A topik témája a hazai gyorsulási és pályaversenyek élménybeszámolója. Képekkel, videókkal (esetleg belső felvételekkel), időeredményekkel. Kifejezetten hondásoknak.
Amennyiben tudtok ilyen rendezvényről, írjátok be a pontos dátumát, esetleg hivatalos weboldalát.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
Eddig azon ment a sírás, hogy nincs elég pálya nap.
Most lesz minden hónapban, de most meg azért nem jó mert „drága”.
50.000-Ft. 10 alkalomért nem hiszem, hogy akkora költség, főleg, ha úgy lesz mint eddig is, hogy egész évben fel lehet használni.
Arról nem is beszélve, hogy egy utcai autó, nem is bír ki egyhuzamban 20 perc tempós körözgetést, ha nincs pályára felkészítve, két-három kör alatt elmelegszik a fék, az utcai gumik meg cafatokban távoznak az életből.
Most már van értelme pályázásra építeni autót, legalább ki lehet majd használni, persze ez nem olcsó dolog, de melyik motorsport az?
Du.-ra egész kevesen maradtak idén, inkább csak de. voltak sokkan.
Azt sem gondolom, hogy alternatívát jelentene a szlovák ring meg bruno, árban ugyan az, változatosságnak jó lehet.
Nürburgring meg egész más kategória, árban is.
azért illene már kitolnom a szörnyet is......
különben a nyílt nap tényleg vicc, viszont a ringen valahogy nem nagyon aka összejönni normális pályázás, MTA is szenvedett velük...
hát nekünk az ö általuk meghatározott tréleressel kellett hazahozatni a kocsit,és joval többe került mint az összeg amit ök fedeztek.
az pedig hogy versenypályán történik a tré csak ronthat a dolgon sztem.
anyam ennel a biztositonal dolgozott ahol kötöm, nincs szamomra ismeretlen feltetel volt mar olyan h ismerosunknek beszart a kocsija akkor kotottunk neki masnap ment erte a treler mintha akkor tortent volna.. semmi problema nem volt fizettek... az mas kerdes, hogy versenypalyat lehet nem fizetik de hat lekell hozni a palyarol es a legkozelebbi utrol elvitetni ha tre van..
nem kell összetörni.. jovore megyek en is slovakia es nurburgringre lehet kotni olyan utas biztositast amugy ami magaban foglalja a treler arat, ha megis barmi tortenne es azt fizetik 400e ft-ig en akkor is szoktam kotni ha integrat hozok haza angliabol megeri...
Nem ártana, ha mondjuk a transzponder lehetőséget megadnák, kicsit értelmesebb lenne. Tervezünk egy Red Sun pályaverseny sorozatot díjazással időméréssel, igaz nem a Hungaroringen, de nem is olyan nagyon nagyon messze, egy talán jobb pályán. Folynak már a tárgyalások.
2011. december 23. 13:37:54: megválaszolva Ghost + által,
→ #6956
az a bajom hogy igyis sokan lesznek.
sőt.
nem egy embert ismerek aki pont emiatt nem jött ki.
most meg nagy valószinüséggel ki fog jönni,hisz több alkalom,kevesebb ember.
egyébként,viccen kivül.
100rugo egy szett valamire valo gumi.
40ezer a benzin.
nem mindegy hogy 15 vagy 25 ezer a pályahasználat?
ebben abszolút igazad van, de most minden hónapban lesz egy ilyen rendezvény, valószínű nem lenne ekkora tömeg.... a dupla ár az meg szerintem már lehúzás
azért azt had jegyezzem meg hogy egy pici előnye is van a dolognak.
az a kritikán aluli tömeg ami kitántorgott a ringre az már már kezelhetetlen volt,és minden szinten negativba tette pl az én olvasatomban a rendezvényt.
kicsit nemárt megszürni a dolgot.
hisz má most is 4-5-6csoport volt a két kategóriábol.
2011. december 22. 21:15:26: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6945
Majd meglátjuk mi lesz meg tavaszig,egyenlőre asszony autójával játsszom,az meg sima d15b2,minden gyári,kivétel a hengerenkénti befecsi és a kipuff rendszer.Mondjuk 15.8-at tudja....
Szeleptányérban nemigen van erősebb a gyárinál....max könnyebb!Szelepből lehet van valami űberbrutálállat acél ami erősebb mint a gyári,de annak az ára is jó lehet....
Blokkom bírta a 9000-t is,felette viszont necces.Persze nem mindegy az állapota a motornak.Igazából felesleges 8500 felettről beszélni,nem hiszem hogy értelme lenne följebb forgatni bármilyen tengellyel!
Méretted már?Max Le hol van?
2011. december 17. 15:50:32: megválaszolva Hondi + által,
→ #6938 2011. december 14. 21:43:39: megválaszolva Zoliee 0 által,
→ #6935
Ha kész a váltó mehetnénk majd egyet tavasszal kíváncsi lennék
nekem most 8000re van belőve a max rpm mert még szelepet meg szeleptányért nem vettem, gyárival meg nem akarok kisérletezni
A blokk bírta neked a 8500őt? Mennyit bír el egy ilyen d15b2?
Ezt a váltást hétvégén letesztelem ha nem lesz nyálkás az idő, köszi
Igen én is 15 alját szerettem volna menni.
Most pár dolog még tervben van egy kis kompresszió emelés, e85, stb. szigorúan 1.5 szívóban
Gratula mennyi volt a legjobb időd eddig?
Hát igen,402-re van kitalálva,csak 50cm-es gumihoz és 8500-as fordulathoz.Nálad mi a max rpm??
1-2-t kicsit túl kell forgatni,3 normál,4-et meg kicsit előbb kell elváltani!Azt szereti....
Csak úgy tudod megoldani a 4-et és az 5-öt ha legyártatod a fogaskerék párokat.......horror.
gratulálok!
ott a hangároknál csak kodorogtunk is kicsit
futottunk már jobbat is,gyújtás gondunk volt végig aztán az utolsó körre fel sem tudtam állni :/
de csere is lesz a kocsi,nem erre való 22 éves már, full gyári csak ki van merevítve...kezdésnek jó volt !tökéletesen kiszolgált 8 versenyt csak egy erősített Hf tömítés kellet!
Hát sajnos nem eladó! Bocsi Cserébe vigyázok rá...
Igazából nekem pont elég a 4dik a 402 méterre, 5dik meg jó pályára. Bár olyat kéne csinálni, hogy 1-3ig ez nagyon jó kéne egy kicsit hosszabb 4et és egy jó hosszú 5 egy ilyen érdekelne.
Visszavenném..... de gondolom buktam......
Ha van rá módod,és kedved,ott az ötödiket még be kellene fejezni!!Az lenne az igazi móka!!!
Csak akkor nem lenne takarékos fokozatod..
Szia
Nálam van most az a váltó Kigyósitól vettem meg tavaly (vagyis mikor neki állta a turbós témának)
Szeresem nagyon Okozott már meglepetést másoknak nem egyszer
Hiába nem futottam jó időt (3:03), semmi nem tudja elrontani a kedvem. Első minirallym volt, és nagyon élveztem! Persze rengeteg hibát vétettem (rossz futómű, téligumi, rossz ívek, kevés fék...stb miatt) de marhajó volt, és lesz is a jövőben! Az autó is jól bírta, annak ellenére hogy begyűrtem egy gumit magam alá. Cserére szorul 1-2 dolog, de akkor is, mint ahogy eddig mindig kiszolgált, és még nagyobbat nőtt a szememben az autó, és a márka.
vili5gen-nel
U.i: Maxi hol álltatok? 1x körbejártam a placcot, de nem láttalak. Folyton csak mikor 200al keresztbe csapva vetted a kanyarokat Hogy ment a sunny?