UPDATE: Motor1.com reached out to Acura for a statement about the validity of these images.
"The 'spy shots' you reference appear to be the work of a skilled photoshop artist. While we appreciate the enthusiasm for our past products, the vehicle depicted here is not a Honda or Acura development prototype," Acura spokesperson Chris Naughton told Motor1.com.
A kis Honda E nekem pl. tetszik, az i3-nak pedig bármelyik részlete tetszik, közelről nézve, de ha az egészet nézem, akkor meg nem. De ez mind ízlés kérdése, szóval nem vita tárgya.
Ami viszont talán az lehet, bár szerintem szimplán csak tény, hogy máig nem fogom fel, hogy hogyan kaphatott a szerencsétlen i3 olyan értékelhetetlenül keskeny gumikat. Nem az a baj vele, hogy hogy néz ki mondjuk hátulról, hanem véleményem szerint megkérdőjelezhetővé teszi (szépen fogalmazva) az egész autó biztonságát.
Mert kanyarban mondjuk lehet kiküszöböli(?) az elektronika, de fékezésnél semmi nem tudja kompenzálni ezt a vicc gumit, nagyon kellene rá a szélesebb.
(155 vagy 165 széles, nem emlékszem már pontosan, de a Swift-emen van 165 jelenleg, magyarán Suzuki gumi, ami arra a gyászra (Swift) még elmegy, mivel nincsen súlya, de egy i3-nak az akupakk miatt is van elég, ezért sem értem....)
A kis Honda E-nek legalább normál gumiméretei vannak, (pedig talán még kisebb is, de ez nem biztos) arra valahogy jobban rábíznám az életem ezen okból.
Szerintem jól néz ki, az egyedüli ami zavar hogy egy kis hatótávolságú autót dobtak piacra amikor mindenki kevesebbért dupla ha nem tripla hatótávolságot ad.
Ez a Honda e tiszta vicc szerintem még a japánok sem gondolták komolyan, bár hozzáteszem hogy az i3 BMW is hasonló érzéseket váltott ki az fogyasztokból de az valamiért nagyon sikeres lett. " Viszont nem az elején hanem amodellciklus közepétöl számitva kezdték felfedezni"
Az, hogy milyen hajtásláncot tennének alá, az nincs kőbe vésve. Lehet hibrid, elektromos, hidrogén, fúziós reaktor, lényeg, hogy formailag mutassanak kicsit újat. Az új Civic Type-R dizájntól én konkrétan öklendezek. Vízszintes orr, púpos hát, mindenféle összevissza él, betét, kamubeömlő.
Lehet maradi vagyok, de nekem akkor fognak újra tetszeni az új Hondák, ha képesek lesznek ötvözni a futurisztikust dizájnt a letisztultsággal, mint annak idején amikor kidobták az 5gen Civicet a kocka 4gen után. Abban a korszakban nagyon sok szép formatervű autó született. RX7, MR2, 300ZX, DC2, NSX, MK4 Supra, MX-5 Miata, GT-R R32-R33...
Visszatérve a Hondához, született nemrég egy Integra Type-R renderelés, engem nagyon megfogott. Nyugodtan átvehetnék a japánok az ötletet, és pár módosítással piacra is dobhatnák. A mostani Hot-Wheels kinézetű Civicek után felüdülés lenne látni hasonlót az utakon.
Did you know that Honda made a brush for the NA1 NSX-R? It is a soft bristle brush meant to clean the car's Alcantara interior. Along with the car owner's manual, this pair is a must-have for all gen one NSX-R owners.
Honda NSX-R (NA2) coming up at auction this week... just check out the starting bid!!
Starting bid of ¥45,000,000 JPY (£296k GBP / $408k USD / €346k EUR / 554k AUD )
Drop us a message if you want to make a serious enquiry on this icon...
ha ez számít és nem az az innovációs és technológiai fölény amit az nsx képvisel, akkor sztem nem lesz elég...
egy 992 turbo s jobb választás lett volna...
Én értem, hidd el, csak nem tudok azonosulni a problémával, ha érted. Semmilyen szinten.
Ha nem tetszik neki, majd eladja és ennyiért biztos tud olyat venni, ami majd megfelel neki. Csak nem tudom ezt komoly problémának értékelni, mivel ez távolról sem az a szint, ez színtiszta luxus és szórakozás.
Még jó, hogy a jobboldali.
Megvan, megy vele az ember, nagyonk*rvajó, de rájön, hogy ezeken az utakon nem túl jó és sajnálja is. Sok mindenre se jó, persze rohadt menő, de nem nagyon hasznos, sőt. Ezért eladja és vesz egy bal oldalit, ami mindenre IS jó és az is rohadt jó, így azt megtartja.
Story vége.