TOKYO (Reuters) – A Honda Motor Co., Ltd. szeptember 22-én bejelentette, hogy október elején mintegy 40%-kal csökkenti a termelést Suzuka gyárának első és második vonalában (Suzuka City, Mie prefektúra). A Saitama Factory Yorii üzeme (Yorii Town, Saitama prefektúra) körülbelül 30%-kal csökkenti a termelést. A félvezetőhiány és a logisztikai zavarok hatása továbbra is fennáll.
A tervek szerint szeptemberben a termelést körülbelül 20%-kal csökkentik Suzukában és körülbelül 40%-kal Yoriiban. A Suzukában a „Vezel” sporthaszonjárműveket (SUV-okat), a „Fit” kompakt autókat és az „N-sorozatú” miniautókat gyártják, míg a Yoriinál olyan minibuszokat gyártanak, mint a „Step Wagon”.
"Per the Financial Post, Honda's Saitama assembly plant will cut production by about 40% in early September, with two lines at Honda's Suzuka plant reducing production by about 30% in the same timeframe. For the rest of the month, Saitama's output would stay cut by 10% and Suzuka's production would be cut back by 30%."
A tokiói székhelyű vállalat 149,2 milliárd jen – 1,1 milliárd dollár – nyereséget könyvelt el a június végével zárult három hónapra, messze elmaradva ezzel az egy évvel korábbi, 222,5 milliárd jenes teljesítménytől.
Lehetséges, de mikor mentem a riasztásra, akkor HDS-el leteszteltem a benzin pumpát és kattant a relé (bár elég tompán) de a szivattyút egyáltalán nem hallottam.
CTR-ben meg tökéletesen hallani, hiszen azért van a teszt a HDS-ben is, hogy bekapcsolod és mennie kell amit hallanod kell.
Tényleg olyan a story mintha főrelé lenne, ráadásul az tudtommal nem is dob hibakódot sajnos. De egy baj van, hogy egy ilyen fiatal kocsinál? Elvileg ilyen hibának inkább "öreg szaroknál" kéne kijönnie.....
Nem lehet hogy ebben a typusban is létezik az a hiba ami az 5 Gen-nél volt régen. Hogy a bal oldalon a műszerfal alatt a motorháztető nyitó fül feletti kis tökömtudja mi volt a neve, fekete dobozban két lábat kellett újra forrasztani csak egy kis Cinnel. Az 5 genem is akkor, pont ezeket a tüneteket produkálta és majd 3 hónapig szívtam vele, mire valaki megmondta. De lehet ezekben a típusokban már nincs ez a kis egység, majd valaki profi megmondja
Közel 5000 km, 6.9es átlagfogyasztás, és semmi hiba. Ja, nem.
Sajnos most nem volt hibamentes az autó.
Levezettük egybe az odautat, kb 1800km és mikor Pesten leparkoltam, láttam, hogy ferdén állok, beparkolok rendesen.
De az autó nem indult.
Kiolvastuk sos a hibakódot, de semmit nem jelzett, de észrevettük, hogy nem megy a benzinpumpa.
Másnap reggel viszont pöccre indult.
Azóta többször megcsinálta ezt, de pár óra állás után indul az autó.
Otthoni Hondaszakik sose hallottak ilyenről, de pont akkor sajnos nem tudtak ott lenni, mikor produkálta a hibàt, hogy megnézzék közben a benzinpumpát.
Hivtam pár Honda szervízt itt angliában is, hogy hallottak-e ilyenről, de nem, sőt volt aki azon is meglepődött, hogy mondtam neki, hogy, ha indul az autó akkor hallani a benzinpumpát ...
Szombaton megpróbálom betolni a helyi Hondába, nézzék át...
Köszi Integra Imi és kis barátja a segítséget, Grego a gyors kiszállást és a szolnoki Tóth Petinek a telefonos készenlétet!
Kint egy valag képet csináltam elhagyatott kocsikról, már az elején sok volt, aztán pár év után már felhagytam az ilyenek fényképezésével. A 'rekordom' pont egy olyan Legacy kombi volt, mint az enyém (csak persze JDM GT-B), azt az első vizitem után 6 év után vitték el. De a porrétegek alapján fotóztam olyat, amihez szerintem 20+ éve hozzá se nyúltak. (Egy Rolls meg egy Jaguar).
Az ilyen autókon szoktak lenni cetlik, láttam már angol nyelvűt is! Csak kint a magántulajdon szent és nem buzerálja senki, mindenük megvan évek után is!
The 2021 sales data for 106 markets around the world shows that Toyota was indeed the most popular car brand by far. The Japanese brand was able to increase its volume by a massive 10% thanks to the US market (its largest), and Indonesia (+84%), its fourth largest.
Here you can find the 2021 Global ranking by OEM (car group). The most relevant part of the ranking is the higher importance of the Chinese makers, which climbed positions outselling minor Western makers. Another interesting thing is how tiny Tesla looks compared to the leaders