Hát igen szerintem már többen eljátszottak a gondolattal, pl én is. De egy honda után nehéz másra váltani kategóriájában. Előrébb/feljebb lépni persze lehet, mert vannak még patent japán autók amit vezetésre terveztek.
Én vti honda után ülten át swift sportba ami szintén egy nagyon jól hangolt autó, imádtam. De valahogy mindig sóvárogtam a honda után. Így lett az inti, ami régi álmom volt
És mire esetleg olyanon gondolkodnék, hogy le kéne cserélni az intit (ami sztem sok évig meg sem fog fordulni a fejemben) addigra már csak ilyen retek űrhajókat fognak gyártani, úgyhogy marad örökre
Ja, ne ertsel felre, nem rossz indulatbl irtam.
Ugy ertettem, hogy ujjabb auto.
Mar rengetegszer eljatszottam a gondolattal, mit vennek, ha eladnam a Hondat, es rajottem, hogy iszonyuan nem tudnam mit vegyek mert "ismerem" a legtobb markat sok emberrel beszelgetek, persze nem vagyok orakulum
Mielott megvettem az elso jelenlegi Hondamat elmentem megnezni egy Clio RS-t, de hulla volt, lehet inkabb csak a kivancsisag motivalt mint a valos vasarlas, tetszenek csak nem tudnek oszinten megbizni egy Renaultba.
Én semmit nem vennék rá. Minek? Egy átlag user (mint én is) a gyári állapotot sem tudja kiautózni zárt pályán, hosszú távon meg egy jó állapotú gyári mindig többet ér, de legalább is könnyebben és kisebb bukóval adható el.
Gumira, és esetleg felnire költenék, ha a gyári nem tetszik, de kb ennyi.
Nem vagyok elvakult Hondas, de ha valaki azt mondana itt van egy Hot Hach ara vegyek valamit gozom sincs mit vennek, mert a mai autok el vannak puhulva, igaz a piac ezt diktalja a kompromisszumot, de a multban sem lehet orokke elni pedig nem is olyan rossz az
nem hinném...
inkább valamilyen árfelhajtási technika lehet a háttérben...
hogy bőven az átlagár felett elmenjen...amire a kevés km miatt van esély...
egy ilyen réteg autónál ahol nagyon kicsi a valós összehasonlítási alap működhet...(ua megy az nsx-nél is...)
de nem írnak magáról az autóról semmi extrát...
de maga a tendencia valós...
meggyőződésem, hogy egy felfelé menő spirálban vagyunk...
Elképzelhetőnek tartod, h ennyiért elkeljen?
Mert akkor beindul majd az új biznisz, a régi integrák óratekerése, kicsillantása, és duplán történő eladása.
Ezek x adatbázisból vett adatok, DC2-re is tuti van 2-3 402m-es 'hivatalos' adat is, ebben azok közül az egyik van. Tuti van olyan aki "én ennél gyorsabbat mentem", de viszonyításnak jó ez az oldal mindenképpen.
hmmm ez érdekes, hol lehet ilyeneket nézegetni?
annak mi lehet az oka, hogy 90ről 0ra az inti előbb megáll, 100ról meg a gt86? :O
a 8:43mas idő a Nürburgringen az teljes köridő lehet ugye (nem btg) ?
gt86 vs integra pályán. vélemények? youtube-on nem találtam semmilyen összehasonlítós videót csak ilyet
de itt meg egyik sem gyári.
Nürburgringes idejük szerintem nagyon közel vannak egymáshoz rohadtul kíváncsi lennék egy battle-re