Azt meg szabad kérdezni, hogy amúgy milyen autóval járkálsz? Mert az világos, hogy az NSX, a DC2 meg az S2k is inkább múzeumi relikviaként áll a garázsodban. És már többször felmerült bennem a kérdés, hogy mivel jársz a hétköznapokban?
nem volt még itr-em pláne eladó, de szerintem az ilyen kaliberű autók a tesókat nem érdekli ez nem egy régi leharcolt S merci négyzázé', amire rögtön ráugranának
Menyjit engecc a felíbű', tesó?! Menyi a vége? Továb tudnám paszolni jóáron... Úgye dízel? Menyit megy? Hácsó kerékhajtós? Menék vele probálni... Hozd ózdra és adig kitalálok egy 2 misi alati árat, ami jó lesz neked...
valaki anno rakott fel képet a veszprémi integráról hogy volt megnézni anno, (kb 6 éve). Le is írta hogy nem vette meg stb.
Tutira emlékszem mert anno a rendszámát rosszul írtam(typo) le s Ő javította ki. Meg vannak még a képek? mert én valamiért elvesztettem és a forum bejegyzés pedig archive-álva lett.
HFG-140
HEG-400 volt KerGyu autója? Múltkor láttam Pécsen a 400 ágyasnál. Egy idősebb hölgy vezette (bár szarul látok). Kívülről szimpi darabnak tűnt. Kéne egy Integra...
Én nem ilyet tennék gyári motorra. Lehet hoz szépen, de a saját oldalon lévő reklámadatoknak én nem hiszek, csak a független teszteknek, meg még ők is írják, hogy ezt igazából komolyabban épített motorra tervezték.
Én inkább egy hosszú 4-2-1 (tri-y) leömlőt választanék, arról van pár jó tapasztalat is legalább már kishazánkban. És olyat elég jó áron lehet szerezni, persze nem eredeti Hytech-et (vagy SMSP-t vagy hasonlót), de jók a copy-k is. Ilyen formára gondolok.
2017. február 21. 12:27:42: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #32502
A motor és a kipufogó az egy rendszer, együtt képesek egy bizonyos teljesítményre. Ha a leömlő utáni részt ráraknád egy amúgy 500 lovas vmi turbós dögre, nem fojtaná vissza 200 lovasra. Szóval sztem nem lehet megmondani h max mennyi lovat tud egy kipufogó.
2017. február 20. 11:24:18: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #32497
Sziasztok. Egy gyári 1.8 Integra kipufogorendszer mekkora teljesitményt képes kiszolgálni? Tehát ha mondjuk a motor képes 220 loeröre akkor elegendö lehet a gyári rendszer? Esetleg leömlöcserével?
Ezek elméleti kérdések. Köszi
Ezt igy eleg nehez megmondani, mindegyik peldany mas mas lesz szerintem, inkabb nez ala. Nekem, igaz nem ITR van, de a hatso kerekosszetartast allito szilentek (fogalmam sincs, hogy mi lehet a hivatalos neve ) voltak teljesen szetrohadva, minden mas jo volt. Mondjuk en mar elore megrendeltem mindent szoval nem osztott nem szorzott
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Az ITR gyári hátsó kipufogódobnak milyen átmérőjű a kipufogóvége, illetve milyen hosszú(csak a rozsdamentes vég)?
Ha esetleg közületek van valakinek feleslegessé vált ilyen dobja jó állapotban, kérem írjon.
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv:Geri
2016. december 19. 08:29:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #32486 2016. december 17. 21:24:27: megválaszolva DC2310 + által,
→ #32485
van itt olyan aki már kicserélte az össze futomú szilentet az integráján milyet érdemes, ajánlott venni honna milyen árba lehet egy ilyen felújítás mire érdemes oda figyelni.
esetleg akinek van valami tapasztalta ezzel kapcsolatban kérem irjon nekem
előre is köszönöm
Üdv
Z
2017. január 5. 10:32:36: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #32490