Anno, 2012-ben nézelődtem az egyik Fehér úti autókereskedésben, s ott lefotóztam ezt az NSX-et, mer tetszett.
Ma meg megint arra jártam, mer elvitték a Sharant, s kerestem egy 7 gen Civicet, h a zasszony be tudjon ülni, h tetszik e neki (igen), s erre megint megláttam, jó porosan. Vki tudja, h miért rohasztják ott ezt a szép autót? Árat nem láttam rajta eddig..
Sok hondással beszéltem aki pont igy látja a dolgot mint én. TESLA -t meg nem a formavilágért vettem hanem az élményért, de a következö EV már remélem egy Prémium német gyértó terméke lesz.
Azt azért tegyük hozzá, hogy a te szád íze szerint. Bár a Tesla sem a formatervezés non plus ultrája...nagyjából mint egy sportosabb Ford Focus... (Ez természetesen az én véleményem.)
2020. február 17. 10:59:10: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #56914
csak ennek az ára nem ennyi lenne mint a mostanié, hanem ennek a sokszorosa...
a koncepció modellek sorozatban nem gyárthatóak...
a különbségeket vélhetően főként gyártás optimalizálhatóság indokolhatja...
összességben ez nem sikerült rosszul...
azt gondolom, hogy a hátsókerék hajtás egy "gyenge" pontja...(persze részben a bekormányzási szög miatt került hátra a hajtás...)
főként hogy menetdinamikailag semmilyen "ground-braking" dolog nincs benne...
de ezzel rengeteg hátsó és csomagtartó helyet veszítettek, illetve annak a lehetőségét, hogy később az akkupakk mérete valamilyen formában növekedhessen...
Nekem ez így tökéletes. A felni is nagyon bejön, hogy letisztult is bejön.
Belseje most is tetszik. Ha ilyen lett volna elég komolyan elgondolkodtam volna egy ilyenen csak mint esernyő kocsi.
(És persze a nagyobb kerék/felni több áramot visz el de nem rédekel)
De az a töltőnyílás szerintem katasztrófa. Én inkább a H jel mögé raktam volna. Vagy hátra. Amikor nyitott beleesik az eső a hó a sok szart belefújja a szél. És nem fogják az emberek az első év után már kitakarítani.
Én nem értem a honda filózofiát, hogy tudnak ennyi botrányosan ronda lélektelen formatervet létrehozni, a technologiai passzivitást már meg sem emlitem.
"A rövidke sajtóút után úgy jöttem el a tesztautótól, ahogy menhelyi kutyát hagy ott az ember. Sajgó szívvel, rémes lelkifurdalással, erőtlen reménnyel, hogy valaki helyettem is szeretni fogja, és mégis boldog élete lesz."
2020. február 11. 07:35:15: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #56881
A legjobban a CR-V fogyott. A 2019 áprilistól 815 db. kelt el, ebből 546 benzines – a legtöbb 1,5 Elegance elsőkerekes – volt. Hibrid hajtásból pedig 269 db. fogyott – itt a 2.0 Executive AWD volt a sztár.
A második helyen az 5 ajtós Civic végzett 630 eladott példánnyal – itt az 1,5 Sport plus és az 1,0 Elegance Navi felszereltséggel volt a legkelendőbb.
Még dobogós a Jazz 510 eladott autóval – 1,3 Comfortból kelt el a legtöbb.
A negyedik helyre a HR-V futott be 337 eladott autóval, itt az 1,5 Elegance-ból fogyott a legtöbb.
Az ötödik a 4 ajtós Civic 154 darabbal, itt az 1,5 Executive volt a legnyerőbb.