Jaaa... A Tuner Shopban 6000 Ft és és bármelyik autóvillamossági szerelő beköti fél óra alatt!
Mellesleg semmi értelme, de nekem is tetszik. Sajnos nekem nincs hova rakni.
2006. május 8. 10:20:30: megválaszolva Gabes 0 által,
→ #470 2006. május 8. 10:14:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #469 2006. május 8. 10:11:26: megválaszolva integra_type_r 0 által,
→ #468
De majd a Ring után, június végén nyilatkozom róla. Még nagyon friss, nincs semmi pályás tapasztalat. Országúton rendben van. Tein SS egyébként.
Neked AP1-hez a Type Flex létezik. DSA58-6 USS 1 a kit gyári kódja. Van hozzá EDFC is. (EDKU1-12120) Ez a belső vezérlő, menet közben állíthatod egyenként a gátlók csillapítását.
Azért írtam a Bulletet ...
Amúgy tök ritkán szokott lenni DC5R LSD az ebayon. Az EMS shipping meg kurvajó...négy nap alatt itt van Japánból a cucc. Már tapasztaltam
de mi értelme van 15ig vagy 13-ig pörgetni? tuti elmegy odáig minden ereje, és nem húz már semmit. ha meg 13nál is húzott jól akkor nem gyári volt az tuti.
Hát az egy dolog, hogy gyári mocival 13ezernél váltott...nekem is 10000-nél szabályoz (legalábbis remélem már nem sokáig), mégsem használom így... ...nem erre van tervezve.
Én hallottam olyan ITRröl Mon amiben GReddy érintőképernyős vezérlés volt egy ideig.
Az tudot forogni 15öt is, csak szétbaszódot a moci(az álatja )
Kb 3 hónapig ment a gyári mocival ugy hogy volt pár olyan verseny ahol 13nál váltott...
Ugy volt beálitva a paripa...
Mondjuk ez álatság. eg drága játék, de akkor is
2006. május 5. 21:15:37: megválaszolva Higany + által,
→ #423 2006. május 5. 21:13:17: megválaszolva DZSÓ 0 által,
→ #422