bizony
és ha megoldják hogy elbírjon 800nm nyomatékot, akkor lesz igazán mindent verő
nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit fognak elérni a 24 órás nordschleife futamon!!!!!!
ha esik az eső akár nagyon nagy meglepetést is, mert pusztán 300-350 lóval sokat nem fognak a dtm autókkal szemben, de majd kiderül mit hoz az sh-awd
pedig fog,csak nem a mi köreinkből,ahol az off thália,megane,astra,seat,vw,fiat,pug,stb a slágerautó,ott ezek a modellek is megállják a helyüket,ezt hívják tömegcikknek
van imidzse! és nem is kevés,csak épp a nagy vizen túl,európa nem piac nekik,itt csak jelen kell lenni,ennyi az egész.a forma1 azpedig teljesen más világ,a rönyó meg véletlenül sem tiporja porba,csak meg kell nézni melyik mennyire nyereséges,ill mennyi autót ad el,és itt nem magyarországot kell nézni...
Itt nem arról van szó, hogy ki mit másolt, meg melyik piacra.
Egyszerűen ott überelik már a Hondát ahol akarják, még egy ilyen jöttment rönó is. Mert középszerű lett, és lehet. Pont mint a Forma1-ben. Az meg hogy 2010-ben mi lesz, mindenki leszarja, ha addig meg elveszti az imidzsét a Honda.
Hát nem tudom srácok, én végignéztem vásárlás előtt az összes szóba jöhető típust.
Focus=egy rakás igénytelenség
Nissan=egy rosszabb rönyó
Golf=megbízhatatlan sz..r (porsche budás villanyszerelő voltam)
Azt kell mondjam még a Corolla felveszi a versenyt a 8-ik gennel
Végülis honda lett, épp ma papíroztam le, csütörtökön átveszem, szerintem nem elfogult ha azt mondom magasan mind fölött áll.
Még ha a hengerürtartalomhoz képest volt már erősebb autója a Hondának.De igaz amit előttem szóltak az emissziós normákat szigorúan tartani kell!
bekell vallani, hogy hosszútávon a honda okosan cselekszik, az emissziós értékek csökkentésére törekszik veszettül. az eu előbb utóbb a felmelegedés miatt úgy fogja megadóztatni az autókat hogy károsanyag kibocsájtás lesz a mérvadó
Amiről meg nem tudunk hogy aláirtak egy szerződést az autógyártók hogy 2010-re mennyi lehet a kibocsájtott emisszió. És amilyen értékben megállapodtak azt csak hybrid autókkal lehet megoldani. Szóval most könnyen csinál a rönyó 250Le magányt (ha szar) de 4 év mulva meg ott fognak kullogni a sor végén, mivel europai autógyárnak nincs sorozatgyártásu hybrid autója. Igaz ennek most szinte semmi köze a témához
A másik meg Europa nem fő piaca a Hondának. Ennyi. Rönót szerintem nem nagyon fesznek usa-ban vagy japánban.
nem sportváltozatokról van szó! a megane sem 1,6-os szívó lesz,a toyota is csak lesz,kérdés hogy európa kap-e belőle,mert ők is szarnak ránk mint a Honda,a jó mocik maradnak belpiacosak vagy megy az amcsikhoz! lásd pl:civic si!!!
Az off toyota most jelentette be az új corollát, aminek az 1.8-as motorja 150LE-s lesz. Meg jön az új mégane sport is, 250LE-vel.
Valahol igencsak lemaradtak Hondáék. Talán inkább nekünk kellene ráébredni végre, hogy a régi szép idők elmúltak. A Honda szépen beleszürkült a középmezőnybe.
+hogy csak a killincse tetszik neki,én 4db killincsért nem vennék olyan autót ami nem jön be,félre ne érts,elfogadom ha negatívan értékelik,de azért ne essünk már tulzásokba! "más márka 1,6-os motorja is tud ennyit" melyik? és itt családi autóról beszélünk,a méreteit kevesli:mielőtt vennék egy autót azelőtt már tisztába vagyok azért a méretekkel,ennek az autónak meg igencsak tágas beltere és csomagtartója van sztem.
szvsz nincs tapasztalat a mögött amit írt.
nem gyártok,csak nekem kicsit gyanus ez az egész,pláne ha már ez a 4, hondája és azt mondja hogy hondában nincs jó minőségü akkor ha 3szor már beszopta minek vesz negyedjére is azt? tán szereti a kihívásokat?igen nagy fakír lehet az ilyen.
2006. június 2. 18:24:37: megválaszolva malazs + által,
→ #33613 2006. június 2. 18:22:01: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #33611
Azon gondolkoztam , hogy a civic 5D-ben miért van VSA , a 4D -ben miért nincs. Aztán rájöttem valószínüleg a két kocsi közötti futóműkülönbség miatt...
ezt mondom én is,sőt sztem hátul van is hely bőven,ezek meg írják hogy szűk! mert ha azt írnák hogy hátul a kilátás erőssen korlátozott az OK,de sztem ezek nagy része kamu,ill a tények elferdítése,szóval ezért is érdekelne hogy milyen tapasztalataitok vannak? garanciába miket kellett esetleg csinálni?
Na meghajtottam egy kicsit a 4ajtós Civicet. Háát még mindig jobban teccik mint az 5ajtós. Viszont már megvan az első apró észrevétel. Elektromos gázpedál normális haladás közben amikor vált az ember megtorpan és csak utána gyorsul mintha bénán váltanék és felengedném a kuplungot majd utána kezdeném el nyomni a gázt. Lehet béna vagyok?
Amúgy az 5ajtós civicnél vannak ilyen hibák hogy zörög nyikorog a műszerfal a kipuf a lengéscsillapító, de talán idővel majdcsak javítanak rajta.
van benne némi igazság!de sztem ki is kezdték az autót rendesen,a kezdeti hibákra lehetett számítani,de úgy tudom pont a hátsó futómű kopogás és a zörgések már meg lettek szüntetve,reméljük Tonx megosztja velünk a tapasztalatait,mert nekem igen egyhangúnak tűnnek azok a nagyon negatív értékelések,nem védeni akarom az autót de bizonyos dolgokat nagyon fucsállok,mint pl az egyik itéletben hogy kicsi a csomagtartó és még a golfé is nagyobb,láttam a golfét is de ezt meg sem közeliti,és itt nem az alfogultság beszél belőlem...