A topik témája a hazai gyorsulási és pályaversenyek élménybeszámolója. Képekkel, videókkal (esetleg belső felvételekkel), időeredményekkel. Kifejezetten hondásoknak.
Amennyiben tudtok ilyen rendezvényről, írjátok be a pontos dátumát, esetleg hivatalos weboldalát.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
Szerintem a többség becsületes, és a móka miatt van kint. Persze van akinek az a móka,
hogy elindul profi, formula-sorozatos pilótaként, egy lelkes amatőrök számára létrehozott versenyen,
egy karbonvázas versenygéppel, utcai autók között, aztán pózol a dobogón
De szerintem a többség autózni/versenyezni szeret, nem nyerni minden áron
Mint írtam, nehéz jobbat kitalálni. Így az emberek becsületén múlik, amit látunk azért páraknak nem sok van. De ha neki így jó, és örül, ha másokat átverve esetleg legyőzi őket akkor legyen vele boldog.
Nem csilliárdos nyeremények vannak, és a célvonalbeliből azért lehet következtetni a teljesítményre,
amúgy meg nem tudom, hogyan szabályoznád
Ez egy amatőr verseny, nincs túlszabályozva, örülnek, hogy van induló.
De gondolom ha valaki kivisz egy mobil, awd-kompatibilis mérőpadot, nem zavarnák el
Azt mondták, ha több induló lenne, súly/lóerő helyett rendes kategóriák lennének a motorizáltság,
hajtás és a módosítások szerint, ehhez perpill túl kevés az autó.
Abba az evoba gyárin felül alaphangon van 50-60 lóerő plusz ezen a nyomáson nem tudom mi van még rajta módosítva de ha van 76-os kipuff végig akkor ez a szám jóval több.
Kb 900 kg meg kb 100 lóerő. Jó az ott. Kap majd 1,6-os motort, azzal lesz 125 vagy mi. Szerintem jobbat is kéne tudnia az autónak, mert én több, mint 100kg extra súllyal majdnem 1 másodpercet adok neki.
Igen slick 0.6 futómű fajtától függően 0.2-0.4 ig.
Amugy kb 1200-1300 az az evo és 650Le. Nem véletlen az 1:57 es köridő amit ment úgy hogy talán 3 mért köre volt.
De van más érdekesség is. Gyári evo9 1 baron 287le 1.45 baron csak 300. De mindegy Ferio tudja...
Állítható futómű -0,4, nem E jeles gumik -0,6 a kiírás alapján, amit most talaltam. Az ugy mar jobb, 1200/600-1. Persze, ha lehet egy EVO 1200 kg én nem tudom
A jobb oldali adatok súly/Le arány lenne? Az valahogy nem jön össze. Elég érdekes. pl evio 600LE és 1? 600kilós lenne egy evo? Még ha full könnyítve van is hihetetlen.
Vagy e46 turbo 500Le és 1,5? 750kg? Ugyan már, 1tonnát lefaragtak a súlyából? Hogy, kettévágták a kocsit?
Van még pár érdekes adat.
Szemre látszólag szélesebb slick gumikkal, de 100% respekt és elismerés. Az ilyen srácokat kell felkarolni és támogatni, nem sz@ros stadionokat építeni.
Csak érdekesség képpen az április 11 -i MTA időrangsor.
jesszus, rettentő jó idő!
semmit nem elvéve Ficza Feri tehetségéből, de azért a cikkíró kicsit furán fogalmazott itt: "... egy szinte teljesen utcai autóról beszélünk..."
ja hogyne, az utcai autóknak nincs első lámpájuk és be vannak csövezve...
nem sajnos abszolut nem ismerős.
épp ezaz h én is meglepődtem mikor megláttam, mert láttam már egy pár rally-s busz civicek, de ezt még képen is csak most először.