Én pont az ellenkezőját javasolnám!
-Jó betétszűrő nekem bevált és nem igazán káros a motorra, jól szűr (igaz egyik se szűr úgy, mint a papír). pl. K&N
-Direkszűrő pedig csak magas fordulaton hoz, alul, középen végig sokkal rosszabb, mint a gyári (nem véletlenül terveztek elég bonyolult légszűrő rendszert gyárilag).
Ha már légszűrő akkor az AEM Cold Air Intake V2 vagy Comptech Icebox elég jó állítólag...
sportbetétet ne vegyél, semmit nem ér. Ugyanannyi levegőt enged át az is. A szűk keresztmetszet a gyári légszűrőház általában. A másik dolog meg hogy szarabbul szűr mint a papír.
ha mindenáron sportszűrőt akarsz akkor tegyél direktet. A gyári légszűrőház elhagyásával+a nagyobb felület miatt több levegőt tud szivni. De persze a hátránya az,hogy nem szűri a levegőt anyira+ha elér egy piszkossági szintet akkor nem eltömődik, hanem "átporzik", beengedi a piszkot! Már látam sajnos ilyet!
Még annyit mondok, hogy a donor autóm gyári szűrővel+gyári kipuffal nem megy szarul....
Egy kis szar szelep baszott ki velem, meg én magagmmal amikor nem tettem át a régi szívósorról. Ez az amelyik közvetlenül a hengerfej mellett, a 3-4 henger között van. Azt hittem csak egy átvezetés, és nem raktam át. Én pancser.....
Manó Ati ugyanígy járt a tengellyel,utána nem lehetett normális alapjáratot csinálni, normál alapjáratnál nagy ingadozás volt, ha beállitották akkor meg 1500-2000-es lett az alapjárata,ha jól emléxem
Most jelentkezett a probléma, vagy mióta a tengely benne van. Nekem hasonló problémám volt, igaz nincs még tengelyem, de három hónap keresgélés után kiderült hogy szarakodott a benzinnyomásszabályzó.
Addig fars levegőre gondoltunk. Vagy a szívósortömítésnél, vagy a hideg alapjárati megkerülőcsatornás levegőellátónál.
Alapjáratom 1500 melegen, hidegen 3000. Már mindent végigzongoráztam, nem tudom visszavinni normálra. Mi lehet a probléma??? Minden ötletet szívesen várok.
Skunk2 stage2 tengelyek vannak + emelt kompresszióviszony.
Nem lehetséges, hogy a tengely sokkal több levegőt kér ezért a map sensor behülyült?
Nagyobb szelephézagot? Szerintem a szelephézag nem nagyobb.
Nem a bütyök alsó rádiuszból vesznek le és esetleg alakítanak még az emelő profilon? Így a hézag beállítása azonos, csak relatív nagyobb az emelés(annyival amennyit leveszen alulról, amihez állítom a hézagot). Ha felső profilt is alakítani kell, akkor kicsit nehezebb a dolog, mert túl sokat biztosan nem lehet levenni alulról, meg felül elrontják az anyag minőségét. De lehet, hogy fel vannak készülve edzési eljárásokkal is.
Elvileg akár heggeszthetnek is, mert van olyan pálca, ami nagyon kemény! Keményebb, mint kell!
Amit levesznek azt úgy ellensúlyozzák hogy nagyobb szelephézagot kell állítani, így jön ki az hogy nagyobbat és vagy hosszaban tud nyitni a köszörült tenngely.
2006. április 14. 12:03:33: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #104 2006. április 14. 10:20:32: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #103
Nem hegesztik fel,hanem egyből ráköszörülik a másik bütyökprofilt.D-s motorba való tengelyeknél nincsen ebből probléma,mert más technológiával vannak csinálva mint a VTi-é(egy tengelyre vannak ráhúzva a bütykök amik agyon vannak edzve).60000 Ft egy ilyen tengely(JG engine dynamics-nagyon kemény tengely-több mint 300°).Mennyi kell?
vagy azt lehet beszerzel shrick tengelyt vagy,valami amcsi tengelyt ami lehet tartosabb,de azt is kell vinned nézni hogy tényleges hányfokos meg,az i kérdés ,hogy elfére
Én úgy tudom 80-100körül köszörülnek, bár az egy párra vonatkozik, szal lehet a fele.
Köszörült tengelynek megvan a veszélye hogy idő előtt elkopik. Lehet kibír pár évet de lehet egyet se, zsákbamacska. Inkább gyárit sztem.
hát,hogy felhegesztik vagy sem azt nem tom kb. egy ilyen 25-40 be fáj,ez függ az autó tipusától,függ menyit kel lleszedni belöle,meg ,hogy ök szerelik-e ki vagy te ,mert ha lehet,ha csak viszed tengelyt olcsobb
de sokat szednek le akkor már szeleprugok cseréje is inddokolt.Ha nagyon levan köszörülve akkor már olajat is stb.
Ezeket a gyári vez.tengelyeket ugye úgy alakítják át, hogy először felhegesztik, majd leköszörülik. Jók lesznek ezek? Strapabítóak? Mi pénz szokott lenni egy ilyen művelet?
2006. április 13. 23:52:45: megválaszolva dseriesevil + által,
→ #96 2006. április 13. 14:02:30: megválaszolva Higany + által,
→ #83 2006. április 13. 13:59:03: megválaszolva Andrew 0 által,
→ #81 2006. április 13. 13:49:59: megválaszolva Bally + által,
→ #78
Hát engem nem érdekel hogy Pécsett van. Profi munkát végez és nem is drága.A spk Pesti kókler drágább és még szar munkát is végez. Kivételt nem ismerek.
2006. április 13. 13:42:29: megválaszolva Andrew 0 által,
→ #74
Így van, erősebb szerkezet, erősebb rugók, hőtűrőbb anyaga van a tárcsának. Kb. ennyit tudok róla Mindenesetre nagyon meg vannak velel elégedve az amcsik. +30-35% nyomaték meg sem érződik az élettartamán. Exedy organic
De nem OFFolok tovább kuplung témával. sry
csinálnak vezérművet pl gaál vagy szuromi ha magyarokat nézzük,vagy csinálnak ujat vagy pedig az eredetit köszörülik meg ezért lehet jó aha bontobol szerzel tengelyket azt megcsináltatod,ha meg szar viszarakod az eredetit.de akkor kell fokolo kerék amivel beállitod és kell egy emberke aki az uj tengelyre irja ecu-t ebből meg MO-n nem tudok,sajna még chipest se tudok aki nem gányolna
aki tud jo chipest szoljon.
Az ebay-es szinterekkel az a baj hogy rugós nincs közöttük ( legalábbis én nem találtam ), és akkor a ricnit is ledarálja a váltóról és tényleg szétráz mindent. Én többek között azért is szeretném ezzel az emberrel csináltatni. Ráadásul nem kell az ebay-el vesződni, amit nem szeretek, nem 3 hét míg megjön és nem kell 20ezret szállításra költeni. És ugye mivel mintát viszel neki tuti nem jársz úgy mint szegény Csoki és Tom boy és még mások hogy más jön mint amit kértél.
Szerintetek lehet kapni vagy csináltatni valami sport vzérműtengelyt D15B2-höz, vagy az 1.6 ESI-hez?
Másik dolog: Ha például felemelem a benzinnyomást és a csippben visszaveszem az injektornyitvatartási értékeket(amennyivel kell), akkor ezzel elvileg mit érek el pontosan? Jobb lessz a befecskendezés minősége, ezáltal jobb lessz az égés? Vagy az emelt benyanyomásnak csak akkor van értelme, ha már 100%-on vannak az injektorok és ezáltal nem lesznek 100%-on?
Mekkora a gyári nyomás és mekkora a max nyomás amit még elbirnak az injektorok?
2006. április 13. 12:36:04: megválaszolva Andrew 0 által,
→ #67