HONDA fórum
2024. május 5. vasárnap, 19:35,  Györgyi Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: SAnda 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 40 | 39 | 38 | 37 | 36 | 35 | 34 | 33 | 32 | 31 | 30 | 29 | 28 | 27 | 26 | 25 | vége >> 

Téma információk
A topik témája a hazai gyorsulási és pályaversenyek élménybeszámolója. Képekkel, videókkal (esetleg belső felvételekkel), időeredményekkel. Kifejezetten hondásoknak.


Amennyiben tudtok ilyen rendezvényről, írjátok be a pontos dátumát, esetleg hivatalos weboldalát.



A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.


-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
#8378 Janik_a +  2015. május 22. 14:41:29 re: #8377 (simplex + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt azért átfogalmazhatnád, mert mi veszélyesebb egy 4 pontos övben a 3 pontoshoz képest?


25ezerért lehet venni nem homológ de minőségi sparco junior üléseket, másik 20körül megint csak lejárt homológizációjú márkás öveket. Rallisoknak ez már szemét mert nem versenyezhetnek vele az FIA szabályozás szerint. Pálya versenyre meg hidd el hibátlan.
2015. május 22. 15:07:58: megválaszolva simplex +  által, → #8379 


2015. május 22. 14:44: Szerkesztve Janik_a +  által, megtekintés
2015. május 22. 14:42: Szerkesztve Janik_a +  által, megtekintés

#8377 simplex +  2015. május 22. 14:19:17 re: #8373 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Aham, ülj te a 20e ft-os kagylóülésben a 4 pontos öveddel.

Az ilyen jóárasított kínai race megoldások 40x életveszélyesebbek,
mint ha simán egy normál utcai ülésben lenne a 3 pontos övvel.

Lassan illene itthon is leszokni a 4 pontos övekről, mivel 1000 éve ismert,
hogy többnyire veszélyesebb mint a gyári.
2015. május 22. 15:13:07: megválaszolva Higany +  által, → #8380 
2015. május 22. 14:41:29: megválaszolva Janik_a +  által, → #8378 


2015. május 22. 14:23: Szerkesztve simplex +  által, megtekintés

#8376 wierra +  2015. május 22. 11:11:09 re: #8371 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
TDM lowdown rails FTW

#8375 zolynet +  2015. május 22. 10:44:02 re: #8374 (Pokos + )  ←  ‹›  0 | rejt
az a beaks merevítő sokat segíthet rajta [SMIL:/nevet/comicalien.gif]

#8374 Pokos +  2015. május 22. 09:31:09 re: #8358 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
duffffúúúúúzóóór köll, hogy ODASZÍÍÍVJA a flaszterhez! ;)

2015. május 22. 10:44:02: megválaszolva zolynet +  által, → #8375 

#8373 Higany +  2015. május 21. 21:24:00 re: #8372 (Janik_a + )  ←  ‹›   →  ↑  -1 | rejt
Mondjuk tény, hogy egy 4 pontos öv nem árt egy kagyló mellé. Szóval na... nem olcsó mulatság a pályaautózás sem.
2015. május 22. 14:19:17: megválaszolva simplex +  által, → #8377 

#8372 Janik_a +  2015. május 21. 21:06:27 re: #8371 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hej ulesek kozott nem lattam meg olyat aminek ne kellene ilyen oldal konzol. Lehet van, mondjuk en is mondtam Zolinak vegyen ulest legkozelebb ha kolt valamire. Biztonsagos, hasznos. Mondjuk az igazi egy jo -legalabb 4 pontos ovvel volna,de az megint egy kis penz.
2015. május 21. 21:24:00: megválaszolva Higany +  által, → #8373 

#8371 Higany +  2015. május 21. 20:54:52 re: #8370 (Janik_a + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És mind ilyen oldalsó felfogatású? De amúgy 20ezerér olyat is látok neten, min van konzol meg sín is, a sín nem hondáé, de ha már konzol rajta van, a honda sínt is csak rá lehet varázsolni kicsi pénzér. Szal nem hiszem, hogy ne lehetne 30ezer alatt megvalósítani a dolgot.
2015. május 22. 11:11:09: megválaszolva wierra +  által, → #8376 
2015. május 21. 21:06:27: megválaszolva Janik_a +  által, → #8372 

#8370 Janik_a +  2015. május 21. 20:40:39 re: #8369 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a laposvas es az ules oldala koze kell a konzol.

mivel a hej ulesek oldalt fel fogatasuak.
Persze lehet hazilag hekkelni mindent de ezert a biztonsagra is adjunk picit. Lehet minimal versenytechnikat epiteni, de nem sokkal tobbert rendesen is meg lehet csinalni.
uleskonzol
2015. május 21. 20:54:52: megválaszolva Higany +  által, → #8371 

#8369 Higany +  2015. május 21. 20:24:10 re: #8368 (Janik_a + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Miért nem lehet gyári sínt rácsavarozni? Pl egy ill kettő laposvasat keresztbe csavarozni az ülésre, arra meg a gyári sínt?
2015. május 21. 20:40:39: megválaszolva Janik_a +  által, → #8370 

#8368 Janik_a +  2015. május 21. 20:19:21 re: #8367 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
8ezer a vas konzol vagy 12 az alu, 6 ezer a sin ami nincs szethullva, lakatosnak 5-6 ezer hogy legyen kedve foglalkozni ilyen pocsolos munkaval. 25 az ules. 40-45 nel tartunk... El se mondom , hogy az en diszkos sparcoim mennyibe voltak mire belekerultek :) (nincs ekezetem bocs)
2015. május 21. 20:24:10: megválaszolva Higany +  által, → #8369 

#8367 Higany +  2015. május 21. 20:09:54 re: #8366 (Janik_a + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi, egy kagylóülés? Már 20ezer körül kapni darabját, elég 1. Kell egy gyári sínt faragni rá (szaré hugyé hozzá lehet jutni) és kész.
2015. május 21. 20:19:21: megválaszolva Janik_a +  által, → #8368 

#8366 Janik_a +  2015. május 21. 20:05:03 re: #8365 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Epp ezt irtam Zolinak. Csak azt is el kell fogadni, hogy nem lehet 50-100ezrekkel dobalozni. Marpedig egy-egy ilyen fejlesztes siman meg is haladhatja ezt a limitet.
2015. május 21. 20:09:54: megválaszolva Higany +  által, → #8367 

#8365 Higany +  2015. május 21. 19:39:31 re: #8364 (simplex + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
És meddig tart pályára átrakni egy kagylót? Legalább 5 perc. Leginkább az is az előnye, hogy nem esel ki a székből, nem kell kapaszkodni, lehet a vezetésre koncentrálni, a kényelem mellékes sztem ilyenkor. Pályázás után meg vissza a gyári. Ennyi.
2015. május 21. 20:05:04: megválaszolva Janik_a +  által, → #8366 

#8364 simplex +  2015. május 21. 17:03:58 re: #8362 (snoopy + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Kényelmes alatt én, meg szerintem zolynet is azt érti, hogy lehet benne terpeszben ülni, szétfolyni, aludni,
dugni-szopatni adott esetben, meg le lehet benne menni egy seggel horvátba :)

A fix kagyló és az állítható támlás, de nem koppig hátradöntött itr recaro között nem pontosan érdem a difit
derékfájás szempontjából, ezt fejtsd ki plz.

Súlyban, oldaltartásban nyilván jobb a fix, de 8 órán át karótnyelve ülni nekem pl nem kényelmes.
2015. május 26. 22:42:25: megválaszolva snoopy +  által, → #8404 
2015. május 21. 19:39:31: megválaszolva Higany +  által, → #8365 

#8363 Rikk_ +  2015. május 21. 17:01:23 re: #8349 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Egyszer ha feljutok megint ,beülhetnél mellém is potyàzni ,fogalmam sincs a megfelelö ivekröl stb. ;)

#8362 snoopy +  2015. május 21. 16:12:34 re: #8361 (simplex + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az allithato tamlas ulesek azert messze vannak egy fix kagylotol. En kifejezetten derek es hatfajos vagyok mert van egy nyitott es elmozdult csigolyam. Ha fix tartas kell akkor a legkenyelmesebb ulesek azok a fix kagylok [SMIL:/smile7.gif]
2015. május 21. 17:03:58: megválaszolva simplex +  által, → #8364 

#8361 simplex +  2015. május 21. 15:59:38 re: #8360 (snoopy + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem egy momo ülés sínnel együtt nem lesz éppen olcsó, és ha a recaro sem kényelmes neki,
akkor valószínúleg egy fix kagylóban sem lesz boldogabb :)
2015. május 21. 16:12:34: megválaszolva snoopy +  által, → #8362 

#8360 snoopy +  2015. május 21. 15:24:52 re: #8358 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vegyel bele egy fix kagylot amit csak elore hatra lehet mozgatni ( verda ugyis 4 ajtos ). ( Momo T black vagy hasonlo belepo kategorias siman megteszi )
Egyreszt konnyebb, masreszt jobban tart harmadreszt meg kenyelmesebb egy sima ulesnel...

2015. május 21. 15:59:38: megválaszolva simplex +  által, → #8361 

#8359 simplex +  2015. május 21. 15:10:19 re: #8358 (zolynet + )  ←  ‹›  0 | rejt
Fékben a gyári 260mm-hez képest a 280mm, neadjisten 300mm azért számít, és még nem kell hozzá milliárdosnak lenni,
de nyilván felni/gumi vonzata is lehet a dolognak, ha nem fér a mostani alá. A mostani féktárcsa elhalálozásakor
én azért megfontolnám az upgradet majd :)

Az üléses problémákat megértem, ott mindenkinek olyat kell lőni, ami a saját seggéhez megfelelő,
de egy kicsit nagyobb oldaltartásnak szerintem hasznát veheted a pályán.

#8358 zolynet +  2015. május 21. 14:54:09 re: #8357 (simplex + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
futómű: skunk2 pro-s (igaz nem állítható a keménység, de így jó ez ahogy van)
fék: ebc tg + sárga betét ... itt maximum a méreten lehetne növelni,
de azt gondolom ezek a dolgok rendben vannak

Eleget költöttem már rá, inkább csak körözök. [SMIL:/smile1.gif]
Köszönöm a tanácsokat.

Más ülés nem lesz, mert nekem kényelmetlen a rikárdó. Hovatovább lenne vagy 200k sínnel a történet.
2015. május 22. 09:31:09: megválaszolva Pokos +  által, → #8374 
2015. május 21. 15:24:52: megválaszolva snoopy +  által, → #8360 
2015. május 21. 15:10:19: megválaszolva simplex +  által, → #8359 

#8357 simplex +  2015. május 21. 14:42:11 re: #8356 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha zavaróan túlkormányzott, rakj erősebb stabrudat előre (drága), vagy puhítsd a hátsó rugókat (olcsóbb),
vagy pakold ki az elejét.

A jobb első ülés kidobásával azt éred el, hogy minden súly bal oldalon lesz méginkább
(ugye ott a motor, a szervószivattyú, a légkondi minden szarja, a generátor, meg te is)

Inkább nézz vmi gyári üléspárt, ami könnyebb, és befaragható.
(gondolom utcai autó, szóval a nagyon race megoldások nem játszanak)

Bal elejét kell kipakolni amennyire lehet, első körben, meg az aksit szakszerűen hátravinni,
ha megoldható.

Szerintem ha pályázol, és jobb időket szeretnél, első körben értelmesebb dolog a futóműre-fékre költeni,
mint motorra (pláne szívómotorra)
2015. május 21. 14:54:09: megválaszolva zolynet +  által, → #8358 

#8356 zolynet +  2015. május 21. 14:27:15 re: #8355 (simplex + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Legközelebb csak a jobb első ülés kerül ki, mert igazad van, tényleg nem komfortos így vezetni.
Hátsó ek9 stab rúdra ismerjük az esélyeket, az a nem lesz kategória. Nem is nagyon erőltetem, illetve nem fogok 50-60ezret egy vasdarabért adni. Ez van ezzel főzök, mint írtam leginkább nekem kellene jobban összetenni a kört.

A nagyobb tengely egy újabb kess cunamit indított volna el, nem igazán szeretném meglépni, annyit rááldozni.
2015. május 21. 14:42:11: megválaszolva simplex +  által, → #8357 


2015. május 21. 14:31: Szerkesztve zolynet +  által, megtekintés

#8355 simplex +  2015. május 21. 14:19:09 re: #8348 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kevésbé egyenes pályán nem biztos, hogy jól jársz a -60kg-val, ha orrnehéz lesz a kocsi a végén :)

Aksi hátra, könnyebb hűtő, könnyebb leömlő, könnyebb motor, könnyebb ülések, könnyebb géptető, esetleg a búcsú a szervótól, légkonditól :)

Most a hátsó tengelyen lévő súly hiánya miatt túlkormányzott a kocsi, ha jól értem.
Egy feszesebb hátsó stabrúd növeli a túlkormányzottságot, szóval pont ellentétes hatást érsz el vele, mint amit szeretnél.
2015. május 21. 14:27:15: megválaszolva zolynet +  által, → #8356 

#8354 SlaveDealer +  2015. május 21. 14:18:30 re: #8353 (Chris0604 + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Sajnos az hozta volna magával a többi sallangot is, ami egy újabb pénzes locsolókanna.
2015. május 25. 12:30:55: megválaszolva Chris0604 +  által, → #8403 

#8353 Chris0604 +  2015. május 21. 13:55:04 re: #8352 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
EK9 vagy ITR tengelyre kellett volna beruháznod,azt megérezted volna.
2015. május 21. 14:18:30: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #8354 

#8352 zolynet +  2015. május 21. 13:32:54 re: #8351 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Van igazság abban amit az autónepper írt. [SMIL:/smile2.gif]
A progi előtt volt 5500rpm-nél az a hátbarugós érzés, ami most inkább hátba billentős csak, az hiányzik.
Nem mentem most se tiszta kört, se utas nélkül, így az sem igazán derül ki hogy akkor jobb lenne-e a történet vagy sem. Ha levesszük az utast meg a jobb első ülést akkor sztem -100kg és 1mp-el jobbat megyek, illetve ha nem szúrnék ki 1kanyart esetenként amire rámondom h akkor most ezt a kanyart nem tudom bevenni emiatt úszik el a jó kör, ....blalbalbla,
egyszóval a 2:21-es időt szerintem hoznom kell.
Majd szeptemberben Lacházán megnézem 402méterem mi a kotta.
Emiatt a hátba rúgás dolog miatt nem tudom azt mondani hogy jobban megy-e vagy nem.
De ahogy mondták 2-3lovat nem érzel meg, 15-20at már igen, de itt ez esetben természetesen szó sem volt ekkora +lóerőkről. Még csak azt sem tudom kijelenteni amit szoktam mondani hogy alul nyomatékosabb. Sokat vezetek az alsó tartományban is, itt sem észlelek túl sok változást.
Nehogy a végén belevágjak egy nagy tengelyt hogy érezzek valamit, nehogy! [SMIL:/szetvert.gif]

Ja még pluszban egy elég erős szembe szél is volt a célegyenesben, így még az is rádobhatott arra hogy kurvaunalmas volt a végére érni. Legnagyobb sebesség (gps-el mérve nem telefonnal) 174km/h volt.
2015. május 21. 13:55:04: megválaszolva Chris0604 +  által, → #8353 

#8351 SlaveDealer +  2015. május 21. 11:17:42 re: #8348 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tengely meg a CAI jótékony hatásáról nem tettél még említést.
2015. május 21. 13:32:54: megválaszolva zolynet +  által, → #8352 

#8350 zolynet +  2015. május 20. 10:20:31 re: #8349 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én köszönöm a mérést, és diagnosztikát! ;)
Kifelejtettem az irományból.

Ha hőségriadó lesz akkor kihagyom a Pannoniaringet, ami sajnos várható.

2015. május 20. 10:21: Szerkesztve zolynet +  által, megtekintés

#8349 Higany +  2015. május 20. 10:12:11 re: #8348 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én köszi az potyaautóztatást! Sajnálom, h az eső közbeszólt és nem tudtál végül egyedül menni. Remélem azért lesz pozitív hatása a mérésnek és legközelebb átgondoltan nagy rekordot futni. ;)
P.ring... van pár trükkös kanyar ott is.
2015. május 21. 17:01:23: megválaszolva Rikk_ +  által, → #8363 
2015. május 20. 10:20:31: megválaszolva zolynet +  által, → #8350 

#8348 zolynet +  2015. május 20. 09:25:20    ‹›   →  ↑  +9 | rejt
2015-05-14 Hungaroring:

Fél nap hómofissz, fél nap szabival oldottam meg a dolgot, így már délelőtt sem loptam a napot, kipakoltam vagy 60kilót:


Aztán az első ülés csak vissza került mert jött Higany a kütyüjével és 12szektor mérését néztük, mit hogy hol merre kellene jobban csinálni. 2. etapban is vele mentem, legyen jó sok mérés, mondom majd a 3. etapban kiveszem az ülést és akkor meghúzom a frankót....ekkor szakadt le az eső. Így utána már nem is tudtam menni, ergo a 3. etapot lecsapták.
Napi legjobb időm: 2:23.444 , szerintem ember és ülés nélkül minimum 1mp-et még lefaragtam volna, volna mert útközben a fékolaj is felforrt. Épp ma jött meg a motul5.1-es fékfolyadék. A mérésekből az látszik hogy ha nem feszülnék rá annyira akkor könnyebben is jöhetne a jobb eredmény. Illetve még annyi, hogy így kipakolva eszméletlenül tört ki a segge a kocsinak, folyománya hogy az asr merevítő már megvan, használt ek9 stab rudat vadászok (lenne új 70ezerért de annyit nem adok egy vas darabért), hátsó felső merevítő is lesz.
Fék amúgy jól bírta, ha a fékolajfelforrást nem nézzük. fékbetét
Most egy másik kanyarral gyűlt meg a bajom, amivel eddig nem, valahol mindig el kell mennie egy jó körnek.
A kocsiban és bennem is megvan a 2:21-es idő....remélem egyszer csak összeáll egy jó kör.



Köv kanyar a Pannonia ringen június 14-én. Itt még nem jártam, új élmények jöhetnek....

2016. augusztus 24. 11:27:06: megválaszolva zolynet +  által, → #8531 
2015. május 21. 14:19:09: megválaszolva simplex +  által, → #8355 
2015. május 21. 11:17:42: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #8351 
2015. május 20. 10:12:11: megválaszolva Higany +  által, → #8349 

#8347 honda25 +  2015. május 19. 10:19:39 re: #8344 (zolynet + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Igen, a srácnak 1 patika fekete vtije volt, azt cserélte az ep3ra. Pesten láthatod, jó kezekben van a verda. Az egész verda patika állapotban van.

#8346 FeriO +  2015. május 19. 10:14:34 re: #8341 (Janik_a + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Inkabb kérj meg valakit, aki tenyleg tud vezetni, hogy uljon be melled legkozelebb egy fél órára es magyarazza el milyen iveken meg hogyan kellene menned. En is igy tettem ez nem szegyen. Az inkabb, hogy masokat ragalmazol azert mert nem tudsz labdaba rugni a kategoriaban. A te kocsiddal nyero idoket lehetne autozni, foleg ha Ádám-ot nezzuk mit megy a gyari typerrel. De lehet ois csal:) Reszemrol is ennyi....

#8345 honda25 +  2015. május 19. 10:12:16 re: #8343 (DózeR + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, most accordozom, de később még szeretnék ep3azni.

#8344 zolynet +  2015. május 19. 09:01:17 re: #8343 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudom is kinek, felém furikázik, tegnap is láttam és tegnap előtt is.
Szép gép nagyon egyben van, ha a blokkot sikerült jól megcsinálni.

Beszámolóval meg hamarosan, bár nem lesz hosszú, még csak izgalmas sem.
2015. május 19. 10:19:39: megválaszolva honda25 +  által, → #8347 


2015. május 19. 09:01: Szerkesztve zolynet +  által, megtekintés

#8343 DózeR +  2015. május 18. 22:43:31 re: #8342 (honda25 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szerintem attól a fèktől nem kell jobb... Inkább mèg egy kis rutin. ;) Azt nem tudom, hogy a jobb oldali kormány miatt maradhat e bent idő?! Gondolom János èrzi.



(Te most adtad el az ep3-at [SMIL:/smile3.gif] )
2015. május 19. 10:12:16: megválaszolva honda25 +  által, → #8345 
2015. május 19. 09:01:17: megválaszolva zolynet +  által, → #8344 

#8342 honda25 +  2015. május 18. 22:34:15 re: #8341 (Janik_a + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, lesz ez még 2:15-ös idő is, sőt jobb fékekkel még jobb is.
Nagyon gondolkodom a jövőben én is, hogy meghülyülök majd egy ep3-mal. [SMIL:/smile1.gif]
Gratula
2015. május 18. 22:43:31: megválaszolva DózeR +  által, → #8343 

#8341 Janik_a +  2015. május 18. 21:30:45    ‹›   →  ↑  +12 | rejt
Felőlem azt csinál mindenki amit akar. Ha csal csal, ha nem akkor nem.
Mindenesetre szívesen kifizetem a Dyno mérésed Feri, ha fenn vagy Pesten a Dyno projektnél addig a nyomásig amíg meg van írva a mapja annak az autónak. Bár gondolom nem a pénz az akadály neked sem. Viszont szólok 1450/350-0.6slick gumi az 3.54 ez már race2 kategória, szóval maximum 315Le lehet az autód slick gumikkal gyári futóművel. DE! Innentől engem nem érdekel a téma.

Most pedig egy kis élménybeszámoló mert volt bőven :)

Mta Hungaroring 2. Futam
Sajnos aznap dolgoznom kellett , így munkahelyemről 14:00 kor tudtam eljönni. Éppen beestem a regisztrációra és mehettem is az open pitlane re, az autót felkészítve egy tréleres ismerős már addigra kivitte a ringre. Egy barátomat meg autóztattam bemelegítés gyanánt. Viszont most megfogadtam, hogy közvetlenül a verseny előtt nem kocsikáztatok senkit. Sok a plusz egy ember, teljesen máshogy reagál az autó a plusz súlyra. Mások a féktávok más minden. Futottam így is 9 kört a ringen két fővel. Az idő javult. Előző futamon egy hónapja stabil 2:22 es időket tudtam 2 fővel. Most ez 2:19 re csökkent (3mp javulás), de sikerült megölni a fékbetéteket 9 kör alatt. Így bármennyire is akartam még menni pár kört ki kellett állnom. Szinte minden féktávon elrontottam, nagy tempóval estem be a kanyarokba és sodródtam le az ideális ívekről. Be is igazolódott fékbetétben kb 1.5-2mm anyag volt -kuka. Azért ez a 3mp es javulás két fővel bizakodásra adott okot.
Remelem tetszett Solon :)
Futam 1. Felvonás
Új fékbetét benn máris hatásosabb a fék. 1 bemelegítő majd egy gyorsabb kör után megfutottam a 3. Körben az aznapi legjobbamat 2:17.2. Ez az idő 1.5 mp cel jobb mint legutóbb. Nem vagyok maradéktalanul elégedett mert a következő körökben összeszedtem valamit a gumival, illetve volt hogy feltartottak, így jót nem tudtam futni. Volt egy 1es szektor javulásom 0,5mp, de utána megint beleszaladtam egy lassabb bolyba, buktam a köröm. Aztán a fekete leves. Elkezdett isszonyat mód rezonálni a kocsin először csak a célegyenesben 160fölött majd szintem minden gázadásra. Ütemes csattogás mint amikor egy nylon zacskó ragad a lököshöz zajt produkált az autó- ekkor már elvettem a gáz mert gondoltam na akkor most vége. Valami baj van.
Lett is, szerencsére csak a gumi futófelülete szakadt le.



:) viszont gyári hátsó stabrúddal is ment a 3 kerekezés :D



Következő felvonás
2015.juni 21 Pannónia ring.
2015. május 19. 10:14:34: megválaszolva FeriO +  által, → #8346 
2015. május 18. 22:34:15: megválaszolva honda25 +  által, → #8342 


2015. május 18. 21:31: Szerkesztve Janik_a +  által, megtekintés

#8340 tRebroN +  2015. május 17. 20:36:41 re: #8338 (FeriO + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem fogom nyugi :) :) ha te azt mondod, hogy 300Le akkor annyi én nem indulok MTA-n csak a véleményemet írtam le.

#8339 simplex +  2015. május 17. 19:08:35 re: #8337 (FeriO + )  ←  ‹›  0 | rejt
Killerbee idén jobbat ment a ringen, mint tavaly, pedig 100 lóval kevesebb most a piros, szóval ő is csal :P

De persze az is lehet, hogy a fék-futómű meg persze a rutin többet számít, mint a lovak száma :)

#8338 FeriO +  2015. május 17. 18:49:15 re: #8325 (tRebroN + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
van 76-os kipuff, meg gázgyorsító dob is meg egy propeller is a rendszer végén ami kiszívja a gázt, hogy még gyorsabb legyen az áramlás, igazából ez így már 500le, de ne mond el senkinek:D .
2015. május 17. 20:36:41: megválaszolva tRebroN +  által, → #8340 

#8337 FeriO +  2015. május 17. 18:30:29 re: #8321 (Janik_a + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gyári nyomása a 8-9-es evoknak 1,3 bar 280le-vel. A szürke evom padon 1,8 baron ugyanugy gyári motorral, turbóval 344 lovat tudott. A sárgát nem mérettem, de nem hinném, hogy sokkal többet tudna 300-nál 1,4-1,5 baron. Egyébként 350 lóig húzhatnám ebben a kategóriában gyári futómű mellett. De mindegy, a lényeg, hogy csalok...:)
2015. május 17. 19:08:35: megválaszolva simplex +  által, → #8339 

#8336 Janik_a +  2015. május 11. 09:39:39 re: #8335 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Már világos? :)

#8335 Kázmér +  2015. május 10. 17:53:30 re: #8310 (Janik_a + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja látom, más sem értette........... [SMIL:/smile2.gif]
2015. május 11. 09:39:39: megválaszolva Janik_a +  által, → #8336 


2015. május 10. 17:54: Szerkesztve Kázmér +  által, megtekintés

#8334 grego +  2015. május 10. 09:37:27 re: #8333 (ozoli + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Jaaa!!! Hát 3 lóerőn nem veszünk össze és ha jól tudom neki már benne volt a DC5 leömlő és kat:) Annak fényében meg hát izé. De mióta azt láttam saját szemmel, hogy Zsolti CTR-ét egyszer úgy mérték, hogy kézbe fogták a levegő hőmérőt és egyből 10LE-vel jobb lett az eredmény, hát innentől kezdve akárki akármit mér már csak mosolygok:)

#8333 ozoli +  2015. május 10. 09:33:10 re: #8331 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hogy az Ádámé erősebb :D
2015. május 10. 09:37:27: megválaszolva grego +  által, → #8334 

#8332 lutherking92 +  2015. május 10. 09:27:02 re: #8331 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Gondolom Simplexnek szanta. Cartu huzatta magat pro vereenyzovel.

#8331 grego +  2015. május 10. 09:16:41 re: #8330 (ozoli + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen dolog?
2015. május 10. 09:33:10: megválaszolva ozoli +  által, → #8333 
2015. május 10. 09:27:02: megválaszolva lutherking92 +  által, → #8332 

#8330 ozoli +  2015. május 10. 09:02:25 re: #8322 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
látom még mindíg bánt a dolog [SMIL:/nevet/patan.gif]
2015. május 10. 09:16:41: megválaszolva grego +  által, → #8331 

#8329 házé76 0  2015. május 10. 01:03:54 re: #8328 (simplex + )  ←  ‹›  0 | rejt
en ugyanerre gondoltam
pl futoversenyeknel is fasza egy dolog, hogy az igazolt VB-re EB-re vagy akar olimpiara keszulo futoversenyzok nem am kulon kategoriaban indulnak, hanem omlesztve mindenki egyben... jooolvanazuuugyvazze

ennyi erovel vmi kikukazott regi F1-s autoval egy unatkozo F1 versenyzo timeattack palyacsucsot is mehetne, amit aztan evtizedekig vagy akar soha nem is tudna megdonteni senki utcai autoval...vagy amig egytalan benzin, mint uzemanyag lesz, vagy le nem dozeroljak a Hring-t [SMIL:/smile9.gif]

 << eleje | 40 | 39 | 38 | 37 | 36 | 35 | 34 | 33 | 32 | 31 | 30 | 29 | 28 | 27 | 26 | 25 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.19, 0.25, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.231 mp, 10 query