Nekem eddig más a tapasztalatom. Kevesebbszer kellett fékezni és lehúzódni, mint padlógáz és lélekjelenlét előzés közben, mert nemfigyelte a tükröt.
De általában jóval hamarabb felmérem a helyzetet, és mire indexelne már megelőztem.
Azt útálom a legjobban, amikor épphogy kivág elém és elkezd tötymörögni.
Az pedig a csúcs, amikor az előzés felénél rájön, h nem fog neki összejönni (a seggében velem) és satuzik, hogy visszamenjen.
Én pedig pont azért nyomom, hogy az ilyenek minnél hamarabb a hátam mögött legyenek
Ha látom h valaki bal**sz, az első lehetőségnél megelőzöm, mögöttem már nemérdekel micsinál!
Ez az,pont ezért nem nyomom jobban,nem azért mert magamban nem bízok,hanem mert másokban nem.talán ekkora sebességnél még van lehetőségem megúszni,bár ez sem igaz minden esetre....
Te még biztonságosnak érzed a 110-et, de elég egy hétvégi sofőr, aki nem figyel rád és már is ott a baj. Egy volt ismerősöm úgy halt meg más hibájából, hogy soha egy szabályt se szegett meg.
Persze nem jó a tötymörgő sem.de azért be kell látni hogy nagyobb sebességgel közlekedve nagyobb a rizikó is,ill az ütközés nagysága,én például lakott területen kivül 110 körül autózom,azt látom még biztonságosnak,Autópályan 130-150 között ezt még nem tartom veszélyes sebességtúllépésnek,de azért ha 180-200ról kell fékezni az már elég gázos,ill kevés az elkerülés esélye,persze ezt mindenki maga érzi a képességei vagy annak az esetleges rossz megítélése szerint.aztán majd vagy beigazolódik hogy helyesen cselekedett-e vagy nem.
Szerintem nem mindíg a gyorshajtók a hibások, hanem a figyelmetlen emberek. A legrosszabb a figyelmetlen gyorshajtó.
Előzésnél mindíg attól félek, hogy nem néznek a tükörbe, és "lelöknek" az útról. Ma is így volt, talán a sportrendszerem mentett meg az utolsó pillanatban.
És az ilyen matricák:
"Vezess gyorsabban, valaki már úgyis vár a vesédre!"
Miskolcon volt egy program: a nagyobb kereszteződésekhez a rendőrök kiállítottak rommá tört autókat (mint pesten a metróban).
És ha jólemléxem a statisztikák kimutatták az eredményességét!
Szerintem ez a tipikus két rutintalan szembe találkozik esete volt. A Jazz 80-nál 5.-be elkezdett előzni, majd mikor már látta hogy nem fér be elengedte a kormányt és becsukta a szemét.
A seátos is fékezhetett volna és le is húzodhatott volna. De ő is inkább kamikazét játszott.
Te is sokat vagy úton, minden nap látni ilyen sofőröket.
Engem meg az ilyen képek látványa,és azóta sokkal megfontoltabban és előrelátóbban vezetek.szvsz érdemes lenne az utak mellett ilyen képeket kitenni,egy páran lehet elgondolkoznának,ha évente csak 10-20ember élete maradna meg emiatt(bár sztem több) akkor már megérné.
Ez igaz, hogy az esetek nagyrészében az öv életet menthet, de nekem van a környezetemben 3 ember is, akiket az mentett meg, hogy nem voltak bekötve. Biztos ez a kisebbik hányad, de szvsz döntse el mindenki maga, hogy beköti-e magát.
Simán el kellett volna férniük 3-an, ha figyeltek volna, főleg, hogy a Skodás felment a szalagkorlátra. Lehet a Seatos megijedt és a Jazzes is, így összementek. Legszörnyűbb, hogy megint meghalt valaki, aki vétlen volt a dologban.
ha mind a 3 autó söförje lojális egy kicsit ill tapasztaltabb,akkor simán elkerülető.szvsz a 4-es utón 3autó simán elfér egymás mellett,de persze erre nem lehet alapozni.....
Amíg az ember nem tapasztalja mennyit ér a biztonsági öv, addig nem is értékeli, nem is ügyel rá.
És csak a szerencséseknek adatik meg hogy tapasztalat után, lehetősége legyen jobban ügyelni!
Én ügyeltem anno. Azóta mégjobban.
Nemértem, ha látom h nem ér vissza, satu és lehúzódok a padkára, elég széles volt az út, a padka!
A Jazzes volt a hunyó, de a csajos is tehetett volna hogy túlélje szerintem.
Ocsmányul összetört a seat :S
Csak te érezted. Én ültem benne elöl-hátul és teljesen kényelmesen elfértem még úgy is, hogy a B1-et beállítottam hozzám és beültem magam mögé. Túl magasra volt sztem emelve az ülés. (187cm vagyok)
Új 4D Civichez:
Csak én éreztem azt mikor beleültem hogy közel a plafon a fejem búbjához? (170cm vagyok)
A mostani busz-omban nagyobbnak tűnt a hely beleülve. Az 5D-t is tágasabbnak éreztem.
Vagy tévedek?
Szerintem feláras lesz az lsd, vagy tényleg lesz RR modell, némi lekönnyítésse és lsd-vel. A 220 LE hihető, a 220 NM nem igazán. Még akkor sem ha új a motorvezérlő rendszer. Vagy lehet hogy tényleg K22 lesz ebből??? Mindegy... ebben a hónapban kiderül. Ha minden igaz a párizsi szaolonon bemutatják. Az meg június...
Szevasztok!
Angliaban vagyok es hat itt jobban pang a Hondas elet, tobb informacio tobb ritka auto igy megprobalok minden hasznos/erdekes infot kozzetenni itt, ma pl egy JDM DC5-be futottam ele Londonba, hat nem volt semmi!! Most latom Gyuri igazan, hogy mennyire jol atalakitottad!!
Az uj CTR-röl is vannak mar itt hirek boven, exkluziv riportot lattam egy ujsagban teli fotokkal, ha van ra modom majd lefotozom es belinkelem.
Ami tuti: 220 LE, kozel ugyanennyi nyomatek LSD nelkul.
Jah télleg az a megoldás. 10 millió ember kiköltözik ahelyett hogy a fasszopó kiöregedett politikusokat belelönénk a Dunába a gecibe. Jah nem is 10 millió, akik rájuk szavaztak azok maradhatnak élvezni a gyümölcsét.
Ez a baj a magyar mentalitással, ha nem tetszik valami akkor menj el, ahelyet hogy tennének érte hogy jobb legyen.