Röviden csak az Integra R-ben és a fehér FN2 CTR-ben van, (Championship White Edition) sehol máshol. (na persze a 9-10gen-ekben már van, be is b*szna ha nem lenne )
Persze itthonról beszélünk, Japánban minden van, ami nincs, még az is.
Az én legutóbbi EP3-mamban is utólagos volt, de az mondjuk kikúrt jó volt, nagyon szépen működött és akkor amikor kellett.
Kár is volt említenem, hiányzik mint a dög.
Jdm-ben mind volt. Nem tudom milyen megfontolásból? Annyival drágább lett volna hogy az EU piacon nem kellett volna?
Hozzáteszem a gyári Honda sperrek is inkább olyanok hogy a semmitől több...
Egyszer volt szerencsém ülni egy hasonlóban, de sajnos csak álló helyzetben. Már maga a pozició is brutális.
Az egy ilyen GBS volt. Dobozban küldik ki és te rakod össze otthon. Kell hozzá egy Mx5 donor amiből átpakolod a cuccokat. Ha azt veszed az 1.8 mx5 140lovas motorja ehhez az 500-600kg-hoz már bőven elég.
Létezik Caterham-ből 1.0 suzuki turbos 3hengeres de már az is mókás lehet hiába csak 80ló.
Annyira nem néztem csak láttam hogy a kevesebb a felújítás közben készült a lenti meg kész állapotban abból gondoltam hogy alul a még összeszerelt autó van fenn és minél feljebb nézem annál frissebb képek vannak amikor is már felújítják az autót.
"How worn were the main bearings?
We inspected all bearings and gave them new. It was not realy needed, but assembling back with the old ones would have made not much sense. There was common wear, but absolut not critical."
Hivatalosan nem tudom hogy működik.
Én lefotóztam egy üres szervízkönyv oldalt, megszerkesztettem a km és dátum adatokat, kinyomtattam fotópapírra és beillesztettem a füzetbe.
Integraimi azt mondta beteg vagyok.
Ha betellik a szervízkönyv akkor csak simán kell venni egyet honda kereskedésbe és kész?
Vagy van ehhez valami process hogy cask az tudjon venni akinek hondája van: