Ma ültem az új Civicben a 4D-ben Hát szebb mint az 5D és független hátsó felfüggesztés elöl Mcferszonvagymi Amúgy kényelmes és szerintem szebb mint a 5D.
Jaja Jól birja, akkor úgy rásült a HF tömités hogy alig birták levakarni a blokkról. legalább megnézhettem a hengerfalat meg a dugótetőt, persze mintha most jött volna a gyárból looking. Ez 1998-ban volt, azóta is mint az óramű....
Gondolkozz csak:
Az NSX 280 lovas, és max. 270-et megy.
" kicsit" más az alaktényezője, nem beszélve a homlokfelülettöl.
A CTR-nek ehez turbó, vagy nitro kellene, az pedig nem egyhe tuning.
Szóval. Megy a CRX-be az ABS. Kérdés: Kifűzzem belőle? Elvégre külön biztosíték táblája van... És minden csatlakozója sárga színű. Nem lehet olyan nehéz ezek alapján.
Másik változat: Mivel OBD1 elektronikára állok át és már meg van a gyújtáselosztó, sporolhatok 20 rugót azzal hogy a komplett ABS-es kábelköteget átteszem. Ekkor problémát okozhat a tűzfalak más-más mérete és esetleg mások a méretek, és a csatlakozók. Abba most nem is gondolok bele hogy ajtóban és mindenhol máshol is egy csomó csatlakozót ki kell cserélnem...
Mi a véleményetek? Melyik f@szt kellene leszívni, ha már eccer "kő az ABS"?
Tehnikai jellegű kérdés. Ma meglepetten tapasztaltam hogy egy 92-es VTI Civic-ben (3 ajtós) az ABS kábelköteg csocsesz módon "bele van fűzve" a kábelköteg egyéb részeibe.
2006. május 27. 19:16:18: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #33450