Sokat agyaltam rajta én is,de könnyíteni nem akarok a gépen(az a kevés luxus azér kell),úgyhogy marad a blokk mahinálása.Alsó ford.sz.tartományban kicsit megpiszkálnám,csak nem tudom eldönteni,legyen egy tuti
Comptech vagy Vortech kompresszor,avagy lájtos stroker kit-vez.műtengely-ECU-direktszűrő-leömlő-kipuffrendszer.Kábé egy árban mozognak,csak legalább azt kéne tudnom,mi után érdemes elindulnom.
Én se úgy gondoltam,hogy csak ez oszt kész.
Komplett meg akarom építeni,csak nem tudtam,közúton használható lenne-e.
Meg gondolom a műszakit ilyen szinten már el lehet felejteni...
én most szaladgálok leömlöm után,időpont egyztetés bla bla remélem összejön és akkor kipuff megvan aztán kell egy ksi cash gyüjtés és jöhet nafta állitás
Mesterem. A nyitott szívósor az S2000-eshez volt. Amit összeírtam szintén S2000. A Te engine kited meg K series. Az tök jó, csak nem F20C.
F20C-hez is van Hondata egyébként, de csak comupter átírással.
1. Olyan, hogy egy tengelyhez ne kelljen ECU-t módosítani, nincs. Vagy ha mégis, akkor az azt jelenti, hogy a tengelynek gyakorlatilag semmi hatása nincs, akkor meg minek.
2. F20C-t szívóüzemben tuningolni szvsz nagyon drága és hatékonytalan. Az már önmagában egy csoda, én hozzá nem nyúlnék. Meg úgy az egész autóhoz se általában. Négypontos biztonsági öv, futóműbeállítás, versenygumik, aztán irány a versenypálya!
Ember, nem akarom osztani az észt, de az egy hengerenkénti pillangóval ellátott nyitott szívósor. Azon nincs mit tisztítani. Benyel valamit a gép oszt annyi. Egyébként olvasd végig az oldalt! Beszúrom ide ha kimaradt volna:
A) Individual Throttle Bodies (ITB's) are designed for use on engines with extensive modifications. They were never designed (or tested) on stock or mildly modified engines. This product should only be considered once you've added our camshafts, pistons, and other internal modifications. We have never tested our ITB's on stock engines as that is NOT their purpose, their purpose for use on extensively modified engines which require, and greatly benefit from a quad induction system.
További 10 kérdésre van ott még válasz!
Ergo kell hozzá a stroker kit, a vtec killer vezérmű tengely, a fokolók, a szeleprugók, a komplett leömlő és kipuff rendszer, ja és a Hondata modosított ECU. Lehet hohy egy-két dolgot kihagytam. Ezzel a szereléssel 300 Le a gép, de utcára alkalmatlan. Egyébként kompletten rendelhető ilyen motor cirka 20.000 dodóért.
Erről tud valaki érdemben értekezni?
Teljesítménynövekedés,karbantartás ciklusa,menete érdekelne leginkább.
Ha minden verseny után tisztítani kell,kihagyom...
sztem tulorázna mert egyedül nem sok kedvem van lemmen iaz tuti 2 en vagy többen jopofa,és muszály lesz enyémet is hangolni,mert fojtás kiszedve,megkerül rá kipuff szoval mindneképp kell
tunerban oylat láttam amiben egybe van minden müszer+szabáylzo ha jol emlékszem,csak azon filozok,hogy ecu modsitás nélkül elégge benzinnyomás szabályo,hogy több naftát kapjon
2006. május 3. 07:11:38: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #1144 2006. május 2. 21:25:35: megválaszolva boti + által,
→ #1128
külön vettem a nyomásmérőt meg a szabályzót is.b&m külföldről van.
lehet kapni tunershopban is másfajtát.egyenlőre nem tom "használni" rendesen,mert padon kéne látni hol "jó neki" .
2006. május 3. 09:40:02: megválaszolva RT 0 által,
→ #1148 2006. május 2. 21:22:14: megválaszolva Andrew 0 által,
→ #1127
"....A Supersprint mérőpadján egyébként évente több, mint 1500 ilyen teszt történik. A rendszer igen pontosan működik, amit a saját autóm példáján is tapasztalhattam: a mért értékek teljes mértékben egyeztek a Honda gyári adataival....." Már Csokinak sem merek semmit irni