HONDA fórum
2024. május 21. kedd, 07:13,  Konstantin Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#827 nbinszky +  2006. április 29. 07:28:48 re: #825 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Megnéztem még amikor belinkelted.
2ütemnél az a szerepe is van, hogy segít az öblítésen, a kipuff gázok gyorsabban tudják elhagyni az égésteret, ezáltal gyorsabban tud bemenni a keverék a szivó oldalon. Azaz ugyanannyi idő alatt több bir bemenni=több ég el=teljesítménytöbblet.
4ütemnél a szelepek ugyis zárnak+nyitnak itt nem csinál ilyen. 4ütemnél inkább az a szerepe sztem, hogy a következő kipufogáskor ne az előző kipufogás gázának torlódjon neki (ne lassuljon le annyira a gáz) hanem egy mozgásban lévő gáznak ütközzön neki a kipufogott gáz. Ezáltal kevesebb folytást idéz elő.
Ugye ez az egész 4ütemnél nem olyan nagy százalékban mérhető teljesítménykülönbség mint 2ütem esetén.

Amúgy Simsonom+Pocketbike-om van. A simsonon is a rezo kipuff megváltoztatta a karakterisztikáját a motornak, azzal főleg nagy fordulaton lett teljesítmény a gyárihoz képest. Kipuff nélkül meg szart se megy. :)

#826 nbinszky +  2006. április 29. 07:16:30 re: #823 (accordman 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem egyszerű a téma az biztos, és számít is. Egyszer valahol olvastam a kipuff méretezésérő, de most nem találom sehol. :(

És tényleg számít, mert pl. amikor szétment a hátsó tűzkarika a kipuffban (ugye igy kissebb volt a folytás) és kifújt a kipuff, akkor érezhetően szarul ment a kocsim. Egyszerűen alig gyorsult 160-nál. Hiába nyomtam nem nagyon akart gyorsulni. Miután megcsináltattam egyből jobban ment. Ez tényleg igaz, mert kb 140-150el mentem és az egyik haver Feliciája leelőzött és nem birtam legyorsulni 140nél. Utánna meg simán.

#825 -Törölt felhasználó- 2006. április 29. 07:11:30 re: #808 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"a 2ütemű kipuffnál csak arra gondoltam, hogy az ott arra van tervezve, hogy segítse a gáz áramlását ezáltal jobb lesz az öblítése a motornak. "


Belinkeltem egy animált giffet , vedd már a fáradságot, hogy megnézed!Vagy vedd elő a műszaki tankönyvedet, mert elvileg tanultad mikor jogosítványt szereztél.Vedd le a robogódról a kipufogót, hogy "jobban öblítsen" ,aztán próbálj elindulni vele!Egyszerre van átömlés az égéstérbe és kipufogás!!
2006. április 29. 07:28:48: megválaszolva nbinszky +  által, → #827 

#824 nbinszky +  2006. április 29. 07:09:28 re: #822 (nbinszky + )  ←  ‹›  0 | rejt
Naszóval,
"Egy közeg egyméretű csőben történő áramlása esetén az áramvonalakra merőlegeskeresztmetszet minden egyes pontjában egyforma sebességgel és sűrűséggel rendelkezik, ami fizikailag azt jelenti, hogy áramlás esetén a cső bármely keresztmetszetében időegység alatt ugyannyi tömegű gáz áramlik át."

Namost a kipufogó esetében a hengerfejnél a géz melegebb=ritkább. A kipuff végénél meg hidegebb=sűrűbb. Ez tény.
Melegebb gáz az gyorsabban áramlik mint a hidegebb.

Ha végig egyforma csővel visszük a kipufogót akkor ahogyan hűlik kifelé ugy egyre sűrűbb és lassabb lesz.
Ez egyfajta "dúgó"/folytás lesz a rendszerben.Ezért lehet szükség az átmérő növelésére. De a növeléssel is vigyázni kell, mert ha nagyobb átmérőjű csőbe megy át a forró gáz, akkor az gyorsabban/jobban tud hülni...

Szóval sztem gázgyorsító dobokra szükség van egy hosszú kipuff rendszerben.
Ez inkább a kocsiknál lényeges a hosszú kipuff miatt, a motoroknál nem annyira lényeges, hiszen jóval rövidebb a kipufogójuk.

Szerintetek?

#823 accordman 0  2006. április 29. 06:53:26 re: #822 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
ebben igazad van...

csak ugy erdekessegkepen, nyaron csinaltunk egy szivattyut a kertbe a szivocso olyan 10m hosszu 40-es kpe cso a vegen labszeleppel. hogy megnezzem zar-e a szelep, szajjal belefujtam a csobe aztan kiengedtem a levegot. ezutan a szelep jo 2 masodpercig kattogot amig lengett a levego a csoben...

szoval nem olyan egyszeru dolog tenyleg a kipufogo tema. talan a doboknak puffertartaly szerepe is van, hogy a karos lengeseket amik a motorra visszadolgoznak megszuntesse/kisimitsa.
2006. április 29. 07:16:30: megválaszolva nbinszky +  által, → #826 

#822 nbinszky +  2006. április 29. 06:41:26 re: #821 (accordman 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
igen ám, de itt a gázgyorsításból indult ki az egész....
Meg azt is figyelembe kell venni, hogy a motornál még forróbbak a gázok mint a kipuff végénél. A forróbb gáz térfogata nagyobb, a hidegé meg kisebb. Szóval tényleg sok mindennel számolni kell egy kipuff rendszer megtervezésénél...
2006. április 29. 07:09:28: megválaszolva nbinszky +  által, → #824 
2006. április 29. 06:53:26: megválaszolva accordman 0  által, → #823 

#821 accordman 0  2006. április 29. 06:26:04 re: #810 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
kedves gyerekek vegyetek ar elo azt a kurva 7. osztalyos fizika konyvet es a bernouli telenel nyissatok ki. attol hogy a gaz gyorsul meg semmi sem valtozik amennyisegeben, mert az a lenyeg, hogy ugyanannyi terfogategyseg akar atkelni a vastag meg a vekony csovon is.

hiaba szukited le a csovet akkor sem fog tobb gaz kimenni. energia megmaradas torvenye ugyebar, honnan lenne energia a nagyobb mennyiseg atvitelehez?

ha pedig nem tud annyi atkelni akkor az nyomasnovekedest okoz a csoben, amit ugy el akarunk kerulni.
2006. április 29. 06:41:26: megválaszolva nbinszky +  által, → #822 

#819 itr_henrik 0  2006. április 29. 00:55:10 re: #818 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
Te, nem kéne neked már aludni ilyenkor? Már csak a korodra való tekintettel! /smile2.gif

Amúgy valóban nagyon érdekes és elgondolkodtató a cikk. Kíváncsi lennék a hírös hazai hf tunerek vajon mennyire vannak ilyen jellegű ismeretek birtokában...

#818 Öreg Kergyu +  2006. április 29. 00:40:54 re: #816 (itr_henrik 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
/meghajol/bowdown2.gif

Na, végre! :)
Én elképedve olvastam a topicban az áramlás technikai dolgokat, hozzászólni sem mertem szegényes fizikai ismereteimmel!
:)
2006. április 29. 00:55:10: megválaszolva itr_henrik 0  által, → #819 

#817 nbinszky +  2006. április 28. 23:18:48    ‹›  0 | rejt
Ma lemértem a donor autómban azt a csippet amit a másikba csináltam. A másikban jó volt, hozott egy kis plusszt: ábra
A donorban (gyári autó) nem igazán jó:ábra

Ezzel csak azt akarom mondani, hogy minden motor más, mindegyikhez egyedi csipp kell...

#816 itr_henrik 0  2006. április 28. 23:13:59    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Alapvető áramlástan itt
2006. április 29. 00:40:54: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #818 

#814 nbinszky +  2006. április 28. 23:07:52 re: #812 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
ok-ok a mennyiség fontos, de mint már irtam ennek az egésznek egy gázgyorsító szerepe van.
Az az értelme, hogy ha túl hosszú kipufogót teszel egy motorra (mint a kocsik esetében) végig ugyanazzal az átmérővel, akkor az egy folytás egy rövidebb kipuffhoz képest. A kipuff cső falába ütközve a kipuff gázok elkezdenek örvényleni és ez lelassítja a gázáramlást. Ezért van szükség gázgyorsításra. Fizikailag ugyanannyi gáz megy.
4üteműnél nem annyira jelentős mint 2üteműnél.

Ezeket olvastam anno...

#813 nbinszky +  2006. április 28. 22:46:23 re: #726 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
ugy kell a kipuff rendsert kialakítani, hogy a legszűkebb átmérője ne folytsa a motort. Aztán amikor kitágul utánna az összeszűküléskor ne legyen olyan kicsi az átmérő hogy folytás legyen belőle...
De ez tényleg a mérnökök dolga. A gyári kipuff rendszerek nincsenek ilyenre megcsinálva, csak egy darab csőből állnak (költségcsökkentés a gyártás során). De ha lehetne ilyen rezo kipuff félét tenni a civicemre, kipróbálnám. sztem biztos jó lehet (jobb mintha csak kicserélem a hátsódobom+katkonverter+stb.)

Ha már itt tartunk, a szívó oldalon is van rezonátornak ("gázgyorsító" dob) elhelyezésére. Ilyen a gyári is elvileg.
Egy utálagos rezo csővel el lehet azt érni a szívó oldalon, hogy a levegő egy picit felgyorsuljon a csonknál és ezáltal jobban be tud jutni a hengerekbe.
Persze a gyár is méretezve van egy bizonyos fordulatra.

Ha egy utálagosat teszünk bele, ami ugyanarra a fordulatra van méretezve mint a kipuff(gázgyorsítós), akkor abban a ford. tartományban szert tehetünk egy kis plussz teljesítménynek...

Mi a véleményetek erről amit irtam?

#812 PelyV(T)i +  2006. április 28. 22:36:52 re: #810 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem értem, miért foglakoztok a gázsebességgel? Gyorsulni gyorsúl, de csak annyit hogy a kisebb keresztmetszeten is ugyanannyi gáz menjen át mint a nagyobbon. Nem a sebességgel kellene foglakozni, hanem a mennyiséggel, és annak a mennyiségnek szükséges optimális keresztmetszettel, hogy homológ legyen az áramlás.
2006. április 28. 23:07:52: megválaszolva nbinszky +  által, → #814 

#811 nbinszky +  2006. április 28. 22:34:12 re: #720 (Andrew 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nől a csőátmérrő, lassul a gáz. Utánna szűkíteni kell az átmérőt, hogy ismét felgyorsuljon. Igy ha jól van méretezve talán egy pici szívó hatást el lehet érni és jobb lessz a gázok kiáramlása...vagy mi...

#810 nbinszky +  2006. április 28. 22:29:57 re: #713 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A gáz akkor gyorsul, ha egy csőből egy szűkebb csőbe megy át, tehát szűkül a keresztmetszet. (fizika)

Ha megnézitek a kocsin a szívócsonkot az is szűkül összefelé. Nekem az 1.6Si szívósoromnak a bemeneti átmérője 58mm, a pillangónál meg már csak 56mm. ennek is gázgyorsító szerepe van.
2006. április 29. 06:26:04: megválaszolva accordman 0  által, → #821 
2006. április 28. 22:36:52: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #812 

#808 nbinszky +  2006. április 28. 22:26:00 re: #710 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a 2ütemű kipuffnál csak arra gondoltam, hogy az ott arra van tervezve, hogy segítse a gáz áramlását ezáltal jobb lesz az öblítése a motornak.
Gondoltam hasonló elven működhet a 4ütem esetén is, de mondjuk itt nem számít annyit.
4ütemnél is hasznos lehet a gázgyorsító dob, mert segíti a kipuffogott gáz eláramlását a hengerfejtől és igy a következő kipufogáskor már nem egy "álló" gázoszlopnak (vagy minek) megy neki a gáz.
Kicsit szarul irtam le de nem tudom hogyan irjam le... :)
2006. április 29. 07:11:30: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #825 

#791 tschokker +  2006. április 28. 20:28:27    ‹›  0 | rejt
A tippversenyhez ajánlom elolvasni az alábbiakat:

boti pados mérése

az én véleményem AVE mérései alapján

Még mindig csak 11-en tippeltek nálam boti budakalászi teljesítménymérés eredményére, talán nem elég csábító a gyöztesnek járó jutalom ? Ingyenes teljesítménymérés nálunk pizza körettel, és ráadásként Tomboy állja az italt ! Öreg Kergyu felajánlotta hogy viszi a győztest az RSX-el egy brutálkört .
Tippeket nekem privát üzenetben lehet leadni ! Főtengelyteljesítmény adatot kérek .

#781 juhilaci +  2006. április 28. 18:40:51    ‹›  0 | rejt
szerintem akár csinálhatnánk rendszert is ebből... ha belegondoltok ez tök jól összekovácsolja a társaságot :-D

#773 Pörzsi +  2006. április 28. 17:10:32 re: #758 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Oké igaz de tuningnál miért jó azt kiszedni? Nem a végdobot kellene levenni elvileg?

#770 Higany +  2006. április 28. 16:17:51 re: #768 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
valamihez mégis ért mert javított a gyorsulásokon.

#769 PelyV(T)i +  2006. április 28. 16:16:59 re: #713 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Vazze, gázáramlás: ha kicsit gondolkodnátok nem írnátok hülyeséget. Ha bővítjük a keresztmetszetet lassúl a gáz, ez igaz. Ha csökkentjük a keresztmetszetet gyorsul a gáz, ez is igaz. DE! Az egységnyi idő alatt átáramlott mennyiség ugyanaz MARAD!!!!!

#768 tschokker +  2006. április 28. 16:14:32 re: #765 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én nem akarok senkit megbántani, de szerintem nagyon nem ért hozzá , és valószínűleg nem csak én gondolom így .
2006. április 28. 16:17:51: megválaszolva Higany +  által, → #770 

#767 -Törölt felhasználó- 2006. április 28. 16:13:41 re: #757 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez felettébB érdekes!
Iszicrx pécsi tunner azt állította, hogy a lambdaszonda jel nélküli chip hozott neki 0,1sec gyorsulást!Ezek szerint mindegy van-e jel, vagy módósítva minuszba-pluszba, minden jobb mint a jó érték!:D

EZ JOBB MINT AZ RRT TOPIC!:D

#766 RT 0  2006. április 28. 16:12:31 re: #765 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
persze, mert a végén már jól kikormolták őket:D

#765 Higany +  2006. április 28. 16:11:33    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én se értek hozzá, aki csinálta az ért hozzá, ezt biztosan merem állítani. Az elért eredmények több autón is bizonyítják a hatást.
2006. április 28. 16:14:32: megválaszolva tschokker +  által, → #768 
2006. április 28. 16:12:31: megválaszolva RT 0  által, → #766 

#764 Andrew 0  2006. április 28. 16:08:45 re: #757 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
lehet,hogy mokusoknak akik hajtják szekeret dupla adag mogyorot adtak :)

érdekes mert pad szerint nem ér semmit tapasztalat szerint meg mégis
eddig 1:1 re áltok:) én mivel nem értek hozzá nem tudom ,hogy melyik lehet jó melyik rossz:)

#761 RT 0  2006. április 28. 16:00:30 re: #760 (Champ + )  ←  ‹›  0 | rejt
bazz, ez király volt:D

#760 Champ +  2006. április 28. 15:59:21 re: #757 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csoki ettől megint kitépi az összes haját :D
2006. április 28. 16:00:30: megválaszolva RT 0  által, → #761 

#759 -Törölt felhasználó- 2006. április 28. 15:58:22 re: #757 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
#753

#758 -Törölt felhasználó- 2006. április 28. 15:57:21 re: #752 (Pörzsi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A középdob ott van.
2006. április 28. 17:10:32: megválaszolva Pörzsi +  által, → #773 

#757 Higany +  2006. április 28. 15:50:19 re: #745 (Andrew 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A lambdaszondás cuccról annyit, hogy nemtom a magnum tuning hogy csinálja, de van egy ismerősöm, ő foglalkozott ilyennel, hogy módosította a lambdaszonda jelét. Több autón csinálgatta és mindig volt javulás 100-ig sprintben. Hogy a márkánál maradjak, egy vtec prelude 7.5-es gyorsulását levitték 7.1-re vagy 7.0-ra.
2006. április 28. 16:13:41: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #767 
2006. április 28. 16:08:45: megválaszolva Andrew 0  által, → #764 
2006. április 28. 15:59:21: megválaszolva Champ +  által, → #760 
2006. április 28. 15:58:22: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #759 

#756 Andrew 0  2006. április 28. 15:44:30 re: #753 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
áá köszi :)
megkéne zsarolni magnumot,hogy átbassza népet,amugy ez tisszességtelen piaci magatartás ,mert valotlant állit és megtéveszti fogasztot és elönyösen jo vásrlásra ösztönöz.

#753 tschokker +  2006. április 28. 15:40:01 re: #750 (Andrew 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
padlógázon az ECU nem veszi figyelembe a lambdaszonda jelét, akármilyen sportos is

0 % teljesítménynövekedés
2006. április 28. 15:44:30: megválaszolva Andrew 0  által, → #756 

#752 Pörzsi +  2006. április 28. 15:38:54 re: #749 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak azért irtam mert mostanában az terjedt el 4ü motoroknál, hogy nem középre tervezik a kipuff dobot. /smile3.gif
2006. április 28. 15:57:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #758 

#750 Andrew 0  2006. április 28. 15:36:33 re: #748 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ne mtudod esetleg hogy pozitiv volt -e az eredmény vagy csökkent?
2006. április 28. 15:40:01: megválaszolva tschokker +  által, → #753 

#749 -Törölt felhasználó- 2006. április 28. 15:33:52 re: #746 (Pörzsi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Helytálló.A fizika nem változik.
2006. április 28. 15:38:54: megválaszolva Pörzsi +  által, → #752 

#748 -Törölt felhasználó- 2006. április 28. 15:33:03 re: #745 (Andrew 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pedig volt.Csoki mért egy olyat.
2006. április 28. 15:36:33: megválaszolva Andrew 0  által, → #750 

#746 Pörzsi +  2006. április 28. 15:28:31    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kipuff téma:

"A hangtompító mérete:

Négyütemű motor: szgk: min 4-5x lökettérfogat
Kétütemű motor: szgk: min 8-10x lökettérfogat

A hangtompító legelőnyösebb elhelyezése többhengeres négyütemű motorokon a kipufogóvezeték közepén, kétütemű motorokon olyan közel a motorhoz, amennyire csak lehetséges.
Teljesítménytöbblet (egész 3%-ig) érhető el a négyütemű motoroknál, ha a kipufogóperiódus vége felé keletkező szíváshullámot a kipufogógázok elszívására használjuk fel. Kétütemű motoroknál 15%-os teljesítménytöbblet érhető el, ha röviddel a kipufogó rés zárása előtt frissgáz visszanyomó lökéshullám lép fel." (ún. rezodob vagy körte)

Gépjármű Technikai Zsebkönyv 1963

Nem tudom ez manapság helytálló-e még.
2006. április 28. 15:33:52: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #749 

#745 Andrew 0  2006. április 28. 15:27:28 re: #738 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
az gond sok parasztvakito eszköz,frankon ha nem ért hozzá az ember akkor sok lovét letudnak huzni rola és még teljesitmény is romlik csak megváltozik masina hangja azt emberünk aki megvette örül neki és azt hiszi milyen jol járt.

ide sorolnám azt az ellenálást vagy mit ami +20 loerő ad és ebayen is hirdetik
ide sorolnám nagy pesti chipeseket "akik hozzáértők"

nem tudom hogy spirex amiben van egy ronátorcső és van bene egy ventilátor lapát ,menyire hatásos
de sztem az se nagyon

magnum tuningos lamda szondárol sincs tapasztalatom állitolag itt is volt téma én kerestem de nem igazán találtam meg
(lehet én bénáztam el valamit)


találjunk fel mi is valamit ami sok loeröt hozz azt eladjuk:D DD
2006. április 28. 15:50:19: megválaszolva Higany +  által, → #757 
2006. április 28. 15:33:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #748 

#741 RT 0  2006. április 28. 15:19:49 re: #738 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
jaja, az a leghaszontalanabb cucc, amit valaha láttam
cső a kat helyére és semmi más, hátsó dob maximum :D

#740 juhilaci +  2006. április 28. 15:19:43    ‹›  0 | rejt
/smile10.gif hondata mérés... elég ismert cég ugye?

#738 Higany +  2006. április 28. 15:16:26 re: #733 (Andrew 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
amúgy gázgyorsító sokat ér! annak aki eladja, sokat kaszál rajta. :) aki megveszi annak már más a helyzete sztem. ;)
2006. április 28. 15:27:28: megválaszolva Andrew 0  által, → #745 
2006. április 28. 15:19:49: megválaszolva RT 0  által, → #741 

#733 Andrew 0  2006. április 28. 14:57:30 re: #730 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
no problém,
amugy abban igazad van ha nagyobbol lesz kisebb az káros,csak öszehoztuk:D

azért gondoltam,hogy gázgyorsito nem sokat ér ,mert van egy lassulás nagyobb átmérő miatt aztán meg ez lelasitott gázt gyorsitja be


2006. április 28. 15:16:26: megválaszolva Higany +  által, → #738 

#730 Higany +  2006. április 28. 14:52:48 re: #723 (Andrew 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sztem nincs lényeges különbség ezek között, ha erre a megoldásra gondoltál korábban is akkor sorry, félreértettem, úgy gondoltam hogy megy az 50-es cső és egyszer csak leszűkíted 40-re, na annak nem lenne értelme, sőt káros lenne. Így okés a dolog, hogy kitágul nagyobbra és utána visszamegy eredetire.
2006. április 28. 14:57:30: megválaszolva Andrew 0  által, → #733 

#729 Szabb +  2006. április 28. 14:49:22 re: #725 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mit ajánlasz helyette...??? Amúgy Janó-féle dob, most betekerték még egy spec.hálóval, talán így jó lesz! Lehet hogy üveg-gyapotból a fehéret kellett volna beletenni, az 1100 fokig bírja a hőt! (kazánoknál szokták használni)

#727 Higany +  2006. április 28. 14:44:52 re: #724 (Champ + )  ←  ‹›  0 | rejt
újragondoltam :)

#726 Higany +  2006. április 28. 14:44:28 re: #721 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem azt akartam, és lehet hogy így ahogy leírtam rossz.
Most belegondoltam abba amit írtam a diffúzorral kapcsolatban. Azt írtam hogy ott a diffúzor alatt felgyorsul az áramló levegő, ezétr kisebb lesz a nyomás stb... De lehet mégse gyorsul fel, csak kitágul ami ugyan azt az eredményt produkálja. :)
A lényeg hogy ha a kipuffrendszerben szűkítés van az lefolytja a motort mert a szűk keresztmetszeten nem tud annyi gáz átáramlani egységnyi idő alatt mint a szélesebb keresztmetszetűn.
2006. április 28. 22:46:23: megválaszolva nbinszky +  által, → #813 

#725 tschokker +  2006. április 28. 14:44:12 re: #722 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ne használj tetőszigetelést, és nem fog távozni a dobból .
2006. április 28. 14:49:22: megválaszolva Szabb +  által, → #729 

#724 Champ +  2006. április 28. 14:41:55 re: #713 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ennek így nem sok értelme van.
Gondold újra :)
2006. április 28. 14:44:52: megválaszolva Higany +  által, → #727 

 << eleje | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.42, 0.31, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.205 mp, 8 query