köcce a válaszokat a kipuffal kapcs, nem is ragoznám tovább a dolgot, hiszen ez már tényleg másik topicba illő dolog lenne.
Ö kergyu... köcce a tippet, valóban nem lenne rossz választás a mugen cucc, (nekem is jobban tetszene) csak sajna a 4-1es laza 200e, és még nem szállították ide, se biztosítás nincsen rajta. ha a mugen leömlőt feltenné vki, akkor nem fogná vissza az azzal szerzett előnyök egy részét a gyári kipuf?
úgy gondoltam,h ha mugen leömlő akkor mugen vég is kell hozzá, vagy az mind1? ezért oda lukadtam ki, hogy közel 600e pénz. ezért tértem át a Greddy-re, és kezdtem el azht nézegetni.
Lordie .... jajaja, az APEX 250e környékéről startol, de sajna ha mindent hozádobok, akkor sajna az is a 400e határait súrolja.
mindenesetre csak kíváncsi lettem volna a véleményekre,h ki mit mond a cuccra. a léneg,h hamarosan leszállítják nekem az evo2-t talán a köv7en. (lassan5hetes várakozás után) aztán majd kiderül. sajnos itthon senki nem tudott sok dologra kielégítő választ adni, és eléggé kevés tapasztalat volt bármilyen rendszerrel is. így belevágtam, gondoltam nagy baj nem lehet. természetesen azért egy-két helyről kaptam infót (hollandia, ausztria, stb.) és 95%ban pozitív visszajelzést kaptam. mivel korábbról van pár mért eredményem a gyári cuccról, már kíváncsian várom,h mit tud egy ilyen rendszer ezért az összegért. természetesen akit majd érdekel szívesen megosztom vele a tapasztalatokat. (ha nem válik be, akkor majd cserélek)
azért köszönöm mindenki véleményét (még azokét is akik ennyit ne adtak volna egy ilyen gagyiért)
Na jó, nem vitatkozom veled, nincs értelme, csőlátásod van. Ha a haverod azt mondja jobb a trabi a ferkánál még azt is elhiszed.
Amúgy meg STI-ről meg EVO-ról volt szó, Skyline megint más tészta, az már elgondolkodtató főleg ha valami brutális... de most már én hanyagolom a témát, főleg itt, ugyan is ez INTEGRA topic.
lapos, de magas.
alatta átfér egy kidölt fa is....
Mind1.
Az ember aki mondta Autóversenyzet régen, nem beszél baromságot...
Ja, én soha nem fogok X éven keresztül Ferrarival járni, azt megigérem.
És ha ideáltanának 1et eladnám és vennék helyette csunya, müanyagbelsős R34GTR Z-Tune Nismo Skylinet...
Bocs.
2006. május 19. 15:16:46: megválaszolva Higany + által,
→ #727 2006. május 19. 15:08:18: megválaszolva Champ + által,
→ #724 2006. május 19. 15:06:47: megválaszolva Avium 0 által,
→ #723
Wááá!! Ne haragudj Red Sun de te bolond vagy? Nem bírtam szó nélkül olvasni amiket írsz. Sztem lefosnád a bokád örömödben vagy élvezetedben ha lenne valaha is egy akármilyen ferrarid nemhogy eyg f430, ami talán a valaha volt egyik legjobb ferrari.
"Kibaszotul magas a kocsi, az az első. Terepjáró és kész." PFFFFF.... az F430-as pl 1.21m magas, az magas szted? Tudom vannak 120alatti sportkocsik dehát akkor is... Gondolkozzál már mielőtt valamit leírsz! Az meg hogy egy haverod azt mondja szar a ferrari és te vakon elhiszed neki elég primitív dolog. Majd ha te is x éven keresztül ferrarival jársz akkor írjál róla ilyen véleményeket.
Egyetértek Bullett-el, egy STI vagy EVO sehol sincs egy ferrarihoz, de tényleg nincs is értelme összehasonlítani. Ez nem jelenti hogy ezek szar autók, nagyon is jók (gondolom, nem próbáltam még) és biztos qrva nagy élményt nyújtanak. Elfogadnám bármelyiket, de ha melléjük felajánlanának egy ferkát nem sokat gondolkoznék.
Na jó, nem ragozom tovább és bocs ha sértő volt valami.
U.i.: soha nem vennék olasz és francia autót, mindegyik hulladék, kivétel a ferrari, lamborgini és a hasonlók.