RSX: We don't like bearing bad news but we've been telling folks for quite a while that the RSX/Integra program was essentially dead. Early indications had been that '06 would be the last year for the RSX and Integra, but we felt that the possibility existed that the car could soldier on if sales warranted. But the key was that there was no development work being done on a true successor to the RSX. Now it's official. In a communique that just breezed across the Acura Interactive Network, Dick Colliver has officially announced "In our quest to provide you and our customers with the very best and most appropriate Acura models, we have decided to eliminate the RSX from the 2007 line-up, thus streamlining our product offering to better fit with Acura’s evolving and more upscale image." It's a shame we never got the chance to buy a DC5 Type R over here.
én is nézegettem már 1x henrik váltásait, tényleg piszok gyors (na jó láttam már gyorsabbat, de nagyon jó az övé is) és pl. kb. 2x gyorsabban tud váltani az itr váltóval, mint én a vti-vel (ha gyorsabban próbálom, akkor reccs a vége)
nekem mr dyno szerint pl. 0,1 km/h-t lassul az autó 2-3. közötti váltáskor...
egy dologgal nem számolsz, miközben fizikai alaptételekkel bizonyítasz... mégpediga mutató (és motor) tehetetlensége,a mutatói nem fog oda-vissza ugrálni, ugyanigy a motor főtengelyesem !
gyors váltásnál "rá- és leugrasz" a kuplungra, a motor fordulata pedig nem esik egyből 9k-ról 6500-ra, hanem egy picit csuszik !
ezért nem látod a lassulát.. (a szemed egyáltalán nem érzékeli azt a 200 ms megállást a mutatónál, ilyen rossz minőségű felvételen !)
ha talán egy fix padon lenne ez mérve, 0 remegéssel, akkor látnád amit szeretnél, itt nem fogod ! (én próbáltam képkockázni, semmi értelme)
Persze, ez így van, amit én mondtam az az elmélet, a gyakorlatban ez a lassulás ilyen rövid idő alatt nem mérhető. Az én méréseimen is egyenes a sebesség. De a lényeg, hogy nem gyorsul.
jó váltásokkal szinte nem is lassul...inkább stagnálnia kellene...legalábbis nem igazán mérhető a lassulás mértéke szemmel és gyári analog műszerrel nem hinném.
http://www.timeslip.hu/
nézd meg a Hondákat. Váltásoknál a sebesség görbe (kék) egyenes vonalat húz, azaz nem csökken a 10-es skálán
mint kiderül a Best Motoring Racing Bonanza dvd-ről, ahol is a Golf Gti DSG és egy DC5 kerül párba 1/4 mérföldön...
a DC5 veri a Golfot, egyébként mindkét verziót...(sima és dsgt is...)
Ha nem hat erő egy tárgyra, akkor az nyugalmi állapotban van, vagy egyenes vonalú egyenletes mozgást végez. Newton első mozgástörvénye, elemi fizika. Mivel légellenállás, gördülési ellenállás stb. viszont van, ezért váltás közben az autó lassul.
2006. április 24. 13:24:35: megválaszolva RT 0 által,
→ #246 2006. április 24. 12:34:28: megválaszolva Red Sun 0 által,
→ #244
Figy, a lendület nem gyorsít semmit, ez alapvető fizika
A lendület max a lassulás mértékét csökkenti, nem a gyorsulásét. Tehát amíg váltás közben nincs húzóerő lassulnia kell, max ezen lassulás mértékét csökkenti a lendület.
nemertem mi a problema amikor gyorsulasnal visszaesik a fordulat attol meg gyorsul a lendulettol de persze a gyorsulas merteke csokken es ez az amit nem latsz a km/h meron mivel lassabban reagal mint a fordulatszammero igy a gyorsulas folyamatosnak tunik (de persze lassul) de mire reagalna a km/h mero mar ujra no a fordulat
De itt nem azon van a hangsúly, hogy mennyire megy. Hanem azon, hogy nem látszik lassulni, de még csak torpanni sem a gyorsulása. Sőt, még gyorsul is tovább váltás közben. Eléggé ellentmond a fizikának, akármilyen gyorsan váltson valaki manuálissal.
Pontosan úgy néz ki a videó, mintha lejtőn gyorsulna.
2006. április 24. 11:56:36: megválaszolva RT 0 által,
→ #230
Midjárt sírok a sok síráson amit itt műveltek vaze
1 : Ez simán valódi videó
2 : Aki nem tud ilyet váltani az ne menjen veresenyezni
3 : 200-300ms az egy jó váltásnak számít, abszolút kivitelezhető manuális váltónál
peace
2006. április 24. 12:10:08: megválaszolva grego + által,
→ #233
Hát épp azt mondom, hogy megáll. Igaz, nagyon rövid időre (max 200ms, amíg egy jó gyors váltásnak tartania kell), de ha figyelmesen nézed, akkor látszik, hogy megáll...
Szerintem ugyanazt.
Nézd csak meg, hogy amikor váltáskor esik a fordulat, akkor is feljebb megy a kmh óra. Márpedig ez gyorsulást jelent.
Bár ezt a "késést" nemigazán értem a fordulatszám mérővel. Annak elvileg jobb reakcióidővel kellene rendelkeznie, mint a kmh órának.