most jutott eszembe, hogy egy kis lemezmunkával simán tudsz hajtogatni egy új légszűrőház fedelet, ahol a tölcsérből beérkező levegő egyenesen rá tudna áramolni a direkt szűrőre ! (mintha el lenne forditva 90 fokkal a gyári fedél és azon a lyukon tud bemenni a levegő, a gyárin meg kimenni a motor felé...) lehet hogy egy picit hatásosabb lenne, mint így...
nem tudom mi tipusa és a neve,de van olyan tüzoltó berendezés amire ha nem figyelsz hozzá fagy kezed,iylet kell beszerezni azt ha kell hüvös levegő akkor azt egy olyan részbe belefujni ahonnan szivja levegőt
azon a tölcséres megoldáson már gondolkodtam én is, de így ebben a formában szerintem nem hoz szinte semmit sem torlónyomás ügyileg, vagy rosszul gondolom? max annyit hogy hideg a levegő...
de nyomást biztos nem hoz, mivel nincs közvetlen összekötetés a beáramló levegő és a szívócső között.... szerintem :-)
végeztél úgy mérést, hogy ez benn van, vagy kinn, és mit hoz ? nagyon kíváncsi lennék :-)
én is félnék.
mondjuk ha csak fönt van a motortérben ott semmi értelme mert ugyanazt a meleg, talán még melegebb levegöt szivja. De a CAI az meg a vizet szereti...
Ime az én motorterem. amikor felraktam a direktszűrőt semmi változást nem éreztem, csak a hangja lett jobb. változás csak a sportdob után volt észlelhető, de sajna akkor se kirobbanó. és utánna az a két "légbeömlő" még segített egy kicsit, de kell hozzá megfelelő menetszél.
májne vítíáj már volt Csokkermester padján, 165 ló volt és 158nm, betétszűrővel meg konverterrel, meg egy fos hátsódobbal. (tomboy, Öregkergyu meg tonx is ottvolt) a dob az ki lett cserélve, érezhetően jobb lett a kocsi, de nem merem megtippelni h mennyivel, mert ugyis le fogom nála méretni, viszont nem akarok szavazást arrol hogy egy supersprint racing mit hozott a verdán (na jó, halkan tippelek, 1,5-max 2 lovat és 4- max 5nm-t tippelek, amit viszont valszeg nem az uj dob hozott, hanem pont ennyit vitt el a régi szar a ménesből)
hat a 190 lovas accord-ban nem igazan erzed az erot. miden olyan komotos, lassu stb. csak azt latod hogy mindeki lemarad. szoval az ero megvan de a filing az nincs.
Írtam annak a weblapnak, amit az imént linkeltem, hogy ha nem sértés, küldjenek már valami infot a tapasztalatokról, hány pacival is lesz több egy komplett kipuffrendszer cseréje esetén. Aztán könnyen lehet, hogy ide még beveszik a leömlőt is, remélem ti is így gondolkodtok. ha lesz eredmény, azt közlöm veletek. Mentem falni, addig nem anyázni
"Hat nem tudom lehet te nem erzed a teljesitmenyt az autodon, neked ezek szerint egy off suzuki swift on ugyanolyan erös mint egy 190 lovas accord. Ne sirj, ne is nevess, inkabb ne szolj bele "
Nem akarlak elkeseríteni de egy régi 1.3-as swift lehet hogy jobban gyorsul mint az ACCORD, és több lóerőt éreznél benne ha nem vennéd figyelembe a súlykülönbséget.
Hányféle autót vezettél eddig ?
El kéne menned neked is mérésre és akkor kiderülne, viszont kipuff csere előtt és után is menj el .
Utána lehet dobálozni a lóerőkkel ! Az a 220-225 az kizárt szerintem.
de én is örülök annak, ha befejezitek. magamról tudom, milyen rossz itt a fórumon más véleménnyel lenni és azt nem direktszűrővel hűtött fejjel levezetni (lásd múlt hét Minimeet és Legend topic)
Akkor megfogadtam, hogy lesz@rom, ha más másképp (de szerintem illogikátlanul gondolkodik). Inkább írok priviben annak, akivel tudok konzultálni, netán érdekel a sorsa, esetleg féltem a kocsiját.
Ja, mindenféle jókat mondok a padon mért majd 150 lovas Rexedről, de még nem haraptak az ajánlatra. Az újhullámnak már kevés (de ez nem neked cikizés, Lalo)
Bizonyára az évtizedes tapasztalat szól belőled, mert te már úgy érzed az autókat, mint Alonso.Elárulom neked a 2,4 Accordok 200-203LE körül teljesítenek, aminél Te 10LE-vel erősebbnek konstatált CTR -ed már a gyári megadott érték felett lenne!Nem is értem ,hogy lehet egy nehezebb, teljesen más autót teljesítmény összemérettetésre használni!Ezekkel a marhaságaiddal inkább nyiss topicot a Carstylingon és konzultálj a korodbeliekkel! Nemtom milyen irigységről beszélsz,legfeljebb a korodat irigylem, mert nem kéne ílyen sűrűn borotválkoznom...
Tomikaa.. Most mi a baj? En nem mondtam hogy 'a véredben van teljesítményhitelesítés', nem tudok 'toleranciaval' sem teljesitmenygörbet rajzolni, de szerintem 20 lóerő között lehet kulonbseget tenni. Nem szeretnek versenyezni sem, nehogy veletlen siekreket erjek el es az irigyseged vagy szimplan agresszivitasod meg nagyobb mereteket öltsön.
2006. május 2. 14:20:36: megválaszolva MagnusTDI 0 által,
→ #1061 2006. május 2. 10:25:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #1015
Figyel ide Jankó!
A saját autódón talán észrevennél +-10LE-t nem egy totál más súlyú, vátóáttételű autót, motorkarakterisztikájú autón!Vazzeg Te 20 évesen már egy tapasztalt zseni vagy, a véredben van teljesítményhitelesítés.Mérőpad ezek után felesleges, elmehetsz gépjárműveket hitelesíteni, 10 perc próba után bármilyen autónak megrajzolod a teljesítménygörbéjét kockás papírra +-10LE toleranciával!
A páratlan tehetségeddel versenyezned kéne, hogy ilyen hatalmas rutinnal már nem is elég 185 LE!Lehet egyszer még büszke leszek rá, hogy a NAGY LALOval vitáztam a Szivó Tuning topicban!
Hat nem tudom lehet te nem erzed a teljesitmenyt az autodon, neked ezek szerint egy off suzuki swift on ugyanolyan erös mint egy 190 lovas accord. Ne sirj, ne is nevess, inkabb ne szolj bele
2006. május 2. 12:31:40: megválaszolva accordman 0 által,
→ #1029 2006. május 2. 11:57:50: megválaszolva tschokker + által,
→ #1024 2006. május 2. 09:57:33: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #1012
Lehet a japánok póni lovakban adják meg az értéket már, ezért kisebbek a valós teljesítmények....
Valamilyen mérés alapján annyi, és a sorozat többi tagjának is annyinak kéne lennie, de ez nem mindig van így van bőven eltérés, kérdés mekkora.
Hát, ja.
inkáb egy jó ITR-Betétszürő vagy valami tuning és ekég is.
Mondjuk hangra soha nemm fogja utolérni a direktet, de a motor meg fogja köszönni.....
Igazábol ugy kell csinálni mint Máltán
A szivócső végére raktak egy kis hálót hogy a kavicsok ne menyenek bele. Amugy meg semmi szürő
Különböző padok méréseit egymáshoz hasonlítani nem sok értelme van, mindegyik mást mér. Ráadásul nemcsak a pad típusátol, hanem az operátortól is függ az eredmény...
Figyelj, nem tudom hogy mértétek le, de alapbol hülyén hangzik hisz akkor mi az hogy 200 LE???? Ez fogyasztói félreveztés egy csomo törvénybe ütközö dolog lenne ha egy autora azt mondanak hogy 200 le és 180 lenne helyette erre ne mgondolsz?? Alapbol abszurd az elképzelés. Oké, elhiszem hogy 100%-san nem pontos a gyári adat, a CTR-t 195 lónak mérik általában.
De akkor is irreálisan kicsit irsz a megadott lóerőhöz képest ezt bocs de akkor sem hiszem el, már csak azért sem mert nekem van ilyen autom és nem a 180 lovat érzem rajta hanem minimum a 190-et, van hasonliatasi alapom is (a motorkarakterisztikát figyelmen kívül hagyva) pl. egy 2.4-es 190 lovas ATS. Ha meg nem volt nalatok 200 le környékén akkor sajnalom valamit szarul csináltatok.
Meg kulonben is ha jol tudom ÖK-é a változtatások után 217,9 LE volt, akkor az az adat hogy jött? Ez a szám jutott az eszébe hirtelen vagy esetleg beszorozta kettővel az általatok mért adatot??
A Supersprint meg lemérette a különböző szetteit az autón és elvileg még 225 lóerőt is kihoztak belőle, tudom hogy nem kell hinni mindennek de neked sem tudok, ne haragudj.
2006. május 2. 09:59:03: megválaszolva Gunnar + által,
→ #1013 2006. május 2. 08:53:40: megválaszolva tschokker + által,
→ #1009 2006. május 2. 08:03:21: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #1006 2006. május 2. 07:13:48: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #1004 2006. május 1. 22:03:14: megválaszolva itr_henrik 0 által,
→ #995