Én a ház hírdetést láttam a facebook-on nem rég a Bomba oldalán, és oda is akartam írni, hogy milyen szép S2000-es! de gondoltam nem trolkodom szét a hírdetést!
Nekem is Hondam van es attol fugg.. hogy rendes olat toltok bele es rendszeressen szervizelem megis csak elokerul idonkent az a franya villaskulcs ugy, hogy az auto 2 tulajdonosa vagyok, es meg nem volt torve sem az auto. Igaz en azert neha elmegyek akar az utca vegebe is ha ugy alakul
Valoban nem rossz, de hianyzik a szerelo akna illetve a szerszamoslada vagy a falrol a szerszamok, de az is lehet a szekrenybe vannak, vagy lehet van egy kulon szerelo muhely
SPOON Sport's would also be Auctioning there Honda S2000 at the BH auctions this coming year. Any serious buyer ? We have access to bid on these amazing cars.
Keresni a következő keresőszavakkal is lehet: vintage car price bubble... érdekes olvasnivalók lesznek ott is
caranddriveren olvastam egy cikket régebben, hogy az usában valami 75millió ember (a baby boomer generáció) fog lassan nyugdíjba menni, és lassan majd "kihalni" a hobbiból, és az ő autóik majd mind a piacra kerülnek (lehet, hogy még 10-20 év), majd meglátjuk hogy alakul, az idő úgyis megmondja.
Ez csak a legelső cikk, amit a google talált "drága használt autó" témában. Gondolom ezeknél az autóknál is igaz, hogy kihalt a generáció, akiknél ezek "hero car" -ok voltak és mégis elképesztő számokról írnak, meg arról, hogy jobban megy fel az áruk, mint az aranynak.
Szerintem ez nem csak közgazdaságtan
Szerintem:
Amit írsz az usa Hemi Cudák piaci áráról, az jelenleg így van, de ha kihal a generáció, akiknek az a hero car-ja volt, akkor majd lehet, hogy szépen beesik az ára. Elég megnézni a háború előtti autókat, amelyeknek az ára szintén fent volt régen, keresettek voltak, jelenleg pedig már vagy folyamatosan csökken (esik) az áruk, vagy nagyon maximum stagnál. Elveszett az érdeklődés irántuk, kihaltak/nak azok a generációk, akiknek nagy "élményt" jelentett.
Természetesen az NSX és az S2000 még csak nemrég lépett a "vágyott" youngtimer kategóriába. De van egy fiatalabb ismerősöm (24 éves), és neki és a barátainak pl. a Toyota Celicából a legutolsó széria, a TS motoros a nagy "vágyuk", ha arról beszélek, hogy milyen jó a bukó vagy kereklámpás GT4, akkor megmondja, hogy jójó, de neki az újabb tetszik. Neki az csípődött be, természetesen ez nem generációs statisztika, de el tudom képzelni, hogy így működik nagyban is a dolog.
De majd kiderül, meglátjuk, hogy mit hoz majd a kor, és az elektronikával teleaggatott autók (akár az S2k is már) meddig tartják majd magukat. Mint ahogy sokan panaszkodnak már most, hogy kevés a szakember aki ért a karbikhoz, mi lesz majd, amikor már most is kevés a szakember, aki ért az új autók elektronikájához (a cserélgetésen túl).
Pont a hétvégén hallottam (igazságtartalmát nem tudom a történetnek), hogy egy MK4 Suprával volt egzotikus check engine hiba, már itthon pár hetet eltöltöttek a hibakereséssel, de nem találták meg a hibát, amit végül egy japánnal folytatott konzultáció után sikerült megoldani, miszerint annyi volt a baj, hogy a műszerfal alatti egyik testponttal volt kontakt hiba...
Köszi a választ, bocsánat, hogy kicsit megkésve reagálok, de az utóbbi hónap(ok) elég zúzósak voltak.
Most hallottam viszont én is egy infót, ami valószínűleg nem tendenciális, de én személy szerint örültem neki, mégpedig, hogy a szénnérestaurált porschék amik már a 100ezer euró pluszos kategóriában vannak, nem eladhatóak, mert a piac csak áll. Az alacsonyabb árkategóriában (ami természetesen még mindig nem az olcsó kategóriát jelenti) van vásárlásra hajlandó piaci szegmens.
Illetve én még az érveidhez hozzátenném, hogy azok, akik akkor voltak fiatalok, amikor ezek az autók (NSX, Supra, stb.) a "plakátokon" megjelentek, ők most már abban a korban vannak, hogy megengedhessék maguknak a fiatalkori álomautóikat. (És itt most inkább a nyugati piacra gondolok, nem a magyarra, mi csak a tendenciát követjük az árakkal).
Viszont egy kérdésre, nem válaszoltál, többet használnád és jobban élveznéd az autóidat, ha nem látnád bennük a befektetést?
És hogy a Topikhoz is legyen valami köze a hozzászólásnak, az S-emmel a nyáron átléptem a 150ezer km-es küszöböt. Az utóbbi kb 4 évben évi kb 1-2x használtam az autót nyaralások alkalmával, és így is tettem bele nagyjából amióta megvan kb 30ezer km-t... egyáltalán nincs kihasználva
Hogy én rendszeresebben használnám-e, ha nem lenne ilyen piaci ára? Én nem autóznék többet az S-sel akkor sem, abban az esetben mennék vele többet, ha lenne egy nagy saját garázsom, és az otthonom közelében állhatna, akkor használnám valószínű sűrűbben.
2006-ban fotóztam ezt a képet, akkor 8 éves voltam, szüleim egy Crv-t vásároltak éppen amikor nekem feltűnt ez a szép piros sportautó...
Akkor még nem tudtam mi ez, durva, hogy régen ezek kereskedésben álltak.. s2000
végül is lehetni lehet...
csak nem szabályos...legalábbis közlekedésben "elvileg" nem vehetne részt...
mivel ha jól emlékszem csak az usdm piacra homologizálták...(DOT)
kontinensenként/régiónként egy csomó szabvány eltérő...
de a világítás közlekedésbiztonsági szempontból fontos kérdés...
pro/kontra (ha túl jó vs túl rossz) is hordozhat kockázatot...
ezért ezt szigorúbban "nézik"...
Szerintem csak az E miatt... az enyémet amikor beálltam a mozaikba behozatalkor egyből a hátsólámpánál kezdték nézegetni percekig... szerintem azt hitték, hogy utólagosan beszerelt "tuning" lámpa...
Én is gondolkodtam rajta, de az árát erősen túlzottnak tartom, pedig nagyon tetszik, szerintem sokat dob a hátulján...
A műszakira visszaalakítás nem gond, szedtem már ki a hátsó lámpát az s2000-ből mert újra kellett tömíteni, 5 perc-nél nem tart tovább.