A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
Ezt mondtam én is. A trafó meghibásodása (rendeltetésszerű használat mellett) mióta a felhasználó hibája, illetve mióta kopó alkatrész. Hogy a fenébe nem fér bele a normál garanciába???
Újabb fejlemény a Kia rángatással kapcsolatban, talán pozitív, de nem akarom elkiabálni.
Legutóbb írtam, hogy megyek egy diagnosztikára és jó eséllyel trafó lesz. Na azért annyira nem volt egyszerű, azóta már vagy 3szor voltam még, de most két napja jó végre, régen éreztem ilyet.
Első alkalommal 3-as hengernél találtak gyújtáskimaradást. Ez már fél siker, hogy mérhető a hiba. Mivel lehet trafó vagy gyertya, ezért a 3-as és a 4-es hengere trafóját megcserélték és ha vándorol a hiba akkor trafó, ha nem akkor gyertya. Na a csere után nem volt hiba, csak hogy egyszerű legyen... . Visszaadták, hogy minden ok, talán valami kontakt hiba volt. Elindultam haza, tényleg jó is volt, csak az a baj, hogy egészen addig amíg hazaértem, aztán másnaptól újra rángatott, ráadásul sokkal jobban. Ezért arra gyanakodtak, hogy sokat mentem a rossz trafóval, ezért kinyírhatta a 3-as gyertyát, a rossz trafó meg most a 4-esen szarakodik, ezért rosszabb. Így a megoldás a trafó cseréje gariban, meg a 3-as henger gyertyája, de ez fizetős, mert kopó alkatrészre max 20.000 km-ig szól a gari. Mindegy, fizettem, csak jó legyen...
Na megint kb 1 napig volt jó, aztán újra rángatás, igaz valóban kisebb mértékben és nem mindig, így valami javulás volt.
Újra visszavittem, a diagnosztika szerint nincs hiba. Na ekkor már úgy autóztunk, hogy a szerelő mellettem a laptoppal, én meg vezettem. Mutatom, hogy rángat, érzed? Válasz, igen érzi meg tudja, mert ezeknél gyakori hiba de amíg a mért adatokban nincs egy bizonyos tartományban valami érték, addig nem lehet gariban elszámolni...
Na itt kezdett kicsit elegem lenni...
Aztán jött egy ötlet, hogy ott áll a törött autónk, ami elvileg nem rángatott a baleset előtt, vegyük ki a trafókat, tegyük át aztán próbáljuk meg. Tegnap ez megtörtént, azóta olyan jól megy az autó, hogy már nem is emlékszem mikor volt ilyen utoljára, most kb olyan öröm vezetni mint amikor átvettem.
Persze kérdés, hogy meddig, mert akkor ezek a trafók is feladhatják ugyanúgy. Csak elég gáz, hogy egy új autóval ennyit kell szenvedni, meg a szerelő tudja és érzi a hibát, de nem kimutatható úgy, hogy el lehessen számolni...
Több mint 15.000 km-t mentem vele ezzel a találgatással, hogy mi lehet, ezen idő alatt hol jobban, hol kevésbé jelentkezett a hiba, de néha megkeserítette az autó használatát.
Neked milyen így több mint egy hónap után? Remélem beváltotta a hozzá fűzött reményeket!
Ja, múltkor már nekem rohadt késő volt, legalábbis olyan voltam mint az a bizonyos mosott utótermék vala.
Amire te gondoltál, az a One Piece logó, (egyik alap anime, röviden kalózos) az hasonlíthat a Paul Franks koponyához, hasonló a stílus, de azért szerintem a kettő elég más.
De ha akarod vághatok neked Paul Franks koponyát is olcsóbbért, mivel az jóval egyszerűbb
(a One Piece logónál a fogakat kivágni pl. egyenként, azanyád típusú élmény)
Ja woll, General, az a Te általad nékem adományozott (pénzért ) dekopír fűrész!
Balra meg az, jaja. De én varrógépnek hívom amúgy.
Azzal lehet ilyen jókat kanyarogni, dekopírhoz is vettem lapot, amivel igen éles kanyart be tudok venni, (Festool-t is) de ez azért üt mindent ilyen téren. (nem is volt olcsó, 130k)
Makita-t akartam amúgy, de az már sajna nincsen forgalomban, meg kisebb a munkalapja mint ennek meg teljesítményben is jóval kisebb lett volna, de ezekkel meg tudtam volna barátkozni, de sajna már jó ideje nyista forgalomban az ő modelljük.
Az árat úgy tervezem, hogy 4.500Ft lesz (k*rva drága a rétegelt lemez vazze, a szopásról (munka) nem is beszélve ami van velük. ) darabja rendezvényen. (meg mindenhol is)
Persze kifestve, lesz hozzá tipli meg csavar is, akasztó rajtuk, meg zacsizva lesznek természetesen.
Amúgy a koponya a Gurren Lagann c. animéből van konkrétan, abból egy logó. (Japán animékből készítem főleg ezeket, ha már azzal foglalkozunk a rendezvényeken ) De persze Neked az, aminek szeretnéd!
Egy nagy adag fos és a kényszer szülte ezt a "hobby"-mat, de egyelőre úgy tűnik jó lesz ez.
(nagyon röviden: a rendezvény, ahova járunk árusítani, egyre jobban tele van szeméttel, (bootleg, hamisítvány) nem lehet már a normális árut eladni úgy mint régen, sőt már a normálisból is akkora a túlkínálat, hogy kb. nem lehet érvényesülni, plusz a Pocky (édesség röviden) sem megy úgy ahogy kéne sajnos, így megrekedtünk, kellett az új ötlet, új irány, stb.)
Jelenleg a még egyáltalán nem kész állapotú "műhelyemben" tolom, innen a fórumról összelejmolt ingyen kapott íróasztalon meg fiókokkal, (innen is Kösz, kisherceg és Red Sun ) de rohadjak meg lesz ez még jobb is és ha minden jól megy foglalkozom még a jövőben fával más szinten is. Legalábbis ez lenne a terv.^^
Gratula! Tessék élvezkedni, én is azt teszem!
Először jól bele kell fingani, akkor már félig a tiéd, utána meg egy orbitálisat (már amennyire a hely engedi) szexelni az autóban és máris a sajátodnak mondhatod!
A fogyasztás láb kérdése. Az 1,5 civic-kel is sokan mondják, h 6 lityó alatt símán. El is hiszem, mert kipróbáltam. De nekem sosem fog menni ezen az 1-2 próba úton kívül......
No, akkor csak lesz valami orvosság a kellemetlenségre!
Kollégádnak jobbulást, de ahogy olvasom, az ijedtségen kívül nincs más baja.
A miénkben már van 700 km, nagyon meg lehet szokni a kényelmet, a csendet és a komfortot. Nagyon szeretjük! Nálam a vegyes fogyasztás 6.1 liter, szerintem nagyon korrekt. Mondjuk ezt úgy hozza, hogy lépten-nyomon rendőrök és traffik, szóval nem hajszolom. 2000 km-ig amúgy is csak bejáratom, de már így mentem vele 140-nel, csak nem rugdosom.
Igen, visszavetették a teljesítményt, még időben rendeltük meg. Ha jól tudom, november 16-tal zárták a rendeléseket és azutáni rendelésekre gyártottak már csak 140 lovasok lesznek, 1.4-es motorral...
Remélem ez majd nyom a latba, ha a lízing végén értékesítjük az autót!
Város azért nem sok van benne, ritkán van olyan hogy sokat megyek városban, de ott is megáll max 7 körül.
Ebben azért sok a hosszú táv, normálisan használva, sebességhatárok felett picivel.
Ha autópályán sietősebben megyek 150-160 körül, meg nagyobb gyorsítások, akkor volt 7,5 és 8 között.
Ha országúton 100 körül megyek tartósan, simán hozza az 5 litert, vagy alatta.
A hosszú távú az most kerek 6 liter, igaz kijelző szerint, így lehet azért szépít 1-2 decit, de ekkora autótól az is elfogadható szerintem.
6 litert eszik csak? Ebben város is van?
Anno a céges 1.4 vvti Corollám teljesen hozta a gyári fogyi értékeket, nyáron 6.5, télen inkább 7, a vegyes az 6.7 volt. Minden nap mentem vele 100-200 kilométert, tehát hidegen nem ment a kocsi sokat, de ebben Budapesti szüttyögés van épp annyi, mint országút/pálya.
Múlt pénteken nem volt sok időm írni, de igazából azóta történtek nálam is olyan dolgok az autóval kapcsolatban amiről érdemes is írnom.
Először is gratulálok még egyszer, nagyon jól mutat ebben a színben, meg a Proceed formája is sokkal szebb mint a sima kombié! Remélem sok örömötök lesz benne!!
Nekünk épp péntek délután nullázták le az egyik tavaly vásárolt Xceedünket. Egy kamionos kifordult elé a főútra, ráadásul ittas is volt a kamionsofőr. Szerencsére kollégám karcolás nélkül megúszta, de az autó úgy néz ki totálkáros.
Ma voltam a Kiánál intézni az ügyeit, meg kértem ajánlatot újra, hogy pótoljuk a kiesett Xceedet.
Mivel ott jártam, mondom rákérdezek a régóta húzódó rángatásos problémámra, hátha mondanak már valamit. Most azt mondták vigyem be egy diagnosztikára, gyújtótrafó szokott lenni, cserélik ha kell. Szóval jövő héten megyek és remélem megoldódik végre!
További érdekesség, hogy kértem ajánlatot újra és mondták, hogy áprilistól modellfrissítés jön, az 1.5 T-Gdi motorokat környezetvédelmi előírások miatt innentől 160 helyett csak 140 lóerővel hozzák. Remélem ezek a jó kis szabályok tönkre teszik ezt az autót is...
Csak hogy ne legyek nagyon off, ha már pozitív topik, teszek be én is egy képet. Továbbra is nagyon szeretem, van már benne 36 ezer km, a rángatáson kívül semmi, gondom nincs vele, hosszú távú átlaga 6 liter, szervizköltsége is nagyon kedvező a többi céges autónkhoz képest.
Nem kell fizetni, úgy is működik
De nem ez volt a baj, hanem az, hogy felhőben voltak a képek, amit a képfeltöltő csak a hozzáférhető kis méretben tud kezelni, a teljes méretük nincsen meg, át kellett konvertálnom jpg-gé, majd letölteni a képeket, de így már oké. (Johny átküldte nekem emailben is a képeket, onnan tudtam megcsinálni)
Nem gond, de azért majd ha csinálsz szépet és jót, akkor ne ilyen bélyegeket plz
(vagy dobd el nekem a képfeltöltőn belüli linke(ke)t, oszt majd én kilinkelem teljes méretben, nem para )
Amúgy meg, amit még nem is írtam: Sok balesetmentes kilométert kívánok hozzá!
Akkor ott a linkeléssel lesz a gond, mert ez a képfeltöltő ilyet nem szokott csinálni, (ezt használom én is évek óta) ellenben a teljes méretű kép linkelés kicsit körülményes, ha nem fizetsz elő.
Jaja, vadászni is kellett még a városban is, mert Proceed itt sincsen sok, de azért akadnak. Összesen talán öttel találkoztam, szóval azért nem népautó Pesten sem (Sportage az van szarásig, ja.)
Elég ritka autó amúgy is, pláne ilyen színben. Felénk (Halason) egy ilyen van, alap felszereltségű, fehér színben. Új Sportage van sok, de Proceed nincs.
Teljesen jó Mióta írtad, hogy ez lesz, néztem többször őket városban, de főleg fehérrel találkoztam, úgy meg olyan nagyot nem mutat, (meg nekem eléggé Ford-os) de ebben a színben konkrétan faszán néz ki.
Az meg, hogy hol lőtted a képeket, tökmindegy, lényeg, hogy a gép jó
Ellenben azzal, hogy mivel lőtted, (vagy konvertáltad le a rákba) bélyegautomatával vagy mi?
Tessék majd rendes méretű képeket is felrakni, hogy be lehessen vizsgálni (értsd: LÁTNI lehessen ) a részleteket is, kösz!
Igaz. Akkor még nem került képbe. De élőben meglesve, egészen más volt. Utána kezdtem jobban beletúrni magam a KIA kérdésbe. Jobban belemászva láttam, hogy nem ezt a motort szidják hanem a1.6-ost valamint a régebbiek közül jópárat. Utána már az is világossá vált, hogy sokan csak azért szidják, mert nem ismerik és valamit mégis csak fikázni kell, mert hát koreai. Tény, hogy vannak ott csodabogarak, de ez kimondottan tetszik.
Ár/érték arányban nem találtam jobbat és még tetszik is.