Persze, hogy leszedált, direkt csinálják, mivel ha jobb lenne mint a 911 akkor mindenki caymant venne. Még így is akik tényleg a vezetés élménye miatt veszik a cayman mellett döntenek.
Talán a Totalcar írta egy cikkben, amikor a Porsche a Hungaroringen volt, hogy direkt túl volt fujva az összes cayman/boxster gumija, hogy közel se legyen olyan jó mint a 911.
Plusz a cayman gt4 alá is egy irreálisan hosszú attetelu váltót raktak amire van MEGOLDÁS
.
a mazdát majd érdemes lesz kivárni...
a skyative x kapcsán se tudni sokat a megbízhatóságról, esetleges gyerekbetegségekről...
itt meghallgattam az új gt4-et...hááát legyen igazad...
de elég leszedálltnak tűnik a hangja...nem 4.0-nak ami 9000-et forog... annak ilyennek kéne lennie...
ez csak ideiglenes sztem...
bizonyos technológiai fejlesztések a csőben vannak ezeket még kifuttatják...
az újabbak (992, 718, stb) mind turbósak lesznek...
és szépen sorban a többi is...
sztem a beépítés nem lesz opció hosszú távon...
a ferrari sem tette, pedig ott aztán tényleg beleférne az árba...
Szerintem úgy oldja meg, hogy a Co2 büntetéseket beépíti az árba. Megteheti mert, esélyes, hogy elég nagy mozgástér van az árazásban, vagy mivel Porsche ezért drágábban is megveszik az emberek. Eladható marad.
Na igen ez az érdekes. A porsche hogy oldja meg a gt4 és a gt3-nál? Igaz a gyengébb modellek már ott is turbósak, pl. a 718 cayman a gts-ig 4henger turbo. Egy bánat...tiszta subaru a hangja.
Mellékesen nem értem, miért nem tud a honda a CRZ-hez hasonló Civic-et csinálni? Pl. K24 szívó és megtámogatni elektromossal.
A mazda sor6 szívü motort fejleszt éppen Lehet nincs jövője de más gyár is meg tudta oldani pl porsche. Most jön ki az uj GT4 és 4.0 szívó (mint ahogy a GT4ük is ami most jött ki).
én azért még megvárom míg beszakad az ára 100.000 alá...
az teljesen reális ár érte...
design, műszaki, technológiai oldalról látom benne a potenciált, lehet ennek még értéke...
most mindenféle szemellenző nélkül...ma sincs a piacon még egy autó ami technológiailag ezt tudja ebben a szegmensben...
túl nagy volt az ugrás amit meg akartak lépni vele, emiatt írtózatosan magas lett az alapár...
ezt a piac egyáltalán nem fogadta el...
a szívómotoroknak az emissziós normák miatt nincs jövője, így ilyen irányú fejlesztések tömeggyártásban biztosan nem lesznek...
És most az uj C8 corvette miatt meg még több "flame" van a dolgok között. Nem 1-2 ember írta hogy arra cseréli le. De persze van aki kitart az NSX mellett, de a legtöbb csak "gyűjtő".
Szerintem elég megnézni az eladásokat az elég sokat reflektál, meg az nsx tulajokat hogy mire váltottak. 2019 aug-ban egész europában 3 darabot adtak el . Egész 2018ban 45 darabot.
A legötbben elmentek Cayman GT4 irányba vagy GT3 irányba és nem véletlen. (Akitől é is vettem a kocsimat ugyanezt csinálta, de NSX prime-on is a legtöbben.)
Ez nem azt jelenti nincs benne élmény de tökre nem azt gyártották le amit az emberek akartak. Erről volt meme is az nsx forumon hogy mit akarnak az NSX tulajok:
legyen könnyű, szívó motor pörögjön, legyen sportkocsi, és igazi JDM lélek.
Erre jött egy sár nehéz, turbo motoros, amerikai valami, ami inkább gt kocsi.
btw Pontosan ugyanennyi az ára egy 991.2 GT3-nak manualis valtoval. Még csak kérdés képpen sem merülne fel bennem hogy az NSX-et vegyem.
Bárcsak nálam romlana el úgy minden, mint ahogy azt elrontották..... sok bajom nem lenne.
Persze értem részben mire gondolsz, de azért ilyen kategorikusan kijelenteni, hogy szimplán elrontották az új NSX-et, meg hogy ne lenne abban élmény..... azért ez így kissé laza kijelentés (lenne) szerintem.
Honda Access, the Japanese company's official accessories division, has previewed an #S2000 “20th Anniversary prototype” featuring a series of upgrades based on owners’ feedback. Set to be presented at the #Tokyo Auto Salon in January, it features smoked headlights, a new front bumper with a wider 'mouth' surrounding the original grille, revised suspension and a redesigned audio system. It is plausible that these additions may be made available to S2000 owners in the near future.
Nekem is volt/van koncepcióm, de idővel módosul a szempontrendszer, ma már nem az lenne, mint 10-15 éve volt. Én úgy gondoltam akkoriban, hogy ezeknek kell a garázsban állnia:
*=nekem, azaz az én szubjektív meglátásom szerinti
Akkoriban úgy nézett volna ki, hogy
Integra, S2000, Celica Turbo Rally 4WD, Lexus LS, valami amerikai v8.
Ha nem is egyidőben, de megvolt/megvan a lista, de ma már egyáltalán nem vágyom pl. az Integrára, sőt az oldtimerezésből is kezdek "kiszeretni" Ma már a kategóriák inkább így néznének ki:
Kényelmes családi, élményautó (1 télre + 1 a hegyekbe), meg egy féltős "babusgatós" autó.
Ja nem dehogy is. Csak ha ennyire tuti vétel lett vonla, azért valljuk be ha nem is kell annyira azért még mindig egy befektetés. De a cabrio része az hiányzik nagyon az nem kérdés.
jah már régebben volt egy ilyen aki S2000-et árult még régen. ne mtudom honnan de még az eredeti olasz papírok is megvoltak neki. (képen)
"but i do not think that you understood,at this time i moved from Italy ro England and the car is here with me in the city of Crewe-CHESHIRE.
so if you want the car you must come here or i will send it to you to Hungary"
Ja, ez jó régi trükk, még valamikor nagyon régen én is e-maileztem egy olyannal, aki 350Z-t árult jóval piaci ár alatt, és ott az volt a szöveg, h Angliában él, a kocsi meg bal kormányos, és nem jó ott vezetni.
Aztán kiderült, hogy távol van most a kocsitól, Anglia valamelyik másik részén, és ha komolyak a szándékaim, akkor Western Unionon utaljam át Angliába úgy a pénzt, hogy a saját nevemre, így akkor elvileg csak én vehetem fel a pénzt, és ezt az igazolást küljem el neki, így megbizonyosodhat, h komoly a szándék, és akkor nem fog feleslegesen odautazni a kocsihoz, amikorra megbeszéljük a találkozót.
Aztán megtaláltam egy másik hirdetését amin egy RX-8-ast hirdet. Aztán arra is rákérdeztem, és akkor már jöttek a magyarázkodások, hogy miért is van 2 bal kormányos kocsija Angliában...
You recently sent a message to the seller of the following vehicle: Honda S2000.
Ad number: 287509973
We recommend that you no longer maintain contact with this seller because this ad may have been deleted for security reasons. This is part of mobile.de’s efforts to protect you against dubious listings and contact messages.
You can find additional information about security in the mobile.de Magazine: www.mobile.de/sicherheit.
If you have any further questions, please contact us at: +49 30 81097-590 (daily from 8 am to 8 pm).
Thank you for your understanding!
Your mobile.de team
2019. november 5. 17:43:31: megválaszolva Tonx + által,
→ #20681
jaja SAJNOS F22 :P
Előre utalást kér gondolom, mert mint most kiderült a kocsi nincs is nála hanem USA-ban van, aztán majd Franciaországba szállítatja. (Amugy spanyol telefonszámot adott meg az ember.
szóval már az eleve kacifántos.
Classic Imp <youngandcassic@gmail.com>
10:05 (11 hours ago)
to me
Hi,
The Honda is imported from USA and will be in Europe in two weeks on Le Havre Port .
We are based in Spain where we have a import company .I send you some photos to see the condition of car
https://postimg.cc/gallery/27aca3a44/
The price is € 16.000 including customs taxes
Will arrive with US title
In case you want to buy 100% please call or e-mail me to arrange all details
0034677038022
I talk spanish and english
Thanks
(mióta megmondtam neki ezek a bringatrailees képek stb... azóta nem is írt)
Amúgy mi értelme van ilyen scam-et felrakni?
Ha valaki telefonszámokat akar gyűjteni, akkor valami mások számára is érdekesebbet kellene feltenni.
Mondjuk egy ferkát, vagy lambót.
Ejj, azt hittem most lesz ujra S2000-em... erre csak nem kiderült hogy scam a híírdetés?
2 hónapja 26,5k ért volt elado usaba innen vannak a képei. -> link