Jól hangzik! azt néztem én is de az észter alapú, nem kell mégsűrűbben cserélni? Még 2 másik 10w60 van, meg 2 5w50. De az 5w50et lehet ki is lövöm mert téli hidegben úgysincs használva az autó.
8 évig használtam mobil1 5w50-et. Az én tapasztalatom, hogy az olajcsere után kb. 4-5 ezer kilométerig tökéletes volt, aztán a következő durván 1000 km alatt fogyott használattól függően 1-2 dl. 6000 km után meg úgyis olajcsere. DE! ez 2006-2014 között volt; a mostanában vásárolt mobil1 olajokkal nincs ennyire jó tapasztalatom.
Üdv
Használ valaki Valvoline vr1 racing 5w50, vagy mobil1 5w50, vagy bármi olyan olajat ami a nagyobb terhelést állítólagosan jobban bírja?
Az érdekelne észrevenni e bármi előnyt egy 10w40, vagy 5w40-es olajhoz képest.
Nem feltétlen kell a JDM kati, de ahhoz hogy fel tudd tenni, mindenképpen kell egy másik "csatlakozó talp"- az a tölcsér amibe a leömlőn a kúpos tömítés csúszik. Ez azért kell mert ez jóval nagyobb mind az EDM rendszeren lévő.
A rögzítőfül kérdés már nehezebb, mivel a JDM leömlőnek eltér rögzítőlemeze is amit a blokkra csavarozunk. Két variációt tudok javasolni:
- a könyebb: csinálsz egy hasonló fület mint ami az EDM -en van és azzal a rögzítő lemezzel felteszed.
- a nehezebb: megpróbálod lemásolni az a fület ami rajta volt anno (pl képek alapján) és veszel hozzá egy JDM rögzítő lemezt.
Mindenesetre én nem tenném fel hátsó rögzítés nélkül, mert az a pontja is rezgéselnyelő és teherviselő is adott esetben.
Volt kint honda talin is lacházán pár éve. Onnan is vannak róla képek.
Ami képek fel lettek rakva róla azok amugy jóval korábbiak mint 2019. El kell menni meg kell nézni, meg felhívni.
Egy kis nyomozás után, érdekes párhuzamot véltem felfedezni az én gépem és az eladó 48 ezer km-es között
Ugyanoda vittük műszaki vizsgáztatni, 1 hónapos eltéréssel, és az övében majdnem pont 100 ezerrel több km volt
Hoppácska de megugrottak itt az eladó Integrák ...
Csak azt nem értem miért nem kelt még el Sanyitól, DC2310 user ex. gépe.
Még úgy is, hogy kivett egy két Spoon cuccot egyik legszebb/legjobb az országban.
Pedig egyszer már leakciózta 3.5mft-re is.
Eladó egy ritka szép állapotú eredeti japán belpiacos utolsó szériás Type-RX. Valós 91000km, ezt a külseje és a belseje is egyaránt tükrözi. EXTRÁK: Elől Accord Type-R 300-as fékek, MesiterR full állíthatú futómű, elől állítható felső lengőkar. TODA 4-2-1 leömlő, komplett eredeti MUGEN Twin loop kipuff rendszer. Kérem csak komoly szándékkal keressenek. Köszönöm! ÁRA: 3,69Millio Ft