HONDA fórum
2024. május 3. péntek, 12:36,  Irma, Timea Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: -Törölt felhasználó-


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 489 | 488 | 487 | 486 | 485 | 484 | 483 | 482 | 481 | 480 | 479 | 478 | 477 | 476 | 475 | 474 | 473 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:

Honda cégtörténet
Honda history
The Old Honda Generations
Honda, Acura Tech Website
Honda Performance
Autókatalógus: Honda


Honda részvényekBoozilla topiktársnál
#57450 grego +  2021. július 21. 16:42:12 re: #57449 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez meg sose tetszett :D
2021. július 21. 16:46:09: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57451 

#57449 integra_type_r 0  2021. július 21. 16:38:00 re: #57448 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
ennyi... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]


2021. július 21. 16:54:57: megválaszolva Yakumo +  által, → #57453 
2021. július 21. 16:42:12: megválaszolva grego +  által, → #57450 

#57448 grego +  2021. július 21. 16:26:52 re: #57446 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amúgy ja
2021. július 21. 16:38:00: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57449 

#57447 integra_type_r 0  2021. július 21. 16:21:24    ‹›   →  ↑  -2 | rejt

left (+) or right (-)...?


2021. július 21. 16:59:20: megválaszolva Yakumo +  által, → #57454 

#57446 integra_type_r 0  2021. július 16. 20:38:18    ‹›   →  ↑  +4 | rejt

boring cars...


2021. július 21. 16:26:52: megválaszolva grego +  által, → #57448 

#57445 integra_type_r 0  2021. július 16. 13:40:17    ‹›  +1 | rejt

"Sergio Perez arrived this morning and yesterday morning in Ayrton Senna’s old Honda NSX. The car was delivered to him yesterday morning; He knew nothing about it until he exited his motorhome to head into the track.

It’s not a terribly long trip from his motorhome to the drivers’ car park in front of the paddock, less than a kilometre."



#57444 Rikk_ +  2021. július 12. 20:02:23 re: #57441 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Sokkal többet kilehetett volna hozni ebböl. Sorba rakni öket ,esetleg minden tipusbol csak 1-et. És volt még ott böven ,auto , s2000 is....

#57443 Wagonist 0  2021. július 12. 12:21:28    ‹›  0 | rejt
"Not for the purists....." :-)













#57442 Yakumo +  2021. július 9. 08:07:57 re: #57441 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Na, ez egy NAGYON szép udvar. [SMIL:/smile10.gif]

És hátul bent még áll egy rakat NSX.....
Csak S-t nem látok, az még kéne.... [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]

2021. július 9. 08:08: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#57441 integra_type_r 0  2021. július 9. 07:56:01    ‹›   →  ↑  +4 | rejt

2021. július 12. 20:02:23: megválaszolva Rikk_ +  által, → #57444 
2021. július 9. 08:07:57: megválaszolva Yakumo +  által, → #57442 

#57440 integra_type_r 0  2021. június 24. 08:26:31    ‹›  0 | rejt
NSX-R GT 仕樣 available on Friday [SMIL:/nevet/evilsmile.gif] [SMIL:/nevet/evilsmile.gif] [SMIL:/nevet/evilsmile.gif] Find us if you want.
+852 6655 0084







2021. június 24. 08:26: Szerkesztve integra_type_r 0  által, megtekintés

#57439 integra_type_r 0  2021. június 19. 08:21:28    ‹›  0 | rejt


#57438 tomchy +  2021. június 15. 16:54:19 re: #57437 (artimo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szuper!

(Flash már nem is fog működni)

#57437 artimo +  2021. június 15. 16:48:55    ‹›   →  ↑  +3 | rejt
A Red Bull Racing és a Honda ellátogatott hozzánk :) Csehország és Szlovákia Roadtrip - Castle to Castle

Flash nem működik vlmiért:





2021. június 15. 16:54:19: megválaszolva tomchy +  által, → #57438 

#57436 integra_type_r 0  2021. június 14. 21:30:41    ‹›  +1 | rejt

nsx type s facelift...? [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]



#57435 grego +  2021. június 14. 14:26:24 re: #57434 (LZITR 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Azt nem tudom, nem hiszem.

#57434 LZITR 0  2021. június 14. 14:25:35 re: #57432 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kár, hogy nem taliztunk. Megcsodáltam a type-r-eket én is. :)
Volt egy RRR rendszámú piros 10gen, az nagyon szíp volt, fórumos a tulaj? :)
Goodyeart lecsekkoltad, hogy jót vettem? [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2021. június 14. 14:26:24: megválaszolva grego +  által, → #57435 


2021. június 14. 14:26: Szerkesztve LZITR 0  által, megtekintés

#57433 LZITR 0  2021. június 14. 14:23:11 re: #57431 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Majd egyszer talán leszek egy ilyennel...
Persze nem vagyok telhetetlen, most is jó autóval voltam kint. :)

#57432 grego +  2021. június 14. 14:09:20 re: #57430 (LZITR 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Láttama kocsidat :D
2021. június 14. 14:25:35: megválaszolva LZITR 0  által, → #57434 

#57431 KawaBazsy 0  2021. június 14. 13:59:33 re: #57430 (LZITR 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Melyikkel voltál? :-)
2021. június 14. 14:23:11: megválaszolva LZITR 0  által, → #57433 

#57430 LZITR 0  2021. június 14. 13:50:25    ‹›   →  ↑  +5 | rejt
RedSun


2021. június 14. 14:09:20: megválaszolva grego +  által, → #57432 
2021. június 14. 13:59:33: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #57431 

#57429 integra_type_r 0  2021. június 12. 07:33:21    ‹›  0 | rejt

#57428 Yakumo +  2021. június 11. 08:51:17 re: #57427 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Pláne.

Azt amúgy nem is néztem, csak láttam, hogy 10gen, azt annyi. Fejben CTR-nek gondoltam, de tökmindegy, az is már "népautó". [SMIL:/smile2.gif]

#57427 grego +  2021. június 10. 16:56:29 re: #57426 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát egy 10 gen 1.5 turbónál szinte minden ritkább....
2021. június 11. 08:51:17: megválaszolva Yakumo +  által, → #57428 

#57426 Yakumo +  2021. június 10. 15:40:52 re: #57425 (Wagonist 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A 600-ast, (ha jól látom) mindkettőnél ritkább, ezért menőbb is. [SMIL:/smile1.gif]

(persze mellé pont jól jönne a többi, de ezt most hagyjuk [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] )
2021. június 10. 16:56:29: megválaszolva grego +  által, → #57427 

#57425 Wagonist 0  2021. június 10. 12:29:49    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nem olyan régi képem. Ki melyiket választaná? :-)

2021. június 10. 15:40:52: megválaszolva Yakumo +  által, → #57426 

#311182 integra_type_r 0  2021. június 4. 20:37:43    ‹›  0 | rejt


#57424 Kázmér +  2021. május 30. 16:08:45 re: #57420 (Sprint-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt de el tudnám viselni a seggem alatt... [SMIL:/egyeb/Accord03grafito.gif] [SMIL:/smile10.gif]

#57423 Yakumo +  2021. május 29. 16:30:13 re: #57422 (madskillz + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Szegénynek lehet annyi, eggyel kevesebb.....
(a plusz nem is erre ment, hanem hogy sikerült elkapni ezt valakinek)

#57422 madskillz +  2021. május 29. 15:39:01    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
[SMIL:/sir.gif]
2021. május 29. 16:30:13: megválaszolva Yakumo +  által, → #57423 

#57421 grego +  2021. május 23. 12:20:00 re: #57420 (Sprint-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
FK8 fékekkel :D

#57420 Sprint-R +  2021. május 23. 11:30:21 re: #57419 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
elorol nagyon Mustang, oldalrol nagyon Giulia. Amugy a technologia elegge ott van.
2021. május 30. 16:08:45: megválaszolva Kázmér +  által, → #57424 
2021. május 23. 12:20:00: megválaszolva grego +  által, → #57421 

#57419 madskillz +  2021. május 23. 11:08:31    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
na ez igen. video

2021. május 23. 11:30:21: megválaszolva Sprint-R +  által, → #57420 

#57418 Wagonist 0  2021. május 17. 12:08:58 re: #57415 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ritka ótvar, de legalább a felni illik hozzá. :-)

#57417 Kázmér +  2021. május 17. 10:40:56 re: #57416 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor már egyszerűbb egy olyat venni, amivel nem kell semmit kókányolni. [SMIL:/mosoly.gif]

#57416 Tonx +  2021. május 17. 08:07:16 re: #57415 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én azért elfogadnám. Meg berendelném a tetőt gyáriban és visszaraknám rá.
2021. május 17. 10:40:56: megválaszolva Kázmér +  által, → #57417 

#57415 -Törölt felhasználó- 2021. május 16. 08:56:05 re: #57413 (Wagonist 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ice Cube gettórepper levágatta a tetejét aztán most senkinek nem kell mert van ám boy flex. Tönkre lett baszva.. [SMIL:/merges/banghead.gif] [SMIL:/merges/banghead.gif] [SMIL:/merges/banghead.gif] [SMIL:/merges/smily1024.gif]
2021. május 17. 12:08:58: megválaszolva Wagonist 0  által, → #57418 
2021. május 17. 08:07:16: megválaszolva Tonx +  által, → #57416 

#57414 grego +  2021. május 13. 13:33:45 re: #57413 (Wagonist 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Vót!

#57413 Wagonist 0  2021. május 13. 13:22:28    ‹›   →  ↑  0 | rejt
VM?









2021. május 16. 08:56:05: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #57415 
2021. május 13. 13:33:45: megválaszolva grego +  által, → #57414 

#57412 integra_type_r 0  2021. április 28. 20:08:50    ‹›  0 | rejt


#57411 integra_type_r 0  2021. április 28. 20:06:13    ‹›  +1 | rejt


#57410 integra_type_r 0  2021. április 28. 07:34:15    ‹›  +9 | rejt












#57409 Tonx +  2021. április 25. 11:05:38 re: #57406 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
És amíg megvárja hogy a többi autó is beérjen a célba játszik a tableten:)

#57408 integra_type_r 0  2021. április 25. 10:50:51    ‹›  +1 | rejt

2040-től a Honda nem kíván több belsőégésű motorral ellátott autót gyártani...

"2019 decemberében az akkori Honda vezér, Takahiro Hachigo egy Automotive News-nak adott interjúban kifejtette, hogy kevéssé hisz a teljesen elektromos autók piacképességében, és a márka stratégiáját sem erre az irányra fókuszálná.

6 év után idén év elején Hachigo leköszönt a Honda éléről. A márka konszolidációját hatékonyan intézte, gyárak bezárása, főleg az európai térségben része volt annak a stratégiának, amelynek középpontjában a Honda esetében is a megfelelő profitabilitás állt. Hachigo-hoz fűződik annak a döntésnek a megerősítése is,hogy a Honda mint nagy és független japán autógyár nem kíván kereszttulajdonlással, fúzióval, vagy bármilyen egyéb elköteleződéssel közeledni más gyártók felé. Ilyen "kalandok" helyett továbbra is rendkívül nagy hangsúlyt fektetnek a függetlenségükre.

A cég mérete azonban nem teszi lehetővé, hogy partnerek nélkül képes legyen minden területen helyt állni, ez még a lényegesen nagyobb és tőkeerősebb Toyotának sem sikerül, pontosabban nem céljuk. Okosan kötött szövetségekkel úgy lehet költségeket csökkenteni és versenyképességet növelni, hogy a Honda imázsa ne szenvedjen csorbát. A legfontosabb ilyen szövetség, amely vélhetően hosszútávra meghatározza a cég életét, a General Motors vállalattal kötött megállapodás, melynek középpontjában az alternatív hajtások állnak. A Honda és a GM együtt igyekszik boldogulni a villany és a hidrogén kapcsán. A Honda, ellentétben az európai szereplésével, rendkívül erős az Egyesült Államokban, és számos gyárat is fenntart ott, hasonlóan a többi japán riválisához.

Mindemellett érdemes megjegyezni, hogy a Honda továbbra is a világ legnagyobb belsőégésű motorokat gyártó cége, hiszen autók mellett motorkerékpár, fűnyíró, aggregátor, hajó és még ki tudja mi minden ketyeg Honda motorral. Különösen fontos a szempontjukból, hogy felkészüljenek alternatívákra az üzletük kapcsán.

A kutatás-fejlesztés vezetője, Toshihiro Mibe az új vezetője a cégnek, és pénteki tokiói sajtótájékoztatón máris komoly bejelentésekkel hívta fel magára a figyelmet. Az 59 éves szakember 1987 óta van a Hondánál, és elődje szerint azért választották a cég élére, mert mindenkinél jobban tudja, milyen kihívásokkal kell szembenéznie a cégnek az autóipar transzformációja kapcsán. Mibe hajtásláncokkal és az elmúlt években önvezetéssel kapcsolatos technológiákkal foglalkozott a cégnél. A Legend világelsőként szériában engedélyeztetett Level 3 szintjét Mibe vezetése alatt fejlesztették.

A fantasztikus motorokhoz, amelyeket a Honda az elmúlt évtizedekben készített, szintén sok köze volt az új Honda vezérnek.

2040-től Mibe azonban nem kíván több belsőégésű motorral ellátott autót gyártani. Első lépésben 2030-ra az eladott autók negyven százaléka elektromos és hidrogén autó lesz a tervek szerint, öt évvel később már 80 százalékkal számolnak, majd 2040-re el akarják érni a 100 százalékot ezzel a két hajtási opcióval. Az évszázad közepére a Honda, mint vállalat CO2 semleges vállalat kíván lenni.

"Az akadályok elég magasak" idézik Mibe szavait sok helyen, de, folytatta: "hiszek abban, hogy el tudjuk érni, amit terveztünk. Annak a ténye, hogy egyértelmű célokat tűztünk ki magunknak, az első lépés abba az irányba, hogy megvalósítsuk amit akarunk".
Átszámolva 38,5 milliárd eurót költenek a következő években az alternatív hajtások fejlesztésére. Ez gigantikus összeg abszolút értelemben is, ha pedig belevesszük a képletbe, hogy a Honda egy relatív kicsi cég, még impozánsabb ez a szám.

2 új, teljesen elektromos modell jön hamarosan, vélhetően amerikai piacra a Hondától, az egyik valószínűleg Acura néven, ami az első teljesen elektromos modell lenne a Honda presztízs márkájától. Az évtized második felétől szilárd test akkumulátoros autókat terveznek szériába. Ez jelentősen versenyképesebb tulajdonságokkal rendelkező technológia a tömegtermelésre és használatra, mint az eddigi megoldások. A Toyotától kezdve a VW-n át a BMW-ig szinte mindenki belebegtetett már időpontokat arra, hogy megkezdjék az ezzel ellátott autóik forgalmazását.

Mibe tudja, hogy egyedül kicsik ahhoz, hogy minden szinten helyt tudjanak állni, ezért további kooperációk megkötését sürgeti a cégen belül. Ezen együttműködések ugyanakkor szigorúan "szemmagasságban" lehetnek megkötve, azaz a Honda továbbra is figyelni fog arra, hogy ne függjön más gyártóktól, technológia transzfer esetén sem.

A Financial Times cikkét olvasva feltűnt egy részlet: a kommunikált tervek a kínai és az észak-amerikai piacra vonatkoztak, az EU piacára, ahol kicsi a Honda részesedése, nem. Ez nem azt jelenti, hogy nem számolnak ezzel a térséggel, csupán nem mernek jóslásba sem bocsátkozni azzal kapcsolatban, hogy hogyan fog alakulni ez a piac a következő években.

Toshihiro Mibe személyében egy viszonylag fiatal, nagyon széles látókörű, a technológiákat és a saját cégét is mélységében ismerő, a változást értő, az újdonságokat lehetőségként megélő vezetője lett a Hondának, egy olyan korszak után, amely előkészítette a terepet arra, hogy fordulni tudjon a cég új irányokba."



#57407 Wagonist 0  2021. április 21. 12:15:08    ‹›  +5 | rejt
Emlékeim szerint a fehérben 17k km volt csak. :-)



#57406 integra_type_r 0  2021. április 20. 10:22:17    ‹›   →  ↑  +4 | rejt

future... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]







2021. április 25. 11:05:38: megválaszolva Tonx +  által, → #57409 

#57405 grego +  2021. április 19. 23:42:45 re: #57404 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Japán felnőtt belefér :D

#57404 Kázmér +  2021. április 19. 22:49:07 re: #57402 (Wagonist 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez valami brutál kicsi! Hogy a fenébe fér ebbe bele egy felnőtt ember??? [SMIL:/smile2.gif]
2021. április 19. 23:42:45: megválaszolva grego +  által, → #57405 

#57403 Csizi 0  2021. április 19. 18:01:01 re: #57402 (Wagonist 0 )  ←  ‹›  +3 | rejt
Jó a pólód! [SMIL:/smile10.gif]

#57402 Wagonist 0  2021. április 19. 12:39:20    ‹›   →  ↑  +12 | rejt
Ahogy ígértem. A 195 centim vs a Beat. :-) (2015-ös kép)

2021. április 19. 22:49:07: megválaszolva Kázmér +  által, → #57404 
2021. április 19. 18:01:01: megválaszolva Csizi 0  által, → #57403 

 << eleje | 489 | 488 | 487 | 486 | 485 | 484 | 483 | 482 | 481 | 480 | 479 | 478 | 477 | 476 | 475 | 474 | 473 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.28, 0.36, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.085 mp, 9 query