"A vita nem vitatkozás és fõleg nem veszekedés. A vita során ellentétes vélemények szembesülnek, s a résztvevõk egymást érvekkel próbálják meggyõzni álláspontjukról, illetve a legmegfelelõbb megoldást kiválasztani."
Szó sem volt arról, hogy tévednél. Egyrészt ilyet én nem is mondhatok, mert mitől is lehetne helyesebb az én álláspontom a Tiédnél? De ugyanakkor ez viszonz is igaz.
Peace.
B.
2006. május 2. 13:42:05: megválaszolva grego + által,
→ #364
LEHETNÉL
Ugyanis nem csak a 100as sprintre gondoltam - Pannonia-ring, hegyi szerpentin, ilyesmi.
Persze ez mind csak a teljesítményről szól.
De itt mindig leszólnak olyan kocsikat, amik másként jók... ezért nem is erőltetem...
2006. május 2. 11:24:40: megválaszolva grego + által,
→ #352
Szerintem egy kocsi jóságát nem az határozza meg elsősorban hogy mennyi idő alatt van 100-on. Persze nekünk itt ez a fontos de kicsit lehetnénk szofisztikáltabbak.
2006. május 2. 11:20:52: megválaszolva Bally + által,
→ #351
1.Nem vettem magamra, mert csak 15 éves a CRX-em.
2.Vezettem CTR-t, nem hagyott maradandó nyomokat bennem, elenben a mai napig emléxem milyen volt életemben előszőr CRX et vezetni 5 éve.
3.Soha nem montam, hogy rossz kocsi a CTR, csak nem tetszik, hogy nincs orra.
Kicsit OFF de most már akkor én is hozzászólok a DC5 kontra EP3 vitához.
A DC5 sportkocsinak készült. A Civic meg nem. Abból utólag kellett összehozni valamit, ami erős és sportos. A kocsi ennek ellenére nem lett rossz!
Hogy kinek tetszik, vagy kinek nem az teljesen szubjektív dolog.
A kocsi pályán nekem bizonyított!!!!!
Az összeszereléssel vannak gondok, de minden angol összeszereléssel van.
DE:
Fasz kivan azzal, hogy páran egyfolytában leugatják a kocsi, meg lebuszozzák, úgy hogy még talán nem is ültek benne. Főleg olyan emberek, akik 20 éves CRX-kel rohangálnak. (Igen személyeskedés vegye magára akire tartozik)
Az hogy az autó gyárilag 180 LE balgaság. (Bocs Csoki ez nem személyeskedés) Egyszerűen elképzelhetetlen, mert akkor perek tömkelege indult volna a Honda ellen. Az OFF Peugeot 207 GTI ON-nál 3 LE miatt pereltek. A OFF Mazda RX-8 ON-nál szintúgy voltak gondok Németországban.
A kocsiból rohadt nehéz kihozni a maximumot, mert olyan a motor/váltó karakterisztika amilyen, de akkor is. Elképzelhetetlen amit mondtok! (le fogom méretni az enyémet is, és nem kell rá gyűjteni!)
A hibáitól eltekintve amik orvosolhatók, egy igen jó autó!!! Hogy az Öreg beleunt, nem csodálom, mert nekem is tele a tököm azzal, hogy gariban cserélgetni kell azt a 3-4 dolgot, amit elbasztak a gyárban.
A formája nekem tetszik. Akinek nem ne nézze!
És még egy fontos dolog. Akinek nem tetszik, vegyen mást! Kiváncsi vagyok, hogy mit fog venni, mert nem nagyon van alternatíva. A tortúrát az amcsi behozatallal pedig nem akarom bevállalni.
Ennyi... Lehet anyázni.....
Bullett.
2006. május 2. 14:15:34: megválaszolva Kard 0 által,
→ #373 2006. május 2. 14:07:54: megválaszolva tschokker + által,
→ #371 2006. május 2. 13:53:40: megválaszolva khamil 0 által,
→ #368 2006. május 2. 12:40:23: megválaszolva RT 0 által,
→ #356 2006. május 2. 10:47:38: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #344 2006. május 2. 10:46:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #343
Ha mindenképpen gyárit szeretnél, akkor szerintem hívd fel Karcsit Budaörsön.
Ő szokott kijárni Bécsbe és ha minden igaz 20%-kal olcsóbban tud gyári cuccokat.
Üdv kedves márka és ITR társak! Tud nekem vki segíteni h merre lehet DC2-eshez gyári kuplung szettet venni? (természetesen nem horror áron mert olyat én is tudok) Hangsúlyozom csak gyári érdekel. SOS!!! Köszi a segítséget