HONDA fórum
2024. május 14. kedd, 06:49,  Bonifác, Bonis Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: JAGER 10 + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 651 | 650 | 649 | 648 | 647 | 646 | 645 | 644 | 643 | 642 | 641 | 640 | 639 | 638 | 637 | 636 | vége >> 

Téma információk
Specifikáció és technikai információ (angol)
Integra Type-R Introduction (DOC angol)
Honda Integra Type R - 1998-2000 Brochure (UK)

Ajánlott irodalom:
Team Integra...

Team Integra Performance Articles...
Team Integra Maintenance Articles...
Team Integra Projects Articles...
Team Integra Detailing Articles...
Team Integra Information/FAQs Articles...
#33377 -koca- +  2021. július 16. 06:39:25    ‹›   →  ↑  0 | rejt
[SMIL:/szomoru/Coucou22.gif] [SMIL:/szomoru/cry.gif] [SMIL:/szomoru/cry2.gif] [SMIL:/szomoru/cry4.gif]


2021. július 16. 14:29:26: megválaszolva grego +  által, → #33378 

#33376 Kard 0  2021. július 4. 14:28:43 re: #33375 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Projektnek tetszetős, de szerintem ezzel az Integra lelkét vették el. Pont a kettős mivolta miatt annyira jó az motor.

#33375 integra_type_r 0  2021. július 4. 07:49:54    ‹›   →  ↑  +3 | rejt

2021. július 4. 14:28:43: megválaszolva Kard 0  által, → #33376 

#33374 Kázmér +  2021. június 22. 14:08:11 re: #33373 (Rickk + )  ←  ‹›  +1 | rejt
15 millió forintnyi dollárért kelt el egy integra.


Kelt volna, mert jól összetörte az ökör eladás előtt.



#33373 Rickk +  2021. június 6. 14:18:41    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Megfordult a fejemben, hogy megválnék imádott integrámtól???? amennyiben lenne rá komoly érdeklődő, és amíg megvan a kiszemelt méltó utód.
Hibája: csomagtér teleszkópokat cserélni kell mert elgyengültek, nem tartja meg a csomagtérajtót.
Teljesen gyári, a futómű kivételével (Ksport)
Kasztni, futómű, fék, gumik, motor, váltó, kuplung rendben. Röviden.
Komoly vételi szándék esetén érdeklődni privátban, vagy +36306773099
Irányár: 3,2M

https://youtu.be/qXfOzHe9mSc
2021. június 22. 14:08:11: megválaszolva Kázmér +  által, → #33374 

#33372 rewind +  2021. május 2. 21:06:51    ‹›  0 | rejt
Valakit érdekelne JDM--> EDM csere?



#33371 integra_type_r 0  2021. április 18. 08:15:16    ‹›  +2 | rejt


#33370 grego +  2021. április 15. 18:09:40 re: #33369 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
A két sárgával? :D

#33369 Kázmér +  2021. április 15. 13:07:02 re: #33368 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ahogy nézem, én is boldog tudnék lenni mindkettővel... [SMIL:/smile2.gif]
2021. április 15. 18:09:40: megválaszolva grego +  által, → #33370 

#33368 integra_type_r 0  2021. április 10. 10:57:48    ‹›   →  ↑  +6 | rejt

happy owner... [SMIL:/nevet/smoker.gif]


2021. április 15. 13:07:02: megválaszolva Kázmér +  által, → #33369 

#33367 delmarco 0  2021. április 3. 23:11:16 re: #33366 (Kard 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Most ez lehet, hogy egy szelsoseges pelda, de egy darton huvely megoldas lehet.

#33366 Kard 0  2021. április 3. 19:17:16 re: #33362 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Azért ennek is van egy határa a két henger közti vékony hengerfal. Alapvetően a motorok nem arra vannak tervezve, hogy felfúrják őket. A speciális hengerfal bevonatot meg úgyse tudod visszavarázsolni ami az Integra hengerfalán van/volt.
Ezért írtam el kell fogadni, hogy tökéletesre már nem tudod újraépíteni, örülni kell ha csak csipegeti az olajat.
2021. április 3. 23:11:16: megválaszolva delmarco 0  által, → #33367 

#33365 integra_type_r 0  2021. április 3. 08:52:55    ‹›  +4 | rejt


#33364 rewind +  2021. március 18. 15:36:40 re: #33360 (Kard 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Erre meg volt egy "segítő" megoldás a dezaxiált csapszeg a dugattyúkban, bár 100%-osan ugye ez sem oldotta meg a problémát.

#33362 delmarco 0  2021. március 14. 00:25:36 re: #33361 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Kimondtad a varazszot itthon :)
Azert ez eleg szomoru, hogy idehaza nincs egy rendes gepmuhely ahova elviszed a motort es nyugodtan hatradolsz mert tudod na ott ezek tutin megcsinaljak.
Ehelyett van a reszketes vajon mit b@sz..k el, ha barhova megis elvinned.
2021. április 3. 19:17:16: megválaszolva Kard 0  által, → #33366 

#33361 LasiIS250 0  2021. március 13. 20:08:53 re: #33360 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Esetleg ha túlméretesre van fúrva a motor és új túlméretes dugókat kap... De engem a nagy 4age guruk erről lebeszéltek, 4age motornál itthon ez még jól nem sült el.... arról nem is beszélve, hogy csak tengerentúlról lett volna horror összegért új tólméretes dugószett !
2021. március 14. 00:25:36: megválaszolva delmarco 0  által, → #33362 

#33360 Kard 0  2021. március 13. 19:24:28 re: #33359 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Erre próbáltam rávilágítani én is. Nincs olyan, hogy tökéletesre megcsinált motor, mert nem lehet a dugattyúk hengerfalra történő erőhatásai miatt. Az mindig hordósra kopik, egyszerűen ilyen a dugattyús motor mert a hengerek természetes kopása a dugattyúcsapszegre merőleges irányban nagyobb, mint a csapszeggel megegyező irányban. Ezt a kopáskülönbséget a hajtórúd ostorozó mozgásából eredő tömegerők és a dugattyúra ható gáznyomás oldalirányú komponense okozza.
2021. március 18. 15:36:40: megválaszolva rewind +  által, → #33364 
2021. március 13. 20:08:53: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #33361 

#33359 LasiIS250 0  2021. március 11. 06:59:27 re: #33354 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  +7 | rejt
Egy full újra építettet egészséges motorral sem mentek volna egetverően jobb időt.... ha több kört mennek, lehet 1-2 tized még meglett volna, de ez is nagyon jó időnek számít egy szívó 1.8 as tól!

Pl. Én az AE86 ot nem annyira sajnálom, kopott motorral kapták meg , és mint kiderült utólag a vezérmű szíjfeszítő patron megadta magát és elugrott a vezérlés 3 foggal, ez mellé bejátszott hogy a szelepek már nem zártak szépen és a VVT kerék is hol dolgozott, hol nem... mikor milyen kedve volt :D a kocsiban vagy 130le maradt a 165 helyett hasraütésre.... Jani és Csabi is megjegyezte, hogy marha jó a kocsi.. csak kurva gyenge,ennek jobban kellene mennie de így is 49,8 as időt tudtak vele.

Tavaly csavarra szét lett borítva a motor! Voltak benne meglepik, csúnya részek... 600K ból lett felújítva és eszi most is az olajat, nem tudunk mit kezdeni vele, hordósra van kopva a motor és túlméretes gyűrűkkel lett összerakva! Az erő visszatért, de el kell fogadni ez sosem lesz már 0 km es blokk! :)

Szóval az a kis kék pamacs lófszt nem jelent, ennyiért tuti nem borítanám szét.... legyen benne jó olaj, legyen jó a kenés azt néha rá kell nézni a nívóra, sok olajat meg lehet venni a felújítás árából! :D
2021. március 13. 19:24:28: megválaszolva Kard 0  által, → #33360 

#33358 delmarco 0  2021. március 10. 22:55:22 re: #33355 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Persze mert az ITR szivo es anno azert sokkal tobb minden volt szivo plussz az erosebb autok sem nagyon voltak tobb mint 210-220lo gyarilag azokat meg lehetett fogni, kivetel persze volt pl.: EVO vagy STI
Manapsag mar mindent megfujnak, (lassd 1.0 Ecoboost-tol kezdve 2.5 TFSI ) ha egy ITR kap egy turbot akkor minden mas azert korbenezhet ;)

https://youtu.be/RyulF51zi3Q?t=109

Nem veletlen a CTR is turbomotort kapott, csak a nyomatek [SMIL:/szetvert.gif]

Lassan elszaladt a vilag egy hulye iranyba es manapsag minden hothachbe 300 loero kell mert szamhaboru van.

Pedig egy Civic EF i-VT vagy Golf I. GTI-vel olyat autozol, hogy lepetezel es nem kell hozza 310 loero!

#33357 delmarco 0  2021. március 10. 22:33:41 re: #33327 (LZITR 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mikor neztem a videot orultem, hogy azt mondtak a videoba, hogy egy jo alapotu ITR, aztan a video kozben meg fustol...?
Egy jo motor nem futsol keken. Alairom kivulrol nagyon csili vili szep auto.
Nekem 250.000km futott EK4 van es semmit nem futol se VTEC valtasnal se tiltas koruli fordulaton biztosan sokat szamit, hogy en vagyok az auto 2 tulajdonosa, de ettol fuggetlenul nem valtoztat a tenyen itt egyszeruen valami elfaradt es helyre kene rakni.

#33356 Kard 0  2021. március 9. 21:58:40 re: #33355 (sh adam 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Jó de miért féltsünk egy ilyen autót? Én hajtottam az enyémet, sokat. Vittem pályára, mentem vele rendesen. Használtam, élveztem. A végére tényleg el lett használva mikor eladtam (nem is kértem érte sokat, akinek van kedve felújítani az foglalkozzon vele). De tényleg mi értelme van tartogatni egy ilyet?
Kb. mintha lenne valami jó nőd és nem dugnád meg mert "kopik". Aztán szépen megvárod míg megöregszik.
Szerintem teljesen természetes, hogy egy ennyi idős autóban sok kilométer van, az azt jelent sok élvezettel megtett kilométer van benne.

Én például csak néztem amikor kint voltunk a Pannoniaringen és a Ferrari F360-al szarabb kört ment a tulaj mint én az Integrával. "Mert vigyáz rá". Hát akkor mi a pélónak vettél ilyen autót, ha még meghajtani sem mered.


#33355 sh adam 0  2021. március 9. 09:46:50 re: #33354 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Aki annyira félti az nem adja oda, mert még maga se rúgja csak néha ujjalgatja. :)
Itt legalább tisztességes gumi volt rajta!

S2000 vagy a Civicek? Az mi volt? Fika gumival mind! [SMIL:/smile9.gif] (Ez igaz amúgy a többi márkára is sajnos...)

Mellékesen el kell fogadni, hogy mai viszonylatban már ezek az autók nem akkora BUMM-ok! Maga idejében és még utána elég sokáig egyeduralkodók voltak de ma már nem fog tőle letérdelni az ember. Elismerésre méltók ma is, de már nem vernek mindent a maguk kategóriájában.
2021. március 10. 22:55:22: megválaszolva delmarco 0  által, → #33358 
2021. március 9. 21:58:40: megválaszolva Kard 0  által, → #33356 

#33354 White +  2021. március 9. 09:31:43    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Olvasgatva itt a hozzászólásokat, egy dolgot furcsállok, hogy nem tudott a magyar hondás közösség a műsornak adni egy normális, jó állapotú integrát, hogy leteszteljék.
A feketén a motorja volt full gatya, ennek a fehérnek a motorja kicsit + váltó hiba.

Én személy szerint imádom az integrát, ez a pici kanyargós pálya köré van teremtve. )Egy hosszabb ringen elvérezne a gyengesége miatt.)

Tényleg kíváncsi lennék egy jó állapotú integra milyen időt menne... de azokat a kincseket az értéküket tudván nem valószínű, hogy valaki felkínálja tesztre.
2021. március 11. 06:59:27: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #33359 
2021. március 9. 09:46:50: megválaszolva sh adam 0  által, → #33355 

#33353 LZITR 0  2021. március 9. 09:16:35 re: #33350 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Örülök, hogy hozzászóltál, kíváncsi voltam a véleményedre. :)

#33352 MarciCB3F20A5 +  2021. március 9. 07:09:43 re: #33351 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
De odamentem és ott a helyszínen újra beállítottam és utána jó lett.
persze. mindenki hibázhat. Na de itt a javítási szándék (gyere, hozd vissza!) sem volt meg. [SMIL:/smile1.gif]
na mindegy.

#33351 Tonx +  2021. március 8. 21:31:34 re: #33347 (MarciCB3F20A5 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is állítottam már be úgy hogy utána csattogott. De odamentem és ott a helyszínen újra beállítottam és utána jó lett.
Az elkurvulás szerintem azért van, mert már nem kell ügyfelek után futkosni hanem jönnek maguktól, és már inkább több van mint elegendő. Aztán a tömeg nyomása miatt elkezdenek kapkodni majd rájönnek hogy elég a 90%-os munka is akkor is visszajönnek, majd 80% aztán szép lassan beállnak egy önfenntartó szintre és azon elvannak. Ahogy anno a Hondában a fényező is. Az elején tökéletes munkát végzett, de tényleg. 5-6 évvel később már úgy elkurta a színeket hogy nem 2 árnyalatni különbség volt közte hanem másképp is hívták a színeket. A félig elkészült autókat tárva nyitva hagyta gyújtáson az udvar közepén amit elkészült már nem rakták teljesen össze csak beszórták a maradék csavarokat egy dobozba oszt vidd.
2021. március 9. 07:09:43: megválaszolva MarciCB3F20A5 +  által, → #33352 

#33350 integra_type_r 0  2021. március 8. 20:43:41 re: #33348 (LZITR 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +7 | rejt
én nem láttam messze ennyire drámainak a dolgot...
volt kis ködölés, de nem konzitensen (mint a fekete), bizonyos kanyarban csinálta néha meg nem...
ráadásul állandóan a felső fordulatszám tartományban ment, a váltó probléma miatt...
valószínű fogyogat az olaj, de ezzel kontrolláltan még akár simán lehet együtt élni...(utcai tempónál még inkább)
az autó ettől függetlenül tényleg korrekt időt ment és hozta azt az élményt amiért csinálták...
és végül is erről szól ez az egész...
2021. március 9. 09:16:35: megválaszolva LZITR 0  által, → #33353 

#33349 Csizi 0  2021. március 8. 20:37:38 re: #33348 (LZITR 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Nézd, én őszinte ember vagyok, nem fogok udvariasságból csápolni valamire a közösség kedvéért, amiről nekem egyáltalán nincs túl jó véleményem vagy benyomásom.
Volt már jópár saját autó és motor is a portámon, és nagyon sok autóval, motorral kapcsolatos tapasztalatot gyűjtöttem az elmúlt 24 év alatt, mind a saját, mind mások járműveivel kapcsolatban. Ha felpattintom a géptetőt, egyből látszik az autó előélete. Mindent elárulnak a nyomok. Látszik az is hogy csak eladásra lett hirtelen kipucolva, látszik az is ha babusgatva volt az autó. Meg az is ha szartak az egészre nagy ívben. Ha fekete fék- és kuplungfolyadékot látok, akkor az kb azt jelenti hogy az utolsó 10 évben tuti nem cserélték. Ha egy ilyen filléres dolog nincs megcsinálva az autón, akkor felmerül az emberben hogy az egyéb, fontosabb szervizek miként lettek végrehajtva. Általában egy ilyen autóba ha mélyebben belemerülök, jönnek elő a szépen csontvázak. Persze lehet én vagyok túl igényes. Igen, kiröhögtek már párszor hogy takarításkor még a pedálokat is subickolom az autómban, de a röhögőknek már gyulladt ki a kocsijuk, meg szívnak állandóan a különböző hibákkal, robbannak le menet közben az autójukkal. :) Egy Interga birtoklása feltételezné hogy a tulaj egy szinttel magasabb fokon áll mint egy átlag USER, egy Integrát birtokolni és vezetni inkább már autóbuzéria. Újonnan is lényegesen drágább volt mint egy átlag autó, aki anno ezt megvette (de a soron következő többi tulajra is érvényes szerintem), szintén egy magasabb műszaki intelligenciát feltételezne, és egy ilyen kocsi azért úgy hiszem hogy az átlagosnál komolyabb törődést igényelne.

2021. március 8. 20:42: Szerkesztve Csizi 0  által, megtekintés
2021. március 8. 20:39: Szerkesztve Csizi 0  által, megtekintés

#33348 LZITR 0  2021. március 8. 19:38:33    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Youtube videó alatt szebb hozzászólások vannak mint itt a Honda fórumon, pedig a youtube komment szekciója aztán gyakran tele van gyökerekkel. Szomorú...
Inkább bele sem megyek a felújítás részleteibe, nem adok újabb támadási pontot az okostojásoknak, úgyis tudnak látatlanban mindent. :)
Az, hogy kurvajó időt ment az autó nem számít, a lényeg, hogy a motor a halálán van és akad néhány rozsdás csavar a motortérben... [SMIL:/smile2.gif]
2021. március 8. 20:43:41: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33350 
2021. március 8. 20:37:38: megválaszolva Csizi 0  által, → #33349 

#33347 MarciCB3F20A5 +  2021. március 8. 19:35:34 re: #33346 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
nekem is volt egy hondás, nagyon jó szerelőm. szelephézagállítás után csattog a motor... majd beverődik - volt a válasz. Na akkor tanultam meg beállítani a hézagot [SMIL:/szetvert.gif] - és jó lett. Nem értem, miért van ez, amit írtál, de valós.
Ja, azelőtt meg hibátlanul dolgozott.
2021. március 8. 21:31:34: megválaszolva Tonx +  által, → #33351 


2021. március 8. 19:38: Szerkesztve MarciCB3F20A5 +  által, megtekintés

#33346 Tonx +  2021. március 8. 19:20:20 re: #33345 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Azt tudom hogy egyre több a kókler Hondás szerelő. Egyik elrakja a vezérlést 1 foggal komplett motorfelújítás után, majd mondja hogy az új olajjal megszűnik a kopogás, a másik 4liter helyett 5-t rak bele mert tuning motor és alapjáraton kell annál nézni az olajszintet. Harmadik olyan leömlőt rak fel ami lyukat üt a karter aljára de úgy hogy még meg sincs húzva a csavar de már összeér, kb 2mm-t kellett leköszörülni a leömlőből és a karter alját felütni kalapáccsal hogy legalább legyen egy mm rés de úgy, hogy nem volt a közelben másra lehetőség tehát se új leömlő se más karter és volt rá kb 1 órám. Ugyanennél a kocsinál a kipuf rendszer majdnem 100e volt úgy hogy a lányom 12 évesen szebben hegesztette volna meg a csöveket. Amikor kihagyják a fém lapkákat a fékbetétnél aztán kopog a fék, amikor a frissen felújított motorból döl az olaj. Amikor a fékcső rossz helyen megy el és szépen dörzsöli a lengéscsillapító mert 3 perc alatt jó helyre lehetett rakni. És a legjobb amikor sajnálják a 200ft-ot egy új tömítőgyűrűre az olajleresztőnél, Volt hogy 3db volt már összepréselve. És ez csak pár autó a múltból amit javítanom kellett.
2021. március 8. 19:35:34: megválaszolva MarciCB3F20A5 +  által, → #33347 


2021. március 8. 19:21: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés

#33345 sh adam 0  2021. március 8. 16:59:46 re: #33340 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tudom ki és miből rakta össze konkrétan ezt az ITR-t DE azért azt tegyük tisztába idehaza milyen viszonyok is uralkodnak. Itt ahol nincs betyár becsület még hondás a hondást is átb@ssza. Mitöbb az anyját megb@szná mindenki 1ft-ért ha lenne még 1ft , de sajnos már nincs ( tisztelet a kivételnek! ). Volt nem 1 nem 2 eset mikor vagy be se került vagy nem az amiről szó volt. Konkrétan egy ITR-nél is volt így. Mikor a következő tulajnál derült ki szétbontásnál, hogy közel sem tartalmazza azt amit tudott az eladó. Vagy mikor szerviz után már nem voltak benne azok amik előtte! :D
Innentől kezdve, hogy melyik autó valójában milyen általános szervízt vagy generált kapott nehéz megmondani.

Ettől függetlenül még mindig úgy érzem elbeszél itt mindenki egymás mellett.
Itt a vita a füst pamacsból indult. Akkor még szó nem volt arról mennyi km-es vagy, hogy mit kapott vagy sem.
Korából és ebből adódóan vélt futásához lett mondva az, hogy mi olyan meglepő azon ha van egy kis pamacs?????
Én nem vagyok véres szájú hondás, SŐT az ITR-t mai viszonylatban irreálisan drágának és túlmisztifikáltnak tartom (tartottam mindig is), DE ez a nincs kicsattanó egészségeben kicsit erős volt számomra. :)
1 kezem sok ahhoz, hogy megszámoljam mennyi féltve őrzött ITR van itthon. A legtöbbet már új korától taknyosra rúgták. Már 2007 táján (név nélkül) volt amiben B16 motor + váltó volt mivel szétrúgták és hát akkoriban kokain árban volt hozzá minden így maradt a B(16) terv. Ezért mondom azt, hogy ki vagyunk feszülve mikor egy X-edik gazdás 200e fölötti futású 20éves autó pamacsot küld? :D

2021. március 8. 19:20:20: megválaszolva Tonx +  által, → #33346 

#33344 Tonx +  2021. március 8. 16:42:46 re: #33343 (Kard 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Tudom hogy nem lehet gyárira megcsinálni de még csak az első hozzányúlás volt tehát elvileg lehetett volna jobbra megcsinálni. Viszont ugye nem tudjuk hogy mikor történt és utána hogy használták. Szóval ha nem régi a felújítás akkor szarul csinálták meg, vagy csak részben újították fel, ha meg már jó pár évvel és 50-100e km-rel ezelőtt történt, és azóta csak hajtották sűrűn nyélen akkor itt az ideje újra. Nem szólom le hogy egy kupac szar autó, mert jó autó és elfogadnám így ahogy van (mondjuk a gyári felni jobban tetszik) de valószínű hogy számolnék egy motorfelújítással.

#33343 Kard 0  2021. március 8. 16:14:48 re: #33340 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Sosem fogod tudni olyanra megcsinálni mint a gyári. Eleve a dugó nem kör alakra koptatja a henger falát, tehát "hátrányból" indulsz. Egy idő után pedig nincs hely hova fúrni, meg mint tudjuk a sem lesz olyan mint a gyári, mert a gyári hónolást nem tudod visszarakni. 2x éves autókról beszélünk és hogy a béjemvés is megnyugodjon sok 100e kilométerről. Ennyi. Csodák nincsenek, ezek elhasznált öreg autók. Örüljünk, hogy így megy ahelyett, hogy szarozzuk őket.
Talán mennyivel szebb lett volna azt mondani, hogy bazdki 23 éves autó, 2xxe kilométerrel és mégis így megy, meg így néz ki.
A K20-ad más motor, honnan tudod, hogy ez is így működik? Nekem 90e kilométerrel is ette a olajat, sőt ha a vége felé járt a periódusnak akkor simán sok decilitert betolt per ezer km. Ezek ilyen motorok, nincs rajta mit csodálkozni, de ha előveszed a gépkönyvet ott is benne van, hogy bizony fogy az olaj. Emlékszem az első szervizem alkalmával kb. 3x mondta el a szerelő, hogy vigyázzak rá, mert az ITR szereti enni az olajat és nehogy elfogyjon belőle.
2021. március 8. 16:42:46: megválaszolva Tonx +  által, → #33344 

#33342 Csizi 0  2021. március 8. 15:06:47    ‹›  +1 | rejt
Én is le lettem hurrogva amikor tavaly be lett linkelve a Göbölyös Doki-féle Speedzone-os Integrás videó, aminek kapcsán megjegyeztem hogy egy ilyen autó több törődést érdemelne. A fossá rozsdásodott bilincsek és csavarok, az agyonra eloxidálódott alumínium alkatrészek, az elfeketedett fék- és kuplungfolyadék, a szabadon lógó lambdaszonda meg úgy az egész gépház látványa nem a precíz kezelésről és karbantartásról tanúskodik. De sportleömlő, az van. Az kell. Hogy lehessen verettetni neki a vasbolt előtt kéccázzal. [SMIL:/szetvert.gif] Lehet itt sztárolni a szart, de a vak is látja 200 méterről hogy nem gondos kezek alatt volt ez az autó. Attól hogy huszonéves a kocsi, nem törvényszerűen kell lefingott állapotban lennie. Egy csapatós autót is meg lehet őrizni jó állapotban, még akkor is ha folyamatosan üveghangon használják, ez csupán hozzáállás kérdése.

#33341 bejemves 0  2021. március 8. 12:24:21 re: #33340 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na, lehet ezt így is. Mennyivel kulturáltabb; és ami a legfontosabb: objektív.

#33340 Tonx +  2021. március 8. 12:17:40 re: #33337 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Most nem akarom védeni, de egy nagyobb kompressziós dugattyú került bele, tehát kaphatott új gyűrűket is. Bár nem tudom hogy mikor történt de már volt bontva a motor. Akkor meg ha átépítem nem hagyom félbe hanem vagy teljesen felújítom vagy sehogy. Ez olyan csöves megoldásnak tűnik. És ezért jogos valahol amit ír hogy márpedig ez nem normális az a kék füst hátul. Az én K20-am is eszi normál használat mellett 5-7e alatt 1 max-min távolság eltűnik. De ennyire nem pamacsol. A régi D16-om az rendesen füstölt állandóan sokkal durvábban mint ez, de ott 400km alatt fél liter belement. Majd felújítás után megszűnt. A D17 FRV-ben dettó 3-4e alatt 1 liter de nem füstölt, felújítás után jó lett.
2021. március 8. 16:59:46: megválaszolva sh adam 0  által, → #33345 
2021. március 8. 16:14:48: megválaszolva Kard 0  által, → #33343 
2021. március 8. 12:24:21: megválaszolva bejemves 0  által, → #33341 

#33339 bejemves 0  2021. március 8. 11:17:18 re: #33337 (Kard 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Egy autó-, illetve annak motorjának élettartamáról években beszélni aztán hatalmas szakmai alapokra utal :) . A futásteljesítmény vagy az üzemóra közelebb állna a valósághoz. Ha már dilettanizmus.

Azért vagyok ezen a fórumon, mert jónak tartom, sok az értelmes ember, de mint mindenhol már a világban, az objektív alapokon történő értelmes eszmecserék, viták már itt is egyre ritkábbak, és egyre gyakrabbak a te hozzászólásodhoz hasonló bunkó, szakmaiságot teljesen mellőző, személyeskedő megnyilvánulások. Az alábbi pár hozzászólás jó példa, nézd csak meg: annyit mertem írni, hogy kéket füstöl, ez azért nem túl jó. Aztán jött rögtön pár magyarázat, hogy az úgy jó, meg azért van, mert... Ja, és amúgy sem értek hozzá. Ennyire ne legyek már elvakultak.
Ami tény, hogy a B/K sorozatú motorok az egekig vannak állandóan magasztalva mindenhol, mert ez felpörög a menyországig, és ennek ellenére bírják, nem esnek szét, fél millió kilométerenként csak izzócsere, stb. Aztán meg láthatóan de. Semmivel sem jobbak, mint mondjuk a azonos korú BMW M50/M52-k. Előbbinek valami őshondás is hangot adott már itt, meg is voltam lepődve, hogy a rózsaszín ködből valaki ilyet mer mondani.

Egyébként a Ferrarit a saját ligájában tényleg nem tartom a legjobb autónak.



2021. március 8. 11:18: Szerkesztve bejemves 0  által, megtekintés

#33338 JohnyFirpo +  2021. március 8. 09:53:52    ‹›  0 | rejt
Lehet bennem van a hiba, de nem èrtem, hogy 2x èves autóktól mikènt lehet elvárni szalon állapotot, mert szinte mindenki azt keresi. Ezeket az autókat hajtották rendesen, hisz arra találták ki. Ha jelesül ennek a pèldánynak annyi a "baja", hogy csipegeti az olajat, hát Uram bocsáss, nem ugranèk el előle ha utánam hajítanák!

#33337 Kard 0  2021. március 8. 09:31:06 re: #33332 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Alapvetően butaságokat beszélsz és láthatóan fogalmad sincs sem az Integráról meg úgy általában a kihegyezett (szívó)motorokról.
Annak a felhánytorgatása, hogy eszik olajat egy ilyen csúcsra járatott motor (főleg 23 évesen) kb. hasonló dillettantantizmusra utal mintha azt mondanád, hogy milyen szar a Ferrari vagy bármelyik super sport autó motorja mert 5e kilométerenként kell benne olajat cserélni bezzeg a Skoda Fabiában elég 30e-ként is.
2021. március 8. 12:17:40: megválaszolva Tonx +  által, → #33340 
2021. március 8. 11:17:18: megválaszolva bejemves 0  által, → #33339 

#33336 LZITR 0  2021. március 8. 09:22:32 re: #33331 (op9.. + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Kicsit nagyobb kompressziós dugó lett belerakva. Úgy volt, hogy elindul egy tuning folyamat de végül, nem léptem meg, szerettem volna ha mindig beindul mikor menni szeretnék vele. Így maradt gyári az ECU is.
Nincs ültetve full gyári a futómű, oly annyira, hogy kerékcsapágy cserén kívül hozzá se lett nyúlva még egyáltalán 250e km alatt.
Toyo R888 és Buddyclub 17" nagyon könnyű felni került rá, sokan mondták, hogy hülyeség mert erre az autóra a gyárinál nincs jobb és lassabb is lesz vele az autó. Szerintem pedig stabilabb lett vele és lassulást sem sikerült mérni. Nem mellesleg szerintem jobban is néz ki vele... :)

#33335 KawaBazsy 0  2021. március 8. 09:16:26 re: #33332 (bejemves 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Attól, h egy huszonéves sportkupé nyom kis kék füstöt, még nem feltétlenül szar a motorja (úgy kompletten), lehet sokminden apróság is. Csak példának, amikor a 635 CSi-t anno megvettem, az is füstölt rendesen. Vettem is hozzá egy bontott hengerfejet biztos, ami biztos, s kiderült, h csak az olaj volt szar benne, olajcsere után megszűnt a füstölgés.

#33334 LZITR 0  2021. március 8. 09:11:10 re: #33332 (bejemves 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Te miért nem mész inkább valami BMW-s fórumra osztani az észt. Ott szerintem nagyobb rá a kereslet...

#33333 sh adam 0  2021. március 8. 09:03:55 re: #33332 (bejemves 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én nem azt mondom , hogy nem szar. Amit én mondani akartam, hogy mi ezen a meglepő, hogy nincs kicsattanó egészségben?
Szar az összes szinte! Ezek általában nem a vak orvos házaspárok garázsban tartott 3. autója volt! Esetek nagy többségében "hülyegyerek" autó volt és haszmálták is. X-edik gazdája után meg a fene tudja mit kapott mit nem. Hozzáteszem én alapbol szétbontanám az Itr és a Vti motorját is 150-200e között. Vannak szép és jó állapotúak magasabb futással is, de az valószínűleg nem itthon. Néha bele pillantok a Spoon / Type-one blogjába itt akadnak sokat futottak de azért is vannak olyan állapotban mert itt és azt a szervízt kapták egész életükben az autók.

#33332 bejemves 0  2021. március 8. 08:05:53 re: #33329 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  -1 | rejt
Jajj, jajj. Nem írtam én semmit a mai autókról, sem a BMW-ről meg másról.
Annyit írtam, hogy ennek is szar a motorja. Ami ilyen szinten fossa magából a kék füstöt, az nem tízezrenként kér egy liter olajat, hanem kétezrenként inkább. Kár magyarázni a bizonyítványt. Minek? Ez a példány szar, és kész. A korábbi fekete meg még szarabb volt. Ami bent áll a nappaliban húsz éve, meg van benne tizenkétezer km, az biztosan nem esett még szét, de nagyon úgy néz ki, hogy a többi igen.
2021. március 8. 09:31:06: megválaszolva Kard 0  által, → #33337 
2021. március 8. 09:16:26: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #33335 
2021. március 8. 09:11:10: megválaszolva LZITR 0  által, → #33334 
2021. március 8. 09:03:55: megválaszolva sh adam 0  által, → #33333 

#33331 op9.. +  2021. március 7. 20:50:52 re: #33330 (LZITR 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt lehet tudni, hogy mit jelent a motorfelújítás?
Gyári cuccok maradtak benne, vagy az is változott?
Milyen gumi volt rajta a laptimingban?
Meg nekem mintha picit alacsonyabbnak tűnne, mint a gyári magasság, vagy a gyári futómű van alatta?
15-ös gyári kerekek helyett, amint látom, ez 17-es, nem?
Miben tér el még a gyáritól?
2021. március 8. 09:22:32: megválaszolva LZITR 0  által, → #33336 

#33330 LZITR 0  2021. március 7. 18:31:49 re: #33329 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
170e-nél (az én hibámból) volt motorfelújítás, ezt el is mondtam az új tulajnak. Kicsit lazább illesztésű, már a felújítás után is evett minimális olajat.
De a teljesítményén mit sem befolyásol, mint látszik az időn is. :)
Viszont ha már említetted a BMW-t, egy E92 M3on 250e km alatt 3x kell motort csapágyazni mert széthullik a 8e fordulattól.
A váltó szinkron hibáról viszont nem tudtam, igaz nem sokat használtam, de nekem jó volt... [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]
2021. március 7. 20:50:52: megválaszolva op9.. +  által, → #33331 

#33329 sh adam 0  2021. március 7. 17:22:10 re: #33328 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Ezt többen észrevették a video alatt / közben. Nem ismerem a kocsi állpotát de talán a jelenlegi tulaj 200e km feletti futást írt. Na ha ez még egy bontatlan motor akkor már az se lenne durva ha ettől jobban füstölne. Majd LZITR megírja mi volt vagy éppen mi nem volt cserélve, de simán lehet egy szelepszár szimering is ez. Ha gyűrű is mit várunk egy ilyen magas fordulaton üzemelő motortól? Csoda nincs! Ne egy w210 200d-vel legyenek már ezek egy napon említve! Mai autók annyira jók? Mikor egy F80/82 M3/M4-ben ilyenkor már 2 turbó csere vagy éppen a E46 és E9X verziók sem arról voltak híresek, hogy örök élet +6nap hála a gyári frankó olajnak és az olajcsere periódusnak. :)

Teszem azt megeszik 1L olajat 10e km alatt. Az annyira nagy teher vagy olyan nagy költség? [SMIL:/smile3.gif]
Ez a mai autóknál már kb evidens.
2021. március 8. 08:05:53: megválaszolva bejemves 0  által, → #33332 
2021. március 7. 18:31:49: megválaszolva LZITR 0  által, → #33330 

#33328 bejemves 0  2021. március 7. 14:23:12 re: #33327 (LZITR 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Azok a kék pamacsok azért nem a kicsattanó egészségről árulkodnak [SMIL:/smile9.gif] .
2021. március 7. 17:22:10: megválaszolva sh adam 0  által, → #33329 

#33327 LZITR 0  2021. március 7. 12:43:54 re: #33263 (LZITR 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +8 | rejt
Csak 5 hónapot kellett várni rá...


2021. március 10. 22:33:41: megválaszolva delmarco 0  által, → #33357 
2021. március 7. 14:23:12: megválaszolva bejemves 0  által, → #33328 

 << eleje | 651 | 650 | 649 | 648 | 647 | 646 | 645 | 644 | 643 | 642 | 641 | 640 | 639 | 638 | 637 | 636 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.46, 0.39, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.105 mp, 10 query