5:22 A.M.- $100 bid placed by psilla69
5:23 A.M.- $5,000 bid placed by Realsuperman2006
5:25 A.M.- $25,000 bid placed by Bg3948
5:25 A.M.- $28,000 bid placed by pwrful4
5:30 A.M- $30,000 bid placed by evo1003
9:26 A.M.- $90,000 bid placed by grp09
12:05 P.M.-$101,000 bid placed by Trifecta123
1:31 P.M.- $102,102 bid placed by ngoan
5:05 P.M.- $103,103 bid placed by USAUSAUSA
5:06 P.M.- $104,104 bid placed by ngoan
6:38 P.M.- $105,105 bid placed by USAUSAUSA
6:41 P.M.- $106,601 bid placed by ngoan
3:51 A.M.- $108,000 bid placed by srkhatti
6:14 A.M.- $109,109 bid placed by ngoan
akik licitáltak rá...
User GRP09 is IndyCar racer Graham Rahal
User Ngoan is AKA @NgoaNSX on Instagram, is a software engineer and app developer, and already owns a ’98 ITR in Championship White among other more expensive sports cars. He clearly appreciates these cars for what they are.
User USAUSAUSA already bid on and won a 1,900 mile S2000 and 5,600 miles EM1 Civic Si so, you can say low-mileage Hondas is one of their things.
User Trifecta123 placed a $101,000 bid on, won, and now owns a ’01 NSX, not to mention a 17,000 mile GS-R they also won for $25,000. Spending six-figures on some rad-era Hondas is already a thing for this person.
Can’t glean much info off of user Srkhatti except he’s bid on and won a ’91 BMW M3 with just 31,000 miles earlier last year and, since the ITR has been called the M3 of Japan, clearly, he knows why this car is highly coveted.
Ja oké. Azt nem értettem, hogyan tudsz az autóiddal mindig egymás mellé parkolni.....
Mert gondolom te sem vagy nyugodt, h mikor húzzák végig az oldalát, ha valami idióta mellé áll.
Már kérdezni akartam régebben is, de milyen garázs ez? Valami közös egy légterű alagsori beállók, amit fixen bérelni tudsz, és az mindig a tied? Minden parkolóhelynek bérlője van?
Az biztos, h gazdasági öngyilkosság egy 2 személyes(2+2) 2 ajtós sport autó, a SUV igények mellett.. viszont az nekem kellemetlen, h tuképp ha egymás mellett állna a két kocsi, akkor sem nagyon tudnám megkülönböztetni melyik melyik..
ezzel nem tudok vitatkozni bar nem ertem, hogy fugg ossze a ketto. 2022ben is biztosan lehetne ugyanarra a platformra "masik" autot epiteni, csak szartak bele
de pl. a CRXet (mind a 3 generaciot) is Civic platformra epitettek es megis sikerult "mas" autot kihozniuk belole. Ez se nem coupe, se nem alacsony, se nem semmi kulonleges, se nem utal a korabbi Integrak egyikere sem. Ilyen szempontbol ertheto, hogy fennakad valaki rajta, csalodaskelto a markatol.
Igen, ezt gondoltam. Az Integráról nekem is a Type-R jut eszembe, pedig tényleg nem csak az volt, azon kívül elég sok fajtája volt még régebben is.
Állítólag lesz majd Type-S, az se lesz egy ITR persze, (ahogy kb. semmi se már) de azért abba több kakaót pakolnak, gondolom, meg külsőre is más lesz kicsit.
Ez a maga idejében a 80-as évek második felében igen csak sportos autó volt mind külsőre, mind belsőre, mind technikailag. Nem az ajtók száma amivel gondom van az újnál, hanem a hozzátartozó formával. A Toyotának volt erre egy altipus megnevezése: Liftback, ha jól rémlik ezt 3 generáción át használta, az első hátulja igen pocsék volt, mélyre helyezett hátső lámpákkal, ellenben hatalmas csomagtérrel (volt is ilyenem egy 83-as évjáratú és amúgy igen csak jó autó, de nem szép) A 2. liftback az a 80-as évek végén volt, viszont az már sokkal szebb formában és arányosan, az egy gyönyörű autó volt. Aztán a 3. generáció hátulja az megint csak nem lett túl szép,az is félkupé forma lett. Nos ezt is inkább nevezném Civic Liftback-nek.
Ezt azért inkább nevezhetjük sedannak mintsem félkupénak. Nem mellékesen az előző 2 szériából is vilt 5 ajtós, viszont mégis kellően sportosak voltak és arányosak, az arányokkal nincs baj az általad linkelttel sem, viszont ez az új valami borzalmas.
Nem nagyon komálom én sem ezeket a nagy 4-5 ajtós autókat, amiket megpróbálnak kupésítani. De itt a nagyobb bajom azzal van, h mindezt a síma civic 1,5 -ös motorjával akarják......
Nem tudom azt mondani, hogy ronda lenne, de azt sem, hogy konkrétan tetszene, pláne Integrának nem.
De ma ez van, erre megy a világ. Nekem sem tetszik, de attól még ez van és ez is lesz.
Részemről az lett volna a tökéletes, ha kijön ez (mert a piacnak kell és kész, ezt kár tagadni) meg kihozzák mellette azt a 3 ajtós tanulmányt vagy rendert, mert az tényleg jó lett szerintem.
De ugye minek pocsékolni annyi energiát és pénzt egy olyan vonalra, ami csak egy bizonyos rétegnek szól.
Egyszerűen nem éri meg sajnos, mert nem az kell a piacnak. Ezt jóval többen fogják megvenni, ha Integra, ha nem. Evvan.
Mi lesz ha nem jön? Mert ezt a szilárd test akkumulátort várják már évek óta. Közben azért már a Toyota is kidobta a saját villany SUV-ját.
Mellesleg biztos vagyok benne, hogy egy ideig a kettő együtt fog menni ha lesz is szilárdtest akkumulátor, mert az elején drága lesz a technológia. De lehet ez a szilárd test akkumulátor is úgy jár mint a 70-es években a Wankel motor. Mindenki várta, és azóta is jön a hosszú élettartamú, alacsony fogyasztású változat