HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 23:04,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#1051 juhilaci +  2006. május 2. 13:38:42 re: #1041 (Saint1980 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
most jutott eszembe, hogy egy kis lemezmunkával simán tudsz hajtogatni egy új légszűrőház fedelet, ahol a tölcsérből beérkező levegő egyenesen rá tudna áramolni a direkt szűrőre ! (mintha el lenne forditva 90 fokkal a gyári fedél és azon a lyukon tud bemenni a levegő, a gyárin meg kimenni a motor felé...) lehet hogy egy picit hatásosabb lenne, mint így...

#1050 CTDpeti +  2006. május 2. 13:37:35 re: #1047 (juhilaci + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
tess, ennyit találtam, még a szar dobbal...


2006. május 2. 13:40:23: megválaszolva juhilaci +  által, → #1053 
2006. május 2. 13:39:12: megválaszolva CTDpeti +  által, → #1052 

#1048 Andrew 0  2006. május 2. 13:34:52 re: #1045 (Saint1980 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
nem tudom mi tipusa és a neve,de van olyan tüzoltó berendezés amire ha nem figyelsz hozzá fagy kezed,iylet kell beszerezni azt ha kell hüvös levegő akkor azt egy olyan részbe belefujni ahonnan szivja levegőt

#1047 juhilaci +  2006. május 2. 13:34:30 re: #1041 (Saint1980 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez jó :-)

azon a tölcséres megoldáson már gondolkodtam én is, de így ebben a formában szerintem nem hoz szinte semmit sem torlónyomás ügyileg, vagy rosszul gondolom? max annyit hogy hideg a levegő...

de nyomást biztos nem hoz, mivel nincs közvetlen összekötetés a beáramló levegő és a szívócső között.... szerintem :-)

végeztél úgy mérést, hogy ez benn van, vagy kinn, és mit hoz ? nagyon kíváncsi lennék :-)
2006. május 2. 13:37:35: megválaszolva CTDpeti +  által, → #1050 

#1046 Red Sun 0  2006. május 2. 13:34:05 re: #1034 (killer Bee + )  ←  ‹›  0 | rejt
én is félnék.
mondjuk ha csak fönt van a motortérben ott semmi értelme mert ugyanazt a meleg, talán még melegebb levegöt szivja. De a CAI az meg a vizet szereti... :(

#1045 Saint1980 0  2006. május 2. 13:30:44    ‹›   →  ↑  0 | rejt
totál sufnituning, de szépen jön be a hideg levegő :D
2006. május 2. 13:34:52: megválaszolva Andrew 0  által, → #1048 

#1044 CTDpeti +  2006. május 2. 13:30:28 re: #1043 (juhilaci + )  ←  ‹›  0 | rejt
nics tárhelyem, de beszkennelem, esetleg elvileg tomboynak is meglehet meg tán csokinak is, de megpróbálok ráakadni...

#1043 juhilaci +  2006. május 2. 13:29:00 re: #1035 (CTDpeti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
erre én is kiváncsi lennék... (mármint Csoki által mért vti görbére !)
2006. május 2. 13:30:28: megválaszolva CTDpeti +  által, → #1044 

#1042 Andrew 0  2006. május 2. 13:28:42 re: #1041 (Saint1980 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
házi cold air intake?:)

#1041 Saint1980 0  2006. május 2. 13:27:24    ‹›   →  ↑  0 | rejt
ezt már látjátok?
ha igen akkor az előző szöveget olvassátok hozzá :D




2006. május 2. 13:38:42: megválaszolva juhilaci +  által, → #1051 
2006. május 2. 13:34:30: megválaszolva juhilaci +  által, → #1047 
2006. május 2. 13:28:42: megválaszolva Andrew 0  által, → #1042 

#1040 Saint1980 0  2006. május 2. 13:21:53    ‹›  0 | rejt
örülök. köszi :D

#1039 malazs +  2006. május 2. 13:18:23 re: #1036 (Saint1980 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
sajétgépről nem tudsz képet linkelni,csak ha először feltöltöd valahova,képtár,vagy képfeltöltés.hu-ra

#1038 CTDpeti +  2006. május 2. 13:17:44 re: #1036 (Saint1980 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
az autóm mappát toljad fel valami tárhelyre, csak onnan tudsz linkelni...

#1036 Saint1980 0  2006. május 2. 13:16:46    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ime az én motorterem. amikor felraktam a direktszűrőt semmi változást nem éreztem, csak a hangja lett jobb. változás csak a sportdob után volt észlelhető, de sajna akkor se kirobbanó. és utánna az a két "légbeömlő" még segített egy kicsit, de kell hozzá megfelelő menetszél. /smile2.gif /smile2.gif
2006. május 2. 13:18:23: megválaszolva malazs +  által, → #1039 
2006. május 2. 13:17:44: megválaszolva CTDpeti +  által, → #1038 


2006. május 2. 15:08: Szerkesztve Kergyu 0  által, megtekintés

#1035 CTDpeti +  2006. május 2. 13:13:33 re: #1025 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
májne vítíáj már volt Csokkermester padján, 165 ló volt és 158nm, betétszűrővel meg konverterrel, meg egy fos hátsódobbal. (tomboy, Öregkergyu meg tonx is ottvolt) a dob az ki lett cserélve, érezhetően jobb lett a kocsi, de nem merem megtippelni h mennyivel, mert ugyis le fogom nála méretni, viszont nem akarok szavazást arrol hogy egy supersprint racing mit hozott a verdán :D (na jó, halkan tippelek, 1,5-max 2 lovat és 4- max 5nm-t tippelek, amit viszont valszeg nem az uj dob hozott, hanem pont ennyit vitt el a régi szar a ménesből)
2006. május 2. 13:29:00: megválaszolva juhilaci +  által, → #1043 

#1034 killer Bee +  2006. május 2. 13:02:22 re: #1031 (Red Sun 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
me féltem a viztöl:)
2006. május 2. 13:34:05: megválaszolva Red Sun 0  által, → #1046 

#1031 Red Sun 0  2006. május 2. 12:48:19    ‹›   →  ↑  0 | rejt
DIrektszürő téma:
Még CCH sem használt Direktszürőt régen!
Tessék kép:

2006. május 2. 13:02:22: megválaszolva killer Bee +  által, → #1034 

#1029 accordman 0  2006. május 2. 12:31:40 re: #1011 (Lalow + )  ←  ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
hat a 190 lovas accord-ban nem igazan erzed az erot. miden olyan komotos, lassu stb. csak azt latod hogy mindeki lemarad. szoval az ero megvan de a filing az nincs.

#1028 -Törölt felhasználó- 2006. május 2. 12:07:20    ‹›  0 | rejt
Indul az új tiplista: "Hány lóerőre saccolod a gyári CTR-t?" :) :)

#1027 khamil 0  2006. május 2. 12:03:57 re: #1026 (khamil 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja, biztos ami biztos, EP3 CTR-re kértem...

#1026 khamil 0  2006. május 2. 12:03:10    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Írtam annak a weblapnak, amit az imént linkeltem, hogy ha nem sértés, küldjenek már valami infot a tapasztalatokról, hány pacival is lesz több egy komplett kipuffrendszer cseréje esetén. Aztán könnyen lehet, hogy ide még beveszik a leömlőt is, remélem ti is így gondolkodtok. ha lesz eredmény, azt közlöm veletek. Mentem falni, addig nem anyázni /smile5.gif
2006. május 2. 12:03:57: megválaszolva khamil 0  által, → #1027 

#1025 grego +  2006. május 2. 11:59:17 re: #1024 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csoki!

Mennyi VTI-t mértél le eddig?
2006. május 2. 15:07:43: megválaszolva Kergyu 0  által, → #1071 
2006. május 2. 13:13:33: megválaszolva CTDpeti +  által, → #1035 

#1024 tschokker +  2006. május 2. 11:57:50 re: #1011 (Lalow + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"Hat nem tudom lehet te nem erzed a teljesitmenyt az autodon, neked ezek szerint egy off suzuki swift on ugyanolyan erös mint egy 190 lovas accord. Ne sirj, ne is nevess, inkabb ne szolj bele "

Nem akarlak elkeseríteni de egy régi 1.3-as swift lehet hogy jobban gyorsul mint az ACCORD, és több lóerőt éreznél benne ha nem vennéd figyelembe a súlykülönbséget.
Hányféle autót vezettél eddig ?

El kéne menned neked is mérésre és akkor kiderülne, viszont kipuff csere előtt és után is menj el .
Utána lehet dobálozni a lóerőkkel ! Az a 220-225 az kizárt szerintem.
2006. május 2. 11:59:17: megválaszolva grego +  által, → #1025 

#1022 khamil 0  2006. május 2. 11:49:00    ‹›  0 | rejt
Inkább ezt az oldalt sasoljátok /egyeb/shocked.gif

#1019 khamil 0  2006. május 2. 11:31:32 re: #1016 (Lalow + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt meg neked



#1018 khamil 0  2006. május 2. 11:28:59 re: #1017 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
befejez pontos j /smile1.gif

de én is örülök annak, ha befejezitek. magamról tudom, milyen rossz itt a fórumon más véleménnyel lenni és azt nem direktszűrővel hűtött fejjel levezetni (lásd múlt hét Minimeet és Legend topic)

Akkor megfogadtam, hogy lesz@rom, ha más másképp (de szerintem illogikátlanul gondolkodik). Inkább írok priviben annak, akivel tudok konzultálni, netán érdekel a sorsa, esetleg féltem a kocsiját.

Ja, mindenféle jókat mondok a padon mért majd 150 lovas Rexedről, de még nem haraptak az ajánlatra. Az újhullámnak már kevés /egyeb/Vieux.gif (de ez nem neked cikizés, Lalo)

Peace /egyeb/crowded.gif

#1017 -Törölt felhasználó- 2006. május 2. 10:53:59 re: #1016 (Lalow + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kissé fogytán van a türelmem azokkal akik saját hozzászólásukat cáfolják meg!

" neked ezek szerint egy off suzuki swift on ugyanolyan erös mint egy 190 lovas accord"

Ki beszélt ilyen szélsőséges példáról?Nem 100LE különbségről volt szó ,hanem 10ről!

(Azért annak örülök, hogy befelyezted...)
2006. május 2. 11:28:59: megválaszolva khamil 0  által, → #1018 

#1016 Lalow +  2006. május 2. 10:48:03 re: #1015 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Latod ezt nem ertem, te kotottel belem, most mit vagy agressziv?? Eddig egyszer sem tudtal normalisan valaszt irni.

De legyen a te hozzaszolasod a végszó, most jol megmondtad, megmutattad ki az úr a forumon, en befejeztem. /smile1.gif
2006. május 2. 11:31:32: megválaszolva khamil 0  által, → #1019 
2006. május 2. 10:53:59: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1017 

#1015 -Törölt felhasználó- 2006. május 2. 10:25:28 re: #1014 (Lalow + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Miről beszélsz Kisfiam?

Bizonyára az évtizedes tapasztalat szól belőled, mert te már úgy érzed az autókat, mint Alonso.Elárulom neked a 2,4 Accordok 200-203LE körül teljesítenek, aminél Te 10LE-vel erősebbnek konstatált CTR -ed már a gyári megadott érték felett lenne!Nem is értem ,hogy lehet egy nehezebb, teljesen más autót teljesítmény összemérettetésre használni!Ezekkel a marhaságaiddal inkább nyiss topicot a Carstylingon és konzultálj a korodbeliekkel! Nemtom milyen irigységről beszélsz,legfeljebb a korodat irigylem, mert nem kéne ílyen sűrűn borotválkoznom...
2006. május 2. 10:48:03: megválaszolva Lalow +  által, → #1016 

#1014 Lalow +  2006. május 2. 10:04:53 re: #1012 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tomikaa.. Most mi a baj? En nem mondtam hogy 'a véredben van teljesítményhitelesítés', nem tudok 'toleranciaval' sem teljesitmenygörbet rajzolni, de szerintem 20 lóerő között lehet kulonbseget tenni. Nem szeretnek versenyezni sem, nehogy veletlen siekreket erjek el es az irigyseged vagy szimplan agresszivitasod meg nagyobb mereteket öltsön.
/smile1.gif
2006. május 2. 14:20:36: megválaszolva MagnusTDI 0  által, → #1061 
2006. május 2. 10:25:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1015 

#1013 Gunnar +  2006. május 2. 09:59:03 re: #993 (Lalow + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem lassan ez is olyan lesz mint a hangszóroknál. Kell majd egy "Zenei meg egy RMS" /nevet/morisqueta.gif

Azért kíváncsi lennék, hogy mit szólna a fogy. védelem egy ilyen lóerő huzavonához..

#1012 -Törölt felhasználó- 2006. május 2. 09:57:33 re: #1011 (Lalow + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Figyel ide Jankó!
A saját autódón talán észrevennél +-10LE-t nem egy totál más súlyú, vátóáttételű autót, motorkarakterisztikájú autón!Vazzeg Te 20 évesen már egy tapasztalt zseni vagy, a véredben van teljesítményhitelesítés.Mérőpad ezek után felesleges, elmehetsz gépjárműveket hitelesíteni, 10 perc próba után bármilyen autónak megrajzolod a teljesítménygörbéjét kockás papírra +-10LE toleranciával!
A páratlan tehetségeddel versenyezned kéne, hogy ilyen hatalmas rutinnal már nem is elég 185 LE!Lehet egyszer még büszke leszek rá, hogy a NAGY LALOval vitáztam a Szivó Tuning topicban!:)
2006. május 2. 10:04:53: megválaszolva Lalow +  által, → #1014 

#1011 Lalow +  2006. május 2. 09:33:07 re: #1004 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hat nem tudom lehet te nem erzed a teljesitmenyt az autodon, neked ezek szerint egy off suzuki swift on ugyanolyan erös mint egy 190 lovas accord. Ne sirj, ne is nevess, inkabb ne szolj bele /smile1.gif
2006. május 2. 12:31:40: megválaszolva accordman 0  által, → #1029 
2006. május 2. 11:57:50: megválaszolva tschokker +  által, → #1024 
2006. május 2. 09:57:33: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1012 

#1010 malazs +  2006. május 2. 09:13:31 re: #1005 (Koczeka + )  ←  ‹›  0 | rejt
ez OK! de hányan alkalmazzák azt az országban,mindenből vannak megbízható jó cuccok,de nem hinném hogy sokan a nagyon jó minőségü árut használnák.

#1009 tschokker +  2006. május 2. 08:53:40 re: #993 (Lalow + )  ←  ‹›  0 | rejt
Öcsi te még olvasni sem tudsz ezek szerint !?
Vagy az is lehet hogy túl jól és sokat olvasol !?

#1008 Chris +  2006. május 2. 08:21:11 re: #1006 (ePtOn 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
/smile2.gif

#1006 ePtOn 0  2006. május 2. 08:03:21 re: #993 (Lalow + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehet a japánok póni lovakban adják meg az értéket már, ezért kisebbek a valós teljesítmények....
Valamilyen mérés alapján annyi, és a sorozat többi tagjának is annyinak kéne lennie, de ez nem mindig van így van bőven eltérés, kérdés mekkora.
2006. május 2. 08:21:11: megválaszolva Chris +  által, → #1008 

#1005 Koczeka +  2006. május 2. 07:37:10 re: #1001 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Ez nem gond, erre találta ki az AEM pl. az AIR Bypass Valve-t.
semmi vizet szív, még akkor sem ha totál alámerítetted a légszűrőt
2006. május 2. 09:13:31: megválaszolva malazs +  által, → #1010 

#1004 -Törölt felhasználó- 2006. május 2. 07:13:48 re: #993 (Lalow + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"180 lovat érzem rajta hanem minimum a 190-et,"

Most nemtom nevessek-e vagy sírjak...
2006. május 2. 09:33:07: megválaszolva Lalow +  által, → #1011 

#1003 Red Sun 0  2006. május 2. 06:57:38 re: #1002 (malazs + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát, ja.
inkáb egy jó ITR-Betétszürő vagy valami tuning és ekég is.
Mondjuk hangra soha nemm fogja utolérni a direktet, de a motor meg fogja köszönni.....
Igazábol ugy kell csinálni mint Máltán :)
A szivócső végére raktak egy kis hálót hogy a kavicsok ne menyenek bele. Amugy meg semmi szürő:) :) :)

#1002 malazs +  2006. május 1. 23:11:18 re: #999 (Red Sun 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
sztem nem csak hondán,de máson sem nagyon,de ez csak a privát véleményem,gondolom a Rally-ban sem véletlenül használnak betétszűrőt
2006. május 2. 06:57:38: megválaszolva Red Sun 0  által, → #1003 

#1001 malazs +  2006. május 1. 23:09:29 re: #1000 (RT 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
jó kis eső után,a 20cm-es viztócsából felszívott egy jó adagot a gép(motor teljesen kuka)
2006. május 2. 07:37:10: megválaszolva Koczeka +  által, → #1005 

#1000 RT 0  2006. május 1. 23:06:21 re: #981 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a vizes sztori engem érdekelne, ha van időd, írd le lsz.
2006. május 1. 23:09:29: megválaszolva malazs +  által, → #1001 

#999 Red Sun 0  2006. május 1. 22:42:33 re: #998 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
én csak 1.8vtiröl tudom hogy gyengül.
végsebeség: -15kmh....
ennyi.
Csak a hangja szebb, de hondán nsok értelme nincs szvsz
2006. május 1. 23:11:18: megválaszolva malazs +  által, → #1002 

#998 malazs +  2006. május 1. 22:31:58 re: #997 (Reddly + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem nagyon valószinü,mert fentről szív,viszont túl sok értelmét nem nagyon látom,max a szívóhang lesz szebb
2006. május 1. 22:42:33: megválaszolva Red Sun 0  által, → #999 

#997 Reddly +  2006. május 1. 22:19:06 re: #981 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
és szted a carbonos az nem kahat vizet??
2006. május 1. 22:31:58: megválaszolva malazs +  által, → #998 

#995 itr_henrik 0  2006. május 1. 22:03:14 re: #993 (Lalow + )  ←  ‹›  0 | rejt
Különböző padok méréseit egymáshoz hasonlítani nem sok értelme van, mindegyik mást mér. Ráadásul nemcsak a pad típusátol, hanem az operátortól is függ az eredmény...

#993 Lalow +  2006. május 1. 20:36:45 re: #984 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Figyelj, nem tudom hogy mértétek le, de alapbol hülyén hangzik hisz akkor mi az hogy 200 LE???? Ez fogyasztói félreveztés egy csomo törvénybe ütközö dolog lenne ha egy autora azt mondanak hogy 200 le és 180 lenne helyette erre ne mgondolsz?? Alapbol abszurd az elképzelés. Oké, elhiszem hogy 100%-san nem pontos a gyári adat, a CTR-t 195 lónak mérik általában.

De akkor is irreálisan kicsit irsz a megadott lóerőhöz képest ezt bocs de akkor sem hiszem el, már csak azért sem mert nekem van ilyen autom és nem a 180 lovat érzem rajta hanem minimum a 190-et, van hasonliatasi alapom is (a motorkarakterisztikát figyelmen kívül hagyva) pl. egy 2.4-es 190 lovas ATS. Ha meg nem volt nalatok 200 le környékén akkor sajnalom valamit szarul csináltatok.
Meg kulonben is ha jol tudom ÖK-é a változtatások után 217,9 LE volt, akkor az az adat hogy jött? Ez a szám jutott az eszébe hirtelen vagy esetleg beszorozta kettővel az általatok mért adatot??

A Supersprint meg lemérette a különböző szetteit az autón és elvileg még 225 lóerőt is kihoztak belőle, tudom hogy nem kell hinni mindennek de neked sem tudok, ne haragudj.
2006. május 2. 09:59:03: megválaszolva Gunnar +  által, → #1013 
2006. május 2. 08:53:40: megválaszolva tschokker +  által, → #1009 
2006. május 2. 08:03:21: megválaszolva ePtOn 0  által, → #1006 
2006. május 2. 07:13:48: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1004 
2006. május 1. 22:03:14: megválaszolva itr_henrik 0  által, → #995 

#986 Chris +  2006. május 1. 16:16:28 re: #985 (Chris + )  ←  ‹›  0 | rejt
Bocs...kapkodva olvasok....

#985 Chris +  2006. május 1. 16:12:00 re: #984 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Előtte nem mértétek le ugye?
2006. május 1. 16:16:28: megválaszolva Chris +  által, → #986 

 << eleje | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.29, 0.34, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.155 mp, 9 query