Lehet nem a legmegfelelőbb helyen kérdezem, de hátha valakinek van már ez irányú tapasztalata.
Az Integra -ba szeretnék akksit venni, megy fényezőhöz meg még pár dolgot tesztelni kellene, így a régit (Exide, ami már csak egy - két tekerést bír ki és lemerül) már nyugdíjaznám és vennék újat, tekintve, hogy nemsokára itt van a jövő szezon.
Exide -ot szerettem volna ismét, de a SzakállMetál -ban olyat, ami az Integra -ba is jó csak DETA márkájúban tudnának hozni. Ez állítólag egy butított EXIDE, de hát mivel nem ismerem ezt a márkát, így akár butított Bosch vagy Banner is lehetne ennyi erővel, legalábbis számomra.
Használ valaki ilyet, érdemes lehet megvenni?
Bosch a Bárdiban ca. 25E HUF, UNIX -ban Bären szűk 28E HUF, míg ez a Deta a Szakál -ban csak 15E körül lenne. Nyilván ezekből az árakból még valamennyi kedvezmény lenne.
Szívem szerint nem adnék huszonezreket európai prémium kategóriás akksiért, ha ez a DETA is kihúzna pár évet. Főleg, ha tényleg Exide származék, mert ezek jól beváltak más autók esetén is nálam.
Nem azt írja, hogy mivel erősített dolgok vannak benne, el kéne bírnia a 300-400 lovat?
Amennyire nekem megy a német egy közép nyelvvizsgával, én így értelmeztem
Azt nem tudni miért ennyi, de az eladó nem tud németül
De ez az ujjá épített motor annyi lóerővel, furán hagzik.
Minek epitene újjá valaki egy integra motort amiben 160 e km van!!!
Anno ezt írta a tulaj:
"HPU-417, 2000-es évjárat, fekete, 3. tulaj vagyok 2008-tól van nálam a kocsi, jelenleg 54ezer km van benne én 18 ezerrel vettem. "
Igazából amit itt régebben láttam az matt volt, nekem kicsit szimpatikusabb mint a fénylő felület.Az a baj már nem tudom ki tette fel,régen volt.Tetszett hogy karakteresen erőteljesen rücsis és matt,tényleg meggyőző volt..
Eloszor en sem tudtam, hogy letezik erre szinteres eljaras en epoxyi alpozoval fujtam le majd utana jott a 2K fedo szin... nem VHT
Ki lehet azt ragasztani csak kozben kicsit megoszulsz
Az a helyzet nem 1 autóról van szó,jóval többről. Vti van vagy 5-6 db az illetőnek,egyfajta mániáról van szó. Gondolom nem szeretne vacakolni vele,mert nem az az alkat ahogy én ismerem,ezért is kérdeztem esetleg tudtok e valakit aki foglalkozik hasonlóval.Szerintem sem nagy dolog amúgy megcsinálni,ennek ellenére én látok igazán szépet és olyat is ami azért kevésbé az.Mindenesetre továbbítom a dolgot, segítség volt talán ez is.Köszi!
Az én deklimnél, a betűket is le fújtuk, csak a tömítések, és a gyertyakábel lukjait ragasztottuk ki.
Majd a száradás után, 120 as papírral szálcsiszoltuk ilyen lett, szerintem ez a tökéletes megoldás.
(Gyárilag is szálcsiszoltak a betűk)
ez jo, de hogy a tokombe takaro ki a betuket foleg az also jelet es feliratot. en megprobaltam letakarni es kivagni/korbevagni, de ah....inkabb csak felidegesitettem magam. Lehet a szallagot kellett volna a betuk menten felrakni?
Van a szinternek is egy bizonyos fajtaja amivel ilyen rucskos lesz mint a gyari struktura
Ismerosom szintereskent dolgozik, es lattam pont egy felnit csinaltak ilyen rucsisre.
Bárki le tudja festeni magának rücsisre csak jó festék kell hozzá. (ezt a VHT festéket kurva sokáig rázni kell hogy jó legyen!)
-letakarod a gumi alkatrészeket
-kromofág
-brigéció a szelepfedél belsejéhez
-megcsiszolod
-zsírtalanítod (higító)
-letakaraod a betűket szigszallag
-festesz
-vársz 1 napot
-meghajtod a gépet mint állat hogy ráégjen
VHT Piros Rücsis festék amit használnak ehhez legtöbben. Viszont oldtimer autos boltban már nincs Importtuningnál van
Ahogy ráég még rücsissebb lesz idővel:
Sziasztok! Egy ismerősömnek szeretnék segíteni.Nem biztos ,de talán itt láttam fotókat szelepfedélről ami a gyárihoz hasonlóan "rücsisre" lett megfújva,jól emlékszem piros volt. Tudom talán nem nagy dolog, fényezőnek főleg nem ,de nem mindenki végez jó munkát.Elérhetőséget szeretnék,illetve hogy kit tudnátok ajánlani,olyat aki tényleg igényes. Köszi!
Ezeket az embereket ki kenne vinni Japanba amikor olyan nagy a negativ futomu doles, hogy az mar abszurd, vagy USA-ba ahol barmi kaphat ervenyes muszaki engedelyt, vagy Ausztriaba a Wörthersee-re a nagy VW talalkozora, es megkerdezni ez hogyan lehetseges, hogy ez legalis mindenhol(!) itthon meg jatszak a kis kiralyokat...
Eselyes, hogy ez idehaza sosem fog megvaltozni, mert az ilyen muszaki allomasokon mindig csak fejben es lelekben serulteket alkalmaznak.
Szanaszétsz.pattak engem is (Bartók Béla út) és előttem olyan mercit engedtek át amin rendesen lyuk volt a rozsda miatt az első keréknél. Hozzáteszem motort átíratni mentem, semmi sumákolás, csak jóhiszeműen bementem. Haverommal cseréltük a blokkot, mondták vigyek igazolást arról, hogy valamelyikünknek van szakképesítése hozzá. Kérjek időpontot, kb. 3 hét. E jelzéses projektoros lámpába belekötöttek. Azt mondja kis b.zigyerek, hogy attól függ kinek mit jelent az e jelzés. Nagyon kevés kellett hozzá, hogy ne b.sszam állcsúcson. Jól összevesztem velük, de dolgozik 1-2 olyan kategóriás ember is akiknek kiskorukban elvették a reggelijét, azt kiéli minden bántalmát, nem lehet mit kezdeni velük. Járnak egyébként körbe a vizsgáztató állomásokon azt büntetik azokat is, így Debrecenben majdnem minden vizsgaállomáson szigorúbbak lettek. A feleségem kocsija full gyári hecsi, nem lehet belekötni, se rozsda, semmi tuning. Hátsó nagy szilent ki volt szakadva, nem engedték át, enyémet két éve ugyanott simán átengedték ugyanezen probléma miatt. Kollégámnak full gyári evo 9-esbe belekötöttek, egy másik vizsgaállomáson.
Át fogják tiéd is vizsgálni rendesen. Sok türelem kell hozzájuk, sok idő, meg full gyári autó. Féltengely gumiharangom meg volt picit repedve, még nem verte ki a zsírt, picit "taknyosodott". Az volt az utolsó szopatás.
Ne is mondd. Debreceni vagyok én is, de most szaladtam egy kört, hogy seggbe leszek-e toszva a kipufogó miatt, mert bár műbizonylatos Paragi, a szerelőm szerint műszakin se engedik át. Bár ritkán használom, garázsban áll, fotózgassák a garázskaput. Felháborító egyébként, amit egy ideje Debrecenben művelnek.
Hajdu-Biharban tisztogatás folyik, folyamatosan ellenőrzik a vizsgálati sokat és veszik el az engedélyeket. Engem az zavar, hogy 3 éve ugyanezzel a futóművel lett a kocsi forgalomba helyezve, és pont náluk.
Segítséget kérek Debrecen környékén valaki tudna kölcsön adni vti vagy integra katalizátort?
Az apropó az, hogy behívták az integramat soron kívüli szemlére, mert tudomásukra jutott, hogy a kocsi nem felel meg a közúti járművek forgalomba tartási feltételeinek. Ez úgy tudták meg, hogy bementem a kocsival az nkh-hoz ügyet intézni és a parkolóban elkezdték nézegetni és fotózni, akkor közölték velem, hogy vélhetően nem gyári rugok vannak a kocsin és majd eljárnak ez ügyben. Hát ez meg is történt. Rugok talán van hozzá, de gondolom ebből az apropóból szépen megvizsgálnak mindent!
nem okoz gondot...
kisebb a deformitás mértéke...
nyilván a szezon elején visszaengedem normál 2,4-re...
egyébként emlékeim szerint a segédkereket 3,5-4 körülre kell fújni...(ok, ott a méret miatt is...)
Igen. Ezért is kérdeztem, hogy mennyit hagysz benne, mert évek, mire kiürül.
~2,5 bar-os normál guminyomás helyett nem sok a 4 bar? Azt tudtam, hogy nagyobb nyomáson célszerű tárolni, de ennyivel?!
inkább úgy pontosítanék, hogy hosszabb távon bírhatja mint a sima 95-ös...legalábbis az én "idő spektrumaimat" tekintve...
stabilabb az egész vegyület...(nincs benne etil alkohol elvileg...)
az ideális a teli tank lenne, hogy minél kevesebb levegő legyen benne...
de kb fél tank körül...mindig rátankolok egy kicsit...
(teli tankot nagyon lassan használnám ki...)
semmi extra nincs benne...
negyedévente kb. 50-100km-t megyek vele...
hogy az egész motor hajtáslánc átmelegedjen...
ilyenkor főként városban, hogy a kuplung és a fék is dolgozzon...
fűtést és a klímát is használom kicsit...
illetve van egy forgalom elől elzárt terület, ahol finoman pár kört szoktam szlalomozni...(lengéscsillapítók, szilentek miatt...)
premium benzint szoktam tankolni, hogy ne romoljon meg...
ha elrakom télire, akkor az akksi csepptöltőn állandóan...
gumik 4 baron...
ablakok 2cm-re leengedve...
nyilván ez sem garancia semmire...
meg lehetne még egy csomó mindent, de többnyire ennyi szokott időben beleférni...
de gyakorlatilag mindene tökéletesen működik...
Mar egy ideje irogatok a Honda adas-vetelbe, hogy ketesek ITR legszuro dobozt, de meg nem talaltam.
Nincs valakinek egy visszamaradt a polcon elfekvobe?