Itt azzal van a gond hogy én egy ugyanolyan motorra ráraktam egy turbót és akkor ugyanazt a teljesítményt kaptam mint Boti. Pedig aztat mondják hogy egy turbóval jobban lehet növelni a teljesítményt. Turbo elött 124Le volt Csokinál mérve most 159,3Le szintén Csokinál mérve.
látom tudsz te ha akarsz... most van egy olyan gomb, hogy a következő 100 hozzászólás...
ha azokat is elolvasod, találsz még érdekes dolgokat !
szerintem elég lesz úgy 2000 hozzászólást visszaolvasnod, boti kb 10x irta már, hogy nem csak kipuff van a gépén meg benzinnyomi szabályzó, de nem írom le hogy mik még, csak keresgélj...
meglátod, milyen jó a felfedezés öröme!
kitartás....
2006. április 28. 10:39:26: megválaszolva Tonx + által,
→ #629 2006. április 28. 09:37:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #623
csokinak már ajánlottam, hogy ha mind2-en ennyire nem hisztek benne, akkor ajánljon fel egy mérést.. .hirtelen nagy csend volt utánna vagy 2 hétig... most megint előjösz ezzel a témával.. nem egyszerűbb lenne nem csak kötekedni mindig, hanem tenni is valamit azért hogy lenyugodjanak a kedélyek ?
2006. április 28. 09:19:06: megválaszolva tschokker + által,
→ #619 2006. április 28. 07:15:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #615 2006. április 27. 23:22:52: megválaszolva RT 0 által,
→ #612
én annyinak hiszem amit a pad mért de már irtam hogy veszteség elhanyagolható sztem.mérés elött amit "hittem" abból indult ki az egész "vita".azt pedig elég vszínű hogy tudja.na mind1 ne kezdjük megin,az biztos hogy fölötte van mint aminek ti gondoltátok
2006. április 27. 21:59:36: megválaszolva RT 0 által,
→ #607
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem. crx em re vettem egy rezoncsövet a direktszűrőhöz, de a gyári kartercső a kocsiban nem ér el a rezoncsövön lévő luk ig. Rakjak be egy sima gumicsövet a régi kartercső helyére? vagy van valami jelentősége a cső hosszának?
lehet hogy kevesen fogadjak meg, de talan az az oka, hogy nem lehet kivalogatni a kamu informaciokat a valostol es mindeki okosabbnak gondolja magat annal amilyen. egyszeru pelda erre az a magat ma is makacsul tarto urban leged, miszerint az i-vtec azt csinalja, hogy alacsonyabb fordulatra teszi a vtec valtast.
inkabb azt mond meg miskolc kornyeken van-e valakinek dinoja. bar a mult heten hevizen voltam es eros kisertest ereztem hogys leguruljak pecsre egy meresre de valahogy ellenalltam neki.
izlések és pofonok. nekem meg dulpa nem kéne ingyé se. Csak többletsúly.
Már rég ilyet szerettem volna, előtte ovál vég volt(előző tulaj). Ez fog menni az MS-Design toldathoz...