az mindig nagyon drága volt...
fehér színben csak ultimate editionben volt elérhető...(eu-ban)
különleges, kevés van belőle, gyűjtői darab...
ha használni is akarod, akkor a "simát" olcsóbban is meg lehet szerezni...
Ilyen van esetleg valakinek innen .F1,vagy ultimate edition?
F1 50 db volt Ultimate meg 150 db. Talàn,de nem vagyok benne 100%-ig biztos.
ür deutsche Fans wird der offene Japaner wohl eine Märchengestallt bleiben, denn voraussichtlich kommen nur 150 Exemplare nach Europa, die meisten gehen nach Großbritannien.
Here is our sports car performance diagram of JDM cars, 90s 00s 10s and some European contemporaries for comparison. The 4 pillars of measurement are
Spartan: A measure of how simple, raw, mechanical and direct a car feels.
Stability: A measure of confidence at high speed and sure footedness, but not related to actual cornering ability, but more how safe the driver feels.
Agile Feel: A measure of fun, response to steering input that makes a driver feel connected to the car that inspires confidence. Again not related to cornering power.
Luxury: A measurement of the NVH and equipment and trim level of the car. But also how the car feels for ride comfort and utility.
As a benchmark, on the lower left extreme is a F1 car and actual race cars like N1, Group N, Group A, GT3. The old Honda Type R sits right on the border. On the upper right the Caterham Seven and old Lotus Elise sits outside as the extreme example of a very basic and spartan but light feel car.
On the lower right extreme is a Bugatti Veyron and Chiron as the example for ultimate luxury and stability at high speed. The BMW M3 E36 E46 E92 is the perfect example of a car that has a balance of all these attributes. But excels at none. This chart is taken from a JDM magazine attempting to explain the market placement of the Skyline GT-R R34 when it was new.
Rengeteg embernek komoly problémája van fejben. Állatokat, kutyákat 'gyermekemnek' neveznek, meg 'családnak' hívják. Baráti körömben van ilyen beteg agyú egyén. Ezek után nem kell csodálkozni, hogy a kocsit megengedik neki összebaszni, ha gyakorlatilag a hálószobába az ágyra felengedik az ebet.
Értem, de nem értem Sosem tudtam hova tenni azokat az embereket akik az alapvető elképzelést huszárvágással keresztülhúzva teljesen másra használnak egy adott célirányra kitalált autót. A kutyák az autóban témakör meg egyenesen éthetetlen számomra, főleg ilyen kaliberű autóban. Elképzelem ahogy a husky (vagy mi) körme kapirgálja a bőr kárpitot...áááá....ezt érzem