Amit nem nagyon értettem soha, hogy minek egy gyári motorra ITB? Oké menő meg jól szól...de nehezen akarom elhinni, hogy optimális egy gyári körités mellé.
"Honda relies on the OE Manufacturing centre at our UK powertrain headquarters in Northampton, that has been specifically designed to meet the individual needs of any OEM. It is here where we manufacture the V6 blocks and heads for the NSX’s 573hp hybrid powertrain.
One of the major benefits derived by Honda from using our OE Manufacturing facility for the NSX is access to our plasma ion coating capability for cylinder block bores, which improves heat transfer, reduces friction and delivers a lighter, more fuel-efficient engine."
nem tudom...
elég misztikus és hihetetlen...
soha sehol nem merült az fel az elmúlt 20-25 évben, hogy van egy nsx amit Senna "saját kezűleg" dedikált...
se egy újságcikk, se egy fórum bejegyzés, se egy urban legend, se semmi...
pedig Senna-val kapcsolatban a legkisebb infó óriási flame-et eredményez...
ezért tűnik számomra kevésbé hihetőnek...
-------------------------
Senna menedzsere, tanácsadója és közeli barátja (Antonio Carlos de Almeida Braga) vásárolt egy nsx-et Sennának, mert amikor Portugáliában lakott (Senna) azt használta...
ez az a híres fekete nsx...
Senna 91-92-ben már giga sztár volt, földi halandó által megközelíthetetlen...
de ami érdekes, hogy még egy közeli barátjának sem dedikálta ezt az autót...
ráadásul az autó már akkor is egy kvázi "szent grál" volt...
ezt Adriane írta, aki akkor Senna barátnője volt...
----------------------------
én a braham-nél nem találam "Feyer" nevű pilótát...
A felni utólagos, mivel a gyári felnin megvan neki a gyári kerék/gumma amit a gyűjtők mindig megtartanak (Ebből főleg a gumma ami értékes ugye a keverék fejlesztés miatt meg a tesztelés maitt van mögötte egy jó story, a felni nem ér sokat).
A kocsit Monaccoban írta alá Senna személyesen. Ugyanis a Brabham F1 versenyzője (aki anno Sennát beajánlotta) Ő vett egy NSX-et később, és mikor Senna meghallotta azonnal odament és aláírta a kocsiját. Ezért is van rajta a beceneve hogy "For Feyer".
+ van 20 oldalas vizsgálati papír hogy az aláírás eredeti.
ha a felni eredeti, akkor ez a 1995-ös modellév...
ami 1994 áprilisától volt elérhető...(az eu piacon)
de akkor már Tochigi csak 5 autót csinált per nap...!
Senna 1994. május 1-én halt meg...