nos, boxter az most nem volt...
ellenben a carrera-ák nagyon kemény bringák...
a turbo-ról nem is beszélve...(mondjuk az az nsx-r-nek is nagy falat lenne...)
Egy szivemnek oly kedves idézet: ".......majd ugyanezen nap délutánján megalázhatjuk az őrjöngő Boxster tulajdonost, aki egyszerűen nem éri fel ésszel, hogyan történhetett meg, hogy ő sokkal többet fizetett, most mégis fokozatosan lemarad tőlünk - jó esetben, rossz esetben az árokból pislog szomorúan...."
nagy baja nem lehet? úristen DomE!
minimum egy nóziigazítás, meg lököscsere.....
és még ki tudja mi...
én biztosan a kést forgatnám magamba ha ilyen b..om lennék, vagy így elb..tam volna.
Nem biztos, hogy neked ez lesz a baj, de én a CRX-el hasonló tünetek mellett úgy jártam, hogy eltörött a kiemelővilla...
Egy jókora darab ott kóvájgott a váltóba, még jó hogy az olaj nem keverte be a fogaskerekek közé....
Mondom, nem biztos, hogy ez a baja, de nekem is ilyen észrevételem volt akkoriban...
2006. május 22. 16:44:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #777
Helló,
Ha vkinek van hasonló tapasztalata kérem ossza meg velem.
Néhány hete éreztem, hogy a váltókar nehezebben jár, de nem volt feltünő, az egyes fokozat egyébként sem kapcsolható mindig könnyen, tegnap óta viszont a váltókar oldalirányba akad,
valamint a felső fokozatokat (1., 3.) sokszor kidobja a kocsi.
Valamint négyesből kettesbe is körülményes a kapcsolás.
Szerdán megy orvoshoz, de addig is érdekelne, ha vki sejti mi okozza a panaszokat.
Köszi.
2006. május 22. 16:38:07: megválaszolva Gabes 0 által,
→ #776