Sziasztok!
Pirelli P Zero vagy Michelin Pilot Sport 4-ről van valakinek tapasztalat?
Vennem kell hátra gumikat a kocsira (16osban), esetleg valakinek ajánlás mit rakjak fel?
Köszi!
"I saw these pictures of the S2000 prototype, captured in Germany with UK plates... Never seen these wheels before, and moreover, look at the different rearbumper and the second facelift style rearlights... Also the rollbarhoops are bigger and the rearscreen seems bigger than the production plastic one used in the first years...."
Sajnos a probléma még nincs meg.
Arra kaptam tippeket mivel kezdjem és merre haladjak a hiba feltárásával.
Légtelenítésnél nem biztos hogy elég a vízszintes .Mert a fűtés csövei a bemenő résznél magasan vannak így ott maradhat légbuborék.
Ezt holnap újra próbálom mert vízszintesben nem tudtam már buborékot elő csalni.
A kiegyenlítő tartályt többször kiszívta.
Kell majd keresnem olyan kütyüt amivel nyomás alá tudom helyezni a fűtőrendszert és pár óra alatt remélhetőleg kiderül hol engedi el a vizet.Remélhetőleg kifelé távozik...
A gtr-em legalább egyszerűen eldurrantotta fűtés csövet (persze a váltó hátuljánál így a fél motorteret szét kellett borítani).
Itt örömmel tölt el ,hogy majd mindenhez hozzáférek
Sigma 20 ma felhívott és nagyon képben volt a problémával. A segítségét ez úton is köszönöm!
Van még egy speciális s2000 probéma amibe belefutottam.
Gyári Pioneer rádió/cd fejegység van az AP1 be.
Akartam bele venni adaptert ,hogy a modernebb fejegységet is tudjam használni a műszerfalról.
Azt a választ kaptam hogy az Alpine és az AP2 Pioneer rendszerhez van.
Ehhez viszont nem tudnak adni.
Hát ez az autó valamiért 2015 ben már járt Sanyinál egy komolyabb műtéten.
S óra szerint még mindig csak 131 ezer van benne.
Ma megnézem ,hogy újra lelevegősödött e a rendszer.
Ha igen akkor hf le.
Légtelenítettük. De ma megnézem nem e bugyog még vagy már megint.
Ezeknek a hengerfeje hajlamos gátrepedni?
Vagy inkább a tömítés szokott csak át égni?
Helló! Nálam Honda szakszervizben(...) történt hűtőfolyadék-csere után volt ilyen para. Mentem vele kb 100-120km-t, megnyomkodtuk a vízcsöveket, fűtés ki-be kapcsolgatások, stb. után a szervizben kiderült, hogy a légtelenítés ellenére levegős maradt a rendszer. Utántöltés és űjra légtelenítés után meggyógyult. AP2-es motor.
Nekem játszott ilyet az offom, h néha fűtött kicsit, néha nem. Hengerfejes volt. Nézd meg, h a vized nem bugyog néha? Nem jön fel légbuborék a kupaknál?
Délután játszottunk vele.
Légtelenítettük a csavarnál és a tölcsérnél is szépen ki lett bugyogtatva az esetleges fölösleges levegő.
Fel lett tekerve a fűtés is és kb 10-15 perc után lett is valami langyos fűtés.
Mentem vele 30km et és most már megint nincs fűtés.
Hétfőn iratnám a nevemre az autót.
De attól félek ,hogy esetleg kezdődő hengerfejes az autó.
Nekem fura ez ,hogy néha van fűtés néha nincs.
Már a pollenszűrőt is megnéztem bár semmi értelme mert jön szépen be a levegő.
A termosztát is úgy tűnik hamar nyit.Már már kicsit túl hamar fel megy a 3. rublikánál jár alapjáraton 1-2 perc alatt a kijelző.
Bocs ,hogy ilyennel terhellek titeket de nem igazán értem most mi van.
Sziasztok!
S2000 hűtőrendszer légtelenítés gondom van. Egy légtelenítőt találtam a hengerfej jobb oldalán( szemből nézve) Máshol nem lehet? Csak mert kétszer légtelenítettem de fűtés továbbra sincs. Egy kis langyos jön ha tartósan gyorsabban megy az autó .
A leömlő hővédő melletti hőfok váltó mozog. A csövek melegek. Azok is amik az utastérbe mennek.
közel vannak...
de félreváltani nem csak emiatt lehet...
akkor is előfordulhat, ha az autó nem "egyenes vonalon" halad...
ha pl. van egy kis oldalgyorsulás, az autó "szögben" áll...
akkor az agy a másodperc tört része alatt nem feltétlen tudja "kompenzálni" mi is a ténylegesen az autó hossztengelyével párhuzamos irány...
ilyenkor simán mellécsúszhat...
Eskü kicsit jobban érzem magam bár én továbbra is azt mondom h ha nem vezettem volna 70%ban egy jobbkormányos autót nem történt volna meg, de tény h bármilyen autó után azért meglepően rövid úton jár a váltója, de nagyon direkt, és nekem mindig nagyon nagyon bejött. Azt olvastam is több helyen h nagyon sokat dolgoztak a váltó kuplung érzésen, a váltóban pont annyi ellenállás van hogy azért kicsit keményebb kézzel kelljen vele bánnod, de mégsem durván, de ne is legyen ez a puha érzés mint más autóban, szerintem amúgy inkább a durva irányban van, ami sokkal jobb egy ilyen kocsiban, sosem ugrik ki, nagyon jó érzés váltani vele, így utólag belegondolva a legerősebb pontja. Amiről írtak még hogy ugye mindig megnyomod a fényszórómosót, a könyököddel, nekem ez sosem volt gond, de ez nyilván testalkat függő paraméter, bár nekem is odaért a könyököm, de gondolom máshogy mozgatom a karom mint azok az emberek akik erre panaszkodtak...
Azért nem mondanám lehetetlen küldetésnek. Verseny körülmények között a váltás "rutinból" történik, és jobb esetben próbálod minél hamarabb a kormányra vissza tenni a kezed, mert nincs agyon szervózva.