HONDA fórum
2024. május 21. kedd, 00:23,  Konstantin Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#114 killer Bee +  2006. április 14. 21:25:11 re: #106 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
ebasztatok valamit az összerakásnál.

#110 malazs +  2006. április 14. 21:07:03 re: #106 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
Manó Ati ugyanígy járt a tengellyel,utána nem lehetett normális alapjáratot csinálni, normál alapjáratnál nagy ingadozás volt, ha beállitották akkor meg 1500-2000-es lett az alapjárata,ha jól emléxem

#108 Jugo +  2006. április 14. 21:01:29 re: #106 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
Most jelentkezett a probléma, vagy mióta a tengely benne van. Nekem hasonló problémám volt, igaz nincs még tengelyem, de három hónap keresgélés után kiderült hogy szarakodott a benzinnyomásszabályzó.
Addig fars levegőre gondoltunk. Vagy a szívósortömítésnél, vagy a hideg alapjárati megkerülőcsatornás levegőellátónál.

#106 PelyV(T)i +  2006. április 14. 20:44:54    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Óriási problémém van:

Alapjáratom 1500 melegen, hidegen 3000. Már mindent végigzongoráztam, nem tudom visszavinni normálra. Mi lehet a probléma??? Minden ötletet szívesen várok.

Skunk2 stage2 tengelyek vannak + emelt kompresszióviszony.

Nem lehetséges, hogy a tengely sokkal több levegőt kér ezért a map sensor behülyült?
2006. április 15. 10:38:20: megválaszolva Koczeka +  által, → #119 
2006. április 14. 23:35:22: megválaszolva Lordie +  által, → #116 
2006. április 14. 21:36:41: megválaszolva Tonx +  által, → #115 
2006. április 14. 21:25:11: megválaszolva killer Bee +  által, → #114 
2006. április 14. 21:07:03: megválaszolva malazs +  által, → #110 
2006. április 14. 21:01:29: megválaszolva Jugo +  által, → #108 

#105 Barnus 2.2i 0  2006. április 14. 12:21:59 re: #104 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Heggeszteni nem szoktak, az edzés meg nagyon problémás. Nincs rendes eljárás itt sajnos hazánkban, ezért ezek a tengelyek csak pár 10000km-et bírnak.

#104 -Törölt felhasználó- 2006. április 14. 12:03:33 re: #101 (Barnus 2.2i 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nagyobb szelephézagot? Szerintem a szelephézag nem nagyobb.
Nem a bütyök alsó rádiuszból vesznek le és esetleg alakítanak még az emelő profilon? Így a hézag beállítása azonos, csak relatív nagyobb az emelés(annyival amennyit leveszen alulról, amihez állítom a hézagot). Ha felső profilt is alakítani kell, akkor kicsit nehezebb a dolog, mert túl sokat biztosan nem lehet levenni alulról, meg felül elrontják az anyag minőségét. De lehet, hogy fel vannak készülve edzési eljárásokkal is.
Elvileg akár heggeszthetnek is, mert van olyan pálca, ami nagyon kemény! Keményebb, mint kell! :)
2006. április 17. 22:01:41: megválaszolva dseriesevil +  által, → #148 
2006. április 14. 12:21:59: megválaszolva Barnus 2.2i 0  által, → #105 

#103 -Törölt felhasználó- 2006. április 14. 10:20:32 re: #101 (Barnus 2.2i 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
jesssszz

#102 Andrew 0  2006. április 14. 09:57:26    ‹›  0 | rejt
tud valaki pesten jo karosszériást aki lefalazza és lefényezi csomagtérajtót,jo áron dolgozk és nem gányol?

#101 Barnus 2.2i 0  2006. április 14. 09:51:12 re: #100 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amit levesznek azt úgy ellensúlyozzák hogy nagyobb szelephézagot kell állítani, így jön ki az hogy nagyobbat és vagy hosszaban tud nyitni a köszörült tenngely.
2006. április 14. 12:03:33: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #104 
2006. április 14. 10:20:32: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #103 

#100 Koczeka +  2006. április 14. 09:08:39 re: #98 (dseriesevil + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Áruld már el, hogy kicsi bütyökből hogy lesz nagy köszörüléssel?
Magára vessen aki ilyen kókány szart megvesz szerintem...
2006. április 17. 21:42:05: megválaszolva dseriesevil +  által, → #145 
2006. április 14. 09:51:12: megválaszolva Barnus 2.2i 0  által, → #101 

#99 Andrew 0  2006. április 14. 07:39:59 re: #98 (dseriesevil + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem a sok leköszürülés miatt kell,majd teszek veszőt vagy valami:) te tudsz tengelyeket szerezeni?:D
2006. április 17. 21:59:08: megválaszolva dseriesevil +  által, → #147 

#98 dseriesevil +  2006. április 13. 23:57:50 re: #97 (dseriesevil + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy komoly tengelyhez mindenképp kellenek a rugók!de nem azért mert sokat köszörülnek le.....az csak a szelepállításnál lényeges!
2006. április 14. 09:08:39: megválaszolva Koczeka +  által, → #100 
2006. április 14. 07:39:59: megválaszolva Andrew 0  által, → #99 

#97 dseriesevil +  2006. április 13. 23:55:56 re: #81 (Andrew 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az utolsó sorod nem tiszta!mire gondolsz pontosan?
2006. április 13. 23:57:50: megválaszolva dseriesevil +  által, → #98 

#96 dseriesevil +  2006. április 13. 23:52:45 re: #77 (nbinszky + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem hegesztik fel,hanem egyből ráköszörülik a másik bütyökprofilt.D-s motorba való tengelyeknél nincsen ebből probléma,mert más technológiával vannak csinálva mint a VTi-é(egy tengelyre vannak ráhúzva a bütykök amik agyon vannak edzve).60000 Ft egy ilyen tengely(JG engine dynamics-nagyon kemény tengely-több mint 300°).Mennyi kell? /smile7.gif

#95 csirkefogó +  2006. április 13. 21:59:45 re: #89 (juhilaci + )  ←  ‹›  0 | rejt
esetleg AP1(F20C)?

#94 Koczeka +  2006. április 13. 17:10:02 re: #89 (juhilaci + )  ←  ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
ITR 62mm
CTR (EK9) 60mm
VTI 60mm

#90 itr_henrik 0  2006. április 13. 15:26:51 re: #89 (juhilaci + )  ←  ‹›  0 | rejt
Asszem ITR 62 mm. De hétvégén úgyis szedem szét, majd megmérem. /smile10.gif

#89 juhilaci +  2006. április 13. 15:03:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
egy ontopic kérdés:
-gyári vti
-gyári integra pillangó szívósor felöli átmérője mm-ben ?
2006. április 13. 21:59:45: megválaszolva csirkefogó +  által, → #95 
2006. április 13. 17:10:02: megválaszolva Koczeka +  által, → #94 
2006. április 13. 15:26:51: megválaszolva itr_henrik 0  által, → #90 

#87 Bally +  2006. április 13. 14:15:15 re: #80 (nbinszky + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem, nem annyira jók bele :)

#84 Andrew 0  2006. április 13. 14:05:02    ‹›  0 | rejt
vagy azt lehet beszerzel shrick tengelyt vagy,valami amcsi tengelyt ami lehet tartosabb,de azt is kell vinned nézni hogy tényleges hányfokos meg,az i kérdés ,hogy elfére

#83 Higany +  2006. április 13. 14:02:30 re: #77 (nbinszky + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én úgy tudom 80-100körül köszörülnek, bár az egy párra vonatkozik, szal lehet a fele. :)
Köszörült tengelynek megvan a veszélye hogy idő előtt elkopik. Lehet kibír pár évet de lehet egyet se, zsákbamacska. Inkább gyárit sztem.

#82 Boozilla +  2006. április 13. 13:59:15 re: #80 (nbinszky + )  ←  ‹›  0 | rejt
nemhinném..

#81 Andrew 0  2006. április 13. 13:59:03 re: #77 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hát,hogy felhegesztik vagy sem azt nem tom kb. egy ilyen 25-40 be fáj,ez függ az autó tipusától,függ menyit kel lleszedni belöle,meg ,hogy ök szerelik-e ki vagy te ,mert ha lehet,ha csak viszed tengelyt olcsobb
de sokat szednek le akkor már szeleprugok cseréje is inddokolt.Ha nagyon levan köszörülve akkor már olajat is stb.
2006. április 13. 23:55:56: megválaszolva dseriesevil +  által, → #97 

#80 nbinszky +  2006. április 13. 13:56:25 re: #78 (Bally + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
na jó, de az 1.6ESI hengerfejbe nem jók az itr tengelyek! vagy igen? :)
2006. április 13. 14:15:15: megválaszolva Bally +  által, → #87 
2006. április 13. 13:59:15: megválaszolva Boozilla +  által, → #82 

#78 Bally +  2006. április 13. 13:49:59 re: #77 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1000* inkább ITR tengelyek, mint ilyeneket...
2006. április 13. 13:56:25: megválaszolva nbinszky +  által, → #80 

#77 nbinszky +  2006. április 13. 13:47:08 re: #67 (Andrew 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezeket a gyári vez.tengelyeket ugye úgy alakítják át, hogy először felhegesztik, majd leköszörülik. Jók lesznek ezek? Strapabítóak? Mi pénz szokott lenni egy ilyen művelet?
2006. április 13. 23:52:45: megválaszolva dseriesevil +  által, → #96 
2006. április 13. 14:02:30: megválaszolva Higany +  által, → #83 
2006. április 13. 13:59:03: megválaszolva Andrew 0  által, → #81 
2006. április 13. 13:49:59: megválaszolva Bally +  által, → #78 

#76 Bally +  2006. április 13. 13:46:04 re: #74 (Andrew 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
ATC, hát, amolyan sufni.
Anno ismerősöm dolgozott ott, mondta, örültek, amikor az autó be is indult, chip után :)
Persze volt "valamennyi" túlzás ebben.

#74 Andrew 0  2006. április 13. 13:42:29 re: #73 (Barnus 2.2i 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
aham,hát akkro lehet,hogy az lesz nyakamba veszem 6-os utat :) itt pesten atc-t mondták meg magicet ahova lehetne vinni,de akkor ezek felejtösek :(
2006. április 13. 13:46:04: megválaszolva Bally +  által, → #76 

#73 Barnus 2.2i 0  2006. április 13. 13:34:37 re: #72 (Andrew 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát engem nem érdekel hogy Pécsett van. Profi munkát végez és nem is drága.A spk Pesti kókler drágább és még szar munkát is végez. Kivételt nem ismerek.
2006. április 13. 13:42:29: megválaszolva Andrew 0  által, → #74 

#72 Andrew 0  2006. április 13. 13:30:26    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Petsen nem tudtok valakit aki spiler ,vagy csokit megkö kérni pesten nyisson egy képviseletet:D
2006. április 13. 13:34:37: megválaszolva Barnus 2.2i 0  által, → #73 

#70 Barnus 2.2i 0  2006. április 13. 13:17:47 re: #67 (Andrew 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Csoki nagyon jókat ír. Még honlapja is van

Boxter Bt.

#69 Lordie +  2006. április 13. 12:49:23 re: #62 (Barnus 2.2i 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Így van, erősebb szerkezet, erősebb rugók, hőtűrőbb anyaga van a tárcsának. Kb. ennyit tudok róla :) Mindenesetre nagyon meg vannak velel elégedve az amcsik. +30-35% nyomaték meg sem érződik az élettartamán. Exedy organic
De nem OFFolok tovább kuplung témával. sry

#68 Vinci +  2006. április 13. 12:38:56 re: #67 (Andrew 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Killer Bee.....

#67 Andrew 0  2006. április 13. 12:36:04 re: #64 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
csinálnak vezérművet pl gaál vagy szuromi ha magyarokat nézzük,vagy csinálnak ujat vagy pedig az eredetit köszörülik meg ezért lehet jó aha bontobol szerzel tengelyket azt megcsináltatod,ha meg szar viszarakod az eredetit.de akkor kell fokolo kerék amivel beállitod és kell egy emberke aki az uj tengelyre irja ecu-t ebből meg MO-n nem tudok,sajna még chipest se tudok aki nem gányolna:(
aki tud jo chipest szoljon.
2006. április 13. 13:47:08: megválaszolva nbinszky +  által, → #77 
2006. április 13. 13:17:47: megválaszolva Barnus 2.2i 0  által, → #70 
2006. április 13. 12:38:56: megválaszolva Vinci +  által, → #68 

#66 Barnus 2.2i 0  2006. április 13. 12:11:14 re: #51 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az ebay-es szinterekkel az a baj hogy rugós nincs közöttük ( legalábbis én nem találtam ), és akkor a ricnit is ledarálja a váltóról és tényleg szétráz mindent. Én többek között azért is szeretném ezzel az emberrel csináltatni. Ráadásul nem kell az ebay-el vesződni, amit nem szeretek, nem 3 hét míg megjön és nem kell 20ezret szállításra költeni. És ugye mivel mintát viszel neki tuti nem jársz úgy mint szegény Csoki és Tom boy és még mások hogy más jön mint amit kértél.

#65 nbinszky +  2006. április 13. 12:10:21 re: #61 (Andrew 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Na jó, de a kuplung az azért talán nem igazán szivó téma... :)
A kipuff az persze hogy az! :)

#64 nbinszky +  2006. április 13. 12:08:38    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintetek lehet kapni vagy csináltatni valami sport vzérműtengelyt D15B2-höz, vagy az 1.6 ESI-hez?

Másik dolog: Ha például felemelem a benzinnyomást és a csippben visszaveszem az injektornyitvatartási értékeket(amennyivel kell), akkor ezzel elvileg mit érek el pontosan? Jobb lessz a befecskendezés minősége, ezáltal jobb lessz az égés? Vagy az emelt benyanyomásnak csak akkor van értelme, ha már 100%-on vannak az injektorok és ezáltal nem lesznek 100%-on?
Mekkora a gyári nyomás és mekkora a max nyomás amit még elbirnak az injektorok?
2006. április 13. 12:36:04: megválaszolva Andrew 0  által, → #67 

#63 Barnus 2.2i 0  2006. április 13. 12:07:56 re: #49 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Csak tárcsa, de a mintát alakítja át amit vinni kell.

#62 Barnus 2.2i 0  2006. április 13. 12:06:40 re: #53 (Lordie + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az organic az mit jelent? Mert a leírásból nekem az jön le hogy ez egy sima kuplung, a nagyobb nyomatéktürés meg azért van mert erősebb a szerkezet, ezáltal jobban odanyomja a tárcsát ( írja is hogy nehezebb lesz nyomni a pedált ). A szinter meg ugye azért jó mert az eleve jobban tapad.
2006. április 13. 12:49:23: megválaszolva Lordie +  által, → #69 

#61 Andrew 0  2006. április 13. 12:02:33 re: #60 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
az gond minden mindnenel öszefüggésbe van nagyon nehéz behatárolni mit hova :(
2006. április 13. 12:10:21: megválaszolva nbinszky +  által, → #65 

#60 nbinszky +  2006. április 13. 11:58:43    ‹›   →  ↑  0 | rejt
gyerekek, Ebay topic! :)
2006. április 13. 12:02:33: megválaszolva Andrew 0  által, → #61 

#59 Wotan 0  2006. április 13. 11:58:25 re: #53 (Lordie + )  ←  ‹›  0 | rejt
A szintert nem ajánlom, utcán lehetetlen vele közlekedni és széttép mindent a váltótól kezdve a féltengelyig a kasznin át... Kicsit bináris érzés... Igen-nem.. Próbáltál már úgy vezetni?
Haveroméban is volt egy félszinter és botrány volt vezetni, szét is csavarta a váltót, meg leszakadt a kaszni eleje a hegesztésnél. Utcára nem recommended..:-(( /egyeb/moped.gif /egyeb/smily932.gif /egyeb/disapprove.gif /egyeb/cyclops.gif /egyeb/argue.gif

#58 Wotan 0  2006. április 13. 11:55:34 re: #52 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Vannak jó cuccok, és korrekt a dolog, csak arra figyelj, hogy van egy csomó variálás a Pay-pal nevű fizető rendszerrel..

#57 Wotan 0  2006. április 13. 11:54:26 re: #55 (Andrew 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A tornymerecítő az arra való, hogy rigidebb legyen a felfüggesztés, illetve ne minden ütés a tornyot bassza halálra agyon a jó magyar úton..(bocs, csak kivagyok az állandó kerülgetéstől)
Akkor ér valamit, ha kicsit szűkre fúrják és amikor berakod a csavarokat és szétfeszíti a két tornyot kicsit, ezzel átvéve a terhelést róluk statikailag. ha nem, szakszerűen van bepakolva, szart sem ér..
/egyeb/music.gif /egyeb/VroumVroum01.gif /egyeb/friends.gif

#56 Andrew 0  2006. április 13. 11:29:49    ‹›  0 | rejt
apexi miylen kipuff? mert szállitással együtt hátsodob kb 18 ra jön ki

#55 Andrew 0  2006. április 13. 11:20:06    ‹›   →  ↑  0 | rejt
van valakinek tornymerevitője elöl hátul? és ,ha igen van-e poztiv hatása vagy optikai tuning?
2006. április 13. 11:54:26: megválaszolva Wotan 0  által, → #57 

#54 -Törölt felhasználó- 2006. április 13. 11:10:02 re: #53 (Lordie + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez tetszik! A gyári ára 70feletti, shhoz képest emészthető. Igaz jobb lenne kijönni 50ből de majd meglátom. Azt hiszem átnézek az ebay topicba olvasgatni....

#53 Lordie +  2006. április 13. 10:54:40 re: #46 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez elég sokáig fog kuplung maradni. Még tuningolhatsz is a verdán. Ellentétben a szinterrel, kényelmesen lehet csúsztatni, dugóban araszolni vele.
Mondjuk kicsit drága ettől az eladótól. Ált. 220-230USD egy organic kit.
2006. április 13. 12:06:40: megválaszolva Barnus 2.2i 0  által, → #62 
2006. április 13. 11:58:25: megválaszolva Wotan 0  által, → #59 
2006. április 13. 11:10:02: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #54 

#52 -Törölt felhasználó- 2006. április 13. 10:48:16 re: #51 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tőlem baromira idegen ez az ebay. nemtom...
2006. április 13. 11:55:34: megválaszolva Wotan 0  által, → #58 

#51 PelyV(T)i +  2006. április 13. 10:43:37 re: #48 (Barnus 2.2i 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Annyiért ebayról is kapsz, sőt talán kevesebbért is, és nem házi gyártmány.
2006. április 13. 12:11:14: megválaszolva Barnus 2.2i 0  által, → #66 
2006. április 13. 10:48:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #52 

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.35, 0.33, 0.3
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.296 mp, 9 query