Sziasztok!
Úgy néz ki jövő héten haza jön angliából nekem egy s2000
A kérdésem az lenne van e esetleg valakinek egy pár első fényszórója hozzá a magyar forgalomba helyezéshez idejére vagy megvételre.
Persze ha csak kölcsön azt sem ingyen kérném.
persze, tudom. és azt is, hogy izlések és pofonok.
nekem nem tetszik, de másnak valószinüleg nincs ezzel baja és ez csak az én és max néhány ember problémája
Én először azt hittem, hogy a Bazsó rokona... Amúgy meg tényleg vicces arc mind a kettő. Na a sportverdás csávóval azért nem említeném egy lapon őket az a faszi olyan merev mint a fagyott kutyaláb... szerintem előre meg van írva az összes "poénja". hozzájuk képest kurva laza mind a kettő. ?
Én azóta nem nézem a Totalcar-t mióta megjelent.
Bazsótól is felállt a hátamon a szőr, de ahogy ez az Anti próbálja őt utánozni az még szörnyűbb. Számomra semmivel se jobb mint a sportverdás Tordai.
Bár szemèlyesen (sajnos) nem ismerem Antit de szerèny vèlemènyem szerint egy igazi színfolt a Totalcar palettáján. Nagyon jó a humora, frappáns szófordulatokat használ, választèkosan fogalmazva etet meg az emberrel szinte bármit, legyen az G Merci, Jimny vagy S2000
A 15 hónapos lányom bekéredzkedett az ölembe, amikor elkezdtem nézni, mukk nélkül végignézte, majd balhézott picit, amikor vége lett.. ez jelent vmit. :-)
Elvileg az FK2/8 ECU 25 fok külső hőmérséklet felett már kezdi visszavenni a gyújtást főleg 4000 rpm felett. persze figyeli a beszívott levegőt is de az egy újabb biztonsági layer.
Ezért volt az, hogy a Nyomatékom megvolt de 4000-4500 felett jobban esett a görbe az előgyújtás miatt.
Pár héttel később visszamentünk újra lemértük kicsit hűvösebb volt pár fokkal a teremben, meg nekem már bent volt az IC-m és úgy lett majdnem 290LE. Gallainak meg 282 lett a full gyári.
Turbós autó baromi érzékeny mindenre főleg a melegre.
Angliában meg a gyári autókra mértek 315-320 lóerőket meg 420Nm.t ugyanolyan DynoDynamics padon. Ott vagy sűrűbb a levegő vagy úgy állították be hogy jó legyen
A külső hőmérsékletre számol vissza a szabvány, feltételezve, hogy a motor is annyit szív be, és nem a beszívott levegőre. Pedig arra is kéne. Aztán megfogdostuk a hőmérőt amit be kellett volna tenni a motor szívócsonkjába és egyből erősebb lett a kocsi papíron.
Az ECU meg 30 fokon elveszi a gyújtás durván a motorvédelem miatt aminek semmi köze a padhoz.
De Pátkai elment mindkét padra ugyanazzal az autóval, ugyanazon a napon, ugyanazzal a benzinnel, 2 óra különbséggel és kb. 20 LE-vel mértek neki többet a Korbelen mint a Dynon.
sztem csak simán elkeverték az emailt...
el nem hiszem hogy nem mérnének egy s2k-t...
széria motorok között semmi nem forog ennyit...(oké talán a gt3...)
már csak ezért is megérné...