HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 09:22,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#51118 LINSZTER +  2021. július 24. 05:49:24 re: #51117 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pad és pad, mérés és mérés között is lehet óriási különbség. Kérdés milyen korrekciókat alkalmaztak, hol van az érzékelő...stb. Azért az se mindegy, hogy 20fokban vagy 40fokban méred, bár szívó autónál kevésbé számít, de ott is számít valamit. Turbósná meg drasztikusan tud csökkenni a teljesítmény nagy melegben.
2021. július 24. 09:01:09: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51119 

#51117 LasiIS250 0  2021. július 23. 16:01:10 re: #51116 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is kíváncsi vagyok, ilyen tengelyekkel , ilyen leömlővel hasonló 4age 175 lovat tudott egyik youtube videóban.... de ugye kérdéses az a motor milyen állapotban volt, milyen tüték voltak rajta, meg gyári vagy írható ecu volt e benne.

Holnap megnézzük tudunk e több benyát adni neki, egyáltalán szükséges e... vagy túl dús lesz a keverék, valamint a gyújtással ha lehetne játszani, ott pár lovat hozhatnánk még !
2021. július 24. 05:49:24: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51118 

#51116 sh adam 0  2021. július 23. 12:38:45 re: #51115 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért -14lovat már csak csak megérez az ember ennyiből.
Én azt gondolom a mérésnél ment el ez az egész.
Kíváncsi leszek a tengellyel mit mutat.
2021. július 23. 16:01:10: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51117 

#51115 LasiIS250 0  2021. július 23. 09:14:03 re: #51114 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Leömlő mindkét esetben OBX márka, USA ból rendelve... kint is sokan használják meg itthon is pár Hachin fent van, ezért nem gondolnám hogy ott megy el!
Érzésre nem mondanám amúgy gyengébbnek, bár olyan hangos lett, hogy lehet a hangokba is lovakat érzek :D

Pad egy friss építés, tavaly októberben készült el , elvileg a két mérés körülményei között csak a hőmérséklet más!

Youtubon van fent egy 4age tuninggal foglalkozó srác, ott is több féle kipuff méretet kipróbált, de nagyobb átmérővel nőtt a lovak száma is , de próbálok minél több infót, tapasztalatot begyűjteni !
2021. július 23. 12:38:45: megválaszolva sh adam 0  által, → #51116 

#51114 sh adam 0  2021. július 23. 07:47:51 re: #51113 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én a rendszert nem okolnám. Vti-n anno mérte csoki (vissza kellene nézni) ha jól emlékszem 45-50-60-as üres csővel és végig emelkedett a teljesítmény. Leömlő után az már csak folytás. Ha számítana akkor versenysportban is lenne rendes rendszer a gépeken.
Esetleg a leömlő okozhat teljesítmény csökkenést ha nincs összhangban a motorral. A leömlő mérete nem túlzottan nagy, mert egy B16-ra pl. a TODA-nál 45ről startol és ott is 60as a kilépő. Esetleg a kialakítása lehet rosszabb.
Én inkább a padot mondanám. Nem értek a padokhoz, de ma oly divatos, hogy mindenki padot üzemeltet csak a kérdés ezek közül ki az aki ért is hozzá?
2021. július 23. 09:14:03: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51115 

#51113 LasiIS250 0  2021. július 22. 23:27:50 re: #51112 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Írható Ecu és szélessávú lambdaszonda is van benne, volt frissítve az új kipuff rendszerhez !
Teljesítmény és nyomaték görbén is végig arányosan kisebb értékeket hozott....
2021. július 23. 07:47:51: megválaszolva sh adam 0  által, → #51114 

#51112 sh adam 0  2021. július 22. 20:21:12 re: #51111 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hozzá lett igazítva az ECU?
2021. július 22. 23:27:50: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51113 

#51111 LasiIS250 0  2021. július 22. 17:59:54    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Halihó!

Nem VTI, de hasonló kaliberű motor.... 4age 20V
Volt rajta egy 4-1 es leömlő mely 35 mm es méretről indul és 50 es rendszerhez igazodik , rendes gyári jellegű fojtott középdobbal és egy átmenő sportdobbal!

Kapott egy másik leömlőt, mely 4-2-1 es és 40 mmről indul, és 60 as rendszerre bővül egy átmenő középdob és átmenő végdobbal!

Az új rendszernél eltűnt 14le, igaz a két mérés hőmérséklete között is van eltérés, mert az első mérésnél 20 fok volt és 163le a második mérésnél meg 36 fok és 149 le, de a pad elvileg tudja kompenzálni a hőmérséklet különbséget !

Túl nyitott lehet a rendszer , kellene valami fojtás bele ?

Most kapott a motor nagyobb vezérműtengelyeket is, újra lesz mérve mind a régi mind az új kipuffrendszerrel is!

Van e valakinek ilyen irányú tapasztalata ? Köszi! :)
2021. július 22. 20:21:12: megválaszolva sh adam 0  által, → #51112 

#51110 admin +  2021. április 20. 12:27:11 re: #51109 (Vale46B20 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
HondaRulez ( Mikula Ferenc )

Facebook-on keress rá, itt már nem aktív.

#51109 Vale46B20 0  2021. április 20. 12:08:06    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv. Ismer valaki olyan személyt aki, hengerenkénti gyújtótrafót beépítene? B20vtec be kellene.
Köszi az infót.
2021. április 20. 12:27:11: megválaszolva admin +  által, → #51110 

#51107 degumentes 0  2021. április 12. 16:11:02 re: #51106 (sanyiboy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem tudom, valószínűleg rámegy, de a d15z1 szívósor az ilyen kis pöcsköszörű, szóval én biztos nem szórakoznék vele. Visszavinném a szerelőnek, hogy küldje vissza a bontóba, vagy csináljon vele, amit akar, aztán vennék egy rávaló szívósort, bár fogalmam sincs, hogy azon mit lehet tönkretenni [SMIL:/szetvert.gif]

#51106 sanyiboy 0  2021. április 12. 16:05:05 re: #51105 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Esetleg ha csak a fojtószelep házat cserélném ki? Egy 1,6 os esi d16z6 ost tennék rá,ugy jo lenne esetleg? Rá megy a d15z1 esre??
2021. április 12. 16:11:02: megválaszolva degumentes 0  által, → #51107 


2021. április 12. 16:07: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#51105 degumentes 0  2021. április 10. 16:38:05 re: #51104 (sanyiboy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha már rendelsz, akkor próbálj egy d16y8-at szerezni az még talán egy fokkal jobb, mint a z6, esetleg még ami jó lehet, a d15z6.
2021. április 12. 16:05:05: megválaszolva sanyiboy 0  által, → #51106 

#51104 sanyiboy 0  2021. április 10. 16:16:01 re: #51103 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A régi szivosor eltört talán,ki tudja merre van,a szerelő eltüntette,ami biztosnak látszik,d15z1 es szivosort rakott fel a szerelő! Hogy miért? Mert az eredeti d16z6 Esi szivosor eltört! Legalább is ezt mondta! Szoval jo a kocsi de még se,alapjárat se akar normálisan beálni,kuplungolásnál a fordulat vagy 100 épp le nem fullad,a pillangoszelep szorul a házban,de már befujkáltam,valamint a jellegzetes gázadásra elö jövö szivohang oda van! Alapjáraton meg nagyon sziszeg,szoval ezt nehéz igy elmagyarázni,csak az tudja milyen a kocsi aki elötte is veuette,de nem jo ez a lényeg!rendelek most hozzá egy normális esi szivosort d16z6 ost és felrakatom azt.
2021. április 10. 16:38:05: megválaszolva degumentes 0  által, → #51105 

#51103 degumentes 0  2021. április 10. 09:05:23 re: #51102 (sanyiboy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A régi szívósorodat visszakaptad? Hasonlítsd össze az újjal. De szerintem csak rendes munkát végeztek a gépműhelyben.
2021. április 10. 16:16:01: megválaszolva sanyiboy 0  által, → #51104 

#51102 sanyiboy 0  2021. április 9. 18:03:45 re: #51101 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Direktszürő van rajta! Van fütyülös hang is meg szivo hang is alapjáraton gázadásra és kb ennyi! Eddig pont forditva volt mikor nyomtam a gázt bármeik sebességbe voltam szépen fütyült menet közben is,volt szivo hangja is,most meg semmi csak alapjáraton,nemtudom a szerelő milyen szivosort rendelt mert kinézetre ugyan az mint ami volt is rajta,de lehet még se d16z6 é.
2021. április 10. 09:05:23: megválaszolva degumentes 0  által, → #51103 

#51101 Tonx +  2021. április 9. 17:30:10 re: #51098 (sanyiboy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Direktszűrő vagy sport szűrő betét? Ha dircsiszürcsi akkor kell legyen hang mert kell mert az úgy van hogy van hang. Ami esetleg változott hogy nem ESi szívósort kaptál hanem D15Z1-et ami sokkal vékonyabb, de akkor is kellene lennie hangnak.
2021. április 9. 18:03:45: megválaszolva sanyiboy 0  által, → #51102 

#51100 sanyiboy 0  2021. április 9. 10:35:35    ‹›  0 | rejt
A levegő csavar nagyon ki van tekerve,annyit vettem észre.

#51099 Yakumo +  2021. április 9. 10:15:29 re: #51098 (sanyiboy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Meg lett csinálva és nem szív félre. Esküszöm semmi destruktív szándékom nincs ezzel, de ez volt a legelső gondolatom, amikor elolvastam az írásod. [SMIL:/mosoly.gif]

Ettől még teljes mértékben lehetséges, hogy nincsen igazam, sőt, de akkor majd jön valaki hozzáértő, aki megmondja miért van ez igazából.

#51098 sanyiboy 0  2021. április 9. 06:23:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.
Tudna nekem segiteni valaki: Honda Civic 5 Gen D16Z6 1,6 os 92 es gyönyörü szivohangom volt gázadásra,direktszürö van fent,de most oda volt a kocsi hengerfejezésen,illetve a szerelö kicserélte a szivosort mert a régin valami letört,de elvileg ugyan azt a szivosort tendelte a bontobol! viszont azota semmi szivohang nincsen! alapjáraton fütyül kb max ennyi! nyomom a gázt de olyan mint ha nem szivná a levegőt! valaki tud valami tanácsot adni hogy miért lett ilyen?
2021. április 9. 17:30:10: megválaszolva Tonx +  által, → #51101 
2021. április 9. 10:15:29: megválaszolva Yakumo +  által, → #51099 

#51097 civic4d 0  2021. március 20. 07:35:43 re: #51096 (aswaaa + )  ←  ‹›  0 | rejt
ok.kösz az infót.

#51096 aswaaa +  2021. március 16. 01:29:27 re: #51083 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
P1K (csak az E00 és G00 ecura vonatkozik ez lentebb, a többire nem igaz)

1. A képen látható ecut igen lehet chippelni akár bármilyen más obd1 ecut.
2. Ez nem D16Y2 ecu-ja, annak a kódja P1H, ez nem vtec-es 1.6os ecuja (IC14 hiányzik), alapjait véve a P06-hoz hasonlít de az injektor teszt kör és a barometric szenzor hiányzik belőle.
3. Nem immos az ecu, nincs mit kiiktatni.

Ideális alap ha jó áron jut hozzá az ember. Nekem volt az angol ecu-k közül a P1H és a P1J ezelőtt, nincs velük gond. Kondikat cserélj mielőtt felajdák a harcot.
2021. március 20. 07:35:43: megválaszolva civic4d 0  által, → #51097 

#51095 civic4d 0  2021. február 2. 19:05:20 re: #51094 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
95-98-ig nem kell emulátor elvileg panel ki és kész hát ez nagyon egyszerű. köszi.

#51094 grego +  2021. február 2. 16:17:13 re: #51092 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Esetleg
2021. február 2. 19:05:20: megválaszolva civic4d 0  által, → #51095 

#51093 LINSZTER +  2021. február 2. 15:15:47 re: #51092 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Fogalmam sincs, nem volt a kezemben még ilyen. Elvétve foglalkozom már csak OBD1-el.

#51092 civic4d 0  2021. február 2. 15:13:58 re: #51090 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
bonyolult kiiktatni?
2021. február 2. 16:17:13: megválaszolva grego +  által, → #51094 
2021. február 2. 15:15:47: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51093 

#51091 civic4d 0  2021. február 2. 15:10:57 re: #51083 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
kemény 18.000ft-ba került ez az ecu és egy d16y2 hf p08 a kódja ugyan az mint a z6-nak amin ledöbbentem hogy egy böszme tengely van benne az állapota pedig szinte új a barnitott réteg alig kopott le a bütykökről van valami mód arra hogy beazonosítsam a tengely paramétereit,tipusát stb?

#51090 grego +  2021. február 2. 14:48:55 re: #51089 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja
2021. február 2. 15:13:58: megválaszolva civic4d 0  által, → #51092 

#51089 civic4d 0  2021. február 2. 14:44:41 re: #51088 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
köszi!-egyébként ez immos?
2021. február 2. 14:48:55: megválaszolva grego +  által, → #51090 

#51088 LINSZTER +  2021. február 2. 13:00:36 re: #51083 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hozzáértő szerint ugyanúgy chippelhető mint bármelyik P28.
2021. február 2. 14:44:41: megválaszolva civic4d 0  által, → #51089 

#51087 LINSZTER +  2021. február 2. 05:58:20 re: #51086 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem vagyok benne 100% biztos de van amelyiket lehet és van amelyiket nem. Rákérdezek.
Link1

Link2

#51086 grego +  2021. február 1. 19:59:17 re: #51083 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Linszter azt mondja elvileg lehet, de majd jön és megaszondja.
2021. február 2. 05:58:20: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51087 

#51085 civic4d 0  2021. február 1. 19:31:45 re: #51084 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
az "elvileg nem" alatt mit értesz? -látom a helyét én is.

#51084 Tonx +  2021. február 1. 19:22:51 re: #51083 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elvileg nem, de gyakorlatilag ott a helye jobb felső sarokban.
2021. február 1. 19:31:45: megválaszolva civic4d 0  által, → #51085 

#51083 civic4d 0  2021. február 1. 19:19:46    ‹›   →  ↑  0 | rejt


valaki tudja esetleg hogy ezt az ecut lehet-e chippelni? 95-ös angolból való elvileg 1.6 vtec 125 le




2021. március 16. 01:29:27: megválaszolva aswaaa +  által, → #51096 
2021. február 2. 15:10:57: megválaszolva civic4d 0  által, → #51091 
2021. február 2. 13:00:36: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51088 
2021. február 1. 19:59:17: megválaszolva grego +  által, → #51086 
2021. február 1. 19:22:51: megválaszolva Tonx +  által, → #51084 

#51082 dani1121 +  2021. február 1. 08:37:59 re: #51081 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszönöm :)

#51081 Tonx +  2021. január 6. 08:01:08 re: #51080 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én csak a légszűrőház alján lévő gumitömítést vettem volna ki, akkor is több levegőt kap és lesz hangja is, de láthatatlan ha nem tudják mit keresnek.

Itt elég a tömítés. Legalább is sokan úgy csinálták és mindig elég volt.
2021. február 1. 08:37:59: megválaszolva dani1121 +  által, → #51082 

#51080 dani1121 +  2021. január 6. 07:05:44    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Két kérdéssel fordulnék hozzátok.
Az egyik 94 civic coupé ej1 d16z9: vettem egy integra légszűrőt, kérdésem annyi lenne ezzel kapcsolatban hogy a gyári gumi szívócső helyett érdemes nagyobb keresztmetszetű csövet feltenni? Vagy elegendő ha a gyári csőre csatlakoztatom a szűrőt egy szilikon idommal? Feltételezem érezhető különbség nincs a kettő között.
csodát nem várok. Direktszűrőt nem szeretnék (már volt anno sok éve).

Másik kérdés ami talán félig ide félig szervíz topic:
Vettem augusztusban egy d14a3-as kis ej9 hecsit, 133ezer km-rel, nagyon jó állapotú mind a kasztni mind a motor, olaj egy gramm sem fogy, napi futkozósnak használom.
A kérdés... mivel ez 75 lovas és a folytást kivenném hogy meglegyen a gyári 90 lóeró, a tömítés csere után, feltételezem kelleni fog a p3x helyett a p3y ecu is.
Ámde itt a csavar a dologban az immo...
(anno a suzukimon az előző tulaj kiiktatta az indításgátlót mert gyújtáskapcsoló csere volt és új kulcsot kapott az autó de gondolom már nem immo chip-eset és a műszerfal alatt volt elrejtve az érzékelő gyűrű ráragasztva a gyári törött kulccsal).
Itt is ez a járható út? Új ecu egy kulccsal és ugyanez az elv?
vagy létezik gyárilag immo nélküli ecu?

Köszönöm a válaszokat!

Üdv:

Dani
2021. január 6. 08:01:08: megválaszolva Tonx +  által, → #51081 

#51074 sh adam 0  2020. május 5. 08:24:19    ‹›  0 | rejt


#51073 valaki107 0  2020. május 4. 08:45:36    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Alany egy 5gen civic, d15b2. Központi injektor helyett hengerenkénti injektorosra akarom alakítani.

d16a6 cuccai kerülnek fel: a6 Motortéri kábelköteg + resistor box | a6 gyújtás | a6 szívósor injektorral mindennel | 180 fokos vizcső, si gázbowden, pm6 ecu.


Az ECU csere résszel kapcsolatban van a kérdésem: ha ezeket kicserélem fog e működni a dolog, vagy az ECU-nál kell még a vezetékkel mókolni? Erre az átkábelezésre gondolok, egy külföldi fórumon találtam a leírást:

At ECU
C1 ecu wire to B10 pin
C2 ecu wire to B12 pin
Run C1 pin to distr.
Run C2 pin to distr.
A3 ecu pin to engine bay and mark it
Same thing with the A7 ecu pin

Plug in the si's PM6 ecu, in place of the dx pm5 one.


Köszönöm a segítséget!


#51072 sacaekvti 0  2020. május 2. 17:58:00 re: #51071 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mondjuk én úgy tudom ezt az ED szívósort inkább turbóshoz használják és a performer X-et használják szívóhoz.

#51071 sh adam 0  2020. május 1. 19:06:34    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igaz a csicska B már senkit se érdekel... [SMIL:/szetvert.gif]

2020. május 2. 17:58:00: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #51072 

#51070 JohnyFirpo +  2020. április 6. 20:43:45 re: #51069 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem nem fogod megbánni! Nekem nagyon bejön, mondjuk az K24, deee a tiéd alapból erősebb, szóval szerintem tetszeni fog.

#51069 -Törölt felhasználó- 2020. április 6. 18:01:48 re: #29334 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Sziasztok!

Időközben sikerült felvennem a kapcsolatot Szabb kartárssal, köszönöm neki...
Amennyiben nem megy el az ACCORD néhány héten belüll - mint kis hazánk jelenleg legdrágábban árult Accordja, akkor valószínűleg ki fogom próbálni a reflash-t...
2020. április 6. 20:43:45: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #51070 

#51068 LINSZTER +  2020. április 6. 09:51:07 re: #51066 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Rengeteg érdekesség van amit csak akkor látsz ha már képes vagy az ECU-ba belelátni.

#51067 Dontwalk +  2020. április 6. 09:05:04 re: #51063 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Írj itt egy privit neki ha nem reagál szívesen segítek [SMIL:/smile5.gif]

#51066 Dontwalk +  2020. április 6. 09:03:15 re: #51065 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi az infót! Egyre többet tudok én is. Érdekesek ezek a számok.
2020. április 6. 09:51:07: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51068 

#51065 LINSZTER +  2020. április 5. 12:30:03 re: #51062 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Van összesen 6db WOT Enrichment tábla, ebből 2 ugynevezett "CAT Heating". Accord K24-nél, mindegyik táblában hasonlóan dúsít magas fordulaton, más Hondákál alap esetb en csak a "CAT heating" tábláknál.

2020. április 6. 09:03:15: megválaszolva Dontwalk +  által, → #51066 

#51064 -Törölt felhasználó- 2020. április 5. 11:39:00    ‹›  0 | rejt
Szabb kartárs-hoz...

#51063 -Törölt felhasználó- 2020. április 5. 11:38:16 re: #29334 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudsz esetleg adni 1 mobilszámot?
2020. április 6. 09:05:04: megválaszolva Dontwalk +  által, → #51067 

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.21, 0.32, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.027 mp, 10 query