Egyszer barátomnak raktam össze egy hasonló makettet.
Nagyon részletes kivitel volt ( TAMYA), na, talán a moci azonos az utcai modellel.
-az első futómű hasonló,de a bekötési pontok változtak
- hátsó futó tök más, mint az utcai modell,pl. rugóstagok, gátlók, külön konzolon, a moci fölött!!!, vízszintes helyzetben
-hűtő 45 fokos szögben elől döntve .....
Emellett biztos volt még több apróság, amire nem emléxem, ill. a makett adta lehetőségen belűl nem lehetett megvalósítani.
na hallod, biztos jobban járt volna szegény pára
apropó, visszakerült hozzád sikeresen a gátló? meg közös fotó mikor is lesz a félreértések zárása végett?
megjötten sopronbol, tonikáánál voltam, és jól megtesztvezettem a 8gen sedant, mit mondjak, az 5D is tetszik, de ez valami nagyon frankó. (csak azt nem tudja nekem senki megmagyarázni, hogy mp3/wma, 6-os cdtárral, gyárilag, és nincs RDS!)
Mikor ott voltam akkor hoztak 3 db piros 5D civicet, faxán néz ki pirosban...
Legfrissebb infóim szerint egyedül volt, kifejelte a szélvédőt a mentők elvitték, de szerencsére nincs nagy baj.
Az autó az teljesen gatya, nincs is eleje
Egyébként nem nevezném pechnek, mivel állandó jelleggel 160-al járt még a városban is. Végülis már több, mint egy hónapot kibírt sérülés nélkül, muszáj volt leamotizálni...
Olvasgatom a motorépítgetős hozzászólásokat.
Valamit magyatázzatok már el nekem: Minek játszani azzal hogy 1.4-re ráteszi az ember az 1.5 hengerfejet, stb stb amikor lassan minden sarkon lehet találni szám nélküli VTI-t? Még pár év az a K20/K24 is mindennapos lesz... Szóval nem értem minek egy eleve struktúrálisan gyengébb motorral szívni?
Lehet hogy hülye a kérdés ez van... Én még csak B16-al foglalkoztam...
Emlékeztek még erre a gyönyörűségre? Volt is itt téma, hogy Tomi lezúzta nemsokkal megvétel után...
Nemrég lett kész, erre most kaptam a telefont, hogy Békéscsabán fél órája sikeresen utólért vele egy kamiont...
Most helyszinelnek, az autó teljesen odavan...
Eccerű!
Ha már turbósítani akarják az FDX-et,vagy minek hívják,ebből következik a megoldás:
F22C+kompresszor!Ha okosan csinálnák,meg teszem azt még 2 ülést beledobnának,meglenne a kompromisszum.luxus,lóerő.persze cserébe nő a súly,de sztem ki tudnák küszöbölni a csorbát könnyítéssel.
nem értettem én semmit félre, nyugi
én hasonlóképpen gondolom ezt mint te.
az angolok sajnos ritkán tévednek, ha ez totálkáros hír valós értéket képvisel, akkor elég elszomorító, mert lesz belőleg egy baszott nehéz gt autó. pont hogy tartani kéne a hardcore és amennyire csak lehet kompromisszum mentes örömautó imázst, csak tényleg bele kell verni 300 lovat minimum. f30c és csá.
Az NSX utódot teljesen áttolgozták. Semmiben sem hasonlít a HSC modellre. Ott egy 3.5 V6-os motor volt, elöl villany hajtással, és összeségében mintegy 400 Le vel. A kocsi tömege ennek ellenére nem érte volna el az 1200 kg-mot sem. (1150 volt a tervezett). Az új NSX egy V10 motor, nincs hibrid hajtás és sokkal nehezebb lesz. Ez az eladható és mert a LE versenybe be kell szálni. Más a koncepció és az autó. A Honda esküdött rá, hogy a HSC a jelenlegi koncepciójú V10-es NSX-et pályán legyalázta volna.
Ezt szerintem nem jól látjátok! A hír siralmas. A Honda 2004-ben akarta cserélni az S2000-et. Eredetileg csak 3 évig akarták gyártásban tartani, mert egy jubileumi medell. A gyártása súlyosan veszteséges. A régi elnök 2003-ban leállította a fejlesztéseket. Ezért kapott a S2000 2004-ben egy elég átfogó frissítést. (pl. USA F22C) Futómű áttolgozás stb... A kocsinak az az előnye, amit itt hátrányként említenek. Egyszerű célszerű könnyű és kemény. Ehhez a pörgős motorhoz nem is illik autómata váltó. Ha megnézed a piacot a Honda pont azzal rúgott labdába hogy ennyire más mint a Porsche vagy a BMW. Messze a leg kompromisszumentesebb kocsi mind közül Azért tudta eladni, mert olcsóbb, és más. Ha csinál egy kényelmesebb "luxus" sportkocsit, pont azokat az erényeket veszti el amivel itt labdába rúgott. nem sokban fog különbözni a konkurenciától. Akkor meg hogy veszed rá az embereket, hogy megvegyék. A Preztizs zéró. Olcsónak kell lenni, mert az egyetlen előny. Akkor meg veszteséges. Kicsit 22-es csapdája. Ha elveszti az erényeit mert a tömegigényeknek akarják megfeleltetni akkor nekem az nem jön be. 20011-ben a Porsche és a Z4-es is megújul. Legalább 300 Le kell hogy ütőképes legyél. By bye s4-es motor. Bye bye könnyű karosszéria. Mellesleg ha megnézed 2011-ben az sem biztos hogy benzinnel fognak menni a kocsik. Nem olyan rózsás hír ez!
utánanézek angol oldalakon is. Lehet hogy csúszott a fordítás.