. április 12. 16:37:08: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #21017 


2024. április 12. 11:20: Szerkesztve bejemves 0  által, megtekintés

#21013 KawaBazsy 0  2024. április 12. 10:29:22 re: #21012 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én vennék felszerelést, főleg ha utána motoroznék is. Amúgy kivi lennék, h mi hozza ki a késztetést középkorúan, ha fiatalon ez nem volt meg..? Midlife crisis? :-)
2024. április 12. 14:20:12: megválaszolva Tonx +  által, → #21015 
2024. április 12. 11:17:55: megválaszolva bejemves 0  által, → #21014 

#21012 bejemves 0  2024. április 12. 10:19:37    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali!

Szeretném megcsinálni az A kategóriás jogosítványt (jelenleg csak B van). Nem fogok azonnal ezres sportmotorra ülni (meg később se), de elsőre le szeretném tudni, nem akarok már később ezzel foglalkozni.

Tudtok ajánlani elfogadható iskolát a XIII/IV kerületek valamelyikében? Itt talán meg tudnám oldani a napközbeni órákat is.
Az elméletet mindenképpen szeretném online csinálni. Azt látom, hogy elég húzós, körülbelül 300 ezer forinttal lehet számolni (?). Ami még fontos lenne, hogy ha nem muszáj, akkor nem szeretném elszarni vele az egész nyarat.

A másik kérdés, hogy védőfelszerelést adnak-e, vagy akár adnak akár nem, érdemes sajátot venni már az oktatásra is.

Köszi!
2024. április 12. 10:29:22: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #21013 


2024. április 12. 10:22: Szerkesztve bejemves 0  által, megtekintés

#21011 CTDpeti +  2024. március 3. 07:29:51 re: #21010 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Másfél éve adtam el, ez már szerintem aa második tulaj lehet utánam. Lecserélte az első indexeket és a tükröket is, nem is értem miért, faceliftes tükrök voltak rajta és fehér indexek

#21010 KawaBazsy 0  2024. március 3. 07:26:21 re: #21009 (CTDpeti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy FI-t találtam, az nem faceliftes, amit szeretnék majd, de nincs a szövegben a tunying..
2024. március 3. 07:29:51: megválaszolva CTDpeti +  által, → #21011 

#21009 CTDpeti +  2024. március 3. 05:53:58 re: #21007 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
megtaláltam hahun 880ért ha érdekel
2024. március 3. 07:26:21: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #21010 

#21008 CTDpeti +  2024. február 10. 05:24:25 re: #21007 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
pair valve és flapper mod, k&n, egy jól hangolt kipuff meg power commander, padon hangolva, AGOMOTOR oldalán a mérést is megtalálod.

#21007 KawaBazsy 0  2024. február 4. 07:23:05 re: #21006 (CTDpeti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hogy volt az a Viffer 124?
2024. március 3. 05:53:58: megválaszolva CTDpeti +  által, → #21009 
2024. február 10. 05:24:25: megválaszolva CTDpeti +  által, → #21008 

#21006 CTDpeti +  2024. február 4. 05:30:09 re: #21005 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ahhoz képest hogy mekkora, mocskosul jó a súlypontja, nem érzem hogy 20 kilóval nehezebb mint a vfr, erről is teli talppal leér a lábam pedig 175 centi vagyok csak. Ennél a ccm nyilván nem a lóerőről szól, a 110től én semesem hasra, a VFR AGO-nél mérve volt 124, viszont amit nyomatékból letol az állat feeling. Mint amikor egy 500as Actros trakinak tolod félpót nélkül és csak vigyorogsz :D
2024. február 4. 07:23:05: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #21007 

#21005 Csizi 0  2024. február 3. 08:37:57 re: #21004 (CTDpeti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kb 10 évvel ezelőtt nekem is volt szerencsém egy 1200-es Teneréhez, egyik ismerősömnek volt és cseréltünk egy körre a Mátrában. Akkor még nagyon rossz volt az északi oldala a 24-es útnak, de ezzel a motorral semmit nem lehetett érezni az úthibákból. Ó, mondom nekem is kell egy ilyen! [SMIL:/smile10.gif] Mondjuk ilyen nagy motor nekem nem kell, elég lesz fele ekkora köbcentis gépezet, tavasszal majd elmegyek tesztelgetni hogy melyik lesz a befutó.
2024. február 4. 05:30:09: megválaszolva CTDpeti +  által, → #21006 

#21004 CTDpeti +  2024. február 3. 05:26:09 re: #21002 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
rugóút... jogos. 15 évig VFR-eztem, el sem tudtam képzelni hogy más legyen. Egyedül az ABS hiányzott. Aztán véletlenül kipróbáltam egy XT1200Z-t. Meg is vettem. Új távlatokat nyitott, jobban lehet dönteni mint a VFR-t, és a környékben is olyan helyeket fedezek fel motorral, amiket a VFR mellett esélyem nem volt, a lehető legszarabb minőségű úton is fejedelmi kényelemben vigyorgok
2024. február 3. 08:37:57: megválaszolva Csizi 0  által, → #21005 

#21003 KawaBazsy 0  2024. február 1. 07:37:36 re: #21002 (Csizi 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem a maiak közül Yamaha XSR900 nagyon tetszett, amit anno a Totalbike-al teszteltem, de az ugye egy naked bike, örömmotorozásra. A Viffer viszont utazni, megpakolni is kiváló, többcélú eszköz. S az biztos, h tartósabb, mint bármi. :-)

#21002 Csizi 0  2024. január 31. 23:32:04 re: #21001 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem is alapvetően a régi motrok jönnek be, a VTR SP2 az örök favorit, az utolsó fogaskerekes Superbike-ja Hondáéknak. Ha durván sok pénzem lenne, akkor az SP1/SP2 mellett állna egy RC30, RC45 is, esetleg egy NR750 csakhogy teljes legyen a repertoár. Én is eljátszottam tavaly a gondolattal hogy beújítok egy 800Fi-t, mert egyszerűen zseniális ez a motor. A hangját imádom, 4db VFR-em volt, a fogaskerekes szériából az RC24-en kívül mindegyik. Hátulra RC36/1 felnit tennék, mert az egy műremek, sokkal csinosabb lenne tőle a gép. Leszedném róla azokat a béna indexeket és valahogy ráhekkelném az XX visszapillantóját (sajna nem ugyanaz a furat távolság) és a kipuffot átteném a bal oldalra, vagy maradna jobb oldalt, de az ülés mellé felhúzva, hogy jobban érvényesüljön a felni szépsége:




A szívem ezt mondja hogy legyen még egy VFR, amit már örökre megtartanék, ha olyan országban élnék ahol (szinte) hibátlanok az utak akkor ez nem is volna kérdés. Az eszem azt mondja vegyek inkább valami újabb kiadású és hosszabb rugóúttal rendelkező motort, ami bírja ezeket a rissz-rossz utakat. Sajna a 2010 után gyártott motorok már nem azok a golyóálló gépezetek mint 25 évvel ezelőtt, az euro normák meg a költséghatékonyság elkaszálta a legendás típusokat. Talán most a Yamahának van a legszélesebb palettája, és ők gyártják a japánok közül a legjobb minőséget jelenleg, Hondáék modellválasztékban és minőségben is eléggé lecsúsztak, Kawából, Suzukiból nem nagyon van ami nagyon megdobogtatná a szívemet.
2024. február 3. 05:26:09: megválaszolva CTDpeti +  által, → #21004 
2024. február 1. 07:37:36: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #21003 

#21001 KawaBazsy 0  2024. január 31. 21:05:56 re: #21000 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Abból látom, h öregszem, h leginkább az ilyen korú járművek tetszenek mindenből.. vhogy huszonéves koromban ezek bevésődtek, s amelyik későbbi, már nem tetszik. :-)
2024. január 31. 23:32:04: megválaszolva Csizi 0  által, → #21002 

#21000 Csizi 0  2024. január 31. 20:54:31 re: #20999 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Jó választás, nekem is volt olyanom. :) Mivel már 23 éves ezekből is a legfiatalabb, egyre nehezebb belőlük jót találni, de azért még akad. Ha találsz egy jót, ne habozz, csapj le rá, mert egyre ritkábban bukkannak fel a szép példányok!


2024. január 31. 21:05:56: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #21001 

#20999 KawaBazsy 0  2024. január 31. 20:23:55 re: #20998 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
VFR800Fi lesz, utsó fogaskerekes. Mióta itt az ATS rájöttem, hogy kell nekem egy erős Honda a háznál (az nem marad, nem kell 3 kocsi). Eddig nem vettem motort, mondván h a kölkök miatt úgyse tudok motorozni, mer nem tudnak felülni, de a fiam idén 9 lesz, szal sztem már belefér. :-)
2024. január 31. 20:54:31: megválaszolva Csizi 0  által, → #21000 

#20998 Csizi 0  2024. január 31. 20:10:28 re: #20997 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na, mit veszel? Tavaly nyáron adtam el a 2 Yamahát (XJ600S volt az asszonyé, Fazer600 az enyém) hogy majd fiatalítok valami injektoros motorokra, de a költözés miatt ez most elnapolódott.
2024. január 31. 20:23:55: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20999 

#20997 KawaBazsy 0  2024. január 31. 20:01:27 re: #20995 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jah, s ebben a török bőrkabátban takartam egy nagyot a Szentmihályi úton, amikor nekem jöttek. Kicsit kirojtosodott, megkopott, de hordtam továbbra is (kifizette a biztosító :-). Én számoltam, pont 16 (csak "nyugati", rendszámos) motorom volt, de idén emelkedni fog ez a szám. :-)
2024. január 31. 20:10:28: megválaszolva Csizi 0  által, → #20998 

#20996 Csizi 0  2024. január 31. 19:41:45 re: #20994 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
A segédmotoros korszak nekem is kimaradt, bár Apukám akart venni valami kismotort tanulásnak, de aztán '93-ban amikor elkezdtem a középiskolát, elköltöttük az összes pénzünket számítógépre, így teljesen elmaradt a kismotor projekt. Aztán amikor elkezdtem melózni, gyakorlatilag a második fizetésemből már meg is vettem a jó TS125-öt, így az lett az első motor a portán. [SMIL:/smile10.gif]

#20995 Csizi 0  2024. január 31. 19:37:16 re: #20992 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Komoly motoros szerkód volt neked is... [SMIL:/smile2.gif] Hát én abban az időben még MZ-vel nyomultam, az volt az első motorom, aztán 350-es Jawa (közben egy P20-ast is elkezdtünk rendbehozni), és utána jött az első japán motor, egy FZR600. Aztóta meg rengeteg motorom volt, már össze sem tudom számolni, de asszem 16 db fordult meg a kezeim alatt. [SMIL:/mosoly.gif]


2024. január 31. 20:01:27: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20997 

#20994 KawaBazsy 0  2024. január 31. 17:33:44 re: #20993 (gotti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Heh, a Sebring kipuffoknak mindig yo hangja volt. :-)
Nekem Simsont nem vett senki, ETZ-t meg én nem tudtam, mer mire megkerestem az árát, áttért az ország a dollárelszámolásra, s megnégyszereződött az ára (újat akartam akkor). Úgyhogy az első az Aprilia AF1 volt 94'-ben (Olaszból hoztam), a második meg a CBR1000F, 98'-ban. Elég durva ugrás volt, jó, h túléltem. :-)
2024. január 31. 19:41:45: megválaszolva Csizi 0  által, → #20996 

#20993 gotti +  2024. január 31. 16:38:16 re: #20992 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Nekem ez volt az első nagy motorom, a Simson és ETZ-k után, rendszámban elég közel a tiédhez. [SMIL:/smile1.gif]

2024. január 31. 17:33:44: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20994 

#20992 KawaBazsy 0  2024. január 31. 16:06:16 re: #20991 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Arra már nem emlékszem Csizi, h mondtam e anno, ennek a típusnak az elődje is megvolt a 90-es évek végén. Akkor sokkal nagyobb szám volt, semelyik ismerősömnek nem volt ilyen nagy motorja, az emberek jó része még keleti autóval járt, 1-1 ilyen gépet lehetett csak látni. Bárhol álltam meg vele, mindenhol megvizslatták. Az ereje ennek is megvolt, de a fék, meg a futómű nem volt még annyira sárkány, szal jó, h nem nyírtam ki magam vele. :-) (Többieknek: a lenti Honda CBR1100XX motorom Csiziék vették meg tőlem 2007 végén, onnan ismerem. Én meg utána kiköltöztem Londonba angolt tanulni. S vettem ott egy Ducatit :-)


2024. január 31. 19:37:16: megválaszolva Csizi 0  által, → #20995 
2024. január 31. 16:38:16: megválaszolva gotti +  által, → #20993 

#20991 KawaBazsy 0  2024. január 30. 19:35:57 re: #321117 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt

2024. január 31. 16:06:16: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20992 

#20990 KawaBazsy 0  2024. január 8. 10:25:02 re: #20989 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +5 | rejt
De később mellé ugrott egy sporttúra is.. :-)



#20989 KawaBazsy 0  2024. január 8. 10:01:37 re: #20988 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Középkategóriás chopperem Yamahában volt, egy Virago 535DX. Az volt minden idők legzsírabb járgánya nálam mer 3.5 évesen, s 3300 (!!) kilométerrel jutottam hozzá. Teljesen új állapotban volt, s nem is tettem sokat bele, akkor még nem túrázgattam. A 45 ló mindenre elég volt, s meglepően pörgős is az a blokk, nem csak alul ment. De ezt csak azért vettem meg, h a chopperes stílust is kipróbáljam, nem változott a túra-sport preferenciám.


2024. január 8. 10:25:02: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20990 

#20988 Yakumo +  2024. január 8. 08:43:25 re: #20987 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Motoroztam, de a munkával és az élettel nagyon a régmúltba tűnt az a korszak, ezért nem jön szóba már annyira.

De azért elfelejteni nem lehet, ha valaki már ült motoron, én sem tudom, így van egy olyan tervem, ha 50 éves leszek, akkor szerzek egy 750-es VT Shadow-t, aztán azzal gurulgatok szépen és nagy valószínűséggel azzal is temetnek majd.
Nekem az volt régen is a kitűzött cél, tudom a határaimat, az igényemet és nekem pont az, ami tökéletes lenne egyszer.

De a VFR is nagy királyság, igazi legenda, nem véletlen, hogy te is vissza akarsz térni majd hozzá. [SMIL:/nevet/thumbsup.gif]

Fantic Koala: Nem fogta annyira vissza, de csak azért mert bütykös gumi volt rajta, így az érintkező felület az aszfalton nem volt olyan sok mint ahogy látszik, meg teljesen gömbölyű volt a gumi.
Homokban volt ugye pont gyenge alapból a blokk (hivatalosan homokfutó volt, az olaszok a tengerpartra csinálták konkrétan) de ezt megoldották irtózatosan kis áttétellel.
Ezért a gyári fogaskerékkel nyél gázon és sivítva nem is lehetett 35-40-nél többet menni vele aszfalton, meg sehol. [SMIL:/smile2.gif]
Esztergályossal lett is csináltatva új és nagyobb fogaskerék, hogy tudjak vele közúton menni egyáltalán. Így ment normálisan utazóban 60-at, nyélgázon meg 75 körül, de az már rettenetes volt, nem is erőltettem, így Pécel és Pest között is nyugodtságos 60-nal gurultam át mindig. Előztek is mindig, de néztek is, hogy ez meg mi a szar... [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2024. január 8. 10:01:37: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20989 


2024. január 8. 08:44: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#20987 KawaBazsy 0  2024. január 8. 08:24:42 re: #28465 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tudtam, h te is motoroztál, azért lepődtem meg, eddig csak autók említésére emlékszem. Az utsó váltós motorom a fiam születése után adtam el, mert nem használtam. Mostmár viszont elég nagyok a kölkök, lassan fel is ülhetnek mögém, úgyhogy nézek majd újra motort, ami megint VFR lesz, az utsó, még fogaskerekes vezérlésű modell.
Ez a vastag kerekű mókás lehetett, gondolom eléggé visszafogták a gumik.. :-)
2024. január 8. 08:43:25: megválaszolva Yakumo +  által, → #20988 

#28465 Yakumo +  2024. január 8. 08:13:40 re: #28464 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
A V2 lényege ugye inkább a nyomaték, de ezzel együtt a 15 ló sem volt rossz tőle, főleg 4 ütem létére és tényleg lehetett vele alulról is menni, ezért ha csak haladtál a forgalommal 2-3 liter bőven elég volt neki. [SMIL:/smile1.gif]

Én is 2 ütemmel kezdtem amúgy és ja, én is pont '94-95 táján, de csak egy 50cm3-s 2 üteművel, talán ezt már írtam egyszer itt, egy Fantic Koala volt a kezdő szettem. Azzal aztán meg lehetett tanulni figyelni a nyomvályúkra, na meg okosan/óvatosan kanyarodni. [SMIL:/smile2.gif] Gimibe gurultam vele 2. osztálytól Pécelre. [SMIL:/smile2.gif]


szerk: De amúgy tök jó, hogy ezt itt beszéljük, ha erre járna egy zöld, plz tegyen át minket a Motoros topic-ba, legalább ott is történik valami.^^
(ezt át is teszem, de a többit ugye nem tudom [SMIL:/smile2.gif] )
2024. január 8. 08:24:42: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20987 


2024. január 8. 08:17: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#20986 ffricike 0  2023. október 12. 19:14:03 re: #20985 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
:-) A "megkarcolt" alatt azt értem, hogy több darabba tört, és néhány darab ott maradt a helyszínen. Színkód mindegy.
Az Ő színkódja "r101cu" de bármilyen színű jó, mert lefényeztetem, csak ne legyen törött.



#20985 integra_type_r 0  2023. október 12. 18:19:29 re: #20984 (ffricike 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
miért nem fényezteted le...?
én fényeztettem "műanyag színre" elemet...
egyébként ha jól látom, ott a színkód is...NH194MU
2023. október 12. 19:14:03: megválaszolva ffricike 0  által, → #20986 

#20984 ffricike 0  2023. október 12. 09:59:12    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Segítség kéne alkatrészhez.
Feleségem „összekarcolta” a robogóját. Első sárvédő kellene hozzá.
A Karasna nem tud segíteni.
CMSNL-nél próbáltam, mert van a holnapjukon, de nincs. Semmilyen színeben. Vissza is utalták a pénzt.
Japánban is próbáltam a webike-nál, de ők is visszautalták a pénzt mert nem elérhető.
Moszkvában találtam 1db-ot, de nem szállítanak ide.
Típus : Honda CHF50 SCOOPY 2005 / japan-af55-150

Valaki tudna segíteni bármilyen színben, ne tartsa magában. /Köszi.

https://www.bike-parts-honda.com/honda-motorcycle/50-SCOOTER/
SCOOPY/2005/CHF505/Frame/FRONT-FENDER/90942/F_06/2/36961


2023. október 12. 18:19:29: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #20985 

#20983 CTDpeti +  2023. október 1. 07:10:18 re: #20982 (Tonx + )  ←  ‹›  +1 | rejt
véletlenül igen, de direkt tuti nem :D

#20982 Tonx +  2023. szeptember 30. 10:53:19 re: #20981 (CTDpeti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mert te még véletlenül sem ülnél fel rá:)
2023. október 1. 07:10:18: megválaszolva CTDpeti +  által, → #20983 

#20981 CTDpeti +  2023. szeptember 30. 05:39:02 re: #20980 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
elég hülyén mutatnál rajta :D
2023. szeptember 30. 10:53:19: megválaszolva Tonx +  által, → #20982 

#20980 Tonx +  2023. szeptember 26. 19:57:07    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Kellene:


2023. szeptember 30. 05:39:02: megválaszolva CTDpeti +  által, → #20981 

#319525 integra_type_r 0  2023. augusztus 12. 08:50:27    ‹›  +3 | rejt



#20979 [TypeV] +  2023. június 10. 10:13:26    ‹›  +1 | rejt
Erre figyelj, ha motorral mész Visegrádra

Visegrád Város Önkormányzata korlátozza a motoros forgalmat a Visegrádi Fellegvárhoz vezető Panoráma úton.

„A Panoráma út városba levezető szakaszát a tavalyi felújítást követően, a korábbi években tapasztaltakhoz képest napi rendszerességgel a nagy sebességgel közlekedő motorosok és autósok versenypályának használják. Városunk lakosainak mindennapjait és szállóvendégeink nyugalmát egyaránt nagy mértékben zavarja ez a tevékenység, amivel kapcsolatban rengeteg jelzést kaptunk.”

Az önkormányzat a Szentendrei Rendőrkapitánysággal és a Magyar Közúttal egyeztetve „motorkerékpárral behajtani tilos” táblát helyez ki a Panoráma út elején, az Apátkúti-völgy bejáratánál és a Fellegvár parkoló kijáratánál (a település irányába). A tilalom minden év március 1. és november 1. közötti időszakra vonatkozik.

A motorosok a fenti időszakban a Fellegvárat a Nagyvillám Sípálya felől közelíthetik meg. A forgalomkorlátozással érintett területen élők vagy ott dolgozók behajtási engedély birtokában továbbra is használhatják az útszakaszt.

#316444 integra_type_r 0  2022. október 1. 11:00:07    ‹›  +1 | rejt


#316442 integra_type_r 0  2022. szeptember 30. 20:45:15    ‹›  +2 | rejt


#20978 maudelux +  2022. szeptember 20. 08:27:11 re: #20977 (kunparaszt + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Erdőben alap szabály hogy ha valaki azt mondja "állítsd le a motort", nem állítod le, sőt, inkább kikerülöd és nyélgázon elhúzol. Legalábbis az én időmben így volt, hajdanán, 72 nyarán :D

#20977 kunparaszt +  2022. szeptember 20. 00:42:13 re: #20975 (pIeTRo 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt

2022. szeptember 20. 08:27:11: megválaszolva maudelux +  által, → #20978 

#20976 kunparaszt +  2022. szeptember 20. 00:30:11 re: #20975 (pIeTRo 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Jól is megy. Sport módban teljes gázra hanyattvág, csak gyorsan elfogy, 45km/h a vége. De garivesztés nélkül, egy vezeték vágással ki lehet iktatni a fojtást, akkor 60-65 körül lehet a vége. Azóta már megjelent egy nagyon hasonló, a Talaria Sting. Kicsit nagyobb akksi, kicsit nagyobb az egész, de lágyabb gázreakció, így kényelmesebb aszfalton (a surron ideges, ott nem kényelmes), de picit gyengébbnek érezni. Meg a Talaria olajos fogaskerekes hajtású a villatengelyig, a surron meg szíjhajtású. Erdőben meg ösvényeken nagyon jó. Ja és elsőkerekek nélkül befér a jazzbe egyszerre a kettő.

#20975 pIeTRo 0  2022. szeptember 19. 19:46:15 re: #20974 (kunparaszt + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kurva jól néz ki! [SMIL:/okoska.gif]
2022. szeptember 20. 00:42:13: megválaszolva kunparaszt +  által, → #20977 
2022. szeptember 20. 00:30:11: megválaszolva kunparaszt +  által, → #20976 

#20974 kunparaszt +  2022. szeptember 19. 18:44:54 re: #20973 (pIeTRo 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Surron
2022. szeptember 19. 19:46:15: megválaszolva pIeTRo 0  által, → #20975 

| 419 | 418 | 417 | 416 | 415 | 414 | 413 | 412 | 411 | 410 | 409 | 408 | 407 | 406 | 405 | 404 | vége >> 

 




Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.55, 0.39, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.118 mp, 10 query