A topik témája a hazai gyorsulási és pályaversenyek élménybeszámolója. Képekkel, videókkal (esetleg belső felvételekkel), időeredményekkel. Kifejezetten hondásoknak.
Amennyiben tudtok ilyen rendezvényről, írjátok be a pontos dátumát, esetleg hivatalos weboldalát.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
Úgy tudom turbos, meg mintha láttam is volna a totalcar képei között az intercoolerrel, de ott valami gond lehetett, mert csúnyán füstölt a 2. körben mikor elengedte Zoliékat.
Végre srácok már vártam a beszámolókat és vidiket.Kint voltunk megint mi is ,de még mindig csak nézőként kellő erős vas hiányában .DE ÍGY IS NAGYON JÓ VÓÓÓT.
Ismételten élvezettel néztem és halgattam a sok szép erős hondicseket.Rádásul jót beszélgettem az egyetlen ctr tábort képviselő kollégával.Sajna mire hazaértem elfelejtettem a nevét a szita agyamnak köszönhetően .
Pókinak sikerült javítani egyébként?Vagy majd jön és elmondja ...
nagyon nagyon jó volt ez a nap, már kellett az adrenalin
még ha nem is tudtam jobb időt futni, azért nagyokat versenyeztünk a leendő celebünkkel, Pókkal
grat papesz, széééép muuuunka!!!
ha megvan a stream felvétel akkor mindenképp dobd be ide is
azért egy lotust és egy porsche boxtert csak behúztam
3. etap -> elején egy kis türelmetlenkedős motor bőgetés, madj 5:00-nál megjött a Hangyász, és ha már ott volt driftelt egyet a célegyenes végén ... olyan hirtelen megjött, pedig mindig nézem és elengedem a gyorsabbakat, de most csak pislogtam h honnan ért ide
a 4. menet volt talán a legjobb, látom h esik rám a sperres srác, és szépen az iven tartom és nem tud elmenni ...persze azért elengedtem 2kör után, illedelmesen megnyomta a köszönő gombot
a célegyenes ráfordítónál ütközött ki a legjobban... a visszapillantóban már csak az egyezményes jeleket kommunikáltuk le
Uu hát ez elég szörnyű gyári vti-vel 15 közepét stabilan tudtam.
Kösz az infókat, jó tudni. Az ismerősöm FN2-je meglepően jól megy annak ellenére h úgy leszúrták-szarták a tesztekben (súly, futómű), számomra kellemes meglepetés volt.
400on még nem láttam 16 alatt menni FN2-t, bár sok EP3-et sem
H.Ringen utcaiban 2.27 alatt csak csak a román CCW FN2-t láttam menni, de ott van jó pár modd (fék, gumi, hondata, meg ugye gyárilag lsd-s) a pályázáshoz. 2.17-eket szór és jó a driver. Kevésbé játékos egyébként mint az EP. Sajnos nem sok typer jár ki manapság.
F*CK! Most nem csináltam. Pedig abból tanulok én is.
Harry-s nem mutat szektoridőket, ha videózok, gopro-t meg már nem tudtam szerezni...
Next time lesz. Remélem az idő is jönni fog.
Gyári FN2-ről tudtok mondani 402-n mért adatokat? Esetleg személyes tapasztalatok?
Fastestlapson köridőket böngészve meglepődtem, hogy sokszor jobbakat megy mint az EP3 az agyon szidott hátsó futóművel, és nagyobb testsúllyal
Hringen is ez a tapasztalat?
Kiss Norbi teszteli a Radical SR5-öst a Hungaroringen a Magyar Time Attack rendezvényén. Az autó a nemzetközi mezőnyben 1:51-9-es legjobb időt futott az akkori istállóval, Norbi 1 éves használt gumikon most életében először vezetve az autót, körről-körre gyorsulva a 7. körében 1:50.5-öt ment, mielőtt leintették az etapot. Elképesztő.
Teljesen igazatok van, a TC napra nincs ráhatásunk, de mi 2013 októberébe kiírtuk a versenyeink dátumát, sajnos van aki februárban van aki később nem talált más napot a rendezvényére. Nagyon nem értek ezzel egyet, hogy rendezvényeket a rendezvényszervezők egymásra szervezik !
Vannak emberek akiket a rosszakarat mozgat és nem az, hogy mindenkinek jó legyen, csak az érdekli, hogy dögöljön meg a másik lova.
Ez évek óta "trend" pedig, ha csak egy lenne alkalmanként több ember is mehetne az adott rendezvényre. Ha a szervezőknek ez jó csinálják. Lehet egyszerű a magyarázata annak, hogy mondjuk egy Romániában rendezett gyorsulásin miért van sokkal több ember.
Mindenkit szeretettel várunk 2014. Június 07. A Poco Loco Autós és motoros gyorsulási verseny + szlalom verseny a Pesti Rakparton nevű rendezvényünkre.
Nézőknek ingyenesen látogatható a rendezvény!
Versenyzőknek:
A rakpart Dráva utca felöli részén autós és motoros versenyzőknek gyorsulási verseny lesz ahova lehet nevezni, úgy, hogy küldesz egy e-mailt a info@dragracing.hu email címre az autód vagy motorod típusával és a neveddel és azzal, hogy gyorsulási versenyre szeretnél jelentkezni és mi küldünk neked egy kódot. Majd felmész az http://onlinejegy.dragracing.hu/ és ott minden adatot kitöltve meg tudod csinálni a nevezésed. Az előnevezést ki tudod fizetni Master Card és Visa kártyákkal vagy PayPal segítségével. A nevezések korlátozott számban elérhetőek, éppen ezért mindenkit arra kérünk, hogy időbe tegye meg, mert, ha betelik, akkor már nem tudunk elfogadni nevezéseket. Jelenleg még van lehetőség a nevezésre.
Minden nevezőnek a nevezése mellé az www.armadahajozas.hu jóvoltából biztosítunk a depó mellett egy olyan lehetőséget is, hogy amikor éppen nem versenyez akkor lehetősége van a VIP hajón nézni a versenyt ahol is ingyen üdítővel, pogácsával és miegymással várjuk nagy szeretettel.
A rakpart Margit híd felöli részén szlalom verseny lesz ahova lehet nevezni, úgy, hogy küldesz egy e-mailt a info@dragracing.hu email címre az autód típusával és a neveddel és azzal, hogy szlalom versenyre szeretnél jelentkezni és mi küldünk neked egy kódot. Majd felmész az http://onlinejegy.dragracing.hu/ és ott minden adatot kitöltve meg tudod csinálni a nevezésed. Az előnevezést ki tudod fizetni Master Card és Visa kártyákkal vagy PayPal segítségével. A nevezések korlátozott számban elérhetőek, éppen ezért mindenkit arra kérünk, hogy időbe tegye meg, mert, ha betelik, akkor már nem tudunk elfogadni nevezéseket. Jelenleg még van lehetőség a nevezésre.
Természetesen, ha valamilyen csoda folytán nem telne be az előnevezés akkor a helyszínen is lehet majd nevezni, de ez csak abban az esetben, ha a megadott légyszám ( 100 fő gyorsulás és 100 fő szlalom ) nem telik be.
Bármilyen kérdés esetén állunk rendelkezésre a :
06309430957 telefonon vagy a info@dragracing.hu email címen.
Sose tudom melyik topicba írjak, de a mai nap mehetne a pozitívba, a mérésekbe, a civicba, de jöjjön ide mert ez a lényeg: Hungaroring MTA Sport kat. 1.hely behúzva 2:13.917-tel!
Konfig továbbra is ugyanaz: széria Fl.EP3, MFactory torsen LSD, JDM leömlő, michelin slick, DS2500.
Tegnap annyira aggódtam a súlyindex miatt, hogy ma gyorsban mentem mindenféle padra, mérlegre, és egy nehéz de gyenge autót akartam a végére látni. Többnyire be is jött.
Mérési adatok:
utcai súly teli tankkal, 1240kg
pályakerékkel, ~35l üzemanyaggal 1226kg
DynoProjectnél pedig 190,5hp@8000-re (160,4whp) mérték a teljesítményt. (Részletek a mérés topicban)
Hát jah,az nagyon nem hiányzott.Talán tudtam volna még jobb időt menni én is,szárazon.1 időt lehet töröltetni.Nem lett volna muszáj pro-ban menned.
Jól van.Mondjuk elég jól ki voltál könnyítve ahogy néztem.Kb. hány kg így a kocsid?
Nekem meg még be kéne tenni a nagyobb injektorokat,mert jelenleg csak 7000-ig volt megírva a progi. Mondjuk én Tökölre gyúrok.
Én nem nagyon szeretem a gyorsulásokat és nem is igazán érdekelnek, de ezt olvasva azért kinyílik a bicska az ember kezében. Nem is írok inkább semmit. Parasztok.
Egy kis "élmény" beszámoló Szlovákiáról!
Körülbelül 11 körül értünk ki hatalmas tömeg és fejetlenség a tréllerel kell forgolódni helyet keresni sebaj megoldottuk.Lepakolás után elindultunk megkeresni a gépátvételt.Mondanom se kell mégnagyobb fejetlenség.Talán 1 óra várakozás után (Mert csak szlovákok voltak akinél nevezni lehetett ők pedig csak szlovákokkal foglalkoztak holott sorban állás után ott álltam az asztal elött jópár másik magyar nevezni kívánó versenytársammal és szépen mellettünk vagy 15 szlovák benevezhetett még közben.)Ez is megoldódott akkor menjünk vissza a tréllerhez kereket cserélni guminyomást állítani ilyesmi de hophop azt nem lehet.Kimenni csak úgy lehet ha futamot megyek és onnan jövök vissza nemgond téli gumival megyünk mibaj lehet.Közben őrületes sor lett a gyorsulásnál álltunk áltunk és nem mozdultunk közbe szlovákoktól szereztem emelőt a sorban állva kereket cseréltem gumit fújtam még mindig nem mozdult a sor.valamikor fél3 kor tudtam menni az első futamot igen 11 óra óta!!!A pálya említésre sem érdemes de ezt tudtuk nulla tapadás.Semmi gond azonnal vissza a sorba várakozás és ezt még egyszer ugyanígy aztán még egyszer és vége a kvalifikációs időmérőnek és ugyebár nekünk nincs döntőzés, meguntam kimentem a tréllerhez felraktam az autót és úgy voltam vele h indulok haza nem érdekel a díjjkiosztó.Aztán végül úgy döntöttünk mégis várjuk meg.H jól döntöttünk vagy nem azt mindenki döntse el maga.Újabb 2.5 óra várakozás!!! Szlovák döntők után végigvárhattuk még a szlovákok díjkiosztóját milyen logikus hiszen ők vannak otthon had menjenek gyorsan haza mind1.És akkor jött a legjobb része ennek az amúgy is borzalmas napnak rossz helyre rakták a nevezésem és valamiért a szlovák versenyre neveztek (külön volt magyar és szlovák jelzem külön nevezési lappal egyértelműen megkülönböztethtően a kettőt egymástól dehát sikerült) Úgyhogy a dobogóra se hívtak fel kupát se kaptam de mindez nem is érdekelt de a pontokat se kaptam volna meg amiért egyáltalán kimentem.Vicc az egész rendezés abszolút elment a kedvem az egésztől minek feccölök én ennyi energiát és pénzt ha utána nem kapok semmit!!!
Elég hosszú lett de nagyon bökte a csőrömet és mivel senkinél nem lehetett kint reklamálni kénytelen vagyok itt
Jó volt ,csak az eső nem kellett volna.
még eső előtt becsúsztam egy 14.4 es idővel a profiba,ahol a gyári mocival ugye nem sok esélyem volt.
ma ennyit tudott az autó,de azért élveztem.
Lacházára rendbeszedem a lukas hátsó dobot,meg a fos futóműterpesztést vissza állítom,és remélem jobb lesz. meg hátul a fékjeim is úgy néz ki be vannak rohadva,úgyhogy lesz dolgom.
Bevezetünk két teljesen új kategóriát a május 17. versenyünktől kezdve, egyenlőre idei évben próba jelleggel.
Az kategóriák elnevezése R1 és R2
R1 kategória :
2000 cmm alatti kategória hajtástól függetlenül mindenben meg kell felelni a street szabályoknak, de használható olyan drag slick vagy bármely más slick gumi ami tartalmaz mintát.
R2 kategória :
2000 cmm feletti kategória hajtástól függetlenül mindenben meg kell felelni a street szabályoknak, de használható olyan drag slick vagy bármely más slick gumi ami tartalmaz mintát.
Ez a két kategória nem érinti az OB-t csak a Dragracingben lesz külön értékelve az év végén.
Reggel utcai gumival sikerült menni egy 14.1-et,itt már gondoltam,hogy jó lesz az időm.Majd levettem a szervószíjat,meg átcseréltük a kerekeket és hopp meg is lett az egyéni időrekordom ami 13.874@158.
Majd ekkor letettem a vasat hadd pihizzen.Kat. 2. volt ezzel az idővel.Aztán jött zivatar,apró jég és kb.4-ig nem is erőltettem semmit.Jöttek a döntők (még picit vizes pályán):Első kör Sliteyeddel és a VT cerkával.Nyertem.Aztán jött Reményi Zoli,itt is nyertem.Majd a döntő:A vizesebb oldalról indultam sajnos,így nem tapadt meg,hagytam is az egészet.
2.lettem Profi 2-es kat.ban.
Autó:10/10
Én:10/9 (a döntő miatt...)
Szervezés:10/8 (gépátvétel,a sok sorban állás)