Vannak ám árak! Decat pipe + ECU reflash (+30lo) = 1,1misi? Ezt mennyiből lehetne amúgy kihozni? 200-250e?
Az LSD-ért mire föl a +220e ft? Meg merem kockáztatni azzal együtt kapják a Hondától mégis elkérnek érte ennyit?
Ha meg már pénzt kell adni érte akkor nem szaros torsent, hanem picivel többért 1.5/2way plate lsd ha már RWD-ről van szó.
"On ordering a car we ask for an idea of specification together with an initial £3000. The specification can be changed at any time until we get to the build date of the car when we will ask you for a final specification and additional sum to bring it up to a 50% deposit. The balance of monies is payable on completion, which is usually 16 to 24 weeks after the confirmation of spec and second payment. We are happy taking an initial payment on a car and discussing specification later, when you have the time to get down to see us if this is easier."
Kinek mi. Nekem pl. sok, igen.
Nem is véletlen, hogy újonnan sosem volt nekem, pedig már akkor nagyon akartam, mikor kihozták.
De ha nem szubjektív gazdasági szempontból nézem, akkor nem volt persze kevés érte, de nem is volt horror.
Mint ahogy a mostani CTR-ek ára sem horror, ha a jelenlegi piacot nézzük.
(hogy azt sem tudnám megvenni, az megint csak az én egyéni gazdasági helyzetemből fakad, nem másból )
Magyarul 10M Forint. Hát jah, az nem rossz ár lenne.
Jó pár éve láttam egy pirosat a Szallerbeck-ben (tényleg rohadt régen volt) 7M forint körül, de akkor az a 7M tényleg nem annyit ért, hanem jóval többet még.
Arra kíváncsi lettem volna, hogy annyiért mennyire volt rendben, de akkor még én is elég pelyhedző állapotban voltam, se pénzem, se keresetem, stb, de kívülről rendben volt, arra emlékszem.
Szerintem az automata lehet a fő oka, hogy nem adták még el, mert alapból is kevés ember akar vagy vesz ilyen autót, de aki venne, az tuti nem automatával szeretné. Szerintem legalábbis.
Rákerestem a jármű info szolgáltatási platformon, látom, h aut., meg vannak ott olyan képek is, ahol nincsenek rajta elöl idomok.. Azt nem értem, ha el akarják adni, miért nem árulják.
a kaszni alapvetően nem is...
kivéve ha szakszerűtlen munka miatt elektrokémiai korrózió indul el...
de a segédberendezések nagyon le tudnak hervadni...
főként angoloknál jellemző...
Nem olyan régi képem. Írtam korábban, tökéletes városi autó lenne.....ha elférnék benne. :-) A 2 méteremmel a szememmel egymagasságban van a szélvédő teteje. Viszont a 6MT benne világbajnok.
Anno, 2012-ben nézelődtem az egyik Fehér úti autókereskedésben, s ott lefotóztam ezt az NSX-et, mer tetszett.
Ma meg megint arra jártam, mer elvitték a Sharant, s kerestem egy 7 gen Civicet, h a zasszony be tudjon ülni, h tetszik e neki (igen), s erre megint megláttam, jó porosan. Vki tudja, h miért rohasztják ott ezt a szép autót? Árat nem láttam rajta eddig..
Sok hondással beszéltem aki pont igy látja a dolgot mint én. TESLA -t meg nem a formavilágért vettem hanem az élményért, de a következö EV már remélem egy Prémium német gyértó terméke lesz.
Azt azért tegyük hozzá, hogy a te szád íze szerint. Bár a Tesla sem a formatervezés non plus ultrája...nagyjából mint egy sportosabb Ford Focus... (Ez természetesen az én véleményem.)
2020. február 17. 10:59:10: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #56914