Manó Ati ugyanígy járt a tengellyel,utána nem lehetett normális alapjáratot csinálni, normál alapjáratnál nagy ingadozás volt, ha beállitották akkor meg 1500-2000-es lett az alapjárata,ha jól emléxem
Most jelentkezett a probléma, vagy mióta a tengely benne van. Nekem hasonló problémám volt, igaz nincs még tengelyem, de három hónap keresgélés után kiderült hogy szarakodott a benzinnyomásszabályzó.
Addig fars levegőre gondoltunk. Vagy a szívósortömítésnél, vagy a hideg alapjárati megkerülőcsatornás levegőellátónál.
Alapjáratom 1500 melegen, hidegen 3000. Már mindent végigzongoráztam, nem tudom visszavinni normálra. Mi lehet a probléma??? Minden ötletet szívesen várok.
Skunk2 stage2 tengelyek vannak + emelt kompresszióviszony.
Nem lehetséges, hogy a tengely sokkal több levegőt kér ezért a map sensor behülyült?
Nagyobb szelephézagot? Szerintem a szelephézag nem nagyobb.
Nem a bütyök alsó rádiuszból vesznek le és esetleg alakítanak még az emelő profilon? Így a hézag beállítása azonos, csak relatív nagyobb az emelés(annyival amennyit leveszen alulról, amihez állítom a hézagot). Ha felső profilt is alakítani kell, akkor kicsit nehezebb a dolog, mert túl sokat biztosan nem lehet levenni alulról, meg felül elrontják az anyag minőségét. De lehet, hogy fel vannak készülve edzési eljárásokkal is.
Elvileg akár heggeszthetnek is, mert van olyan pálca, ami nagyon kemény! Keményebb, mint kell!
Amit levesznek azt úgy ellensúlyozzák hogy nagyobb szelephézagot kell állítani, így jön ki az hogy nagyobbat és vagy hosszaban tud nyitni a köszörült tenngely.
2006. április 14. 12:03:33: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #104 2006. április 14. 10:20:32: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #103
Nem hegesztik fel,hanem egyből ráköszörülik a másik bütyökprofilt.D-s motorba való tengelyeknél nincsen ebből probléma,mert más technológiával vannak csinálva mint a VTi-é(egy tengelyre vannak ráhúzva a bütykök amik agyon vannak edzve).60000 Ft egy ilyen tengely(JG engine dynamics-nagyon kemény tengely-több mint 300°).Mennyi kell?
vagy azt lehet beszerzel shrick tengelyt vagy,valami amcsi tengelyt ami lehet tartosabb,de azt is kell vinned nézni hogy tényleges hányfokos meg,az i kérdés ,hogy elfére
Én úgy tudom 80-100körül köszörülnek, bár az egy párra vonatkozik, szal lehet a fele.
Köszörült tengelynek megvan a veszélye hogy idő előtt elkopik. Lehet kibír pár évet de lehet egyet se, zsákbamacska. Inkább gyárit sztem.
hát,hogy felhegesztik vagy sem azt nem tom kb. egy ilyen 25-40 be fáj,ez függ az autó tipusától,függ menyit kel lleszedni belöle,meg ,hogy ök szerelik-e ki vagy te ,mert ha lehet,ha csak viszed tengelyt olcsobb
de sokat szednek le akkor már szeleprugok cseréje is inddokolt.Ha nagyon levan köszörülve akkor már olajat is stb.
Ezeket a gyári vez.tengelyeket ugye úgy alakítják át, hogy először felhegesztik, majd leköszörülik. Jók lesznek ezek? Strapabítóak? Mi pénz szokott lenni egy ilyen művelet?
2006. április 13. 23:52:45: megválaszolva dseriesevil + által,
→ #96 2006. április 13. 14:02:30: megválaszolva Higany + által,
→ #83 2006. április 13. 13:59:03: megválaszolva Andrew 0 által,
→ #81 2006. április 13. 13:49:59: megválaszolva Bally + által,
→ #78
Hát engem nem érdekel hogy Pécsett van. Profi munkát végez és nem is drága.A spk Pesti kókler drágább és még szar munkát is végez. Kivételt nem ismerek.
2006. április 13. 13:42:29: megválaszolva Andrew 0 által,
→ #74
Így van, erősebb szerkezet, erősebb rugók, hőtűrőbb anyaga van a tárcsának. Kb. ennyit tudok róla Mindenesetre nagyon meg vannak velel elégedve az amcsik. +30-35% nyomaték meg sem érződik az élettartamán. Exedy organic
De nem OFFolok tovább kuplung témával. sry
csinálnak vezérművet pl gaál vagy szuromi ha magyarokat nézzük,vagy csinálnak ujat vagy pedig az eredetit köszörülik meg ezért lehet jó aha bontobol szerzel tengelyket azt megcsináltatod,ha meg szar viszarakod az eredetit.de akkor kell fokolo kerék amivel beállitod és kell egy emberke aki az uj tengelyre irja ecu-t ebből meg MO-n nem tudok,sajna még chipest se tudok aki nem gányolna
aki tud jo chipest szoljon.
Az ebay-es szinterekkel az a baj hogy rugós nincs közöttük ( legalábbis én nem találtam ), és akkor a ricnit is ledarálja a váltóról és tényleg szétráz mindent. Én többek között azért is szeretném ezzel az emberrel csináltatni. Ráadásul nem kell az ebay-el vesződni, amit nem szeretek, nem 3 hét míg megjön és nem kell 20ezret szállításra költeni. És ugye mivel mintát viszel neki tuti nem jársz úgy mint szegény Csoki és Tom boy és még mások hogy más jön mint amit kértél.
Szerintetek lehet kapni vagy csináltatni valami sport vzérműtengelyt D15B2-höz, vagy az 1.6 ESI-hez?
Másik dolog: Ha például felemelem a benzinnyomást és a csippben visszaveszem az injektornyitvatartási értékeket(amennyivel kell), akkor ezzel elvileg mit érek el pontosan? Jobb lessz a befecskendezés minősége, ezáltal jobb lessz az égés? Vagy az emelt benyanyomásnak csak akkor van értelme, ha már 100%-on vannak az injektorok és ezáltal nem lesznek 100%-on?
Mekkora a gyári nyomás és mekkora a max nyomás amit még elbirnak az injektorok?
2006. április 13. 12:36:04: megválaszolva Andrew 0 által,
→ #67
Az organic az mit jelent? Mert a leírásból nekem az jön le hogy ez egy sima kuplung, a nagyobb nyomatéktürés meg azért van mert erősebb a szerkezet, ezáltal jobban odanyomja a tárcsát ( írja is hogy nehezebb lesz nyomni a pedált ). A szinter meg ugye azért jó mert az eleve jobban tapad.
2006. április 13. 12:49:23: megválaszolva Lordie + által,
→ #69
A szintert nem ajánlom, utcán lehetetlen vele közlekedni és széttép mindent a váltótól kezdve a féltengelyig a kasznin át... Kicsit bináris érzés... Igen-nem.. Próbáltál már úgy vezetni?
Haveroméban is volt egy félszinter és botrány volt vezetni, szét is csavarta a váltót, meg leszakadt a kaszni eleje a hegesztésnél. Utcára nem recommended..:-((
A tornymerecítő az arra való, hogy rigidebb legyen a felfüggesztés, illetve ne minden ütés a tornyot bassza halálra agyon a jó magyar úton..(bocs, csak kivagyok az állandó kerülgetéstől)
Akkor ér valamit, ha kicsit szűkre fúrják és amikor berakod a csavarokat és szétfeszíti a két tornyot kicsit, ezzel átvéve a terhelést róluk statikailag. ha nem, szakszerűen van bepakolva, szart sem ér..
Ez tetszik! A gyári ára 70feletti, shhoz képest emészthető. Igaz jobb lenne kijönni 50ből de majd meglátom. Azt hiszem átnézek az ebay topicba olvasgatni....
Ez elég sokáig fog kuplung maradni. Még tuningolhatsz is a verdán. Ellentétben a szinterrel, kényelmesen lehet csúsztatni, dugóban araszolni vele.
Mondjuk kicsit drága ettől az eladótól. Ált. 220-230USD egy organic kit.