Hát azért az a hátsó lengőkarnál van, az bizony mozog. De most mondják a Gumis topikban hogy a szetten belül kétféle ET számú felni van. Lehet megér még egy próbát...
Elnézést hogy ide rakom de SOS!
Accordomra vettem S2000-es felni szettet. Az eladó srác azt mondta hogy jó lesz rá, de a hátsó tengelynél az egyik lengőkartól kb 2mm-re van, ami nem túl biztonságos. Ezért sürgősen eladó!
Annyit tudok róla hogy 2014ben lett újrafényezve és 3 évig használták. Azóta garázsban álltak. Van rajta egy kb 2,5cm-es (fotón látszik) heggesztés. Nagyon enyhén meg van padkázva (fotón látszik) de amúgy nagyon szép állapotban van.
Kinek mennyit érne? Helyileg Zuglóban.
Tel +36-(harminc)-590-26-04
winkler a podcastekben is néha meredek dolgokat mond...
de ettől függetlenül némi publikus adatot itt találsz...
az eredeti '99-es sajtóanyag pedig itt van...
A minap elolvastam A TC-s Winkler S2000 tesztjét, s meglepődtem.. AZt írta, h ebben is van egy kis hajladozás menet közben, mint a Mazda MX-5 NA-ban. Anno azzal reklámozták, h a világ legmerevebb roadster kasztnija, vmi X alakú elemekből építve, vagy mi.. Sz'al télleg nem betonmerev? :-)
2019. március 24. 12:43:16: megválaszolva integra_type_r 0 által,
→ #20550 2019. március 24. 10:22:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #20548
mivel még csak most kezdi el beárazni a piac, hogy mennyire jó autó, 10 év múlva sztem 10 millió felett lesz az ára még ezeknek a korai évjáratoknak is...
egy biztos...sztem életed végéig emlékezni fogsz majd rá milyen jó is volt...
ez a honda egyik, ha nem a legjobb (sport)autója amit valaha is gyártott...
Hát szóval ez egy irracionális auto irracionális ipséknek... Részemről egy teljesen őrült és megfontolatlan döntés volt a megvásárlása - illetve a használtautón nézegettem, hogy nagyon kevés van belőle, gondoltam - soha nem hittem volna, hogy lesz egy ilyen autóm, akkor most lesz és majd eladom ahogy tudom (mivel csodaszép állapotú) majd tök jól eladom... És persze közben a másfél év alatt beleszerettem. De kell a pénz a családi civic-re és lakásfelújításra, szóval most már mennie kellett... Röviden ennyi.
Viszont akkor mit kesereg itt, ha az volt eleve a cél?
(jó, értem én, meg el tudom képzelni, hogy semmiképpen sem lehet nagy öröm egy S-től megszabadulni, de na. X'D)
szerk: Így már akkor tudok pluszt is adni, mert azt hittem, hogy konkrétan jó ideje meglévő sajátot adott el, csak azért nem akartam adni először......
Aránylag kicsi a tengelytáv, és főleg az első évjáratok futóműve úgy van hangolva, hogy a hátulja szeressen mozogni ("tail happy" ), ami ahogy itt korábban írták egy kanyarban gázelvétel esetén, ne adj isten belefékezés esetén felborítja az egyensúlyt, és megpördülhet az autó.
Megfogni már tudás kell hozzá, nem annyira egyszerű a dolog.
A későbbi évjáratokban hangoltak a futóművön, hogy elvegyék az autó ez irányú tulajdonságát, a faceliftesek esetén (pontosan nem tudom melyik évtől) aztán már menetstabilizátor is van az S2k-ban.
Átlagos hétköznapi tudású sofőrként azt tudom mondani, hogy nem annyira gonosz, mint egy hátsó középmotoros, de azért nem is valami megbocsájtó.
Én annak idején szerettem volna teszt vezetni az S-t. Volt az országban 7-8 tesztautó, mindig mire végre bejelentkeztem sorra összetörték az összeset. Ja, és mindnek a segge volt törve
A rendes hátsókerekes már csak ilyen, fakezűek kezében fegyver. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy mekkora májer vagyok, mert egyáltalán nem, sőt most tanulom csak egy ideje hogyan viselkedik a hátsókerékhajtás, de a legtöbben hirtelen veszik el a gázt és/vagy belefékeznek a sodródó autóba, amit nem igazán kéne...
Hát tudni kell vezetni az tény. Meg hát ugye a vadászrepülőket is instabilnak tervezik a gyors és éles manőverezhetőség érdekében Azokat se tudja bármelyik pilóta vezetni
De a közúti baleseteknèl is általában minden előjel nèlkül elindul a segge aztán jön a big bádá bummm. Ez mitől van, ennyire gonosz ez az S? Bocccs ha a kèrdèsem, feltevèsem láma
Úgy emlékszem akkoriban ingyen volt, és közvetlenül a Honda Hungary-t kerestük meg. Nagyon rég volt. De nagyságrendileg egy olyan papírt állítottak ki, hogy az én alvázszámú autóm az európai s2k autó amerikai kiadása, és kb ennyi.