HONDA fórum
2024. május 5. vasárnap, 15:33,  Györgyi Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: SAnda 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 37 | 36 | 35 | 34 | 33 | 32 | 31 | 30 | 29 | 28 | 27 | 26 | 25 | 24 | 23 | 22 | 21 | vége >> 

Téma információk
A topik témája a hazai gyorsulási és pályaversenyek élménybeszámolója. Képekkel, videókkal (esetleg belső felvételekkel), időeredményekkel. Kifejezetten hondásoknak.


Amennyiben tudtok ilyen rendezvényről, írjátok be a pontos dátumát, esetleg hivatalos weboldalát.



A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.


-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
#8201 Jugo +  2015. január 6. 20:46:08 re: #8200 (simplex + )  ←  ‹›  0 | rejt
Polcon nincs, de a versenyautómba be tudsz ülni próbálni

#8200 simplex +  2015. január 6. 20:24:31 re: #8199 (Jugo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tetszetős :)
Van nálatok polcon is esetleg? :)
2015. január 6. 20:46:08: megválaszolva Jugo +  által, → #8201 

#8199 Jugo +  2015. január 6. 19:16:46 re: #8192 (simplex + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bimarco Futura. Homolog, nem dönthető. Én is a "jó alakom" miatt vettem :)
2015. január 6. 20:24:31: megválaszolva simplex +  által, → #8200 

#8198 simplex +  2015. január 6. 15:36:01 re: #8197 (lutherking92 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Kár :(

Inkább eredetit vennék, a copykkal elég rossz tapasztalataim vannak, nehéz vagyok, törtem már el pár ülést :)

#8197 lutherking92 +  2015. január 6. 14:27:15 re: #8196 (simplex + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pécsett. Lehet, hogy megszűnt már egyébként, mert ez pár éve volt. Tunercity volt a neve. (de árultak ilyet fórumon is)
2015. január 6. 15:36:01: megválaszolva simplex +  által, → #8198 

#8196 simplex +  2015. január 6. 13:58:37 re: #8195 (lutherking92 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van ilyen üzlet? :) Hol-merre? :)
2015. január 6. 14:27:15: megválaszolva lutherking92 +  által, → #8197 

#8195 lutherking92 +  2015. január 6. 13:25:36 re: #8194 (simplex + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na ja. Én szerencsére ki tudtam próbálni egy üzletben. Illetve a Bride low max-hez is volt szerencsém. Másnak nem merném ajánlani, csak ha tudom, hogy velem megegyező méretű nagyjából. (Én mondjuk törpe vagyok és könnyű, nincs nehéz dolgom :D )
2015. január 6. 13:58:37: megválaszolva simplex +  által, → #8196 

#8194 simplex +  2015. január 6. 13:23:57 re: #8193 (lutherking92 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kicsi vagyok, rövid a lábam, csak a szélességemmel vannak problémák,
egy MX5-be vagy S2000be pl nem is férek be :)

Rohadtul utálom, hogy csak rendelni lehet ülést, sehol nem lehet kipróbálni.
2015. január 6. 13:25:36: megválaszolva lutherking92 +  által, → #8195 

#8193 lutherking92 +  2015. január 6. 13:03:43 re: #8192 (simplex + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bride low max? Bár kicsit szűk, de van olyan is, ami szélesebb. A copy-k ilyen 70k/db áron mennek. 70/pár árban van az, ami itt sokaknak (nekem is) van. Fekete itr szerű copy ülés piros varrással, tépőzáras (de hogy minek?) deréktámasszal (ami egyébként nem kivehető). Nekem abszolút megfelelt ennyi pénzért. (anno valami 60 volt a pár) Minőségben nem nagy szám, nekem most a 4. évét tapossa, és kezd kicsit kopni a combtámasz. Kényelemmel sosem volt bajom, mentem vele 500 km-t is már. Azonban, ha túl magas vagy akkor lehet, hogy rövid lesz az ülőlapja.
2015. január 6. 13:23:57: megválaszolva simplex +  által, → #8194 

#8192 simplex +  2015. január 6. 12:19:58    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tud valaki jó szívvel ajánlani valami jó minőségű, lehetőség szerint nem csillagászati árú, könnyű sportülést, amibe 100kg-s vaddisznó emberek is beférnek? :)

Utcai/verseny autóba kéne, és néha nőt szállítok vele, szóval azért ne egy nyers kemény karbondarab legyen,
hanem valami ami még relatíve komfortos mondjuk egy Budapest-Szeged távolságon.

A dönthetőség nem szempont, delsolról van szó.
2015. január 6. 19:16:46: megválaszolva Jugo +  által, → #8199 
2015. január 6. 13:03:44: megválaszolva lutherking92 +  által, → #8193 

#8191 zolynet +  2015. január 6. 10:32:15 re: #38323 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
2:20 alá be kell menni azzal a konfiggal, majd besegítjük egymást ;)

#8190 DózeR +  2015. január 4. 22:41:22 re: #38323 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ó én ha összehozok egy 2:30-as időt boldog leszek.:) Pedig nekem van mindenféle modd. az autóban amivel lehet(ne) csapatni. (én eddig 2,5 kört mentem egy VTi-vel, ez az összes tapasztalatom) Mondjuk a gumi nem túl acélos (Hankook Ventus V12 evo). Majd azt meghirdetem hátha elvinnék és akkor veszek valami tapadósabbat.

#8189 zolynet +  2014. december 23. 11:35:09 re: #8188 (Johnyboy + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Áhh ne is mondd tűkön ülök, hogy március-április környéke legyen. [SMIL:/nevet/nod3.gif]
Gyere csak, megautóztatjuk egymást. ;)

#8188 Johnyboy +  2014. december 22. 18:20:24 re: #8168 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ajjj de jó kis mulatság lehetett ez! Jó a csapat, jó az idő, jó a pálya, jók a kocsik :) Jövőre megyek veletek én is!
2014. december 23. 11:35:09: megválaszolva zolynet +  által, → #8189 

#8187 -Törölt felhasználó- 2014. december 22. 16:14:42 re: #8186 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha olyan lesz,mint az évadzáró akkor nem nagy baj.

#8186 grego +  2014. december 17. 20:58:51 re: #8185 (Gyuszkó + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Szerintem meg elmarad:D
2014. december 22. 16:14:42: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #8187 

#8185 Gyuszkó +  2014. december 17. 20:57:32 re: #8184 (vtecivic + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szarrá fogunk fagyni az évadnyitón [SMIL:/smile2.gif]
nagyon késik a tél
2014. december 17. 20:58:51: megválaszolva grego +  által, → #8186 

#8184 vtecivic +  2014. december 17. 20:25:41    ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Dragéknál már kint van mikor lesz a Honda tali jövőre, na meg a smokeék is. [SMIL:/nevet/hippie.gif]

2014. december 17. 20:57:32: megválaszolva Gyuszkó +  által, → #8185 

#8183 gmatee 0  2014. október 15. 22:02:03 re: #8182 (oioio-1 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Hozzám ha beül egy 50kg-s ember akkor stabilan 2-3 tizeddel roszabb ha egy 85kg-s akkor 3-4 tizeddel ugyanazon a napon ugyanazon a pályán (évadnyitó hondatalin) mentem vagy 5 futamot mindkét emberrel és utána üresen és ezek az eredmények jöttek.Mondjuk egy könyebb autónál gondolom többet számít hiszen százalékosan is 800kg-hoz 80 kg az már 10% egy 1200 kilóshoz sokkal kevesebb talán ez lehet a megoldás.:)

#8182 oioio-1 0  2014. október 15. 21:42:19 re: #8178 (Chris0604 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
50 kg 0.1 másodperc, a többi csak futamok közti külömbség, a sebességed azért kevesebb mert jobban betapadt
2014. október 15. 22:02:03: megválaszolva gmatee 0  által, → #8183 

#8181 gmatee 0  2014. október 15. 20:04:45    ‹›  0 | rejt
Igen. Már nem emléxem megmondom őszintén az csak abszolót tesztelés volt akkor még gumim se volt nagyon meg sok technikai gond is volt!

#8180 Chris0604 +  2014. október 15. 19:25:10 re: #8179 (gmatee 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
neked ugye a sárga motorja volt 6.g 4D kasztniban is?Abban mennyit tudott?

#8179 gmatee 0  2014. október 15. 19:13:40 re: #8178 (Chris0604 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
20kg kb 1 tizedet hoz az durván reális a többi idődből kiderül h hol javult az autó.dde enyire kicsi külömbség lehet akár vezetési javulás is!:)
2014. október 15. 19:25:10: megválaszolva Chris0604 +  által, → #8180 

#8178 Chris0604 +  2014. október 15. 19:02:18    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt meg tudná nekem mondani valaki,hogy adott egy Civic megy 1/4-eden 13.75-öt,160-nal.Majd könnyebb lesz kb.20 kg-mal és megy 13.66-öt 158-cal?60 lábak rendre 1.9-esek.
2014. október 15. 21:42:19: megválaszolva oioio-1 0  által, → #8182 
2014. október 15. 19:13:40: megválaszolva gmatee 0  által, → #8179 

#8177 juhilaci +  2014. október 15. 12:00:59 re: #8176 (Hondi + )  ←  ‹›  +1 | rejt
akkor szerintem hozna egy kis kerék. ki kell próbálni!

#8176 Hondi +  2014. október 15. 11:41:33 re: #8175 (juhilaci + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
4ikben
2014. október 15. 12:00:59: megválaszolva juhilaci +  által, → #8177 

#8175 juhilaci +  2014. október 15. 08:43:23 re: #8171 (Hondi + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
14"-es lemez, kis r888, elvileg hoznia kellene egy kicsit.
kérdés, hogy 3.-ban érsz be, vagy kell váltani 4.-et is most?
2014. október 15. 11:41:33: megválaszolva Hondi +  által, → #8176 

#8174 sliteyed +  2014. október 14. 09:51:06 re: #8173 (Hondi + )  ←  ‹›  +1 | rejt
14 es: mugen mr5 6j. kg ot nem tudok de könnyű. neten utána tudsz keresni biztos fent van.
15 ös: opel gm lemezfelni 5,5j.. súly passz

a legjobb kombó eddig ami bevált az matador sm2 kapszula mintás gumi,használtan vettem. 5j-s gyári crx lemezfelnin voltak fent. adatlapomon meg lehet nézni vele milyen volt a 60 láb. gyári motor, egy 60 as közép rendszerszer volt rajta 50 es véggel. kipakolva.

#8173 Hondi +  2014. október 14. 09:06:41 re: #8172 (sliteyed + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
alu/lemez felnin?

súlyt tudsz mondani,saccolni?
2014. október 14. 09:51:06: megválaszolva sliteyed +  által, → #8174 

#8172 sliteyed +  2014. október 14. 07:28:17 re: #8171 (Hondi + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
nekem van 14 be r888 am. gyári 185/60R14 gumiméretben.

semmivel se mentem másabbat vele mint 195/50R15 r888 akkal.
2014. október 14. 09:06:41: megválaszolva Hondi +  által, → #8173 

#8171 Hondi +  2014. október 14. 00:08:27    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Legutóbbi pár gyorsuláson már az r888akkal voltam kint.
Ami érdekes,hogy a 60 lábam rengeteget javult az utcai gumi után(~2.6>2,2-2,3),viszont a célvonalim szemmel láthatóan romlott(legutóbb kicsit túlfújtam a hátsó kerekeket,és az idő is hűvösebb volt,így kb az utcai gumis célvonalim újra megközelítettem).
Meleg időben talán nagyon is betapad,most hűvősebben kicsit kapart,de érezhetően jobban is tolt.

A jelenlegi szett 195/50r15 r888 GG,alufelnin jelentősen nehezebb a 16os 205/40es kerekemtől.
Ezen szeretnék változtatni.Cseréljem az alukat lemezre,vagy váltsak kerékméretet?
Mi lenne a jobb?
(14" tól kisebb nem megy fel a vti fék miatt.)

14" ban nem találtam r888-at(meg amúgy is elég hülye méretben van a 14"os változata),ezért milyen gumi lenne az,ami hasonlóan jól tapad,mint az r888,de kisebb méretben is elérhető és streetben elfogadott?
Esetleg érdemesebb lenne kisebb kerékátmérőt választani,nem csak felnit váltóméreten belül?(sok mindenkinél láttam,erősebb autókon is,hogy 13-14" kerékkel gyorsulnak és a váltómérettől kisebb kerékátmérővel)


Egy esi,s20 b00,esetleg egy össze-legozott váltóval ezt a súlytöbbletet tudnám kompenzálni?

köszönöm a segítséget!
2014. október 15. 08:43:23: megválaszolva juhilaci +  által, → #8175 
2014. október 14. 07:28:17: megválaszolva sliteyed +  által, → #8172 

#8170 Pedál +  2014. október 7. 20:47:30 re: #8168 (zolynet + )  ←  ‹›  0 | rejt
Gratulálok,szép kis menet volt.
Remélem jövőre én is ki tudok majd szabadulni egy ilyen gyönyörű kis napra.
Köszi az élmény beszámolót.

#8169 Pokos +  2014. október 7. 09:07:54 re: #8168 (zolynet + )  ←  ‹›  +4 | rejt
Szekeres Úr nagyon jól megfogalmazta a dóógokat! ÍGY történt! ;)

Grat az idődhöz Tesa ;) Szép munka!

Azért a végén mikor máár pihizünk a Paddockban azért csak kiderült Pókbácsinak miért is lett kaki az ideje és miért hagytam el a pályát... HÁT EZÉRT!

Elfogyott a tappppadás egy csöppet! ;)

Bár többször is hibáztam, valahogy nem ment a koncentrácijóóó! Sevész, tanultunk belőle, next time jobbak leszünk és megverjük Z úrat! ;) :)




#8168 zolynet +  2014. október 7. 08:16:19 re: #8160 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  +17 | rejt
Szept. 28.án újra kinéztünk a Slovakiaringre, amolyan szezonzáró pályázásra.
14-18h-ig az autósoké volt a pálya, ~h1kor érkeztünk, gumicsere, fékbetét csere (ne az új kopjon ha a régin van még vagy 5mm hús), ablakpucolás,stb.

Paddock



Még az elején mondtam a srácoknak, h milyen kevés autó van, jó ha 20an pályára mentünk. Nem kellett és nem is volt különböző csoportokba sorolás. 30euro volt 30perc

a Csapat



~20-22fok szikrázó napsütés, nem tudom hány fokos volt a flaszter, de kb a pálya felénél már betapadt a gumi (1.8 guminyomás), na mondom ez jó lesz. Meg ugye már nem csak pofázok róla h bent lesz a sperr hanem már bent volt, így egy olyan plussz élmény faktor volt hogy namég!!! Itt jegyezném meg h aki pályázni akar annak must have!
Első etap inkább felmérős volt hogy hol fékezzem meg, illetve azt a két tört kanyart hogy vegyem be, mely igen trükkös. 2012-ben jártam itt, akkor nem volt sperr és r888, 'csak' parada, így akkor 3:03körül volt a legjobb időm.
Most transpondert is béreltünk, de racechrono app-al is mértük az időt, nüansznyi volt az eltérés.
Első etapom legjobb eredménye: 2:47.8
Póké: 2:46.7 ... itten gurul kifele, kép, itt meg a szedános


Második etapban utas nélkül mentem, éreztem h az előző időnél azért lehet jobbat futni bőven. Felmelegítő kör után bevártuk egymást és gyíí. (2 vti, clio rs, twingo 131le) Jó volt egymással 'harcolni', Pókomat a fűre zavarni, olyannyira húztuk egymást h még én is utána mentem. (22:46-nál) [SMIL:/smile2.gif]
Leginkább az a tiszta kör tetszett ahol 2:45.708-at tudtam menni. [SMIL:/nevet/spinrightfast.gif] [SMIL:/nevet/rocker.gif] [SMIL:/egyeb/VroumVroum01.gif]
Pók is nyomott egy új körrekordot: 2:46:354 , szép volt tesó! ;)




Fékbetétem alig kopott valamit, így most is helyt állt. Csak nem kell 30+fokban pályázni és máris minden rendben van. :)

Teli tankkal indultam, 10litert hazafelére tankoltam a biztonság kedvéért, majd itthon teli tank, 41.03liter.
Átlagfogyasztás: 10,3 l / 100km
Odafelé is már volt egy-két elrugdosás, de többnyire normális közlekedés volt, a szlovákoknál meg mint a kisangyal. :)

kis videóösszeállítás, végre megvan :)
(nem egy videó van végig, hanem 4 van 'összevágva', vágási pontok: 11:36; 20:06; 26:37 ... ha valaki már nagyon unná)



sajnos a kamera tulajdonosok nem engedték meg hogy 'kívülre' tegyem az eszközt (előre gopro3+, hátra sima gopro3 rögzített), majd jövőre a sajátot az első lökösre teszem [SMIL:/nevet/nod3.gif]

időjárás 10
pálya 10
autó 10

végül egy cerka, igen szépen szedte a lábát


2014. december 22. 18:20:24: megválaszolva Johnyboy +  által, → #8188 
2014. október 7. 20:47:31: megválaszolva Pedál +  által, → #8170 
2014. október 7. 09:07:54: megválaszolva Pokos +  által, → #8169 


2014. október 7. 08:20: Szerkesztve zolynet +  által, megtekintés

#8167 [TypeV] +  2014. szeptember 30. 16:23:02 re: #8164 (oioio-1 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
18,83 mp vagyok :D :D :D

#8166 lutherking92 +  2014. szeptember 30. 16:16:30 re: #8165 (gmatee 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Én ezt annó egy rally könyvben olvastam, csak nem akartam beleszólni itt a vitában, mert megkaptam volna a magamét, hogy baromságot beszélek. Murván 30% körüli slip a jó, aszfatlon pedig már említették. Ez ilyen, a tudományos hátterét nem ismerem.

#8165 gmatee 0  2014. szeptember 29. 20:25:56 re: #8161 (oioio-1 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszönjük a segítséget!Gondolom h ezek tények mert még mindig nem látom sajnos benne az ésszerűséget ha végig pörög a kerék mitől lessz nagyobb a célvonali de elfogadom mert ha értem ha nem tényleg így van:) A kalkulátort meg nem tudom használni mert nem lett még sajnos lemérve az autóm arra meg lusta voltam h elvigyem leméretni:( Kb a Gyuri súlyához saccolom az enyémet is az vele együtt 801kg ha ezt veszem alapul 260Le-vel tud 11.6-ot az autóm akkor ha ez az igaz akkor a pad "csalt" ennyit!Viszont akkor van még hova tovább motorerőben is:)
2014. szeptember 30. 16:16:30: megválaszolva lutherking92 +  által, → #8166 

#8164 oioio-1 0  2014. szeptember 17. 09:19:05    ‹›   →  ↑  0 | rejt
A várható 402 méteres eredményhez, pedig próbáljátok ki ezt :

http://www.dragracing.hu/et-calculator
2014. szeptember 30. 16:23:02: megválaszolva [TypeV] +  által, → #8167 

#8163 oioio-1 0  2014. szeptember 17. 09:18:02    ‹›  0 | rejt
Minél szélesebb egy kerék és minél nagyobb a kerékátmérő annál jobb a tapadás

#8162 oioio-1 0  2014. szeptember 17. 09:12:33 re: #47650 (Higany + )  ←  ‹›  +1 | rejt
15-18 % közötti elforgás esetén van a legjobb idő, ettől nagyobb esetén meg a legjobb sebesség :-)

#8161 oioio-1 0  2014. szeptember 17. 09:09:35 re: #47642 (gmatee 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
de van rá ésszerű magyarázat :-) és teljesen rendben van
2014. szeptember 29. 20:25:56: megválaszolva gmatee 0  által, → #8165 

#8160 zolynet +  2014. szeptember 17. 08:06:03    ‹›   →  ↑  0 | rejt
menni kéne [SMIL:/nevet/nod4.gif]

2014. október 7. 08:16:19: megválaszolva zolynet +  által, → #8168 

#47668 gmatee 0  2014. szeptember 11. 20:08:06 re: #47667 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Én is befejeztem az elmélkedést te is jobban jársz! [SMIL:/smile5.gif] Ha segíteni akarsz biztos lesz egy okos aki megmagyarázza h az nem úgy van mintha hazudni jönnék ide be kell bizonyítsam a tényeket amiket tapasztaltam.Az h hány lovas az autóm nem én találtam ki seggre lemérték, padon volt, ezt írta ki, azt h milyen időt mész nem kitalálod hanem kimész és ott kipróbállod.Az irigyek meg otthon maradnak és a neten összeollózott tudásukból próbálnak bizonyítani a fórumokon.Ahelyett h egymást segítenénk vagy mások tapasztalataiból megpróbálnánk levonni a ránk vonatkozó következtetést belekötünk mert....Na ezt a miértet én már nem tudom!Biztos unatkoznak mást nem tudok elképzelni. [SMIL:/smile2.gif]

#47667 PelyV(T)i +  2014. szeptember 11. 19:38:23 re: #47666 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na húzzál el, nem sarkítottam semmit. Kurvára nem igaz se az, hogy kisebb kerék jobb, se az hogy nagyobb kerék jobb. Tudok példát mondani ugyanolyan erős kocsiknál mindkét esetre, de unom már a sok hülyének a magyarázást. Tessék kimenni, próbálni, megmutatni. Ugyanez az injektor esete is... mivel nem tudjátok mennyi a zárási ideje, akkor az nem is érdekes, és homokba dugjátok a fejeteket mintha nem is lenne...
OFF.
2014. szeptember 11. 20:08:06: megválaszolva gmatee 0  által, → #47668 

#47666 Higany +  2014. szeptember 11. 19:31:31 re: #47662 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bocsi, de te beszélsz hülyeséget és sarkítod a dolgokat. Rohadtul függ ez is az erőtől. Minél erősebb egy autó, annál hosszabb áttétel kell alá, hogy le tudja vinni a talajra az erőt. Szted miért pakolnak a turbós gépekbe jó hosszú végáttételt meg fokozatokat? Miért kell egy erős turbósra nagy kerék gyorsuláshoz? Egy relatív gyenge szívót a nagy kerék visszafog már csak a méretéből eredendően is, és lehet a kisebb kerék az ezzel lerövidített áttétellel még jót is tesz neki, főleg ha nincs ereje szarráforgatni. Ha szarráforgatja, akkor lehet növelni a kerékátmérőt és javulni fog, egy ideig, ha túl nagyot rak rá megint romlani fog az eredmény.
2014. szeptember 11. 19:38:23: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #47667 

#47665 PelyV(T)i +  2014. szeptember 11. 19:07:33 re: #47664 (házé76 0 )  ←  ‹›  +4 | rejt
Miszter Megmondóember :D

Láttad már pl a dragacs kerékátmérőjét??? :D (jójó tudom, nem egy kategória egy hondával)

Majd ha mutatsz valamit magadról, akkor folytathatjuk ezt (is) a parttalan vitát.

#47664 házé76 0  2014. szeptember 11. 19:02:59 re: #47662 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Te UFO vagy ;)

azért érdekes módon mégsem a 17-18"-s diszkófelnikkel gyorsulgatnak többen jobb eredményekkel
...szerinted miért? :P

mert drágább rá a gumi? :D
2014. szeptember 11. 19:07:33: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #47665 

#47663 házé76 0  2014. szeptember 11. 18:58:32 re: #47660 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
pl túl rövid lett az áttétel már és túl elforgott a kerék miatta
vagy pl elfogy a fokozat a cél előtt és váltani kell, amiközben meg nem gyorsul az autó, csak gurul

#47662 PelyV(T)i +  2014. szeptember 11. 18:58:29 re: #47661 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez miért kekeckedés? Számomra hülyeség, hogy gyorsabban leforog és ezért gyorsabb... Akkor tegyünk fel gokartkereket, na az még gyorsabban leforog mégse lesz jobb az ideje... [SMIL:/smile9.gif]
És igen, nekem volt 530, 570 és 620mm átmérőjű kerék is és a nagyobbal lett jobb, próbáltam rövid végáttételt is, és mégis a hosszúnál maradtam... AZ hogy azért jobb az ideje mert kisebb a kerék full hülyeség.
2014. szeptember 11. 19:31:31: megválaszolva Higany +  által, → #47666 
2014. szeptember 11. 19:02:59: megválaszolva házé76 0  által, → #47664 

#47661 Higany +  2014. szeptember 11. 18:22:14 re: #47660 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Miért kell kekeckedni? Ha a nagyobb keréknél is nagyobbat raknál rá, lehet rosszabb lenne az időd, mert egy idő után visszafog az átmérő és súly miatt. Peti ha még kisebbet rakott volna fel, lehet akkor az már rosszabb lett volna. Minden autónak megvan az ideális kerékmérete is, ő kikísérletezte, hogy neki ez a jó.
2014. szeptember 11. 18:58:29: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #47662 

 << eleje | 37 | 36 | 35 | 34 | 33 | 32 | 31 | 30 | 29 | 28 | 27 | 26 | 25 | 24 | 23 | 22 | 21 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.42, 0.3, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.118 mp, 9 query