HONDA fórum
2024. május 3. péntek, 13:26,  Irma, Timea Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: -Törölt felhasználó-


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 488 | 487 | 486 | 485 | 484 | 483 | 482 | 481 | 480 | 479 | 478 | 477 | 476 | 475 | 474 | 473 | 472 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:

Honda cégtörténet
Honda history
The Old Honda Generations
Honda, Acura Tech Website
Honda Performance
Autókatalógus: Honda


Honda részvényekBoozilla topiktársnál
#57401 integra_type_r 0  2021. április 18. 17:11:09    ‹›  +4 | rejt




















#57400 Wagonist 0  2021. április 9. 12:41:24 re: #57398 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Van rólam kép, mikor a 195 centimmel egy ilyen mellett állok. :-)

Viszont ültem kint S660-ban, abban elfértem, csak a szélvédő teteje szemmagasságban volt. :D

(De a 6 gangos kéziváltója világbajnok!)

2021. április 9. 12:42: Szerkesztve Wagonist 0  által, megtekintés

#57399 integra_type_r 0  2021. április 9. 10:40:49    ‹›  0 | rejt


#57398 integra_type_r 0  2021. április 3. 09:07:38    ‹›   →  ↑  +2 | rejt

2021. április 9. 12:41:24: megválaszolva Wagonist 0  által, → #57400 

#57397 integra_type_r 0  2021. április 3. 09:07:03    ‹›  +4 | rejt

DORIKIN NSXR (Keiichi Tsuchiya)
ドリキンNSXR



#57396 integra_type_r 0  2021. április 3. 08:49:46    ‹›  +5 | rejt


#57395 integra_type_r 0  2021. március 31. 10:25:09 re: #57385 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
igen...
aki még képben van az eu-ban az az AS. Motorsport...

illetve a high end Atelier Kaz angliában...
ő együtt dolgozott Senna-val az F1-ben is...



#57394 -Törölt felhasználó- 2021. március 31. 10:11:12 re: #57393 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nem tudom mennyire üzemképtelen vagy sem. Akkor láttam a kocsit amikor "megcsinálták" egyrészt a futóművel volt valami gáz. Gondolom nem sikerült a Frame-t helyretenni. Másrészt az elemek sem futottak, a lökhárítót sem sikerült lefújni rendesen. Én elfogadom hogy ez nagy álom mindenkinek aki Hondás, de annak a kocsinak annyi. Vagy megveszed kiviszed az ATR racinghez Ausztriába és a Christian megépíteni neked az elejét kb 8 millából újra. Akkor van kb 17-8 ból eg automata NSX ed ami törött volt. Cserélsz váltót rajta, már benne vagy a 20+ ba. Annyiért kapsz rendeset is.

#57393 KawaBazsy 0  2021. március 30. 18:53:13 re: #57392 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De most akkor üzemképtelen? Vagy csak szarul rakták helyre?
2021. március 31. 10:11:12: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #57394 

#57392 -Törölt felhasználó- 2021. március 30. 18:10:59 re: #57387 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem jársz jól vele. Minden csilliárd hozzá. Nincs annyi pénz amiből megépíted. Volt Frame damage-is. Én láttam hogyan próbálták "helyreállítani". Hát kár volt hagyták volna úgy, több értelme lenne. Meg az automata nagy csalódás lesz csak szólok, egy váltó csere 4 ezer párszáz Euro, meg az apró. Szóval ez egy FINANCIAL ERROR. 60 ezer euro alatt nincs normális gép és arra is rádobsz 3-5 millió forintot mire felújítják úgy hogy nincs vele gondod a következő 10-12 ébven. Alkatrész alig van hozzá az is minden szar 2-3K eurónál indul. Röpködnek a milliók csak nézel. NSX adónak hívják már kint az USA-ban a Prime-os srácok. :D
2021. március 30. 18:53:13: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #57393 


2021. március 30. 18:14: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
2021. március 30. 18:14: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#57391 integra_type_r 0  2021. március 30. 17:25:39 re: #57390 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
hivatalosan nincs...
chop shop kreáció...

#57390 KawaBazsy 0  2021. március 30. 17:13:33 re: #57389 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Né má, ebből cabrio is van..?

https://buy.motorious.com/vehicles/222020/1992-acura-nsx
2021. március 30. 17:25:39: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57391 

#57389 KawaBazsy 0  2021. március 30. 17:09:13 re: #57388 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Rá kell kérdezni.. :-)
2021. március 30. 17:13:33: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #57390 

#57388 Yakumo +  2021. március 30. 16:48:19 re: #57387 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Annyiért szerintem odaadnák, mert ha jól emlékszem, akkor 6-ért már volt hirdetve.
2021. március 30. 17:09:13: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #57389 

#57387 KawaBazsy 0  2021. március 30. 16:44:45 re: #57386 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak eladható, max olcsóbban, mint a törésmentesek.. 5m-t adok érte. :-)
2021. március 30. 18:10:59: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #57392 
2021. március 30. 16:48:19: megválaszolva Yakumo +  által, → #57388 

#57386 -Törölt felhasználó- 2021. március 30. 16:18:17 re: #304232 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szarrá volt turves az eleje..Azért eladhatatlan.
2021. március 30. 16:44:45: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #57387 

#57385 -Törölt felhasználó- 2021. március 30. 15:51:00 re: #57336 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nocsak Christian barátunk. Jó srác, korrektül üzletel és nagyon tudja az NSX et. :)
2021. március 31. 10:25:09: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57395 

#57384 integra_type_r 0  2021. március 30. 10:05:34    ‹›  0 | rejt

A globális autóipar egy korszakváltás előtt áll...

"A Bergisch Gladbachban található Center of Automotive Management évente ad ki egy tanulmányt arról, hogy hogyan teljesítettek az egyes gyártók üzletileg a megelőző évben. A koronavírus jegyében telt 2020-as időszak különösen izgalmas, hiszen nem minden cég tudta azonos hatékonysággal kezelni a problémákat, nyilván azért sem, mert nem azonos kitettséggel működnek különböző piacokon."

"Ebit marzs szempontjából a Toyota ver mindenkit a tömeggyártók közül, de ez már-már hagyománynak tekinthető a japánoknál. 8,5%-ról beszélünk a korona előtti évben, és fantasztikus 7,1 százalékot tudtak teljesíteni a rendkívül nehéz tavalyi évben. Bámulatos teljesítmény, tényleg!"

"A második tavaly a Tesla volt, amely először ért el pozitív eredményt, és 6,3 százalékos ebit marzsot, a tanulmány ugyanakkor kiemeli, hogy ez az eredmény a kvótaeladásra vezethető vissza."

"A harmadik ebben a tekintetben a PSA volt, amely krízis előtti időszakban a Toyotával azonos szinten mozgott, mivel azonban nagyon Európa központú a cég az eladásaival, és az európai piac csökkent leginkább, ezért ez az ebit marzsukon is komoly nyomott hagyott, 6,1 százalékkal így is dobogósok."

"Sorban a következőek: GM 5,4%, (ez javulás a 2019-es 4 százalékhoz képest), BMW 4,9%, VW konszern 4,3%, FCA 4,3%, Daimler 4,3% (ők is növelni tudták az ebit marzsot a 2019-es komoly átstrukturálások miatt, 2,5%-ról), Honda 3,4% (itt húzódik az autóipari átlag) Hyundai 3%, Ford 2,1%."

"A Nissan és a Renault vastag mínuszban voltak, előbbi -2,9%, utóbbi -4,6%."

"Az "Automotive-Ebit" is egy érdekes száma, ez az autónkénti kimutatott profitot jelenti. A Daimler a Toyota előtt végzett 2020-ban, 2101 eurós autónkénti eredménnyel. A japánok mutatója 1233 euró, a BMW 930 euróra esett vissza."

"3 évvel ezelőtt a német prémium gyártók 3000 euró körüli szinten mozogtak autónként. Relatív kicsi gyártóként ezen a szinten kellene mozogniuk ahhoz, hogy finanszírozni tudják a nagyon megugró K+F költségeket a következő időszakban."

"A VW konszern a Stefan Bratzel vezette CAM kutatás szerint 731 eurót keresett 2020-ban autónként. A GM 661 eurót, míg a Ford csupán 341 eurót tudott felmutatni eredményként autóra vetítve. Ezek a számok nagyjából a duplája körül mozogtak a vírus előtti időszakban."

"Globálisan 14,5 százalékos autópiaci zsugorodást kellett elszenvednie a gyártóknak, 82,7 millióról 70,8 millióra esett a kereslet. A piac csökkenéséhez képest kisebb mértékben csökkent a Toyota, a SAIC, a Geely (Volvoval együtt számolva), a BYD és a BMW eladása, Ők tehát a relatív nyertesei a tavalyi évnek. Ötből három kínai gyártó, ami szintén visszavezethető arra, hogy a kínai autópiacnak fájt a legkevésbé a koronavírus okozta sokk, az év második felében elég jelentős növekedés volt tapasztalható náluk."

"A gyártóknak meg kell küzdeniük az aktuális krízisekkel és ezzel párhuzamosan oda kell figyelniük a jövő témáira, azaz az elektromobilitásra és a connectivity-re, ezek pedig hatalmas anyagi terhet jelentenek a cégeknek. Ezt nem minden vállalat fogja tudni megoldani" Ezt a tanulmányt jegyző Stefan Bratzel fejtette ki."

"A globális autóipar egy korszakváltás előtt áll, a következő öt-tíz év egy nagy konszolidációs hullámot fog hozni, és itt nem lesz olyan, hogy valaki a puszta mérete miatt túl tudja élni azt, ami jönni fog, azaz az eladott autók nagy mennyisége nem jelent garanciát egy autógyártó fennmaradására. A vállalatoknak a releváns kompetenciákat kell elsajátítaniuk, és azokat konzekvensen átültetniük az üzleti modelljükbe" Ezzel egészítette ki Bratzel az elemzést."



#57383 integra_type_r 0  2021. március 29. 11:57:03    ‹›  +2 | rejt

Júliusban gördül le az utolsó Honda Swindonban...

"Két éve jelentette be a Honda, hogy bezárja az utolsó megmaradt európai gyárát is. Anglia déli részén, Swindonban található az a gyáregység, ami több, mint 3 évtizede kezdte meg a működését. Még jóval a Covid előtt döntöttek úgy a japánok, hogy globálisan új termelési stratégiát vezetnek be. Elég jó, 97 százalékos kihasználtsággal működtek a gyáraik, de 100% elérése volt az akkori cél, többek között ezért is döntöttek a kapacitáscsökkentés miatt.

Nem a brexit, hanem az általánosan nehéz európai autópiaci helyzet miatt adta magát az, hogy a swindoni gyárat zárják be. A helyzet azóta nyilván rosszabb lett, globális léptékben is, teljesen esélytelen volt, hogy meggondolják magukat a döntéssel kapcsolatban. Ahogy azt már hallhattuk más márkáktól is, a Honda is kijelentette, hogy azokra a piacokra fogja koncentrálni az energiáit, amelyeken lehet pénzt keresni. Értelemszerűen ott a gyártást is meg fogják tartani.

Az egyébként is agyonszabályozott európai piacot az elmúlt években elég hektikusan rángatták a politikusok további szigorítások irányába, az emiatt drasztikusan dráguló autók, karöltve a gyengülő vásárlóerővel, megspékelve az elektromobilitás minden területen történő keresztülerőltetésével arra ösztönzött már eddig is sok nem európai gyártót, hogy átgondolja a piaci jelenlétét az öreg kontinensen. Az egykoron itt is nagyon sikeres Honda az elmúlt években kicsit a piac mellett haladt, a rendkívül jó értéktartású és nagyon megbízható, mérnöki szempontból kifejezetten igényes autókra nem találtak elég vevőt, a cégautó piacon meg nem igazán érdekes az, amit nyújtanak.

Végleges kivonulást nem jelentettek be, de a számok alapján teljesen elhanyagolják az itteni jelenlétet. Februárban már csak 3393 autót adtak el egész Európában. Az annyit tesz, mint 0,4 százalékos piaci részesedés. Homeopátiás dózis. Mint Hondát is birtokoló tulaj, vérzik a szívem. Júliusban gördül le az utolsó Honda Swindonban."



#57382 integra_type_r 0  2021. március 28. 10:21:02    ‹›  +4 | rejt


#57381 integra_type_r 0  2021. március 20. 12:47:35    ‹›  0 | rejt

After Dismal Sales, Honda Finally Stops Selling The 2020 NSX In Japan



#57380 grego +  2021. március 19. 20:25:55 re: #57379 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mikor azt mondja, hogy MOST már a K20C1 az USA-ban készül akkor mire gondol? Csak mert már 6 éve ott készülnek a K20C1-ek.

#57379 sh adam 0  2021. március 19. 18:24:07    ‹›   →  ↑  +1 | rejt

2021. március 19. 20:25:55: megválaszolva grego +  által, → #57380 

#57378 integra_type_r 0  2021. március 15. 09:19:42 re: #57377 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
szűk ez a kör...
hamar körbeér minden... [SMIL:/nevet/rofl3.gif]

#57377 grego +  2021. március 15. 09:17:53 re: #57376 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gallai ott volt a forgatáson az NC1-el, tuti le lett zsírozva már a következő videó azzal is :D
2021. március 15. 09:19:42: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57378 

#57376 integra_type_r 0  2021. március 15. 09:15:36 re: #57370 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem...
de sok hiba nem maradt benne...
most már csak nc1 kell... [SMIL:/nevet/teethshine.gif]
2021. március 15. 09:17:53: megválaszolva grego +  által, → #57377 

#57375 madskillz +  2021. március 15. 00:59:56 re: #57374 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
ertem [SMIL:/smile2.gif]

#57374 grego +  2021. március 14. 21:49:35 re: #57373 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt látom, de nem ismerem. Nem ő küldte, hanem Albert aki összehozta Antalt a tulajjal eme videó erejéig.
2021. március 15. 00:59:56: megválaszolva madskillz +  által, → #57375 

#57373 madskillz +  2021. március 14. 21:48:05 re: #57372 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Antal a totalcaros gyerek :) :) :) :)
2021. március 14. 21:49:35: megválaszolva grego +  által, → #57374 

#57372 grego +  2021. március 14. 21:42:28 re: #57371 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Milyen Antal? Nem ismerek semmilyen Antalt. Rodney Mullen azaz Kuncz Albert innen a fórumról küldte aki bennfentes NSX kolléga, benne a sűrűjében.
2021. március 14. 21:48:05: megválaszolva madskillz +  által, → #57373 

#57371 madskillz +  2021. március 14. 21:10:58 re: #57370 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Antal, nem Albert.

ha mar menonek kamuzod magad, figyelj oda a reszletekre [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2021. március 14. 21:42:28: megválaszolva grego +  által, → #57372 

#57370 grego +  2021. március 14. 21:06:50 re: #57363 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Neked is átküldte Albert pénteken? Mondta nézzem meg amíg nem publikus és keressek hibát. Hát tele van hibával, de persze ő találta meg őket nem én :D
2021. március 15. 09:15:36: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57376 
2021. március 14. 21:10:58: megválaszolva madskillz +  által, → #57371 

#57369 maudelux +  2021. március 14. 20:29:32 re: #57363 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Kurvaèlet, a sisakos rèsz már-már szinte-szinte megkönnyeztem. Anti a király. Meg az NSX.

#57368 integra_type_r 0  2021. március 14. 18:50:17 re: #57367 (madskillz + )  ←  ‹›  0 | rejt
alapesetben semmivel...
ennek inkább döntéselméleti szempontból van/lehet jelentősége...(nem nemzetiségi)
bár nem tudjuk honnan származik az autó (talán dél francia?) de egy lokális írásszakértő esetleg hozzáférhet olyan dokumentumokhoz (levéltári anyagokhoz, további háttéranyagokhoz, igazi aláírásokhoz...stb) amihez innen mo-ról kb. esélytelen...
ez tovább árnyalhatja a véleményét pro vagy kontra...

#57367 madskillz +  2021. március 14. 18:20:15 re: #57366 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mennyivel rosszabb egy magyar, elismert szaktekintely mint egy kulfoldi?
2021. március 14. 18:50:17: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57368 


2021. március 14. 18:21: Szerkesztve madskillz +  által, megtekintés

#57366 integra_type_r 0  2021. március 14. 18:16:29 re: #57364 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
az álláspontom nem változott...
az írásszakértő szerepe inkább tartalmi/dramaturgiai mint valódi hitelességi...

ilyen kiemelt és komplex esetekben azért szokott lenni másodlagos, harmadlagos dokumentáció/bizonyíték amely támogatja az állítás hitelességét...(tulajdonos, család, kereskedő nyilatkozat, egyéb bizonyíték, fotók, stb, stb...)
ilyen valószínű nincs... (ha lett volna bemutatták volna...)
egy (magyar) írásszakértő véleménye ebben egyszerűen nem tud perdöntő lenni...

---------------------------------

de ettől függetlenül nagyon szépen összerakott videós tartalom...
szép íve van a történetnek, dramaturgiailag is átgondolt igen színvonalas munka...
klassz vágóképekkel, a tartalomhoz illő zenével (!!!) igazi minőségi anyag...
és a vágás is nagyon rendben van...
egyértelmű, hogy a magyar autós youtube szcénában Anti a legmagasabb szintet képviseli...
az a részletesség, felkészültség és technika iránti tisztelet és alázat amivel az anyagokat készíti vitán felül áll...
maga az anyag tökéletes...
egy angol feliratért kiállt...
2021. március 14. 18:20:15: megválaszolva madskillz +  által, → #57367 

#57365 Mykee +  2021. március 14. 15:31:22 re: #57364 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Inkább az érdekelne kié a kocsi?

#57364 KawaBazsy 0  2021. március 14. 13:55:20 re: #57363 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
No most akkor valódi az aláírás? :-)
Tetszik a felni színe, eddig az ezüstöt preferáltam, de elmúlt.. perpill egyik kocsi kerek sem ezüst a háromból.
2021. március 14. 18:16:29: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57366 
2021. március 14. 15:31:22: megválaszolva Mykee +  által, → #57365 

#57363 integra_type_r 0  2021. március 14. 13:24:12    ‹›   →  ↑  +7 | rejt

2021. március 14. 21:06:50: megválaszolva grego +  által, → #57370 
2021. március 14. 20:29:32: megválaszolva maudelux +  által, → #57369 
2021. március 14. 13:55:20: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #57364 

#57362 Dontwalk +  2021. március 14. 10:17:45    ‹›  +5 | rejt


#57361 integra_type_r 0  2021. március 14. 08:08:12    ‹›  +2 | rejt


#57360 integra_type_r 0  2021. március 11. 13:53:53    ‹›  +6 | rejt


#57359 macska +  2021. március 7. 21:44:47    ‹›  +1 | rejt
https://youtu.be/v-aH66lte3o

#57358 Yakumo +  2021. március 7. 10:01:38 re: #57357 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az eddig oké, csak az ő "szalagcíme" arról szól, hogy mostantól már árulja a Honda ezt, nem csak majd egyszer, mint az itteni régebbi fórumos cikkben. [SMIL:/smile1.gif]

(nem néztem utána, hogy igaz-e, hogy valóban kínálják-e már az új Legend-et sorozatgyártásban önvezető formában, de akkor gondolom)

#57357 Kázmér +  2021. március 6. 20:53:45 re: #57356 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Látod, ha nem csak angolul olvasnál, hanem magyar oldalakat is, akkor már fél éve láthattad volna. [SMIL:/smile2.gif]
2021. március 7. 10:01:38: megválaszolva Yakumo +  által, → #57358 

#57356 integra_type_r 0  2021. március 5. 12:52:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt

Honda's Now Selling the World's First Production Car with Level 3 Self-Driving Tech...


2021. március 6. 20:53:45: megválaszolva Kázmér +  által, → #57357 

#57355 integra_type_r 0  2021. március 4. 20:16:11    ‹›  +2 | rejt


#57354 sh adam 0  2021. március 4. 19:28:43    ‹›  +1 | rejt
LINK



#57353 sh adam 0  2021. március 4. 18:47:27    ‹›  0 | rejt


#57352 KawaBazsy 0  2021. március 4. 17:05:19 re: #57351 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Várjá', a kismotoros alatt a 3.0 literes, 286 lovas motort értem. A 18is-t is próbáltam anno, közlekedni kellemes volt.

 << eleje | 488 | 487 | 486 | 485 | 484 | 483 | 482 | 481 | 480 | 479 | 478 | 477 | 476 | 475 | 474 | 473 | 472 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 4.5, 1.58, 0.8
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.115 mp, 10 query