HONDA fórum
2024. április 19. péntek, 21:47,  Emma, Ezékiel Legújabb regisztráltunk: mmzperx 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:
 

| 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#51160 degumentes 0  2022. július 11. 20:23:02 re: #51158 (karamell + )  ←  ‹›  +1 | rejt
P29 dugó jó választás tud lenni. Hengerfej portolás, az ami szívóban tud hozni, egy rendes kipufogó rendszer, 50-es átmenő, 4-2-1 leömlővel. Esetleg még hengerenkénti gyújtás. Szívósor, ha más nem, akkor a D16Y8-as szívósora, H22 pillangó. És keress valakit, aki felprogizza az egészet.

#51159 Honda imádó +  2022. július 11. 16:07:06 re: #51158 (karamell + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Hogy mi az ideális konfig az rajtad múlik! neked mi az?
Kérdés mennyire akarsz szívóban bele nyúlni? ha veztengelyt is szeretnél cserélni akkor az von maga után sok mindent, rugók, szelepek, szívósor, portolás....
Ha nem, akkor én esetleg tennék egy H profilos hajtórudat, meg vagy PM7-es dugattyút (D15B2-nek a gyária) ezzel igen megnőhet a CR-ed, függ attól, h mennyire pontos a dugattyú megmunkálása, de sanszos, hogy 100-as benya kéne, h ne csörögjön be, vagy P29 (D15Z1-nek a gyária) ez pupos dugó, viszont kisebb a kompresszió magassága a gyárihoz képest, ezzel is lenne CR növekedés, de nem olyan drasztikus mint PM7-el, viszont lehet ide is kéne a 100-as.
Egy hideg levegős szívórendszer meg egy leömlő és mellé egy jól méretezett és kivitelezett kipu rendszer biztos hozni fog némi lovat programozva.
Importuningon vagy RMS motorsport oldalán szerintem találsz már sok mindent.
Mi lenne a cél teljesítményben?

#51158 karamell +  2022. július 3. 10:53:21    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok. D16Z6 motort tervezem a télen szétborítani és akkor már egy kicsit szeretném a teljesítményt növelni.
Mindenképp maradnék a szívó motornál.
Ebben kérném a segítségeteket, hogy mi az ideális konfig ennek a motornak.
Illetve hol tudom beszerezni ezeket a cuccokat ?
Ha esetleg valakinek van polcon és tervezi eladni akkor privátban várom az üzeneteket.
Előre is köszi.

üdv:Attila
2022. július 11. 20:23:02: megválaszolva degumentes 0  által, → #51160 
2022. július 11. 16:07:06: megválaszolva Honda imádó +  által, → #51159 

#51157 fonta +  2022. június 17. 06:21:03 re: #51149 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem sok hasonló készült már. :) :)

Keresd Csokit a programozás miatt de ha a szereléshez is kell ember azt vagy megcsinálja vagy van bejáratott ember Pécsen.

#51156 zolynet +  2022. június 16. 15:31:12 re: #51149 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Anno csináltam, gsr tengelyek voltak benne, majd itr szívósor, itr rugó+tányér, itr tengelyek, érezhetően jobban ment, ami számokban nem mutatkozott meg. 158le -> 166le
Volt alatta nekem is kipuff rendszer.

#51155 admin +  2022. április 26. 14:40:40 re: #51154 (patopal 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen , maradt a gyári főtengely :) tschokker padján mérve 170Le , 206Nm

#51154 patopal 0  2022. április 26. 14:13:56 re: #51152 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Maradtál a 2 literes főtengelynél? Mennyivel jobb az eredeti gyári konfignál?
Engem a 2,3-as hosszú lökete nem zavar, szeretem a nyomatékot. Bmw-s haverok úgyis szekálják mindig a hondásokat, a mi az a forgatónyomaték viccel.... [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile7.gif]
2022. április 26. 14:40:40: megválaszolva admin +  által, → #51155 

#51153 patopal 0  2022. április 26. 14:11:12 re: #51152 (admin + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nah, erre a válaszra vártam! ;)
Akkor keresek mást, mint a Szakálékat.... Nekem megérné az eredeti blokk maradhat (motorszám miatt is) a F23 belet átrakni meg én megcsinálom magamnak, a költsége nem érdekel.
Így lesz akkor az igazi! Köszi!!! [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]

#51152 admin +  2022. április 26. 13:39:53 re: #51151 (patopal 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Fel lehet fúrni, az enyém a H22 dugóit kapta, meg az F22B DOHC hengerfejét. Szintén Non Vtec
2022. április 26. 14:13:56: megválaszolva patopal 0  által, → #51154 
2022. április 26. 14:11:12: megválaszolva patopal 0  által, → #51153 


2022. április 26. 13:40: Szerkesztve admin +  által, megtekintés

#51151 patopal 0  2022. április 26. 13:24:00 re: #51150 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Már megbontottam az F23 blokkot, - a hengerfejet levettem, meg az alját is. Nem igazán olajsáros, látszik, hogy normálisan karbantartották. Tényleg szép a hengerfurat is, nem elszíneződött, hónolás szép, válla nincs. Mérni még nem mértük az ovalitást, kopottságot.
Így, mivel lejött az F23-ról az SOHC Vtec hengerfej, mindenképp a már portolgatott H23 hengerfej megy fel (az nagyon makulátlan, gyönyörű állapot, újra szimmeringeztem), az nemsokára elkészül a síkolással. Így DOHC lesz legalább. H23 saválló vadiúj leömlő már van, még egy H23 szívósor kell. Alja tömítések, szimmeringek cseréjével megy be szerintem.
Így kíváncsi leszek mit fog majd tudni, a Vtec DOHC hengerfejjel szokták összerkani, nálam nem lesz vtec, ha már ilyen fej van ;)
Sztem a F23-as Frankenstein, programozva biztos, hogy 160+ LE lesz a fenti konfiggal, ha már az F20A4-ből is ki lehet hozni.
Sajnos az F20A4-et szétbontás nélkül is a menthetetlennek gondolom, miután a múltkori hegyi csapatós (min 90% padlógáz) üzemódban 110 km-en bő egy liter motorolajat megevett, és sajnos ez jól látható a kipufogón is....
Utábna normál üzemmódban mentem vele kb 500 km-en szintén több, mint egy l olaj elment.
Dugók elkezdtek csattogni, sejtem milyen belülről. Csak, ha fúrni lehetne, akkor menne bele az F23 stroker bél. :)
2022. április 26. 13:39:53: megválaszolva admin +  által, → #51152 


2022. április 26. 13:26: Szerkesztve patopal 0  által, megtekintés

#51150 admin +  2022. április 26. 10:57:33 re: #314938 (patopal 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha nincs a motornak semmi komolyabb gondja, akkor inkább ne bontsd meg, amennyi pluszt ki tudnál csavarni belőle, nem éri meg.
A H23 leömlőt és szívósort rá tudod tenni a mostani blokkra is, egy másik ECU kell még + programozás és így is lesz 160Le körüli teljesítmény. Amit még érdemes csinálni, az , hogy RuleZ átalakítja hengerenkénti trafósra a gyújtást.
2022. április 26. 13:24:00: megválaszolva patopal 0  által, → #51151 

#314938 patopal 0  2022. április 25. 23:35:36    ‹›   →  ↑  0 | rejt
F20a4 motorra azt mondta a Szakál-Metál, nem lehet fúrni. Igaz ez?
Amúgy tuningra vettem egy F23Z5 blokkot, lehet hülyeség, de jó lenne az F20 blokkba átrakni a belét (had maradna az eredeti motorsszám), az F23 bele annyira szép, és e-bayen van vai új F23 dugó, ha már preverzkedni akarnék. Persze láttam a G23 projektekről is már ezt-azt, de nekem egy H23 nonvtec hengerfejem lenne tuningnak, leömlővel. Ezek adottak. Úgyhogy majdnem G23 projekt lehetne.
2022. április 26. 10:57:33: megválaszolva admin +  által, → #51150 

#51149 delmarco 0  2022. április 25. 15:40:52    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gyari 6g vti milyen valtozast hoz ek9 vezermutengely?
Jelenleg itr szivosor fojtosz. es komplett legszuro van a motoron es egy Skunk 2 kipuf. rendszer itr leomlovel meg egy p28 ecu.
Csinalt mar valaki hasonlo konfigot?
2022. június 17. 06:21:03: megválaszolva fonta +  által, → #51157 
2022. június 16. 15:31:12: megválaszolva zolynet +  által, → #51156 

#51148 LINSZTER +  2022. február 22. 05:44:38 re: #51146 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
Beszerzésben ha úgy van tudok segíteni, beszerelésre pedig "van emberem".
Ha horror összeget nem akarsz költeni akkor itt az egyik legutóbbi. Szimpla Japspeed leömlő, RRC szívósor és Injen CAI: http://linszter.net/2022/02/20/civic-fn2-type-r/

#51147 grego +  2022. február 21. 23:21:35 re: #51146 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ő abban is tud segíteni

#51146 -Törölt felhasználó- 2022. február 21. 23:15:25 re: #51145 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen,programozásra hozzá fogom vinni.
Leömlő,szívósor kiválasztásra/beszerzésre keresek embert
2022. február 22. 05:44:38: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51148 
2022. február 21. 23:21:35: megválaszolva grego +  által, → #51147 

#51145 grego +  2022. február 21. 22:56:55 re: #51144 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Linszter Peti
2022. február 21. 23:15:25: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #51146 

#51144 -Törölt felhasználó- 2022. február 21. 22:50:59    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
FN2 Type-R tuningban tud valaki segíteni?
2022. február 21. 22:56:55: megválaszolva grego +  által, → #51145 

#51143 Tonx +  2021. szeptember 16. 19:11:42 re: #51142 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nekem meg 160Le-hez van vagy 48-as gyári rendszer alatta.

#51142 LasiIS250 0  2021. szeptember 16. 18:50:40    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tovább építjük a kis 20 szelepest !
Kipuff témában beszéltem egy utcai és verseny rendszereket építő emberrel!
Azt mondta a leömlő tudhat érdekes dolgokat produkálni, de maga a 60 as rendszer fojtás nélkül kell egy 160le feletti autónak... ezért visszakerült a régi 4-1 es leömlő, mert azzal volt eddig a legerősebb és most bekerültek a nagyobb tengelyek is!
Mérés még hátra van .....

Magyarország legerősebb Hachirokuja
2021. szeptember 16. 19:11:42: megválaszolva Tonx +  által, → #51143 

#51141 LasiIS250 0  2021. július 26. 08:38:33 re: #51138 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szivó tuningnál 5le nak is tudunk örülni, egy kicsi itt egy kicsi ott :D

Amúgy nekem most levegő kellene nagyon, benzint tudunk adni , de levegőt jelenleg nem .....

Tegnap voltam programozni, és 7-8 ezernél már elfogy a levegő, dús a keverék!
Valami jó torló levegős rendszert kellene kiépíteni neki..... bár még 1000 más dolgon lehetne picit reszelni

#51140 Tonx +  2021. július 25. 18:53:45 re: #51139 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Persze de ez volt asszem az első széria utcai kivitel.

#51139 KawaBazsy 0  2021. július 25. 17:30:40 re: #51138 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sok ilyen motor volt.. Versenyen számított az a minimális idő, amit lehetett vele nyerni.
2021. július 25. 18:53:45: megválaszolva Tonx +  által, → #51140 

#51138 Tonx +  2021. július 25. 17:17:54 re: #51134 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Suzuki Srad 600-nál csinálta meg úgy hogy a menetszél nyomta be a levegőt. De itt is csak nagy sebességnél és csak pár Le-t hozott.
2021. július 26. 08:38:33: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51141 
2021. július 25. 17:30:40: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #51139 

#51137 grego +  2021. július 25. 16:13:40 re: #51133 (Biopon + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Pára is beleszól picit ja. A párás levegő ritkább mint a száraz levegő azaz a párás levegőben kevesebb az O2. Viszont a vízgőz esetén egységnyi tömegből nagyobb expanziós munkát lehet kivenni ugyanannyi hőenergia felhasználásával. Szóval éppen ahogy állnak a csillagok :D

#51136 LINSZTER +  2021. július 25. 16:10:09 re: #51133 (Biopon + )  ←  ‹›  0 | rejt
Minimálisan befolyásolja.

#51135 LINSZTER +  2021. július 25. 16:07:59 re: #51134 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nyílván, de még mindig azt mondom, hogy lényegesen kevésbé számít egy szívónál. Néhány LE míg turbósnál akár 20-30LE is vagy több.

#51134 LasiIS250 0  2021. július 25. 16:04:36 re: #51120 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen a szivó motor szív ez tiszta sor, de van olyan hogy torló nyomás .... és ha ez jól ki van építve az tud több levegőt bejuttatni , de akkor sem mindegy, hogy 20 fokos menetszél vagy 40 fokos jut be.
2021. július 25. 17:17:54: megválaszolva Tonx +  által, → #51138 
2021. július 25. 16:07:59: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51135 

#51133 Biopon +  2021. július 25. 15:15:46    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehet hogy hülye kérdést teszek fel páratartalom nem befolyásolja a teljesítményt mert úgy vettem észre esős időszakban mintha erősebb lenne vagy csak azért van ha az aszfalt vizes kisebb a tapadás, surlódás?
2021. július 25. 16:13:40: megválaszolva grego +  által, → #51137 
2021. július 25. 16:10:09: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51136 

#51120 LINSZTER +  2021. július 24. 17:28:24 re: #51119 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nem jól tudod. Ugyanazon töltőnyomáson gyengébb lesz egy turbós melegben mint hidegben. Egy 9-10G Type-R nyáron 1.6+bar-t tölt és gyengébben megy mint télen amikor meg csak 1.2-t.
Szívónál meg nem a menetszél tolja be a levegőt, hanem a motor szívja.
2021. július 25. 16:04:36: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51134 
2021. július 25. 09:35:48: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #51125 
2021. július 24. 21:28:40: megválaszolva grego +  által, → #51121 

#51119 LasiIS250 0  2021. július 24. 09:01:09 re: #51118 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én úgy tudom, pont a turbos motorok kevésbé érzékenyek a hőmérsékletre, mert ott annyi levegőt lapátol be amit állítasz neki, ha kell kis nyomást adsz még neki és akkor is meglesz a megfelelő levegőmennyiség !

Szívónál meg épp ami van, amit menetszél tól befelé ..... meleg levegőből kevesebbet tud benyelni
2021. július 24. 17:28:24: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51120 

#51118 LINSZTER +  2021. július 24. 05:49:24 re: #51117 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pad és pad, mérés és mérés között is lehet óriási különbség. Kérdés milyen korrekciókat alkalmaztak, hol van az érzékelő...stb. Azért az se mindegy, hogy 20fokban vagy 40fokban méred, bár szívó autónál kevésbé számít, de ott is számít valamit. Turbósná meg drasztikusan tud csökkenni a teljesítmény nagy melegben.
2021. július 24. 09:01:09: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51119 

#51117 LasiIS250 0  2021. július 23. 16:01:10 re: #51116 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is kíváncsi vagyok, ilyen tengelyekkel , ilyen leömlővel hasonló 4age 175 lovat tudott egyik youtube videóban.... de ugye kérdéses az a motor milyen állapotban volt, milyen tüték voltak rajta, meg gyári vagy írható ecu volt e benne.

Holnap megnézzük tudunk e több benyát adni neki, egyáltalán szükséges e... vagy túl dús lesz a keverék, valamint a gyújtással ha lehetne játszani, ott pár lovat hozhatnánk még !
2021. július 24. 05:49:24: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51118 

#51116 sh adam 0  2021. július 23. 12:38:45 re: #51115 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért -14lovat már csak csak megérez az ember ennyiből.
Én azt gondolom a mérésnél ment el ez az egész.
Kíváncsi leszek a tengellyel mit mutat.
2021. július 23. 16:01:10: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51117 

#51115 LasiIS250 0  2021. július 23. 09:14:03 re: #51114 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Leömlő mindkét esetben OBX márka, USA ból rendelve... kint is sokan használják meg itthon is pár Hachin fent van, ezért nem gondolnám hogy ott megy el!
Érzésre nem mondanám amúgy gyengébbnek, bár olyan hangos lett, hogy lehet a hangokba is lovakat érzek :D

Pad egy friss építés, tavaly októberben készült el , elvileg a két mérés körülményei között csak a hőmérséklet más!

Youtubon van fent egy 4age tuninggal foglalkozó srác, ott is több féle kipuff méretet kipróbált, de nagyobb átmérővel nőtt a lovak száma is , de próbálok minél több infót, tapasztalatot begyűjteni !
2021. július 23. 12:38:45: megválaszolva sh adam 0  által, → #51116 

#51114 sh adam 0  2021. július 23. 07:47:51 re: #51113 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én a rendszert nem okolnám. Vti-n anno mérte csoki (vissza kellene nézni) ha jól emlékszem 45-50-60-as üres csővel és végig emelkedett a teljesítmény. Leömlő után az már csak folytás. Ha számítana akkor versenysportban is lenne rendes rendszer a gépeken.
Esetleg a leömlő okozhat teljesítmény csökkenést ha nincs összhangban a motorral. A leömlő mérete nem túlzottan nagy, mert egy B16-ra pl. a TODA-nál 45ről startol és ott is 60as a kilépő. Esetleg a kialakítása lehet rosszabb.
Én inkább a padot mondanám. Nem értek a padokhoz, de ma oly divatos, hogy mindenki padot üzemeltet csak a kérdés ezek közül ki az aki ért is hozzá?
2021. július 23. 09:14:03: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51115 

#51113 LasiIS250 0  2021. július 22. 23:27:50 re: #51112 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Írható Ecu és szélessávú lambdaszonda is van benne, volt frissítve az új kipuff rendszerhez !
Teljesítmény és nyomaték görbén is végig arányosan kisebb értékeket hozott....
2021. július 23. 07:47:51: megválaszolva sh adam 0  által, → #51114 

#51112 sh adam 0  2021. július 22. 20:21:12 re: #51111 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hozzá lett igazítva az ECU?
2021. július 22. 23:27:50: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51113 

#51111 LasiIS250 0  2021. július 22. 17:59:54    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Halihó!

Nem VTI, de hasonló kaliberű motor.... 4age 20V
Volt rajta egy 4-1 es leömlő mely 35 mm es méretről indul és 50 es rendszerhez igazodik , rendes gyári jellegű fojtott középdobbal és egy átmenő sportdobbal!

Kapott egy másik leömlőt, mely 4-2-1 es és 40 mmről indul, és 60 as rendszerre bővül egy átmenő középdob és átmenő végdobbal!

Az új rendszernél eltűnt 14le, igaz a két mérés hőmérséklete között is van eltérés, mert az első mérésnél 20 fok volt és 163le a második mérésnél meg 36 fok és 149 le, de a pad elvileg tudja kompenzálni a hőmérséklet különbséget !

Túl nyitott lehet a rendszer , kellene valami fojtás bele ?

Most kapott a motor nagyobb vezérműtengelyeket is, újra lesz mérve mind a régi mind az új kipuffrendszerrel is!

Van e valakinek ilyen irányú tapasztalata ? Köszi! :)
2021. július 22. 20:21:12: megválaszolva sh adam 0  által, → #51112 

#51110 admin +  2021. április 20. 12:27:11 re: #51109 (Vale46B20 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
HondaRulez ( Mikula Ferenc )

Facebook-on keress rá, itt már nem aktív.

#51109 Vale46B20 0  2021. április 20. 12:08:06    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv. Ismer valaki olyan személyt aki, hengerenkénti gyújtótrafót beépítene? B20vtec be kellene.
Köszi az infót.
2021. április 20. 12:27:11: megválaszolva admin +  által, → #51110 

#51107 degumentes 0  2021. április 12. 16:11:02 re: #51106 (sanyiboy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem tudom, valószínűleg rámegy, de a d15z1 szívósor az ilyen kis pöcsköszörű, szóval én biztos nem szórakoznék vele. Visszavinném a szerelőnek, hogy küldje vissza a bontóba, vagy csináljon vele, amit akar, aztán vennék egy rávaló szívósort, bár fogalmam sincs, hogy azon mit lehet tönkretenni [SMIL:/szetvert.gif]

#51106 sanyiboy 0  2021. április 12. 16:05:05 re: #51105 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Esetleg ha csak a fojtószelep házat cserélném ki? Egy 1,6 os esi d16z6 ost tennék rá,ugy jo lenne esetleg? Rá megy a d15z1 esre??
2021. április 12. 16:11:02: megválaszolva degumentes 0  által, → #51107 


2021. április 12. 16:07: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#51105 degumentes 0  2021. április 10. 16:38:05 re: #51104 (sanyiboy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha már rendelsz, akkor próbálj egy d16y8-at szerezni az még talán egy fokkal jobb, mint a z6, esetleg még ami jó lehet, a d15z6.
2021. április 12. 16:05:05: megválaszolva sanyiboy 0  által, → #51106 

#51104 sanyiboy 0  2021. április 10. 16:16:01 re: #51103 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A régi szivosor eltört talán,ki tudja merre van,a szerelő eltüntette,ami biztosnak látszik,d15z1 es szivosort rakott fel a szerelő! Hogy miért? Mert az eredeti d16z6 Esi szivosor eltört! Legalább is ezt mondta! Szoval jo a kocsi de még se,alapjárat se akar normálisan beálni,kuplungolásnál a fordulat vagy 100 épp le nem fullad,a pillangoszelep szorul a házban,de már befujkáltam,valamint a jellegzetes gázadásra elö jövö szivohang oda van! Alapjáraton meg nagyon sziszeg,szoval ezt nehéz igy elmagyarázni,csak az tudja milyen a kocsi aki elötte is veuette,de nem jo ez a lényeg!rendelek most hozzá egy normális esi szivosort d16z6 ost és felrakatom azt.
2021. április 10. 16:38:05: megválaszolva degumentes 0  által, → #51105 

#51103 degumentes 0  2021. április 10. 09:05:23 re: #51102 (sanyiboy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A régi szívósorodat visszakaptad? Hasonlítsd össze az újjal. De szerintem csak rendes munkát végeztek a gépműhelyben.
2021. április 10. 16:16:01: megválaszolva sanyiboy 0  által, → #51104 

#51102 sanyiboy 0  2021. április 9. 18:03:45 re: #51101 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Direktszürő van rajta! Van fütyülös hang is meg szivo hang is alapjáraton gázadásra és kb ennyi! Eddig pont forditva volt mikor nyomtam a gázt bármeik sebességbe voltam szépen fütyült menet közben is,volt szivo hangja is,most meg semmi csak alapjáraton,nemtudom a szerelő milyen szivosort rendelt mert kinézetre ugyan az mint ami volt is rajta,de lehet még se d16z6 é.
2021. április 10. 09:05:23: megválaszolva degumentes 0  által, → #51103 

#51101 Tonx +  2021. április 9. 17:30:10 re: #51098 (sanyiboy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Direktszűrő vagy sport szűrő betét? Ha dircsiszürcsi akkor kell legyen hang mert kell mert az úgy van hogy van hang. Ami esetleg változott hogy nem ESi szívósort kaptál hanem D15Z1-et ami sokkal vékonyabb, de akkor is kellene lennie hangnak.
2021. április 9. 18:03:45: megválaszolva sanyiboy 0  által, → #51102 

#51100 sanyiboy 0  2021. április 9. 10:35:35    ‹›  0 | rejt
A levegő csavar nagyon ki van tekerve,annyit vettem észre.

#51099 Yakumo +  2021. április 9. 10:15:29 re: #51098 (sanyiboy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Meg lett csinálva és nem szív félre. Esküszöm semmi destruktív szándékom nincs ezzel, de ez volt a legelső gondolatom, amikor elolvastam az írásod. [SMIL:/mosoly.gif]

Ettől még teljes mértékben lehetséges, hogy nincsen igazam, sőt, de akkor majd jön valaki hozzáértő, aki megmondja miért van ez igazából.

| 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 

 




Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.31, 0.38, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.331 mp, 10 query